Last news in Fakti

18 Януари, 2023 10:59 45 730 54

Колите с най-много фабрични дефекти са Mercedes, Peugeot и VW

  • автомобили-
  • дефекти-
  • сервизни акции

Показваме ви кои автомобили най-често са изтегляни за отстраняване на дефекти през 2022 година

Колите с най-много фабрични дефекти са Mercedes, Peugeot и VW - 1

Автопроизводителите харчат много пари за разработването на собствените си автомобили, но никой не е имунизиран срещу фабрични дефекти. Уебсайтът car-recalls пусна една своеобразна класация на марките с най-много дефектни автомобили. Става дума за автомобилите в Европа през 2022 година.

Някои дефекти в автомобилите не се забелязват в завода, а след пускането им в експлоатация. Поради това е необходимо да се изтеглят обратно партидите в сервизните центрове, за да се отстранят дефектите възможно най-скоро.

В Европа има агенция, наречена "Система за бърз обмен на информация". Тя се занимава с идентифициране на рисковете за безопасността за всички продукти на територията на ЕС, включително и на автомобилите.

Производители, които произвеждат огромен брой различни модели, са в челните места на списъка за марките с най-много дефекти. На такива компании им е по-трудно да следят качеството на всичките си автомобили.

Ето и автомобилните марки, които са имали най-много сервизни акции в Европа през 2022 г.:

30) Ferrari - 1 изтегляне на 2 модела
29) Mini - 1 изтегляне на 4 модела
28) Tesla - 2 изтегляния на 3 модела
27) Porsche - 2 изтегляния на 3 модела
26) Lexus - 2 изтегляния на 4 модела
25) Jeep - 2 изтегляния на 4 модела
24) Jaguar - 2 изтегляния на 4 модела
23) Honda - 2 изтегляния на 4 модела
22) Suzuki - 2 изтегляния на 5 модела
21) Volvo - 2 изтегляния на 10 модела
20) Dodge - 3 изтегляния на 2 модела
19) Renault - 3 изтегляния на 3 модела
18) Maserati - 3 изтегляния на 4 модела
17) Skoda - 3 изтегляния на 4 модела
16) Seat - 3 изтегляния на 5 модела
15) Fiat - 5 изтегляния на 4 модела
14) Audi - 5 изтегляния на 12 модела
13) Hyundai - 6 изтегляния на 7 модела
12) Mazda - 6 изтегляния на 9 модела
11) Land Rover - 7 изтегляния на 4 модела
10) KIA - 7 изтегляния на 7 модела
9) DS Automobiles - 8 изземвания на 3 модела
8) BMW - 8 изтегляния на 12 модела
7) Ford - 10 изтегляния на 7 модела
6) Citroen - 11 изтегляния на 10 модела
5) Vauxhall/Opel - 12 изтегляния на 10 модела
4) Toyota - 14 изтегляния на 10 модела
3) Volkswagen - 14 изтегляния на 12 модела
2) Peugeot - 15 изтегляния на 10 модела
1) Mercedes-Benz - 39 изтегляния на 24 модела


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 39 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    35 38 Отговор
    Мерцедес са перфекционисти пък и имат много модели. Прави впечатление обаче, че най-много дефектиращи са тези от групата на ПСА или Стелантис, както е новото име на концерна. Явно те са най-големите боклуци, следвани от VW.

    Коментиран от #2, #14, #44

  • 2 МаКаТа

    33 15 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    форд тойота и бмв също са калпави, както се оказва

    Коментиран от #46, #48

  • 3 Бангеев

    12 33 Отговор
    От масовите - мини и хонда са най-добрият избор

    Коментиран от #5

  • 4 Ти да видиш!

    15 9 Отговор
    А аз постоянно разправям как един от недостатъците на Тесла е лошото качество! А те били на трето място по надежност.

    А като се има предвид, че и при тях сервизните акции всъщност не включват ходене до сервиза, а се извършват по Интернет, може да ги пишем и първи.

    Очевидно са си пооправили детските болести.

    Коментиран от #11, #12

  • 5 Мини?

