Last news in Fakti

11 Септември, 2013 10:46 7 762 102

Porsche 918 постави рекорд на "Нюрбургринг"

  • porsche-
  • 918 spyder-
  • нюрбургринг-
  • рекорд

918 Spyder стана най-бързият сериен хибрид на култовата немска писта "Нюрбургринг". Porsche-то измина Северната дъга за 6 минути и 57 секунди, отстъпвайки само на свръхлеките пистови болиди Radical SR8 и SR8LM с постижения 6 мин. и 48 сек. и 6 мин. и 55 сек. съответно.



Рекордът е поставен от тестпилота на компанията Марк Либ, който е изминал дистанцията със средна скорост 179.5 км/ч. За опита е използван автомобил с опционалния спортен пакет Weissach. С него колата олеква с 35 кг за сметка на демонтираните климатик, аудиосистема и кори на вратите. Джантите на рекордьора са от магнезий, а по каросерията има допълнителни аеродинамични елементи.



Porsche 918 Spyder е оборудван с хибридна силова установка с със системна мощност 887 к.с. Съставена е от бензинов V8 с обем 4.6 литра и мощност 608 к.с. и два електромотора със 156 и 129 коня, задвижващи предния и задния мост. Йон-литиевите батерии имат капацитет 7 кВтч, а роботизираната скоростна кутия е със седем предавки и два съединителя.



Суперхибридът ускорява до 100 км/ч за 2.8 секунди, до 200 - за 7.7, а до 300 - за 22. Максималната скорост е 344 км/ч. Само на ток 918 Spyder може да измине между 16 и 32 км, да ускори до 100 за 7 секунди и да развие максимално позволените в такъв режим 150 км/ч.

Porsche планира да произведе 918 бройки от модела, всяка на цена 645 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    6 1 Отговор
    Айде честито на феновете на марката!
  • 2 Iaroslav Stanchev

    4 4 Отговор
    Porsche,всичко друго са празни приказки.
  • 3 Germans Suxxx

    5 7 Отговор
    The Radical SR8 is a British sports car made by Radical Sportscars that holds the Nürburgring lap time of 6:55. The LM edition holds the Nürburgring lap record for the fastest production car in the world with a time of 6:48

    БРИТАНЦИ държат рекорда за обиколка на германска писта, голям кеф!!!

    Коментиран от #6, #38, #39

  • 4 Ivailo Chankov

    2 4 Отговор
    Истината е болезнена за феновете на швабите
  • 5 Dr. Dick

    3 6 Отговор
    Евала! Toва вече е новина! Сега ще има много сълзи и оризищата ще се наводнят. Благодаря на модераторите, че се отзоваха на молбата ми да го постнат като новина.
    Сега ще се мислят оправдания от сорта, ама то е много скъпо, ама не знам си какво, ама годзила струва, колкото Опел Корса... мрън, мрън... колкото и да е скъпо или евтино - нито едното, нито другото няма да можем да си купим. Остава да се насладим на истинския технически прогрес и резултат, който японците трябва да догонват всеки път с години закъснение.

    Коментиран от #10

  • 6 Shmeker

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "Germans Suxxx":

    Буахахаа ти виждал ли си радикала? То е нещо като два мотоциклета заварени между седакла.

    По тая логика що не видиш абсолютния рекорд на пистата??? Държи се от Porsche 956 и е 6:11.13. А и пистата е била с 200 метра повече от колкото сегашните тестове.

    Коментиран от #9

  • 7 Germans Suxxx

    2 7 Отговор
    Хахаха ти към годзила недей гледа, годзила алфа омега прави 0-300 за 7 секунди а не като тая тоалетна за 22 сек, е.ати трудовашката количка с едно колело къде са тръгнали 7 сек срещу 22 сек ахахахаха
  • 8 Germans Suxxx

    1 3 Отговор
    Radical да ви преложа нещо?
  • 9 Dr. Dick

    6 2 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    Точно с тоя няма абсолютно никакъв смисъл да се говори. Там не може да се проведе никакъв смислен диалог. Той е жертва на собственото си съществуване.
  • 10 Ivailo Chankov

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Dr. Dick":

    Оправданията са точно от вас, мрън мрън, ама то Радикала е като два мотоциклета, мрън мрън
  • 11 Ivailo Chankov

    4 5 Отговор
    И колко продадени бройки има от това Порше, че стана сериен автомобил, мирише ми на швабска измама... немска писта, немски автомобил... мирише много
  • 12 Germans Suxxx

    3 4 Отговор
    0-300 за 7,9 секунди, кво ме занимавате повече?

    http://www.youtube.com/watch?v=gZ7snULupqE

    GTR Alpha Omega и той ли е като 2 мотоциклета около седалка?

    Radical и GTR Alpha Omega поздравяват всички прости хансове с техните ментета на спортни автомобили.
  • 13 Germans Suxxx

    3 4 Отговор
    Извинявай, Alpha Omega струва 130 000 евро и набира до 300 км/ч за 7,9 секунди, тоя германски кенеф струва 645 000 евро и прави 0-300 км/ч за 22 секунди?

    Е с такава логика се печели втората световна война.

    Тъпи хансове

    Коментиран от #20

  • 14 Germans Suxxx

    2 4 Отговор
    Иначе и Radical си е съвсем пълноразмерен спортен автомобил само му липсва едно стъкло, прилича на Пагани малко но е в пъти по-добър.

    Та приятна вечер на всички хансове и техните фенове със следното: "Вие никога, никъде няма да бъдете първи, дори на собствената ви писта ви бият англичаните"

  • 15 Dr. Dick

    5 1 Отговор
    Годзила Алфа Омега Делта Чарли Браво Мега Гига с портоплазмен катализатор, ксенон на плафона и 4 коледни лампички на пръскачките изпреварва времето и се телепортира за една секунда в мезозйската ера и те праща там - до където се е развил мозъкът ти.
  • 16 Germans Suxxx

    1 5 Отговор
    Да де, за тези които имат мозък хахахаха

    0-300 за 22 сек? Тия брада ли искат да пускаме?

    Radical нещо? Нюрбургринг нещо?

  • 17 Germans Suxxx

    2 5 Отговор
    Какъв е най-бързия сериен автомобил на нюрбургринг?

