Last news in Fakti

8 Февруари, 2022 12:20 4 323 12

„Базовото“ Subaru BRZ пристига с железни джанти и предпазна „клетка“

  • subaru-
  • brz-
  • sti

Специалната версия е дело на STI и е налична само в Япония

„Базовото“ Subaru BRZ пристига с железни джанти и предпазна „клетка“ - 1

Subaru разкри нова версия на спортното купе BRZ, предназначена само за родния японски пазар. Cup Car Basic версията е доработена от STI и е предназначена за използване на писта. За разлика от другите нива на оборудване „базовата“ версия се отличава с максимално много премахнати елементи и олекотена конструкция.

„Базовото“ Subaru BRZ пристига с железни джанти и предпазна „клетка“

Subaru BRZ Cup Car Basic се предлага в седем различни цвята, между които син, червен, синя перла, бяла перла, сребрист металик, сив металик и кристално черно. Всички коли пристигат с черни железни джанти в размер от 16 цола. Най-важната промяна в интериора е добавянето на предпазна „клетка“, заедно с шест точкови колани за водача и специални стелки. Поради поставянето на тръбната конструкция са премахнати въздушните възглавници в страничната част.

„Базовото“ Subaru BRZ пристига с железни джанти и предпазна „клетка“

Под капака работи познатият 2.4-литров атмосферен боксер на марката с 235 конски сили и 250 нютон метра. Трансмисията е механична с шест предавки, докато диференциал с ограничено приплъзване разпределя въртящият момент на задната ос. Инженерите от STI са подобрили още охлаждането на двигателя и маслото за по-тежките условия на пистата.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Силовак

    8 0 Отговор
    Е дайте да я видим и отзадзе де...
  • 2 Пернишкия

    6 33 Отговор
    ужас, пълен боклук, имитейшън

    Коментиран от #10

  • 3 gost

    13 2 Отговор
    Таз колица е за тези които ще я правят за писта. Добре е , доста улесняват. Харесва ми, но пак само за Япония, тук в Европа трябва да е набухана със всичко, да може гъзетата да се фукат.

    Коментиран от #4

  • 4 Тетралавал

    16 6 Отговор

    До коментар #3 от "gost":

    В западащата про германска Ефропа всички умни вече купуват азиатско

    Коментиран от #8

  • 5 Фактиииии...

    13 0 Отговор
    Пристигала ама в Япония!!! Я да погледна през прозореца, цъ в България се намирам!
  • 6 jap

    9 5 Отговор
    Автомобил предназначен за спортно шофиране трябва да изглежда точно така а не да бъде окичен с помпозни детайли за позиране.
  • 7 Прегрява

    9 13 Отговор
    Приятел си го купи ново. Само нерви и проблеми.
  • 8 Мишленце

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "Тетралавал":

    Блажени са цървулите като теб :)
  • 9 Татко ти

    7 13 Отговор
    Мдаааа, с тия 235 коня и 250 нютона ще е най-спортната сред най-бавните.Едва ли ще се намери такава флашка с памет да му събере една обиколка на Ринга.

    Коментиран от #11

  • 10 Голфу

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Пернишкия":

    Нали не е голф...
  • 11 Японеца

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Татко ти":

    Разбира ти главата от тунинг, колкото моето куче от физика!
  • 12 JDM

    2 0 Отговор
    Към доста тук...момчета 235кс от 2.4 на това леко купе никак ама никак не е малко ако знаеш и можеш истински да я подкараш както трябва, има тука една луда horse мания последните години само слушам за много коне от коли по 2ва тона....съвет....по малко гледайте проспектите за автомобили и интернет повече карайте...така много неща ще ви се изяснят и ще имате мн по реална представа...а не просто да съпоставяте цифрите:::))))