918 Spyder стана най-бързият сериен хибрид на култовата немска писта "Нюрбургринг". Porsche-то измина Северната дъга за 6 минути и 57 секунди, отстъпвайки само на свръхлеките пистови болиди Radical SR8 и SR8LM с постижения 6 мин. и 48 сек. и 6 мин. и 55 сек. съответно.
Рекордът е поставен от тестпилота на компанията Марк Либ, който е изминал дистанцията със средна скорост 179.5 км/ч. За опита е използван автомобил с опционалния спортен пакет Weissach. С него колата олеква с 35 кг за сметка на демонтираните климатик, аудиосистема и кори на вратите. Джантите на рекордьора са от магнезий, а по каросерията има допълнителни аеродинамични елементи.
Porsche 918 Spyder е оборудван с хибридна силова установка с със системна мощност 887 к.с. Съставена е от бензинов V8 с обем 4.6 литра и мощност 608 к.с. и два електромотора със 156 и 129 коня, задвижващи предния и задния мост. Йон-литиевите батерии имат капацитет 7 кВтч, а роботизираната скоростна кутия е със седем предавки и два съединителя.
Суперхибридът ускорява до 100 км/ч за 2.8 секунди, до 200 - за 7.7, а до 300 - за 22. Максималната скорост е 344 км/ч. Само на ток 918 Spyder може да измине между 16 и 32 км, да ускори до 100 за 7 секунди и да развие максимално позволените в такъв режим 150 км/ч.
Porsche планира да произведе 918 бройки от модела, всяка на цена 645 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
10:58 11.09.2013
2 Iaroslav Stanchev
11:23 11.09.2013
3 Germans Suxxx
БРИТАНЦИ държат рекорда за обиколка на германска писта, голям кеф!!!
Коментиран от #6, #38, #39
11:34 11.09.2013
4 Ivailo Chankov
11:54 11.09.2013
5 Dr. Dick
Сега ще се мислят оправдания от сорта, ама то е много скъпо, ама не знам си какво, ама годзила струва, колкото Опел Корса... мрън, мрън... колкото и да е скъпо или евтино - нито едното, нито другото няма да можем да си купим. Остава да се насладим на истинския технически прогрес и резултат, който японците трябва да догонват всеки път с години закъснение.
Коментиран от #10
11:56 11.09.2013
6 Shmeker
До коментар #3 от "Germans Suxxx":
Буахахаа ти виждал ли си радикала? То е нещо като два мотоциклета заварени между седакла.По тая логика що не видиш абсолютния рекорд на пистата??? Държи се от Porsche 956 и е 6:11.13. А и пистата е била с 200 метра повече от колкото сегашните тестове.
Коментиран от #9
12:01 11.09.2013
7 Germans Suxxx
12:02 11.09.2013
8 Germans Suxxx
12:04 11.09.2013
9 Dr. Dick
До коментар #6 от "Shmeker":
Точно с тоя няма абсолютно никакъв смисъл да се говори. Там не може да се проведе никакъв смислен диалог. Той е жертва на собственото си съществуване.12:04 11.09.2013
10 Ivailo Chankov
До коментар #5 от "Dr. Dick":
Оправданията са точно от вас, мрън мрън, ама то Радикала е като два мотоциклета, мрън мрън12:25 11.09.2013
11 Ivailo Chankov
12:27 11.09.2013
12 Germans Suxxx
http://www.youtube.com/watch?v=gZ7snULupqE
GTR Alpha Omega и той ли е като 2 мотоциклета около седалка?
Radical и GTR Alpha Omega поздравяват всички прости хансове с техните ментета на спортни автомобили.
12:35 11.09.2013
13 Germans Suxxx
Е с такава логика се печели втората световна война.
Тъпи хансове
Коментиран от #20
12:37 11.09.2013
14 Germans Suxxx
Та приятна вечер на всички хансове и техните фенове със следното: "Вие никога, никъде няма да бъдете първи, дори на собствената ви писта ви бият англичаните"
12:41 11.09.2013
15 Dr. Dick
13:31 11.09.2013
16 Germans Suxxx
0-300 за 22 сек? Тия брада ли искат да пускаме?
Radical нещо? Нюрбургринг нещо?