    25 4 Отговор

    До коментар #3 от "Бангеев":

    Къде пък сложи мини при масовите автомобили?
  • 6 Алексей

    52 11 Отговор
    Моделите на Пежо удвоиха цените си към днешна дата, в сравнение с 2016 година. Имат претенции да са премиум, но е без техническо и качествено покритие

    Коментиран от #13

  • 7 Никси

    24 0 Отговор
    да да , ама автомобили след 2010 година , уточнявайте от кои години .
  • 8 Диамантената ръка

    25 13 Отговор
    От vag най добра Шкода

    Коментиран от #15

  • 9 Бай Лисан

    9 16 Отговор
    Нисана го няма.Добре че си взех от качествените марки🤠
  • 10 Гост

    23 10 Отговор
    Нормално е големите фирми с най много бройки произведени автомобили и най много много модели да имат най голям брой сервизни акции.

    Коментиран от #21

  • 11 Гост

    18 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ти да видиш!":

    С три гърчави модела къде да бъдат?Счупен носач,паднала броня, липсата на накладки, по интернет ли ги ремонтират?

    Коментиран от #20

  • 12 Бла

    22 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ти да видиш!":

    Tesla - 2 изтегляния на 3 модела , това ги прави №1, ама по ненадежност. ХАХАХАХА че то това им е цялата гама :D

    Коментиран от #22

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Реалност

    22 13 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    Класацията ясно показва кои са най големите боклуци, прехвалените немски тарялясници, това че си собственик на такъв боклук не ти дава право да цитираш вечната измислена българска класация за прехваленото немско качество.

    Коментиран от #32

  • 15 Вземи вземи да си дърпаш косите

    20 5 Отговор

    До коментар #8 от "Диамантената ръка":

    с тез чешко немски легени.И за кокошарници не стават.😁😁😁😁😁

    Коментиран от #30

  • 16 Ха ха ха

    20 11 Отговор
    Мерцедес и всички останали.Топ бракми са Мерцедес.
  • 17 Пенчо

    29 8 Отговор
    Тая класация НЕ показва кои автомобили са най-ненадеждни или обратното. Показва коя фирма се грижи най-много за клиентите си.
    Има фирми, които не правят подобни сервизни акции, въпреки многобройните дефекти на колите им.
    Вие преценете кое е по-добре - фирмата да ви извика в сервиза, когато установят масов дефект, или да си траят, докато вие си плащате за отстраняването на дефекта?!

    Коментиран от #18, #23

  • 18 Именно

    6 9 Отговор

    До коментар #17 от "Пенчо":

    Китайските ги няма, те са купи и забрави.

    Коментиран от #25

  • 19 Пак ли не разбра статията

    6 10 Отговор
    Като на малките деца трябва да ти се обяснява какво точно означава сервизна акция.

    "Счупен носач,паднала броня, липсата на накладки, по интернет ли ги ремонтират?"

    За кое от тези се говори в статията?

    Ако "не си спомняш", едната от сервизните акции на Тесла беше да се забрани включване на мегафона при скорости над 40 км в час.

    Ама това наистина е огромен проблем, нали?

    А цифричките да ти говорят нещо? Две изтегляния за три модела.

    Тоест по-малко от едно изтегляне на модел.

    А при mercedes 39 изтегляния на 24 модела

    Тоест по няколко изтегляния на модел.

    Да не би останалите да имат по малко модели от mercedes?

    И дали ти ако е от изтегленията има нещо общо с изключване на мегафон или подобни или е за смяна на части, заради опасност от пожар например? Или пък смяна на части на кормилната уредба и спирачките, заради опасност за живота на пътуващите?
  • 20 Пак ли не разбра статията

    2 5 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Предишното мнение беше за тебе.
  • 21 Колко да е голям mercedes

    7 7 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    "Нормално е големите фирми с най много бройки произведени автомобили и най много много модели да имат най голям брой сервизни акции."

    Ти сериозно ли твърдиш че mercedes е най-голямата фирма с най-много модели която произвежда най-много автомобили в света и затова има най-много сервизни акции?

    Наистина живееш в паралелна реалност! А още в следващото си мнение твърдиш, че Тесла нямала толкова сервизни акции защото произвеждала по малко бройки, въпреки че още тази година се очаква да задмине продажбите на mercedes?

    Коментиран от #26

  • 22 Е така де!

