Last news in Fakti

28 Февруари, 2021 13:00 14 136 37

Какви и колко нови коли се продават у нас през 2021-а

  • нови автомобили-
  • продажби-
  • българия
Какви и колко нови коли се продават у нас през 2021-а - 1

Своеобразната класация, която ви показваме по-долу е изготвена на база регистрациите на нови автомобили в КАТ през месец януари 2021 година. Продажбите, както се вижда, съвсем не са много, като над 100 автомобила от един модел е успяла да продаде единствено марката Dacia.

Какви и колко нови коли се продават у нас през 2021-а

Става дума за модела Dokker. Румънската марка, като цяло е продала най-много леки автомобили, като в челната десетка има цели три модела. Toyota и Skoda са с по два модела в януарския топ 10, като Corolla заема второто място.

Какви и колко нови коли се продават у нас през 2021-а

Третата позиция е за бестселъра на Citroen - субкомпактния C3. Ето и десетте модела, от които през първия месец на годината у нас са продадени най-много нови автомобили.

Какви и колко нови коли се продават у нас през 2021-а

1. Dacia Dokker - 111
2. Toyota Corolla - 97
3. Citroen C3 - 95
4. Dacia Duster - 90
5. Skoda Octavia - 77
6. Renault Clio - нови 76
7. Toyota CH-R - 66
8. Nissan Qashqai - 63
9. Skoda Scala - 60
10. Dacia Sandero - 58

Що се отнася до премиум сегмента, там германската хегемония е неразрушима и у нас. Прави впечатление, че Mercedes почти догонва по продажби BMW, а Audi е със сериозно изоставане що се отнася до продажбите на нови автомобили през първия месец на настоящата година. Ето и по колко автомобила са продали в България трите германски марки през януари.

Какви и колко нови коли се продават у нас през 2021-а

Audi - 33 (Най-продавани модели Q7 и Q5)
BMW - 101 (Най-продавани модели X5 и 3er)
Mercedes - 99 (Най-продавани модели GLE и S-Klasse)


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЙ Х@Й ‼

    32 12 Отговор
    Работна кола за фирмата и личен автомобил в една класация е като тока в плодзеленчук!
  • 2 Шекел

    37 4 Отговор
    Я дайте втора ръка кво се продава.Пълно с "премиум" кайени всъщност туарези на които предните фарове падат напред поради лоша сглобка.

    Коментиран от #11

  • 3 БАЙ Х@Й ‼

    1 7 Отговор
    стока* / изв.
  • 4 Реалист

    16 2 Отговор
    Къде е сектанта:)

    Коментиран от #13

  • 5 РАДИО ЕЛТО

    2 9 Отговор
    има шофьори индвалиди глухонеми
  • 6 CNN Дупница

    18 24 Отговор
    Всичките изброени по—горе автомобили общо струват колкото една нова S класа с екстрите.Каквите клиентите,такава и стоката.

    Коментиран от #8, #9, #24

  • 7 Фноснияяяя

    19 3 Отговор
    Най-много са продали премиум н-та ръка на 15г.бате,бате..
  • 8 в Дупница са пдали.

    27 4 Отговор

    До коментар #6 от "CNN Дупница":

    Да прав си клиентите купуващи ес классе са балъци.Да даваш за едно китайско радио колкото за кола трябва наистина да си балък.

    Коментиран от #14

  • 9 viki

    32 7 Отговор

    До коментар #6 от "CNN Дупница":

    10-те коли общо от класацията са за 1.3 милиона лева. Отдавна няма евтини чисто нови коли дори за чехите им е трудно да купят чисто нова Скала за извратените 18 000 евро. Цените на днешните чисто нови малки колички са абсурдни - за Корола Комби 1.6 - 49 000 лева - Корола Комби Хибрид 58 000 лева! за Сандеро Степуей 3 цл. автоматик 29 500 лева!!! Ситроен Юлийс 1.2 л. - иранска сглобка 29 900 лева....абсолютна тотална извратения са цените!