13:54 11.09.2013
17 Germans Suxxx
Е Английски де, какъв друг да е
13:55 11.09.2013
18 Dr. Dick
Иначе абсолютния рекорд на пистата пак е на Ханс от Порше в далечната 1983. Там джапанки не се откриват, както и мозъчни клетки в главата ти
14:19 11.09.2013
19 Shmeker
14:21 11.09.2013
20 Iaroslav Stanchev
До коментар #13 от "Germans Suxxx":
Точно този ГТР,дето го буташ навсякъде,няма нищо общо със сериен автомобил.Самите АМС Пърформанс,казват,че колата е лаборатория,не се произвежда серийно и едва ли някога ще се произвежда.Може да се закупят версиите с по-ниска мощност 900,1000,1200 ,ама точно този не.Колата е драгстер,само за състезания и рекорди,които едва ли скоро ще бъдат зачетени от официална международна агенция.Тъй,че по-спокойно го давай с алфата и омегата на рекордите.Не пускай избирателна информация,а цялостна.14:37 11.09.2013
21 Germans Suxxx
Аболютния рекорд е на Ханс някой друг път, това през 1983 е болид за квалификация, ако ще пускаме и болидите Михаел Шумахер правеше обиколка за 1 мин и 20 сек на 5,148 км конфигурация и 5 обиколки / 25, 740 км/ за точно 6 секунди, което означава че рекордът е негов, но това е болид /както и 956 междувпрочем/ и не се взема времето от 5 обиколки но все пак
Михаел Шумахер с болид Ферари - 25 километра 740 м - 6 секунди
Тъп ханс с болид порше 956 - 20 километра 810 м - 6,11 секунди
Между другото единствения нормален ханс дето става за нещо е Михаел Шумахер, всичко останало е шлака.
И така едноместни фенове на Radical, ако не ви клати Radical, ще ви клати Ферари
Коментиран от #26
14:52 11.09.2013
22 Germans Suxxx
срещу 6 мин и 11 секунди за ПОРше на 20 км
Ко праим? Нещо Radical?
Ама времето от 5 обиколко защо да го броят, да може Ферари да им вземат и рекорда на болид ли ааааа нееее, толкова изклатени няма да са се чувствали от втората световна война насам
14:56 11.09.2013
23 Dr. Dick
25 километра за 6 секунди е първа или втора космическа...
Виж дали на ML-a не са му свършили батериите на дистанционното и лягай да спиш.
15:14 11.09.2013
24 Germans Suxxx
15:34 11.09.2013
25 Germans Suxxx
6 мин и 00 секунди за Ферари на 25 км
6 мин и 11 секунди за ПОРше на 20 км
А? По-силно че не чух
15:36 11.09.2013
26 Iaroslav Stanchev
До коментар #21 от "Germans Suxxx":
Кога е дала кола от Ф1 6 мин. време на Нюрбургринг.Коя година,с коя кола и кой пилот.ГП на Германия е на 5 км. писта,само асфалт,а повече от половината писта е бетон.Я дай един линк,където Шумахер дава това време,което си писал.Той и Монтоя дава 1.18.35 ама на 4,5 км. асфалт,от така нареченото ГП щрасе.Пак пишеш избирателно,младеж.15:41 11.09.2013
27 Germans Suxxx
Тоя Щефан с болида на порше 1983 изминава много по-малко разстояние - 20, 8 км за повече време, предполагам само можеш да си направиш сметката.
Но няма правило да се вземат 5 обиколки от болид от Ф1 за да се сравнят с 1 обиколка на цялото трасе, просто е факт че Ферари-то пак е болид и е убийствено по-бързо от това Порше на тази писта, т.е ако поршето е направило 20, 820 м за 6 мин 11 сек, Ферари Ф2004 със Шумахер на борда ще го направи за под 5 мин 30 сек.
И сега извън всякакви хипотези, най-бързото време на пистата 20 825 м е на Ник Хайдфелд със Заубер - 5 мин 57 сек, същата конфигурация на която през 1983 поршето прави 6 мин 11 сек
Предвид факта че заубер са от загубеняците тогава, не знам какво време щеше да направи болида на Ферари, но Ферари нямат зор за там, така че спокойно.
Сега доволен ли си младеж?