    Е Английски де, какъв друг да е
  • 18 Dr. Dick

    5 2 Отговор
    Radical SR8 e супер автомобил предназначен за писта и там си изпълнява перфектно функцията. Никоя джапанка не може да достигне тези постижения. За нещастие обаче е едноместен и за нищо друго не става. Тежи 650 кг, което е с около 1 тон по-малко от Поршето и е само с 2 секунди по-бързо.
    Иначе абсолютния рекорд на пистата пак е на Ханс от Порше в далечната 1983. Там джапанки не се откриват, както и мозъчни клетки в главата ти
  • 19 Shmeker

    3 2 Отговор
    То и аз да взема да тунинговам трабантче че е 600 кила ще вляза в някви топ-времена на тая писта. :D
  • 20 Iaroslav Stanchev

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Germans Suxxx":

    Точно този ГТР,дето го буташ навсякъде,няма нищо общо със сериен автомобил.Самите АМС Пърформанс,казват,че колата е лаборатория,не се произвежда серийно и едва ли някога ще се произвежда.Може да се закупят версиите с по-ниска мощност 900,1000,1200 ,ама точно този не.Колата е драгстер,само за състезания и рекорди,които едва ли скоро ще бъдат зачетени от официална международна агенция.Тъй,че по-спокойно го давай с алфата и омегата на рекордите.Не пускай избирателна информация,а цялостна.
  • 21 Germans Suxxx

    2 6 Отговор
    Radical едноместен? я пак?

    Аболютния рекорд е на Ханс някой друг път, това през 1983 е болид за квалификация, ако ще пускаме и болидите Михаел Шумахер правеше обиколка за 1 мин и 20 сек на 5,148 км конфигурация и 5 обиколки / 25, 740 км/ за точно 6 секунди, което означава че рекордът е негов, но това е болид /както и 956 междувпрочем/ и не се взема времето от 5 обиколки но все пак

    Михаел Шумахер с болид Ферари - 25 километра 740 м - 6 секунди

    Тъп ханс с болид порше 956 - 20 километра 810 м - 6,11 секунди

    Между другото единствения нормален ханс дето става за нещо е Михаел Шумахер, всичко останало е шлака.

    И така едноместни фенове на Radical, ако не ви клати Radical, ще ви клати Ферари

    Коментиран от #26

  • 22 Germans Suxxx

    2 3 Отговор
    И така 6 мин и 00 секунди за Ферари на 25 км

    срещу 6 мин и 11 секунди за ПОРше на 20 км

    Ко праим? Нещо Radical?

    Ама времето от 5 обиколко защо да го броят, да може Ферари да им вземат и рекорда на болид ли ааааа нееее, толкова изклатени няма да са се чувствали от втората световна война насам
  • 23 Dr. Dick

    3 1 Отговор
    Не, ще возиш баба ти на пазар да си купи домати с Radical
    25 километра за 6 секунди е първа или втора космическа...
    Виж дали на ML-a не са му свършили батериите на дистанционното и лягай да спиш.
  • 24 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Хахах като пръднал ми се измъкваш а? Ков стана с едноместния Radical, да ти купя очила? Или все тая.
  • 25 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    И остави космическите, кажи кво стана с болидите-

    6 мин и 00 секунди за Ферари на 25 км

    6 мин и 11 секунди за ПОРше на 20 км

    А? По-силно че не чух

  • 26 Iaroslav Stanchev

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "Germans Suxxx":

    Кога е дала кола от Ф1 6 мин. време на Нюрбургринг.Коя година,с коя кола и кой пилот.ГП на Германия е на 5 км. писта,само асфалт,а повече от половината писта е бетон.Я дай един линк,където Шумахер дава това време,което си писал.Той и Монтоя дава 1.18.35 ама на 4,5 км. асфалт,от така нареченото ГП щрасе.Пак пишеш избирателно,младеж.
  • 27 Germans Suxxx

    1 4 Отговор
    2004 година Михаел Шумахер с Ферари F2004 на конфигурация 5, 148 км, осреднено време за 5 обиколки 25, 7км - 6 мин 06 сек

    Тоя Щефан с болида на порше 1983 изминава много по-малко разстояние - 20, 8 км за повече време, предполагам само можеш да си направиш сметката.

    Но няма правило да се вземат 5 обиколки от болид от Ф1 за да се сравнят с 1 обиколка на цялото трасе, просто е факт че Ферари-то пак е болид и е убийствено по-бързо от това Порше на тази писта, т.е ако поршето е направило 20, 820 м за 6 мин 11 сек, Ферари Ф2004 със Шумахер на борда ще го направи за под 5 мин 30 сек.

    И сега извън всякакви хипотези, най-бързото време на пистата 20 825 м е на Ник Хайдфелд със Заубер - 5 мин 57 сек, същата конфигурация на която през 1983 поршето прави 6 мин 11 сек

    Предвид факта че заубер са от загубеняците тогава, не знам какво време щеше да направи болида на Ферари, но Ферари нямат зор за там, така че спокойно.

    Сега доволен ли си младеж?

    Коментиран от #35, #36

  • 28 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=pHfW2dw2aC4

    Ето една от обиколките на Шумахер на 5,148 м конфигурация, на базата на които Ф2004 изминава доста по-бързо 20 825 м от поршето през 1983.

    http://www.youtube.com/watch?v=pHfW2dw2aC4

    Коментиран от #37

  • 29 Germans Suxxx

    1 3 Отговор
    Road & Track magazine reported Heidfeld's lap was a 5:57 or 5:58 (for the Nordschleife only), breaking the track's six-minute barrier for the first time in history

    Коментиран от #30

  • 30 Mercedes-Benz

    3 2 Отговор

    До коментар #29 от "Germans Suxxx":

    Ма ти досега времена и инфо ли търси бе Мики Маус? Браво браво, признавам, че яко те стяга шапката Г-н Млад Меринджей ! Вече и гаргите ти се смеят xaaxxaxa

    Коментиран от #31

  • 31 Dr. Dick

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Mercedes-Benz":