    Коментиран от #10, #32

  • 10 Вальоо

    26 1 Отговор

    До коментар #9 от "viki":

    Производителите отдавна са разбрали че не им е изгодно да правят евтини и здрави коли,каквито са били на времето!! Всичко се прави да изкара гаранцията и малко отгоре, и после за рециклиране. Колите отдавна не са това,което някога са били,а за съжаление,няма и да бъдат! А някой задава ли си въпроса, защо автопроизводителите не се обединят срещу все по-строгите Еко норми? Защото е в тяхна полза,и грам не им дреме за клиентите вече.
  • 11 Класната

    6 23 Отговор

    До коментар #2 от "Шекел":

    А ве каун, това да не ти е 20 годишното клио да му падат фаровете. Иначе друг е въпросът, че едни среднощни "майстори" като теб се опитват да задигнат фаровете на кайена, защото само единия струва повече от клиото ти!

    Коментиран от #12

  • 12 Шекел

    10 3 Отговор

    До коментар #11 от "Класната":

    Те го смешника с падащата оптика.Ама то кьорав кярти не играе
  • 13 Сектанта

    21 11 Отговор

    До коментар #4 от "Реалист":

    Ето ме! Казах ми ви? Ще дойде ден, в който българите ще се осъзнаем като умен народ и ще започрем да купуваме нови модели на Дачия! На първо място модел подходящ за всякакви случаи - кеф ти за работа, кеф ти за семейството, кеф ти за вилата, а ако искаш може и една разходка извън асфалта, защото клиренса го позволява. На четвърто място въздесъщия Дъстър(всъщност е на първо в класа си) - сув, доказал се през годините като здрав, надежден и достъпен премиум модел за покупка и поддръжка, предлагащ най-доброто съотношение цена/качество! На десето място в класацията Сандеро - тук обаче не става дума за новия модел, а за останали бройки от предишното поколение и до края на годината ще видите до къде ще се изстрелят продажбите му!
  • 14 CNN ДУпница

    8 7 Отговор

    До коментар #8 от "в Дупница са пдали.":

    Колите продавани в БГ са като всички други стоки предлагани в необятния пазар между Петрич и Дуранкулак.С две думи—ниско качество произведено за колониите.
    Преди години ходих в Сърбия да си поръчвам керемиди за къщата и газдата ми вика:
    Мога да ти направя цигли за 0.5€ ,мога и за 2€ ,ти коя предпочиташ,на външен вид са еднакви?
    Та така е със всичко,иначе стоката няма да се купува в България с тези доходи на населението.
  • 15 викисузуки

    13 12 Отговор
    Тази година към декември 2021-ва трошлясалата Дачия и с 3 цл. отпадъци за 27 500 лева ще изпадне от класацията дори на фирмаджиите. Сузуки Игнис 4 цл. Хибрид за 27 000 лв. със 7 години гаранция ще ги изхвърли от пазара!

    Коментиран от #18

  • 16 4678

    15 2 Отговор
    Вага няма място в премиума 🤪
  • 17 Половината

    12 1 Отговор
    от тази десетка са вариации на Рено.
  • 18 Четник

    9 2 Отговор

    До коментар #15 от "викисузуки":

    Ще изхвърли предното окачване на втората година при тези пътища в държавата,а шофьора ще е за пломби.Абе,вие 27 000 за пари ги нямате
  • 19 сектант

    14 4 Отговор
    оня ден се возих в Докер на 310 000 км само консумативи. возеше твърдо ама колата си върши работа

    Коментиран от #28

  • 20 Рено ентусиаст

    8 20 Отговор
    Няма по-големи бклуци от японските коли.

    Коментиран от #22, #26, #27

  • 21 lancia man

    16 2 Отговор
    Каквито и класации да ми показвате,истината е една-БЪЛГАРИНА Е БЕДЕН!!!И защо Дачия е с най-много продажби?Защото е най-евтина!Когато заплатите ни станат европейски,а не само цените,тогава ще се види колко нови коли ще се купят!Само ми пишете тук някакви измислени класации да дразните хората!Защо не посочите колко от тези продадени бройки са за фирми?!Бас ловя,че 70% са фирмени!Айде де!
  • 22 lancia man

    6 5 Отговор

    До коментар #20 от "Рено ентусиаст":

    Ауу,щото пък френските са много "здрави"!