    6 10 Отговор

    До коментар #12 от "Бла":

    Може да произвеждат четири модела, но ги продават на по-високи цени от mercedes, а хората ги купуват повече от mercedes, а не си избират "много по-качествените" разнообразни модели на mercedes.

    Само дефектиралите модели на mercedes споменати в статията са 24 модела, като повечето от тях са по-евтини от Тесла. Защо клиентите не си купиха тях, за да спестят пари и да карат по-качествен автомобил, а искат да карат еднакви Тесли?
  • 23 Тук си в голяма грешка

    3 4 Отговор

    До коментар #17 от "Пенчо":

    Да не мислиш че Тесла по желание направи една от "сервизните си акции", да спре мегафона? Точно обратното. Беше задължена да го направи защото нарушавало еди какви си закони и с редовния си ъпдейт по интернет който става обикновено на две-три седмици, вече мегафона не може да се включва при скорости на 40 км в час. Ама това се брои за сервизна акция, въпреки че автомобилите не са стъпвали в сервиз.

    Повечето от сервизните акции са точно такива -задължителни по закон, защото дефекта не търпи отлагане и не може да се чака да дойде време клиента да отиде за редовното си обслужване и тогава да му бъде отстранен и този дефект.

    Коментиран от #53

  • 24 Миро

    17 5 Отговор
    Тези с Теслите са пропискали в сащ.
    Явно тук не се пише за това.
    Хората мак по 1 година за кола,дават по я чувал пари за дефектни коли.
    Само в YouTube има един болен мозък къде не спря да ги хвали.
    Това тук са платени сайтове за пропаганда.
    Имам 3 Мерцедес-а нови 1бр W 212 и 2бр W213 единият е на детето,но никакви проблеми. Ако Мерцедес има проблеми,тогава какво да кажа за Рено,Пежо,Ситроен,Фиат....
    Събудете се и не вярвайте на платени публикации.

    Коментиран от #34

  • 25 Факт

    10 6 Отговор

    До коментар #18 от "Именно":

    Купи и изхвърли е точния коментар за китайските боклуци.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Британска статиска

    4 0 Отговор
    И какво ще ми кажете, че ферарито е най здравата кола на 2022
  • 28 Мдаааааа

    10 1 Отговор
    Ами излиза, че Дачията е най-здравата кола - нито една сервизна акция. Всичко работи перфектно и безотказно.
  • 29 ар146тс

    8 5 Отговор
    Без да знам за тази класация притежавам 2 бр. ALFA ROMEO /едната от 16г. втората от 4 г./. Пей сърце,няма дефекти само каране и обслужване.
  • 30 Диамантената ръка

    5 4 Отговор

    До коментар #15 от "Вземи вземи да си дърпаш косите":

    Последните 16 г. четири шкоди съм карал и да, не стават за кокошарници щото не са никак лоши коли, даже обратното, без проблеми, говоря все пак до 5 годишни и 130-140000 км, нататък не знам
  • 31 Куба либре

    9 1 Отговор
    Какво ти качество при тесла хаха такова разминаване има на броните че куче с погача в устата може да мине през дупките
  • 32 Цялата

    1 2 Отговор

    До коментар #14 от "Реалност":

    Ти реалност е твоета нереалност
  • 33 Зайко Байко многознайко

    9 13 Отговор
    Карайте си тоягите, аз ще си карам моите Мецедеси! Не един, не два, не три а цели 6(шест) имам и не ща да чуя за друга марка. Още помня чичо ми който имаше W115 (конската глава) да казва: " На този свят има две марки автомобили, Мерцедес и всички останали"!
  • 34 Зайко Байко многознайко

    5 7 Отговор

    До коментар #24 от "Миро":

