Last news in Fakti

18 Март, 2021 14:05 5 180 13

Няма изненада: BMW M4 разполага с повече от обявените конски сили

  • bmw-
  • m3-
  • m4-
  • мощност

Дино тест показа значителна разлика спрямо стандартните показатели

Няма изненада: BMW M4 разполага с повече от обявените конски сили - 1
Снимки: Facebook IND Distributions

Няма изненада, че новото BMW M4, съответно и BMW М3, което разполага със същите технически характеристики показва по-висока мощност при проведен дино тест. Както беше и в случая с М5-цата и други модели на марката в предишни години, така и последните M-Performance модели показват разминаване в положителна посока със заводските данни.

Според германската марка, 3.0-литровият бензинов шестак с код S58 генерира максимална мощност от 480к.с. при стандартното М3/М4 и 510 к.с. при Competition версията, съответно с въртящ момент от 550н.м. и 650н.м. за по-мощната версия. Това разбира са данни измерени на двигател, което означава че тези на колела, както се измерват при дино тестовете трябва да са с около 15% по-малко.

Няма изненада: BMW M4 разполага с повече от обявените конски сили

В реалност нещата не стоят съвсем така, показва експеримент на IND Distribution. Те взимат обикновено М4, което показва резултат от почти 465 конски сили и 554 нютон метра на колела. Пресмятайки загубите от 15%, това показва че новата М4-ка генерира около 547 конски сили и 651 нютон метра на мотор.

Разбира се резултатите варират според мястото на което са направени тестовете и от температурата, надморската височина и влажността, а някои дори твърдят, че загубите при новите автомобили са около 10% при предаване на мощността и въртящият момент, но въпреки това разлика от 77 конски сили звучи наистина много. При всички случаи, едва ли клиентите на BMW ще са недоволни от това и със сигурност ще получат обещаните данни, а дори и повече.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Цецо

    6 1 Отговор
    "Това разбира са данни измерени на двигател" - това потвърдено ли е, може би БМВаците искат да кажат 480 на гумите? Като цяло до колкото си спомням минали години Ауди и БМВ са марките които са го правили това преди.
  • 2 Радан

    15 25 Отговор
    Мечтата на всеки циганин.

    Коментиран от #4

  • 3 Сектант

    6 6 Отговор
    И Дачията е така!
  • 4 Ставри

    17 5 Отговор

    До коментар #2 от "Радан":

    Ти като си големия гражданин какво караш бе Мунчо?
  • 5 Шекел

    3 9 Отговор
    Бормално така заобикалят изискванията за еконормиранистъ
  • 6 Така правят

    6 5 Отговор
    Така правят, за да излиза колата по-евтина за собственика и така по-продавана! Има държави които начисляват данъци и акцизи по конски сили. След това са застраховки например и годишни данъци на конски сили! Много конски сили ускъпяват колата, което я прави по-малко продаваема! Всеки се бори колата му да е по-евтина, защо да я ускъпяват с данъци, от които печели държавата а не производителя! За това се пише по-малко! Но и си имат адвокати, които знаят как да заобиколят закона, като пишат в определен процент грешка и те знаят колко да напишат, за да заобиколят глобите! Е не винаги (справка, дизелгейт на ФВ)

    Коментиран от #8

  • 7 TRABANT GTI QUATRO Legend

    1 4 Отговор
    Искаме TRABANT GTI QUATRO Legend - 4x4 2.7cc 280 hp 0-100 км.ч. за 3.6 sec. И да е в ограничен брой за да не може всеки да го има,нека да завиждат,да ги е яд,да ги боли,да не могат да спят заради него.

    Коментиран от #10

  • 8 Знайко

    5 17 Отговор

    До коментар #6 от "Така правят":

    Защото тези политици, които пишат как да се изчислява данъка на колите са технически неграмотни. Особено пишещите законите у нас. Според мен данъка трябва да зависи от кубатурата, вида гориво, дали има турбо, брой цилиндри ... За 5 и 6 цилиндровште двигатели данъка трябва да е двоен спрямо 4-ри цилиндровите. За 8 цилиндровите коли данъка трябва да е четворен спрямо 4-ри цилиндровите. За над 10 цилиндровите данъка трябва да е десеторен спрямо 4-ри цилиндровите. Ако има данък за мощност трабва да е стъпаловидно до 150 к.с. до 200 к.с. до 250 к.с. до 300 к.с. Над 300 к.с. трабва да се умножи по 3. Над 500 к.с. по 5 и над 700к.с. по 20.

    Коментиран от #9, #11

  • 9 Случаен

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "Знайко":

    Скрий се някъде с тия глупости
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Русенец

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "Знайко":

    Данъкът на колата е данък лукс. Няма нищо общо нито с мощност, нито с цилиндри. Трябва да се изчислява спрямо пазарната цена на нов автомобил, с приспаднати коефициенти за годините й, и за кой поред собственик си.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 John Doe

    0 0 Отговор
    Само като видиш, че динамометърът е Dyno Jet, трябва да ти е ясно, че измерва доста над реалниата мощност. Те стари е36-ци на такъв дианамометър дават повече от дадените им по каталог.