    Коментиран от #23

  • 23 Рено ентусиаст

    7 7 Отговор

    До коментар #22 от "lancia man":

    Кой го казва фен на италианските недоразумения.
  • 24 гост

    10 0 Отговор

    До коментар #6 от "CNN Дупница":

    Да ве те щот в Германия само S класи купуват!
  • 25 Дфен

    6 4 Отговор
    Така е в януари така ще е и в декември.Всичко в краката на дачия ще лази .
  • 26 Има,

    2 3 Отговор

    До коментар #20 от "Рено ентусиаст":

    френските
  • 27 0000

    5 6 Отговор

    До коментар #20 от "Рено ентусиаст":

    Чак нямам думи, с които да обидя френското,,автомобилостроене''.то няма такова
  • 28 Возела

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "сектант":

    е твърдо щото е била спортна.

    Коментиран от #29

  • 29 Муахахаа

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Возела":

    Ще умра, хахаххаха!
  • 30 Анонимен

    3 0 Отговор
    За дачията всичко свърши когато спряха да слагат 8 клапановият бензинов двигател. От там нататък всичко е извратено. Демонтажът на всмукателният колектор го имат за рутинна операция дали за смяна на свещи или пък за регулиране на клапани при различните двигатели.

    Коментиран от #31

  • 31 хусар

    4 3 Отговор

    До коментар #30 от "Анонимен":

    Дачия са топ.Ако не Дячия то Ситроен ц3 другото е талаш.
  • 32 123

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "viki":

    Хе хе, ами винаги колите са били скъпи. Преди 20 години Октавията почваше от 24 000 лева, сега Скалата - която е като тогавашната Октавия е 35 000 лева. Почти 50 % завишение. Ама тогава и бирата беше по 70 стотинки, а сега същата е левче. Киселото мляко беше 60-70 ст., сега под 1.10 лева няма. Пак над 50 %. Инфлация. Та да погледнем и заплатите - и за да сме по-коректни минималната - преди 20 години беше към 150 лева. Сега е 650. Тоест +400%. Та съвсем нормално е среден клас автомобил да струва 35 000 лева. А това, че били по-чупливи новите е страшен мит. Преди 20 години такива разбирачи викаха тези коли много чупливи, а през 1990-та година, какви коли правеха. Истината е, че и сега и преди автомобилите са си здрави, но състоянието им след 20-30 години зависи от поддръжката.
  • 33 viki

    6 3 Отговор
    Абсолютно глупости! Среден клас кола от посредствените марки е 50 000 лева вече - не 35 000 лв! Дачия Сандеро Степуей 3 цл. е вече 28 000 лв. Дъстър Редлайн 4 цл. е 39 000 лв. - не ми пиши за кисели млека преди 20 г. - защото си ходил прав под масата тогава!
    България не е мерило при чисто новите коли - преди 20 години бяхме на нивото на Албания и Пакистан! Само мутричките жоро илиев и около него имаха чисто нови коли и то чисто нови мерцедеси и бмв-та на фона на масовите коли на българина лада и голф 2 и опел кадет - аскона.
  • 34 Aloo

    2 1 Отговор
    Споко! Ще дойдат китайците. Те са хитряги. И ще свалят цените поне двойно. Качество няма да търсим, но ще са нови и ефтини. А на нас това ни трябва!
  • 35 Бай Онзи

    2 0 Отговор
    Нормално това са най-евтините еднодневки.Дачията особенно кола ли е изобщо нема нищо общо с колите.

    Коментиран от #36

  • 36 Рено ентусиаст

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "Бай Онзи":

    Ти карал ли си Рено за 10 години без да направиш нито един ремонт. Аз съм го правил само,че във Mazda 6 от 2008?

    Коментиран от #37

  • 37 Анонимен

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Рено ентусиаст":

    Коментар до #20