  • 32 Iaroslav Stanchev

    2 1 Отговор
    Хахахаха,добър опит,този път.Значи сборното време от 5 обиколки с кола от Ф1 и пилот Шумахер,на асфалт е по-добро от времето на Порше 956 на 20 км. писта,половината от бетон,така ли?Я да пуснем болида на същото трасе и да видим,какво ще стане.Дали на 10-я км. няма да има поне една гръмнала гума,а?Или викаш той екипа на асфалта ще слага сухите,а на бетона мокрите гуми и пак ще е по бърз.
    Дай да видим,кога Хайдфелд,е дал това време,щото докато гледах най-добрите времена на тази писта,не можах да открия точно това,което си написал.Ако имаш вътрешен човек на Нюрбургринг,вече е друга работа.
    Колкото до Радикал SR8 и разновидностите му,ми то е толкова серийна кола,колкото и Дауер Порше 962 и Порше 911 гт1.Две седалки-силно казано,един мощен мотор,600-700 кг. тегло и толкова.Вярно,че е серийно,свален от пистата състезателен автомобил за 24-часови маратони.По тази логика и Ауди ще свалят лепенките и надписите от R18 E-tron ultra,ще направят 200 бройки,за които със сигурност ще има купувачи,ще го хомологират пред ФИА и готово.После на пистата и времето на Радикала отива в историята,нали така.За сега Радикал има най-добро време,но някой ден все някой ще го подобри,без значение кой,тъй че радвай се още малко.
  • 33 Ivailo Chankov

    1 4 Отговор
    Така и никой не ми отговори, Порше 918 като е толкова сериен автомобил, колко бройки има продадени от него, аз знам колко са, числото е 0 (НУЛА) , за какъв сериен автомобил говорим тогава ?

    Коментиран от #44

  • 34 Iaroslav Stanchev

    1 1 Отговор
    На 18.09.2013 стартират продажбите на 918.Точно толкова коли ще бъдат произведени и продадени.Половината вече са купени,макар и цената да е .Порше е все пак,купувачи не липсват,въпреки цената,не се тревожи.
  • 35 триста итридесети

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Germans Suxxx":

    на Шумахер и трабантче да му дадеш пак ще подобри рекорда- най-великия.
    САМО Фетел има данни да му подобри рекордите, и лекинко да попитамр какви са те? А?!? малазийци? така че като говориш за ханс си мисли за Шумахер


    Коментиран от #56

  • 36 триста итридесети

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "Germans Suxxx":

    егати на снимката 2-те гуми са във въздуха, а вероятно и третата, смятай как е летял тоз
  • 37 Shmeker

    4 1 Отговор

    До коментар #28 от "Germans Suxxx":

    Като гледам как си се о*кал да пишеш, като цял ден си ровил из нета - мога да кажа че ти си много болен от комплекси човек. Дано си някой пубер, че да ти е простено! Ако не си пубер - наистина ти трябва квалифицирана помощ
  • 38 Споок Армин

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "Germans Suxxx":

    Ти май имаш лоши спомени от немско возило?
  • 39 Споок Армин

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Germans Suxxx":

    918 Spyder - просто е уникален.Разбирковците дето не го харесват и се опитват да дават "компетентно"мнение да си покажат дипломата на HR Manager- а в Порше . Току виж ги наели за критик консултанти........
  • 40 Shmeker

    3 1 Отговор
    Е кой няма да хареса това порше? Тия дето плюят и те го харесват.

    Колкото до япончетата, уважавам ги, харесвам GTR, само не му харесвам визията примерно, но няма как да не се възхити човек на големите инженерни мозъци от Порше.
  • 41 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Е нали точно на нордшлайфе Хайдфелд със болид на Заубер прави 5 мин 57 сек, абсолютно същата отсечка като тази на поршето от 1983 с бетон, какво още да ти търся, намери си обиколката и толкова.

    Лоши спомени от германско возило хахахаха меко казано лоши, ти как ще реагираш ако бързаш и колата ти почне да трака и се кьофне изведнъж на пътя в студа? Произведен 2010 барутник W 164 300 на 55 хил км? Още искам да ги съдя за това, имам и познат който иска да ги съди за сменяне на скоростна кутия въпреки че беше гаранционно, плащаш си лизинга като поп и накрая като бързаш трябва да ги чакаш 5 часа, ами ако бързам към болницата? Хубаво ми каза едно време баща ми, германска кола - НИКОГА, сърбал съм им попарата на тия, не си нито албанец, нито циганин че да им караш трошките, тия коли ги харесват само тия дето не ги карат. Аз един път не го послушах и си ръбах г.за после. Те ако бяха толкова добри в техниката, щяха ли да губят всички войни на поразия и руснаците да ги съсипват с някви самоделки измислени за 3 седмици и произведени в завод за трактори.
  • 42 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Като няколко месеца преди това и с Q7 бях пробвал то беше производство 2009, нямаше някакви особени проблеми и не ме е оставяло за малкото време което го карах, но беше фрашкано с евтини миризливи пластмаси като шкода фабия, дръжките на вратите скърцаха и при изпреварване трябваше да се точа от 1 км, че да имам време да ускоря, мани тая работа. И уж спортните седалки щото то беше S line са супер малки, тясни и дървени, един познат дето имаше такъв ми вика не е трябвало да вземаш S line, абе да ама елементите отвън изглеждаха по-добре отколкото на базовия, абе и тая кола не става, ако ще си купувате кола и ви се налага да минавате през по-тежки терени, Рейндж Роувър е истината, който и модел да вземете няма да съжалявате, германските SUV пред тях са като водни пистолетчета пред истински колт примерно.
  • 43 Germans Suxxx

    1 3 Отговор
    Аз искам да попитам нормалните хора пак / не тия дето още си мислят че хитлер е пчелил войната/

    Това порше, с претенции за ултра спортен автомобил, ок, достатъчно малко акъл за да дадеш 645 000 евро, караш си го из града и спираш на светофара, и до теб за нещастие Nissan GTR Alpha Omega, 0-300 за 7 сек а ти ги правиш за 22 сек, е като те остави да си говориш сам и му гледаш тъжно стоповете от далеч кво праим? Всичко е за скоростта, и аз като бях малък ги правех тия работи по светофарите, кво като имаш голям двигател, кво като си дал 100 кг пари, като си бавен, а нали си в суперспортна кола, или ще си сложиш надпис, аз съм рекордьор на нюрбургринг? А тоя с Нисана дано да не си е сложил надпис на задното стъкло: 0-300 за 7,9 сек, глей кво става аз като отида на нюрбургринг, фак е че Алфа Омега не е правил обиколка там, но поршето определено няма шанс срещу това ускорение в завой, оправданието ще е "да ама тоя нисан е AMS не е базов за 170 000 лв

    Коментиран от #46, #48, #49, #58

  • 44 Maurice

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "Ivailo Chankov":

    Ако Порше са обявили, че ще произведат 918 бройки, то още в същият миг са били капарирани до последната! В това съмнения НЯМА!!
  • 45 Iaroslav Stanchev

