Last news in Fakti

15 Септември, 2021 10:13 28 244 44

Тествахме новия Nissan Qashqai

  • nissan-
  • qashqai-
  • тест
Тествахме новия Nissan Qashqai - 1

След като през последните месеци направихме доста тестове на изцяло електрически автомобили, трябваше постоянно да си напомняме, че новият Nissan Qashqai не е част от този конкретен жанр. Новото поколение на популярното SUV е толкова безшумно, че е лесно да се забрави, че все още разчита на двигател с вътрешно горене, макар и с помощта на мек хибрид. Именно това са първите ни впечатления от най-новата генерация на Nissan Qasqai, която "кацна" на родна земя и вече се предлага в шоурумите на марката. Екипът ни направи обстоен тест на новия Qashqai, а ето и останалите ни виждания по темата.

Екстериор

Тествахме новия Nissan Qashqai

Външният вид може да се определи, като еволюция, но промените съвсем не са малко. Колата е станала далеч по-модерна. Цветът, линиите, пропорциите и много атрактивната предна и задна част наистина привличат погледа. Като цяло това е добре изглеждаща кола, свежа, модерна, но все въпреки това е запазила идентичността си на Qashqai.

Тествахме новия Nissan Qashqai

Качеството , независимо дали това е безшумният 1,3-литров турбокомпресорен мек хибрид, безпроблемният автомобил Xtronic, безпроблемното каране или изработеният интериор. Това е първото нещо, което хората коментират, когато се вмъкнат в просторната кабина, казвайки колко по -добро се чувства качеството, което наистина е похвала, като се има предвид, че последният Qashqai също беше много добър.

Тествахме новия Nissan Qashqai

Начинът, по който дизайнерът се е заиграл със диодните светлини и отличителната радиаторна решетка правят колата по-подходяща за днешните пътища. Задната част също се възползва от привлекателните LED светлини, а скосеният в задната си част таван придава на цялостния външен вид динамика. С опционалните 20-цолови лети джанти новият Qasqai пък изглежда изключително модерен автомобил, наподобяващ дори експонат от концептуалния щанд на автомобилно изложение.

Интериор

Тествахме новия Nissan Qashqai

Тук също се вижда модерния почерк на съвременните автомобили, личащ най-вече от сензорния екран. Но това, което ни направи добро впечатление е, че основните функции се изпълняват отново от добрите стари бутони и превключватели. Има дори копче за силата на звука на радиото и други за климатичния контрол, което е много по-добро решение от версиите само с сензорни бутони.

Тествахме новия Nissan Qashqai

Луксозната нотка в салона е подчертана от кожените седалки и висококачествените тапицерии по вътрешната част на вратите. Материалите по арматурното табло също са по-меки от тези на предшественика и респективно по-качествени. Седалките не са големи, но пък са удобно и ергономични, а мястото за краката на водача и пасажерите е оптимално за автомобил от този клас.

Тествахме новия Nissan Qashqai

Що се отнася до багажното пространство, то също не е никак малко. Обемът му от 504 литра е предостатъчен за ежедневни нужди, а когато това се окаже недостатъчно асиметрично делимата задна седалка може да го увеличи до много. Интерес представляват и задните врати, които за удобство на пътниците отзад се отварят до 85 градуса. А основният коз на новия Qashqai е изключителната шумоизолация в салона.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме новия Nissan Qashqai

Още щом водачът се настани зад волана вижда по-високата позиция, която му позволява оптимален поглед върху пътната обстановка. Новият за модела head-up дисплей проектира всички основни функции на колата директно на ветроупорното стъкло, което още повече улеснява шофьора.

Тествахме новия Nissan Qashqai

Новият ProPILOT с технологията Navi-Link не само ви държи центрирани в лентата на предварително зададено разстояние от превозното средство отпред, той използва вградени карти от TomTom, за да предвиди завоите, като по този начин поддържа оптимална за пътната обстановка скорост.

Тествахме новия Nissan Qashqai

Що се отнася до двигателите, то трябва да кажем, че новият Qashqai може би все още не е електрически автомобил, но прави добро впечатление със своята мека хибридна система. За старта на колата у нас се предлагат два бензинови мотора с мощност 138 и 156 конски сили. Автомобилите могат да са със системи 4х2 и 4х4 и да работят с ръчна или CVT скоростна кутия.

Тествахме новия Nissan Qashqai

Един от минусите на колата е липсата на класически автомат, но трябва да кажем, че въпросното CVT се справя доста добре със задачата си. Най-много ни допадна по-мощната версия с два педала, която освен подобаваща динамика, предлага и доста приличен разход на гориво, който в комбиниран цикъл беше около 8 л/100 км.