    Обясни им колега на тия главатаци! Карайте си тоягите, аз ще си карам моите Мецедеси! Не един, не два, не три а цели 6(шест) имам и не ща да чуя за друга марка. Още помня чичо ми който имаше W115 (конската глава) да казва: " На този свят има две марки автомобили, Мерцедес и всички останали"!От 58 коли които съм имал през живота си 25 са от марката Мерцедес. Най- много са били W123 (12 броя 240D и 300D,4 и 5 цилиндрови дизели), след това W124 (6 броя, E320, E420, 2xE230,2xE300D, ),W140 (3 броя, 500SEL, S420 и S300D) 2 те Ес класи ги имам все още, W126, 2 броя (едната с присаден двигател от 500SEL, M113, иди на тубата и напиши "Pura smoking power" и ще видиш, тъкмо пробвахме новия двигател, W163, ML500 (два броя с М119 двигател осмаци 5л., една R класа и станаха 26 броя май!🥸🤣🤣😅

    Коментиран от #35, #41, #52

  • 35 Усет

    11 7 Отговор

    До коментар #34 от "Зайко Байко многознайко":

    Ха,ха.Трябва да си голям мазохист,от класацията се вижда че Мерцедес са най големите бракми.Тези немски талиги големи бавни и тромави винаги са били пенсионерски тарялясници.
  • 36 Реална класация

    12 5 Отговор
    Мерцедес е номер 1в класацията, защо ли това не ме изненадва? Защото всички останали винаги са били по добри от мерцедес.Прехвален , голям и грозен,а сега се оказа че е и най чуплив.Рано или късно истината винаги излиза наяве.

    Коментиран от #43

  • 37 катран

    2 3 Отговор
    скоро четох че в германистан търсят 2-3млн работници и най вече за машиностроение...търсят се и инженери...Всяка година милиони мюслимани прииждат при посредничество на нпо на сорос...в тази държава..Питам колко от тях започват някаква работа.?..Сигурен съм нищожна е бройката...И така всички са като наркомани свикнали със социални помощи..
  • 38 куку

    10 2 Отговор
    дойче ауто гросе капут..няма кой да ги сглобява..асан и айше имат по 5 деца и карат все на тази писта..чук-чук..германия вече е кочинка..както и цяла европа..
  • 39 Всичко

    6 3 Отговор
    старо от всяка марка е по- добро от всичко ново от същата марка
  • 40 Факт

    5 3 Отговор
    Мерцедес са номер 1.Ха ха,хи хи.
  • 41 А имаш ли нов mercedes?

    5 1 Отговор

    До коментар #34 от "Зайко Байко многознайко":

    Нещо произведено през последните три-четири години? Повечето от мерцедесите които си изброил са наистина класически примери за надежност, качество и внимание към детайла, които са били най-добри за времето си и продължават да са надежни и до днес.

    Това обаче не може да се каже за новите модели на mercedes. От години лежат на стари лаври, а единствената им мисъл е печалбата. Разчитат на егото на клиентите си, които обичат да се хвалят с марки, както и колко много пари са дали за вещите си и за тяхната поддръжка. Само при тази марка това последното е хвалба, а не оплакване от страна на собствениците. Първите собственици де.
  • 42 Мерцедес

    5 2 Отговор
    затова са най-добрите, защото критерият им за качество е на най-високо равнище.Ако тесла например има същите критерии няма да могат да излязат от хангара
  • 43 За лисицата

    8 3 Отговор

    До коментар #36 от "Реална класация":

    гроздето е кисело,Мерцедес не е за всеки джоб кола

    Коментиран от #49, #51

  • 44 Ама м.Име

    9 2 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    Явно твоите жалки марацедес са най-големите боклуци, следвани от Народната каруца V.W.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Гост3

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "МаКаТа":

    Тойота няма място в твоя коментар.
  • 47 Чичо

    2 0 Отговор
    "Който много работи, много греши. Избягвайте грешките" немска поговорка
  • 48 Айде бе

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "МаКаТа":

    Няма талига без кусури, но не са много тези, които биха сравнили надеждността на Тойота с тази на БМВ , а още по- малко с тази на Форд. Благодаря за вниманието
  • 49 Хитър Петър

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "За лисицата":

    Лисицата е хитра ,не иска да дава същите пари за ремонт колко нов Мерцедес.
  • 50 Друго не съм и очаквал

    3 1 Отговор
    Мерцедес са първенци, затова ли е приказката Мерцедес и всички останали?
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 емо

    1 0 Отговор
    Имах Мерцедес и то от новите за времето и съм напълно съгласен с класацията за VW същото бих казал нормално е да е към последните за останалите не знам.