    2 1 Отговор
    Да де,прави ги Хайдфелд,ама кога,дата,година дай,че не мога да намеря.Ако има такъв резултат,няма да остане скрит,пък даже и от пробни тестове с ф1 да е.
    За кю 7 и за рейндж ровър съм абсолютно съгласен.Прав си.
    А германците губят войните,защото целия свят се е обединил срещу тях.Участието на Германия във Втората световна продължава 5 години и 8 месеца,като през цялото време водят боеве на 3 фронта,срещу двете най- мощни държави в света,плюс още половината свят.Толкова са силни швабите,че се налага един единствен път в историята,да се обединят двата противоположни гиганта,СССР и САЩ,за да победят.Ама това е друга тема.
  • 46 Iaroslav Stanchev

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Germans Suxxx":

    Хахахахаха,ей ти си опасен бе.Защо изпадаш в противоречие със себе си.Бугати Вейрон,според теб,не може да се кара на писта,а само на права,затова е най-бързата серийна кола,нали така.А е "само" 1200 к.с. Какво те навежда на мисълта,че АМС алфа омега ще може да се управлява и след като свършат 400 метра права и дойде първия завой?При положение,че колата е с мощност между 1600 и 1800 к.с.Или щото е 44 процента Рено,може да се кара и по лунната повърхност,а другите не могат,така ли? И по-долу съм ти писал,че точно този ГТР,няма да го видиш в града,на светофара,освен на колесар,закачен на някое Фауве транспортер,на път към някоя писта,за драг.Ама май избягваш да четеш чуждите коментари,а?
  • 47 Germans Suxxx

    2 2 Отговор
    Скоро ще се изнасям аз че в събота издавам близките обекти и ще се налага пак да пътувам и вероятно вече няма да влизам тук.

    За Хайдфелд ето това е датата и честно казано тая информация се крие явно за да остане порше поне някакъв рекордьор на тази писта, но истината е друга -
    On 28 April 2007, Nick Heidfeld drove a Sauber F1.06 Formula One car around the Nordschleife. Heidfeld's lap was a 5:57 or 5:58 (for the Nordschleife only), breaking the track's six-minute barrier for the first time in history. Fans who respect the official record of the late Stefan Bellof settle for an "estimated 6:12"
    Т.е порше не искат да си признаят че са по-бавни от болида на Петер Заубер /който между другото по това време беше с двигател на БМВ, това му беше единствения проблем да бъде сред най-бързите, ако двигателя беше рено примерно, можеше и за титла да се борят.

    Коментиран от #51, #57

  • 48 Mercedes-Benz

    1 2 Отговор

    До коментар #43 от "Germans Suxxx":

    Уникално простия се завърна. Абе човече ти с всеки следващ твой коментар изкривяваш измерението от тъпотия, нарушаваш вибрациите на планетата Земя бе.
  • 49 триста итридесети

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Germans Suxxx":

    абе човек спри се малко, че много си играя да въртя рола на мишока да ти прескачам коментарите
  • 50 Germans Suxxx

    1 3 Отговор
    А за войната, нямам предвид толкова глобално, имам предвид че германските танкове са губили всички възможни битки с руските и английските такива, нека да припомним че германските танкове са ултра модерни, разработени и произведени в специални заводи създадени за целта, срещу тях нискобюджетни руски самоделки произведени с части от трактори и в такива заводи. Супер мощни, супер маневрени и проходими, германските танкове са имали само един проблем, те са били паркетни танкове, оказва се че самоделките на руснаците и англичаните са в пъти по-маневрени, в пъти по-проходими и са истински танкове най вече. Германците са били много страшни като са завладявали с танковете си франция и полша по асфалтовите пътища, ама в руската кал се е видяло кой колко може. И никой да не се беше съюзявал, германците пак щяха да загубят, те просто са добри само на реклама, един вид пропаганда а в действителност кръгла нула.

    Коментиран от #59

  • 51 Mercedes-Benz

    1 2 Отговор

    До коментар #47 от "Germans Suxxx":

    Изнасяш се от гарсониерата в Люлин ли? на 17 год. кажи на баща ти да ти бие един зад врата да ти размъти пипето, че си личи колко си загорял и не знаеш кво пишеш и къде да избие. Намери някоя кака да те отрака, а не издавай измислени обекти в нета xaxxaxaa Смешен си алооо
  • 52 Germans Suxxx

    1 3 Отговор
    И знаеш ли каква ми е мечтата? Откакто мерцедес ми дължат пари че ми прдадоха ш....н боклук, аз не си ги искам, искам да отида при екипа разработил G класата на мерцедес от 1978-1979 и да ги попитам защо суперпроходимият им автомобил има само една победа на рали дакар, а Мицубиши Паджеро има 10? Само това искам, да ми дадат отговор, къде е проблема, щото рекламите на G класата го превъзнасят като несравнимо по-добър офроудър от Паджеро-то. та, това е...

    Коментиран от #53

  • 53 Mercedes-Benz

    2 3 Отговор

    До коментар #52 от "Germans Suxxx":

    Е айде де и аз тва се чудя, бизнесмен от такъв калибър като тебе да не отиде, его е къде е Австрия с колата го взимам за 10 часа, ти със рейнджжжжж роУУУвъра като включиш на свръх гига мега звукова скорост и си там за час че и по-малко ако не спираш да пикаш!

    Голямо мишле си в 47-ми коментар се вижда кви тъпотии ръсиш, щял да се маха, че издавал обекти. Абе Мики Маус учебната година почва бе затва се махаш, ти кво мислиш че хората дето ти четата бисерите са толкова прости ли???
  • 54 Germans Suxxx

    1 4 Отговор
    И двете са еднакво модифицирани просто с различна философия за офроуда и с различен опит, японците се занимават от доста по-рано, после ако са навити да ми изпълнят всички желания, искам да питам и хората дето са разработвали камионите на мерцедес за дакар, защо чехите от Татра имат повече победи от тях? И защо руснаците от казам имат два пъти повече победи от мерцедес? Явно техниката на мерцедес сдава багажа в тежки условия а? Или всичко това са съвпадения?
  • 55 Germans Suxxx

    1 3 Отговор
    *Камаз
  • 56 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "триста итридесети":

    Съмнява ме Шумахер да е много по-добър от мене, най-много да ми вземе 10 секунди на ринга :D