Тествахме новия Nissan Qashqai

Един от основните недостатъци на новия Qasqai е свързан с т.нар. возия. Тя е мека и комфортна, но при шофиране с по-висока скорост на път със завои, кренът е осезаем. Заради по-високият общ център на тежестта колата се накланя доста. С други думи Qashqai не е автомобил за свръхдинамично шофиране, но предлага едно приятно изживяване ако го управлявате, съблюдавайки ограниченията за скорост по пътищата.

Цена

Тествахме новия Nissan Qashqai

Това не е нито най-евтиното, нито най-скъпото предложение на нашия пазар в този популярен сегмент. Цените на новия Qasqai са малко по-високи от досегашните за модела, но все още могат да се определят, като атрактивни за това, което предлага автомобила. Те стартират от 43 490 и стигат до 72 000 лв. с ДДС, но за тези пари получавате един модерно изглеждащ, сравнително икономичен и много безшумен автомобил с класически двигател с вътрешно горене.

Тествахме новия Nissan Qashqai


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Асен Любомиров

    56 8 Отговор
    Интересно автомобилче, хубаво ревю на Радослав Славчев и много добри снимки от градския пейзаж на Варна. А и цените му не са чак толкова високи, поне в базовите версии.

    Коментиран от #9, #35

  • 2 Консервативното управление на големите

    14 48 Отговор
    Автомобилни компании ще им изиграе лоша шега. Как досега 20 години откакто ЛЕД технологиите и таблетите са на пазара още се правят врътки и навигацийки с по 6 инча... Аман. Проблеми с блутут, проблеми със свързване на мултимедията с телефона и приложенията... Аман. Как не се научиха. Да погледнат Тесла или китайските компании Байтън, Нео... Колко му е да предложиш едно мултимедийно чудо вместо да го тъпчеш с копчета, врътки и т. н

    Коментиран от #7, #24, #31

  • 3 ВикиЛексъсВарна

    39 0 Отговор
    Я -снимки на офицерския плаж Варна на баирчета и на разнебитения Аспарухов мост с ръждясалите стълбове как се откроява Кашкай 2022 г.
  • 4 ЛайноМеганЯ

    12 43 Отговор
    отново с избушените дизелаци на рЮно !
  • 5 Заможни

    29 13 Отговор
    Това е супер кола който си я купи няма да съжалява. Това или новата Спортидж всичко друго е за по-заможни :))).
  • 6 ядосан

    21 6 Отговор
    Съсипаха я тази индустрия и това си е!
  • 7 ТТТ

    32 8 Отговор

    До коментар #2 от "Консервативното управление на големите":

    Точно всички тези екрани и тъч скрийн панели големи колкото ТВ, съсипват интериора на автомобилите...пример тесла 3 или S. "новите" БМВ и Мерцедес с дигитални табла...Не мерси
  • 8 Рено фен

    26 21 Отговор
    много по-добре от немските биклюци
  • 9 сектант

    24 24 Отговор

    До коментар #1 от "Асен Любомиров":

    72 000 лева за 1.3 големия мотор е много добра цена много по-добре от немските премиум в6 мотори

    Коментиран от #16

  • 10 ФЕН

    28 50 Отговор
    Нисан е голяма ТРАГЕДИЯ !! Но тя се цели в бедните хора където всеки лев е нужен...нисан е първа по продажба на базов модел без пакети ...демек най-евтиното за най-бедните ! Като имат кола с по-висок оборудване им стой в шоурума 6-18 мес. и я продадат на 40% отстъпка!Това е марка за пакистанци и индици по-света ...изключва пикапа!

    Коментиран от #15

  • 11 чичо Пешо

    29 10 Отговор
    А, бе кой велик дизайнер наложи този цвят "сиво-като-на-PVC-тръба", че пък и клиентите го поръчват? :-(
  • 12 ВикиЛексъсВарна

    19 5 Отговор
    Защо още я няма ценавата листа на Нисан Кашкай 2022 г на сайта на Нисан.Бг.? И е време да се стреснат малко Нисан Европа! В момента продават нови модели само Джук - Кашкай - Лийф и Микра....Навара и Х трейл са стари модели от залежалите в склада! Ужас е такава марка да има само 4 модела в продажба. Абсурдно е да нямат нов модел средно голям СУВ с 4х4 с блокажи като нов Х трейл и пикап!
  • 13 8л/100 хибрид???

    11 33 Отговор
    Къф е Тоа буклук,бря????