    Коментиран от #62

  • 57 Iaroslav Stanchev

    2 0 Отговор

    До коментар #47 от "Germans Suxxx":

    А официалното време обявено от БМВ Заубер,колко е-8.34.Мислиш ли,че ако наистина е била направена обиколка под 6 минути,БМВ нямаше да се изфукат,че са били Порше,а?Това време е смятано,както ти смяташ времето на Шумахер с болида на Ферари.Хората пишат,че е възможно да е по-добро времето,но е изчислено въз основа на няколко замервания в няколко участъка на пистата, не цялостно изчисление.Още повече,че самите БМВ казват,че колата е ограничена и сесията не е само тестова,а и фотографска.Това,че някое списание е пресметнало,че времето на Хайдфелд би могло да е по-добро от това на 956,е възможно,но не е вярно.
  • 58 Мартин Коцев

    4 1 Отговор

    До коментар #43 от "Germans Suxxx":

    А бе пич ти да не бъркаш числата нещо???? От 0-200 е за 7 секунди. 0-300 е за 14 и нещо, и това го прави кола която е 1800 КОНСКИ СИЛИ. срещу скромните 887 на Поршето. Ей всички разбирачи станахте тука бе.... аф аф аф
  • 59 триста итридесети

    4 1 Отговор

    До коментар #50 от "Germans Suxxx":

    иди и питай защо ФРАНЦИЯ капитулира за 24 часа, и АНГЛИЧАНИТЕ НЕ МОЖАХА ДА Й ПОМОГНАТ, добре че хитлер обърна фронта срещу Русия, та да се спасят и те, тъкмо са ги били награбили с месершмитите, ВСЯКА ДЪРЖАВА Е ТРЕПЕРЕЛА от хитлер,
    Русия се спасява най вече заради голямата си територия и тежката зима, и не на последно място помощите от америка,
    и ди и питай /все още има живи хора - англичани/ кой самолет е бил по-добър, иди и питай руснаците кой танк е бил по-добър,
    един факт:
    след края на войната английските пилоти най-после се добират до реактивните месершмити -- искали да разберат как АДЖЕБА има по-висока скорост и маневреност,
    английските инженери се опитвали всячески да подобрят техния .. забравих му името ... понеже се виждало че месершмита има по-висока скорост и т.н и т.н., та какво ли не правили, увеличили обема на турбината за да е по-мощна, но тогава пък се разваляла аеродинамиката, не ставало, какви ли не подобрения правели, но месершмита си оставал по-бърз,
    та влязъл първия пилот англичанин в месершмита - "дал газ" до дупка и двигателя гръмнал, влязъл втори - и при него така,
    оказало се че реактива на германския инженер бил с няколко по-малки турбини и така осигурявал необходимото количество въздух, този принцип се използва и до днес....
  • 60 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Числата ги бъркаш ти пич, или гледай и после пиши, или въобще не пиши, ставаш смешен - 0-186 мили - 7,9 сек

    http://www.youtube.com/watch?v=gZ7snULupqE

    Аман от такива недоскив пичове.

    Коментиран от #81

  • 61 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    И това го прави кола с 6 цилиндърчета хаха
  • 62 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "Shmeker":

    заслужава си, да се види
    http://www.youtube.com/watch?v=bxv3wo6aXOo
  • 63 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Франция капитулира щото на хитлер танковете менте са минавали по асфалтов път там, ама в русия няма асфалт, само черни разкаляни пътища и германските селяндури потънали до врата в кал. Няма кво да ходя да питам, дядо ми ми е разказвал, той е участвал във втората световна война, казвал ми е че германските танкове са били пълен боклук и ставали само за асфалт, хм колко познато, те и джиповете им не стават за кал а само за асфалт. Колкото до самолетите, месерШ.Т редовно са губели битки дори като са равни по брой с англичаните и за това са изгубили войната, иначе като са много добри що не спечелиха а? Те в дадено сражение не са се били с всички заедно, по отделно руснаците са им драли танковете, англичаните са им драли самолетите, иначе щяха да спечелят пич, замисли се че малко нелогично, и то не е да кажеш 1 война да са изгубили, те губят всичко дето може да се изгуби, иначе големи реклами.

    А колкото до английските изтребители /ПОБЕДИТЕЛИ ВЪВ ВОЙНАТА, ФАКТ!/ Ети ти имената да знеш и на победителите имената, загубилите всички знаят че са месерШ.т.
    Gloster E 28/39
    Gloster Meteor
  • 64 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Битка за Британия (на английски: Battle of Britain) се нарича голяма военна кампания от Втората световна война, когато германското Луфтвафе се опитва да спечели въздушно превъзходство над британските Кралски военновъздушни сили. Битката се води на два етапа - първия е опити на Луфтвафе да овладеят Британското небе и вторият етап е нанасянето на тежки бомбардировки над важните британски градове. По време на цялата битка Луфтвафе губят около 1880 самолета и 2660 авиатори. Британците губят 1020 самолета и 537 летци.

    Айде гаси лампата и лягай, когато си по-добър печелиш, когато си цървул губиш, германците са вечните цървули, щото вечно ги бият във войните и техниката им не става, и те самите явно са прости.

    Коментиран от #69

  • 65 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Мдаа верно, Spitfire е бил истинския кошмар за хансовете но самолетите са една друга тема в която германците не ги бива.
  • 66 Germans Suxxx

    1 3 Отговор
    бмв не могат много да се фукат с болида на Петер Заубер, това и те самите си го знаят, че пълна обиколка на нордшлайфе е направена за 5 мин 57 сек / 5 мин 58 сек от Хайдфелд е факт, но въпроса е кой печели от тази работа? Швейцареца Петер Заубер да вземе и последния останал германски рекорд на тая писта... 8 мин 34 сек наистина може да се постигне с някой голф GTI, с болида дори ограничен до 275 км от трансмисията резултатът ще е несравнимо по-добър от на поршето през 1983. Пък и тоя Щтефан Белоф е починал и така му почитат паметта един вид, като стане масово явление обиколка под 6 минути вече няма да има как да го скрият, но сега за един швейцарски болид, защо да не го покрият? Макар че от това списание замалко да издънят работата и ние вече знаем че обиколка на 20 825 м за 5 мин 57 сек е факт...
    Виж един Айртон Сена умря и хората не спират да говорят че бил най-великия, най-великия трънки, ако имаше 8 титли да, ама с тия 3 титли няма как, добър беше, като сетя с Менсъл мустака, Бергер и Прост как се дъниха и как се "обичаха"... И макларън за последно ставаха за нещо с двигатели Хонда до 1992, откакто минаха на мерцедес станаха пълни п леваци.
  • 67 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    И само между другото в Уокинг нямат търпение да избутат и следващата година която ще бъде последна с умрелите двигатели на мерцедес дето донесоха доста повече загуби отколкото победи на Макларън и да минат отново на Хонда и пак Хонда и пак турбо, какъв голям кеф...
  • 68 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Евала за Шумахер ей, най-великия пилот е, няма две мнения по въпроса, и нали знаете, докато направи години за лиценз караше в Люксембург щото в германия не му даваха, е.ати тъпаците, щяха да си затрият най-големия талант на всички времена за едното нищо, добре че пича е пробивен и е карал в Люксембург да се развие вместо да гледа отблизо.

    Коментиран от #70

  • 69 триста итридесети

    3 1 Отговор

    До коментар #64 от "Germans Suxxx":

    недей бърка свалените изтребители с наземно оръжие, опитай се да отсееш истината, щетите нанесени от Луфтвафе са хиляди пъти повече от загубите им, при чисто въздучния бой - едно към едно - пердаха е 100%-тов, англичаните те са едни от най-некадърните, винаги са яли бой, и то от неколкократно по-мало числен противник, спасява ги това че са остров и най-вече че хитлер обръща фронта към русия, и за днес спирам да се занимавам с тебе
  • 70 триста итридесети

    3 1 Отговор

    До коментар #68 от "Germans Suxxx":

    това не мога да го подмина, все пак нещо влиза в главата ти,
    Фетел е следващото "бягащо пиле" симпатизирам му, преди още да разбера, че е спонсорирал операция на българско момиче
  • 71 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    За англичаните обаче си се объркал, директно са владяли целия свят а сега го владеят индиректно, австралия, индия, хонг конг, сащ, официален език на планетата земя - английски.

    Германците, колонии... @@ ?? !! ?? ко? В колко държави се говори немски? ? ? @ ! ?? 4?

    Ако те бият всички, нямам как по търговски пътища да владееш целия свят, явно англичаните излизат винаги най-отгоре но пък време има, след някой друг век може и германците да имат някоя колония и езика им да стане официален някъде другаде освен в австрия. хаха

    И само информативно, как тъй свалените германски изтребители с наземно оръжие са в пъти повече отколкото свалените британски с наземно такова? Та са направили доста германски градове на сол? Да не би да намекваш, че наземното оръжие на англичаните е по-добро от немското?

    Виж кво, войните се печелят със здрава техника, който я няма губи, едните германски ментета са потънали в пясъците на сахара, другите в калта на русия, и резултатът, загуба на световни войни, това е положението.

    Коментиран от #72

  • 72 триста итридесети

    2 1 Отговор

    До коментар #71 от "Germans Suxxx":

    Абе момче, виж колко жертви са дали Германия и Русия, мир на праха им, Господ да не дава това да се повтаря, каква Англия бе, кога влизат англичаните в Германия? Когато няма никой там. Английски се говори заради Америка, и то сега навлезе, англичаните винаги са си гледали интереса, даже и еврото не приемат, и доколкото знам са с "по-особен" статус в евросъюза, а Германия в момента е двигателя, и Франция, ония само гледат да прилапат каквото могат и това е.
  • 73 Germans Suxxx

    1 1 Отговор
    Ами те Руснаците имам чувството че нямат особено уважение към населението си, колко 25 милиона или нещо такова, ама те доста от тях са умрели от глад да ти кажа не в сражение, като гледам 10 милиона са жертвите на нацистите а британците са изгубили 450 000 ?!? Англичаните винаги са отгоре, владяли са целия свят и в момента го правят, като се разхождаш из хонг конг все едно си в лондон, само англичани да търгуват там, австралийците им се кланят все още да же знамето на бриатания е върху австралийското, ако германия са селските труженици на европейския съюз, англичаните са мозъка. И точния пример, Ролс Ройс и Бентли са занемарени, фолксваген и бмв веднага плащат като попове за британската идея. Майбах година преди да фалират се молиха на Астън Мартин да им помогнат, и англичаните им показаха среден пръст.
  • 74 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Англичаните са най-добрите мореплаватели, затова Ню Йорк се казва така и 90% от имената в САЩ са точно английски, когато те са обикаляли света да присъединяват териотории към империята, германците сигурно са се чудили кво да ядат.

    Аз мисля че където е текло пак ще тече, германците пак ще направят световна война, просто си чакат времето, и пак ще загубят, щото така им е писано да става винаги.

    Между другото англичаните си гледат единствено техния интерес и не им пука за никой друг, както е тяхното мото "Няма вечни врагове или приятели, има вечни интереси"

    Ако си чел "Ревием за кервана PQ 17" на Валентин Пикул ще видиш каква игра играят британците, в крайна сметка те самите не са искали русия да получи помощи и оръжия от американците и са се правили на луди, но това е, при тях целта оправдава средствата.
  • 75 Iaroslav Stanchev

    1 1 Отговор
    Младеж,ти изобщо не си в ред.Тръгна от времето на Порше 918 и стигна до жертвите от ВСВ. Само и само да доказваш,най-вече на себе си,как всичко германско е пълен боклук,а всичко английско и японско е връх на технологията.
    Човек,англичаните и японците,взети заедно,не могат да изравнят само рекордите и победите на Порше по пистите и по ралитата бе.Ти си тръгнал да плюеш по една от най-великите марки,в автомобилния свят.
    Осъзнай се малко,стига се пени,ще се направиш нещо от злоба.Тази енергия,която изразходваш,за да пишеш романи и да злобееш,я вкарай в нещо положително,бизнес да речем и ще се чувстваш доста по-добре.Кофти е да се возиш в японска количка,тясно,друса,скърца и те изнервя допълнително,вземи си а8 или с-клас,удобно,широко,приятно,музичката се чува-тихо и ще се поотпуснеш.
  • 76 триста итридесети

    1 1 Отговор
    до момента на откриването на източния фронт, че и колко време след това, е нямало кой да спре Германия, а колкото до великата Великобритания, ето ти един много точен цитат:
    "Повече от 60 милиона души загиват във Втората Световна Война, като около 60% от тях са цивилни. 70% от индустриалната инфраструктура в Европа е разрушена. Изтощена от войната и от огромния финансов дълг към САЩ, Великобритания губи Индия, а по-късно и останалата част от колониалната си империя. Тя бива заместена от САЩ и СССР, които стават новите господари на света. Европа, обезкървена и разделена, става политически и икономически зависима от тях."
    Сравнително точно, ча и аз се учудих :) - от уикипедията:

    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0
  • 77 триста итридесети

    2 2 Отговор
    и каква ирония само, сега Германия "спасява" евросъюза,
    но това е друга тема, да се върнем на поршето,
    поршето изкърти и гтр-и и алфи,бети,гами, с "по-слабо" от 0-100 и с по-малко коне, НЯКАКВО ОБЯСНЕНИЕ г-да от жълтата раса
  • 78 Germans Suxxx

    1 1 Отговор
    Опа, 0-300 кой може по бързо от GTR - 7,9 сек? а? а? а?