    Коментиран от #25

  • 14 ххх

    26 10 Отговор
    40+ хиляди лева за базов кашкавал са много, даже твърде много! Прилично оборудван ще струва 60+

    Коментиран от #20

  • 15 рено фен

    16 16 Отговор

    До коментар #10 от "ФЕН":

    така ли а ФВ и Ауди за кои са тия боклучави кнефи да не говорим за недоразумения като шкода.

    Коментиран от #17

  • 16 Qwerty

    20 19 Отговор

    До коментар #9 от "сектант":

    Ако това е добра цена за Нисан, здраве му кажи! За 5000 отгоре ще си вземеш Тигуан 2.0 ТСИ със 7 степенен роботизиран автомат. И повярвай ми, разлика има, въпреки приказките на спецовете по форумите! А защо не и Рав 4? За тези пари има и хибридни нива? Ами МХ 5 или CRV? Въобще това от статията трябва да се търси базово ниво, тестов, на голяма промоция!

    Коментиран от #21, #22

  • 17 ФЕН

    14 16 Отговор

    До коментар #15 от "рено фен":

    Боклуци са ..но те на се купуват от доста по-богати хора..а в бизнеса са за ниво мениджъри ...докато нисан е в дъното просто факт.
  • 18 перник

    6 7 Отговор
    Тип Форд!
  • 19 Ммммм даааа

    31 1 Отговор
    Ще го почакам да дойде на 10 години нов внос и 130 000 км, каран от баба в Италия само в събота и неделя до гробищата...
  • 20 ВикиЛексъсВарна

    21 6 Отговор

    До коментар #14 от "ххх":

    Не са много за Кашкай 2022 г. и 50 000 лв. предвид че братовчеда му Дъстър 2022 г. е само 3 цл. и е ужасяващите 41 000 лева новия фейсов Дъстър 4х4!
  • 21 ВикиЛексъсВарна

    37 2 Отговор

    До коментар #16 от "Qwerty":

    Тигуан 2.0 ТСИ 190 коня е 84 000 лв.! 1.5 ТСИ е 64 000 лв. беше на промоция август...сега е към 70 000 лв...никаква база с Кашкай 2022 г. който с топ оборудване с Би Лед завиващи фарове и тризонов климатроник и пълен хибрид с 4х4 с 1.3 битурбо 156 коня е 72 000 лв. Няма конкуренция цената на Кашкай със други кросоувъри с размерите на новия Кашкай - 450 см. дължина 183 см. широчина и 165 см. височина с 4х4! Цените на Кашкай и Ти рок са еднакви - само че Ти рок е с 15 см. по-нисък - по къс с над 17 см. и по-тесен!!!

    Коментиран от #26, #32

  • 22 ВикиЛексъсОсло

    14 0 Отговор

    До коментар #16 от "Qwerty":

    Хич те няма с цените! КРВ Хибрид е над 92 000 лв. в Бултрако. Тигуан няма хибрид. Бензиновия 2.0 тси е 73 000 лв. - няма конкурент с по цена и размерите на Кашкай - дължина-широчина и височина 450 см. - 183 см - 165 см.

    Коментиран от #27

  • 23 Доктор ДЖАГЕРС

    2 20 Отговор
    всичко е ОТКРАДНАТО от TOYOTA RAV 4
  • 24 Steks

    15 1 Отговор

    До коментар #2 от "Консервативното управление на големите":

    Специално за теб вместо преден ДЖАМ ще ти монтират 60 инчов телевизор да си спокоен че ще имаш екран
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Qwerty

    4 5 Отговор

    До коментар #21 от "ВикиЛексъсВарна":

    Тоест, ценована листа която гледах преди на напиша коментара е подменена? Бай дъ уей, 2.0 TSI има 2 мощности! Голямата е 200 + , за малката обаче, се класираш със 77 бинки. Малка, 190 катъра е:) Просто провери пак, и моля, не гледай R Line, за това ниво Нисана още не е и на чертожната дъска дори!
  • 27 Qwerty

    2 3 Отговор

    До коментар #22 от "ВикиЛексъсОсло":

    Колежке, по кротко, ще счупиш някои нокътче! Чети, другото е суета! Апропо, това не е хибрид, търговски глупости! Едната ми кола е такава, поназнайвам! Едно е на хартия, друго е в реалност! Има разлика, определено, но не е нещо,уау! Чети, моля!
  • 28 Приличен СУВ

    4 3 Отговор
    Ако имаше 1.7dci 150 коня,бих го взел на драго сърце за жената,макар и да е CVT.Не знам защо не ползват кутийте с двоен съединитен на Рено.
  • 29 Грездей