    Я по-кротко 0 - 300 - 7,9 сек няма германска кочина на този свят способна на конкуренция.

    http://www.youtube.com/watch?v=gZ7snULupqE
  • 79 Germans Suxxx

    1 1 Отговор
    Не е имало кой да спре германия накрая са ги смазали щото им е писнало някви бутафорни танкове за асфалт да си разиграват коня. Набързо сглобения в тракторни заводи руски танк Т 34 е най-големия кошмар на германците, по-бърз, по маневрен, по-проходим от тромавите си уж модерни германски опоненти, затова Т 34 ги е разгромявал където ги барне, раните каруци панцер ли кви бяха.
  • 80 Germans Suxxx

    1 1 Отговор
    Хаха да си купя S класа или А8 ? Менте на лимузина, дето ги ползват за таксита? Иксам ти да направиш нещо, качи се в S класа и A8 и после в Lexus LS600h L, после няма и да питаш защо базовата цена на Лексуса е 60 00 лв по-висока от тази на двете менте лимузини. Виж LS600h L втора употреба можеш да си купиш на цената на ново А8 или нова S класа, но както казах тях ги ползват за таксита, явно уважението не е особено голямо към тях...
  • 81 Germans Suxxx

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "Germans Suxxx":

    60 000 лв де не 60 00, изпуснал съм една нула
  • 82 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Как бяха новите фарове на ауди дето ги рекламират? Matrix Beam? Дето разделяли светлинния лъч? Е Lexus имат система High-Beam за разделяне на свтлинния лъч от 2 години бе, а овчарите от ауди даже още не са я пуснали, за кво говорим въобще?

    Нашата икономика е вързана с германската като свински черва, ние сме им пазар и ни лъжат както си искат, влязоха с тъпите си коли произведени в китай, мексико и къде ли още не, влязоха с тъпите си магазини за боклуци Лидъл, Кауфланд, Метро дето там до боклука боклук и до него пак боклук, да не говорим че два пъти ги бият като прасета в две световни войни щото са некадърни и ние тъпаците все с тях обвързани, хем ги виждаме колко им е багажа, хората се изтрепаха с малоумните им коли, през ден някой се убил с гемрански таралясник или се натресъл в някой и го убил, а вие продължавате да ги харесвате, на какво отгоре бе?
  • 83 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Между другото имам един познат дето има доста по-голяма фирма от мойта има няколко хотела абе доста напред Никито, той само японски кара, има такъв Lexus LS600h L има Тoyota Land Cruiser V8, и съм бил свидетел като са го питали разни негови приятели, абе Ники ти имаш лев, що не си купиш бмв или мерцедес, и той обръща очите и вика аз да не съм беден да си купувам тия коли? То верно, неговия Лексус е 320 000 лв с почти всичко възможно за тоя модел, и доста иновации за които мерцедес и бмв даже не са и чували още, затова и колите им започват на двойно по-ниски цени. Та така, аз Лексус не съм карал но за първи път като видях неговия, то тва е космически кораб, не кола, нещо ултра луксозно, германците са мноооого далеч от там.
  • 84 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    Но да се върнем на темата, няма порше на тоя свят което да се доближи дори до тоя рекорд - 0-300 км/ч за 7,9 сек

    Относно успехите на Порше в моторните спортове, като изключим льоман и Дайтона, никъде другаде не са лидер по успехи, а във формула 1 са кошмарно зле, там Рено и Хонда са в пъти по-успели.

    Коментиран от #85, #86, #87, #91

  • 85 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #84 от "Germans Suxxx":

    и за какво му е да ускорява така, като така е по-бързо, няма как, ще трябва да приемеш загубата, 6.57 !!!! давай алфи бети гами мега да видим времената
  • 86 триста итридесети

    1 2 Отговор

    До коментар #84 от "Germans Suxxx":

    и за какво му е да ускорява така, като така е по-бързо, няма как, ще трябва да приемеш загубата, 6.57 !!!! давай алфи бети гами мега да видим времената
  • 87 триста итридесети

    2 2 Отговор

    До коментар #84 от "Germans Suxxx":

    и за какво му е да ускорява така, като така е по-бързо, няма как, ще трябва да приемеш загубата, 6.57 !!!! давай алфи бети гами мега да видим времената
  • 88 Germans Suxxx

    2 2 Отговор
    Къде е по-бързо? GTR Alpha Omega ще му стопи лагерчетата на това бидонче цуфенхаузенско.

    Хаха ама то ако тоя Нисан го закарат пред нордшлайфе, тъпите хансове ще затворят пистата за да си запазят рекорда, щото ако го пуснат там, горят просто, няма да си имат рекорд вече.

    Аз 3 дни ще отсъствам, че ще ходим със жена ми до белгия, след 3 дни съм тук, айде приятни почивни дни.
  • 89 Germans Suxxx

    1 2 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=DnkEXxfeKxw

    Каква загуба да приемам, тоя GTR е безсмъртен, няма ускорение, той като излезе от завоя и поршето ще изглежда като спряло, само да го закарат до норшлайфе, ама Юри няма да се навие да го транспортира чак от москва за да ошамари някакво си порше, не вярвам. Айде.

    Коментиран от #93, #94

  • 90 триста итридесети

    2 2 Отговор
    нали знаеш какво се случва когато шампиона откаже да защити титлата, поради някакви си негови причини - поршето е безсмъртно, този алфа бета гама, ще е като тези .. как им викаха ... неуправляемите снаряди, ще дойде ама ще стане мега гама бета излагация,
    айде лек път, и като после да кажеш къде пътя е бил най хубав и безпроблемен откъм полиция и скорост
  • 91 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор

    До коментар #84 от "Germans Suxxx":

    Казваш,няма Порше дето да вдига колкото тоз прехваления ГТР.Я попрочети тук.
    The 917/30 was the most powerful sports car racer ever built and raced. The 5.374-litre 12 cylinder (90.0 x 70.4 mm) twin-turbocharged engine could produce 1,580 bhp (1,180 kW) in qualifying tune with twin turbochargers run up to full boost, 39 psi (2.7 bar), though it usually raced with around 1,100 bhp (820 kW) at 7,800 rpm to preserve the engine. Weighing 1,800 lb (820 kg), giving it a power to weight of 1967.36 bhp/tonne in qualifying tune and 1369.68 bhp/tonne in race tune. The 917/30 dominated the Can-Am series during the 1973 season. The 917/30 could go from 0-62 mph (100 km/h) in 1.9 seconds, 0-100 mph (160 km/h) in 3.9 seconds, 0-200 mph (320 km/h) in 10.9 seconds, and on to a top speed of more than 260 mph (420 km/h). The high-level of performance and attendant fuel consumption of the engines, and ever increasing risk, has led to the 917/30 sometimes being cited as the car that killed Can-Am .

    Май нямаш идея какво са правили Порше,преди японците да се научат да правят коли,а.Така е,той плейстешъна и НФС излязоха преди 5 години,а Порше 917/30 е от преди 40 години,няма го в електронните игри.
    Лек път и приятно изкарване в Белгия,с жената.Само по-полека карай,да се не лъзнеш някъде по завоите с мощния ГТР.
  • 92 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор
    Ей ти и снимка да не кажеш,че те мятам.
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Porsche_917-30_CanAm_Spyder_1973_frontright_2009-03-14_A.JPG/800px-Porsche_917-30_CanAm_Spyder_1973_frontright_2009-03-14_A.JPG
  • 93 Dr. Dick

    2 3 Отговор

    До коментар #89 от "Germans Suxxx":

    Що не му се обадиш на Юри, тамън отдавна не сте се виждали и ше пиете по едно кафе, ше я качите на твоя Еърбъс А 380 и ше я докараш до Германия за 2-3 часа?
  • 94 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор

    До коментар #89 от "Germans Suxxx":

    Цъкай минуси,цъкай,само гледай да не си пукнеш някоя младежка пъпка от зор. Колкото и да цъкаш,не можеш да отречеш,че кола правена от Порше през 1973 г. прави от 0 до 320 км/ч за 10 сек. А сега имаш задача да сметнеш,за колко ще направи 298-те км/ч на нисана,аз казвам 6,9-7 сек.,ама ти си по-добър в изчислението и приравняването на километри и обиколки.

    Коментиран от #95

  • 95 Ivailo Chankov

    1 2 Отговор

    До коментар #94 от "Iaroslav Stanchev":

    Въпросът не е само да може да ги прави, а да става за всекидневен автомобил, Нисанът дори и с този зверски тунинг става за всекидневна употреба, а Поршето си е състезателен автомобил, а при състезателните автомобили, винаги във Ф1 са били най-бързите автомобили, а сравнено с един автомобил от Формула 1 това Порше изглежда като голям и муден кораб .
  • 96 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор
    Така е,прав си,Порше 917/30 не е сериен автомобил и едва ли е най-подходящия за всекидневна употреба.Същото важи и за този ГТР,на АМС,за който самите те,твърдят,че не е сериен,а изпитателен,тунинг автомобил.Напълно е възможно да става и за всеки ден,но също,като Поршето,едва ли е най-добрия избор за тази цел.И Радикал,който е рекордьора на Нюрбургринг,е сериен,ама надали някой ще ходи на работа с него.Но си прав,по принцип,не мога да отрека.
    Дадох,като пример,917/30,заради твърдението на колегата,мразещ всички немски марки,че няма Порше,което дори да се доближи до времето на АМС-ГТР.А излезе,че има и то от преди 40 години.Казах му,в една друга статия,че това,което германците са го карали на състезания,японците го откриват сегa,ама той не вярваше. То е силно казано,японци,защото АМС Пърформанс са американци,ама айде заради колата ще се съглася. Този ГТР има точно толкова общо с Нисан,колкото и 9ФФ ГТ9Р има общо с Порше.
  • 97 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор
    Вместо това ,исках да цъкна това ,но нещо съм се объркал.
  • 98 триста итридесети

    2 2 Отговор
    кола на която която гори повече от камион не става за всеки ден, поршето от статията става - над 20 км на ток, достатъчни за повечето да отидат на работа и да се върнат, е това е разликата, и аз лично не вярвам този напомпен нисан да направи по-добро време, в един момент прекалената мощност е излишна и само пречи, вижда се и от времената, получава се така че по-лекия печели, без значение дали е 1000 или 2000 коня, а порчето има и друг плюс - ел. двигателите, въртящия му момент е буквално от нулата,
    това порше ще се продава, защото както казах ще може да ходиш на работа с него и 20 км пробег ще ти струват ... 1.40 лева в БГ
  • 99 триста итридесети

    2 2 Отговор
    къде са сега тези дето твърдяха, че петролните компании не допускали /по всякакъв начин първо с пари, а в краен случай дори и с убийство/
    на хората разработващи електро автомобили, щото ставало въпрос трилиони
  • 100 Iaroslav Stanchev

    1 2 Отговор
    Е то е ясно,че идва времето,когато все повече ще се залага на алтернативни източници на енергия,специално в автомобилите.Почти всички големи фирми имат в гамата си подобни коли.Даже някой,като Тоиота,имат вече наложен и доказано ефективен,такъв автомобил,на пазара-Приус.Вярно,че се търси главно в Америка,(в България,е 50 бона,кой може да си го позволи),но е факт.
    Колкото до рекорда на Порше 918,не знам какво точно са му олекотили,ама гледам,че даже мобилния телефон на таблото си стои,плюс още един куп измервателни джаджи.Ако се постараят още малко,като нищо може да стане най-бързия сериен автомобил,на тази писта.
  • 101 триста итридесети

    2 2 Отговор
    янаки, пак си минал с 5-те профила, искаш аз да си направя 50 и да почна?
  • 102 кючуков

    0 0 Отговор
    Много приказки за нищо-разликата в полза на 918 на Ринга е точно 11,679с-цяла вечност.А 918 си е серийно и много използваемо-само дето е и много по скъпо...