    11 9 Отговор
    Боли ме грездея шофирам си 7г - ф10-ка. Шестака върви уникално. Ходих на тест драйв на нисана, изглежда добре, но до там, никаква динамика с този 138 коня мотор. Като цяло не ме грабна хич. Всеки с тези пари около 50хил лв би заложил на 5-6г БМВ, Ауди или Мерцедес, мое мнение.
  • 30 pipi

    3 3 Отговор
    стига се косете щте ви вкараме по една хамериканка на половин цена
    35 К .по спокоино кви 70 бона ви гонат
    цела източна европа ги вартат хамеринките нали сме бедни споко :)
  • 31 Kiro

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Консервативното управление на големите":

    Мрънкането започна, по ганьовски
  • 32 Спортидж

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "ВикиЛексъсВарна":

    Е как да няма като конкурент му е Спортиджа, и те водят нов тези дни.
  • 33 Хах

    3 5 Отговор
    Абе само на мен ли ми е грозен отпред?
  • 34 BG Driver

    3 12 Отговор
    Слаб автомобил с евтини пластмаси и брутално прост дизайн приличащ на Дачия Дъстър, имам познат който работеше в Нисан, вика ми бегай като опарен от тях бате ! Виж Карок и Кодиак на Шкода са друго нещо. За момента нямат конкуренция като съотношение цена/качество !
  • 35 гост

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "Асен Любомиров":

    И това е най-доброто от града. На мен ми заприлича на някое гето в Бразилия. Като отидете по белите страни няма такива мизерни картинки, ръжди, дупки, мръсотия, у нас това е ежедневие.
    Колкото до колата: въобще не си струва: един приличен автомобил излиза над 60х.лв, което е много пари за слаба кола, която нито става за пресечен терен, нито нищо, конкурира се с нормален хечбек, да ЦВТ кутията няма какво да се коментира, най-големият му недостатък. Всеки производител бута цените нагоре, а реално предлага напълно ненужни неща, които не са свързани с вървенето, возията или разхода. Как ви звучи 8л. за 150кс хибрид да е добре? Та моята проста атмосферка е с четвърт тон отгоре, 2.5 бензин и 4х4 и харчи 8-9л, а нито е хибрид, нито е на икономични гуми и е с техника на 20г.
  • 36 И.а

    3 4 Отговор
    Шкода е по добре май от нисана, Нисан само гтр. Е те там вече става страшно.
  • 37 Тираджия

    4 5 Отговор
    Ужас.....ужасен ужас. Грозно на смърт......И скъпо. Преди 1 година шефа ми купи чисто нов влекач Рено Т480 за 67 хиляди евро. Влекач който тежи 8 тона , има двигател 13 литра, и който му носи около 10 хиляди евро оборот месечно , от които минимум 30% печалба. Та се питам какви и колко материали има в тоя нисан че да струва 37 хиляди евро в най "наточената" версия. Все пак е просто кола с която да си за караш единствено собственото тяло на кафе или на ски.....И то ако снега не е много по пътя натам
  • 38 12345

    1 0 Отговор
    Дайтв новия e-power да видим разхода му. Има големи надежди!
  • 39 бай Даньо

    3 4 Отговор
    Доста добра кола , много по добре изглеждаща от предния модел, но много безпардонно са копирали задницата на Lexus RX , което е изумително защото е най грозната част на Лексъса.
  • 40 ГАД

    4 1 Отговор
    F-10 за 7 години колко мотора смени? Няма такъв боклук, върви да, но се чупи също толкова бързо. Трябва да си силно комплексиран да дадеш 50к. за BMW на 4-5 години. Поне на 200к километра и всички скъпи ремонти ти предстоят съсвсем скоро...

    Коментиран от #44

  • 41 ivo

    3 1 Отговор
    1,3 миксер след 5 години нова ще трябва с тези двг
  • 42 бетко

    1 4 Отговор
    земи си toyota не ми хвали това рено това си е дачия
  • 43 запознат

    9 1 Отговор
    Нисан си остава една добра кола на добра цена от собсвен опит го знам карам си и Микра 1.3 автоматче 1999г и нисан Кашкай 2.0 141 кончета 2010г изпълнение Текла без проблемни само консумативи с вериги са и двете японска сглобка едната е на 320 000 другата на 280 000 реални километри като Кашкая съм го взел нов всичко зависи от задкормилното устройство
  • 44 Мъка брат

    6 0 Отговор

    До коментар #40 от "ГАД":

    Карай си Дачията и слушай разбирачите пред панелката какви ги дрънкат!