Коментиран от #35, #36
16:30 11.09.2013
28 Germans Suxxx
Ето една от обиколките на Шумахер на 5,148 м конфигурация, на базата на които Ф2004 изминава доста по-бързо 20 825 м от поршето през 1983.
http://www.youtube.com/watch?v=pHfW2dw2aC4
Коментиран от #37
16:39 11.09.2013
29 Germans Suxxx
Коментиран от #30
16:41 11.09.2013
30 Mercedes-Benz
До коментар #29 от "Germans Suxxx":
Ма ти досега времена и инфо ли търси бе Мики Маус? Браво браво, признавам, че яко те стяга шапката Г-н Млад Меринджей ! Вече и гаргите ти се смеят xaaxxaxaКоментиран от #31
16:44 11.09.2013
31 Dr. Dick
До коментар #30 от "Mercedes-Benz":
16:50 11.09.2013
32 Iaroslav Stanchev
Дай да видим,кога Хайдфелд,е дал това време,щото докато гледах най-добрите времена на тази писта,не можах да открия точно това,което си написал.Ако имаш вътрешен човек на Нюрбургринг,вече е друга работа.
Колкото до Радикал SR8 и разновидностите му,ми то е толкова серийна кола,колкото и Дауер Порше 962 и Порше 911 гт1.Две седалки-силно казано,един мощен мотор,600-700 кг. тегло и толкова.Вярно,че е серийно,свален от пистата състезателен автомобил за 24-часови маратони.По тази логика и Ауди ще свалят лепенките и надписите от R18 E-tron ultra,ще направят 200 бройки,за които със сигурност ще има купувачи,ще го хомологират пред ФИА и готово.После на пистата и времето на Радикала отива в историята,нали така.За сега Радикал има най-добро време,но някой ден все някой ще го подобри,без значение кой,тъй че радвай се още малко.
16:54 11.09.2013
33 Ivailo Chankov
Коментиран от #44
18:25 11.09.2013
34 Iaroslav Stanchev
19:16 11.09.2013
35 триста итридесети
До коментар #27 от "Germans Suxxx":
на Шумахер и трабантче да му дадеш пак ще подобри рекорда- най-великия.САМО Фетел има данни да му подобри рекордите, и лекинко да попитамр какви са те? А?!? малазийци? така че като говориш за ханс си мисли за Шумахер
Коментиран от #56
20:37 11.09.2013
36 триста итридесети
До коментар #27 от "Germans Suxxx":
егати на снимката 2-те гуми са във въздуха, а вероятно и третата, смятай как е летял тоз20:43 11.09.2013
37 Shmeker
До коментар #28 от "Germans Suxxx":
Като гледам как си се о*кал да пишеш, като цял ден си ровил из нета - мога да кажа че ти си много болен от комплекси човек. Дано си някой пубер, че да ти е простено! Ако не си пубер - наистина ти трябва квалифицирана помощ23:37 11.09.2013
38 Споок Армин
До коментар #3 от "Germans Suxxx":
Ти май имаш лоши спомени от немско возило?04:54 12.09.2013
39 Споок Армин
До коментар #3 от "Germans Suxxx":
918 Spyder - просто е уникален.Разбирковците дето не го харесват и се опитват да дават "компетентно"мнение да си покажат дипломата на HR Manager- а в Порше . Току виж ги наели за критик консултанти........05:11 12.09.2013
40 Shmeker
Колкото до япончетата, уважавам ги, харесвам GTR, само не му харесвам визията примерно, но няма как да не се възхити човек на големите инженерни мозъци от Порше.
09:17 12.09.2013
41 Germans Suxxx
Лоши спомени от германско возило хахахаха меко казано лоши, ти как ще реагираш ако бързаш и колата ти почне да трака и се кьофне изведнъж на пътя в студа? Произведен 2010 барутник W 164 300 на 55 хил км? Още искам да ги съдя за това, имам и познат който иска да ги съди за сменяне на скоростна кутия въпреки че беше гаранционно, плащаш си лизинга като поп и накрая като бързаш трябва да ги чакаш 5 часа, ами ако бързам към болницата? Хубаво ми каза едно време баща ми, германска кола - НИКОГА, сърбал съм им попарата на тия, не си нито албанец, нито циганин че да им караш трошките, тия коли ги харесват само тия дето не ги карат. Аз един път не го послушах и си ръбах г.за после. Те ако бяха толкова добри в техниката, щяха ли да губят всички войни на поразия и руснаците да ги съсипват с някви самоделки измислени за 3 седмици и произведени в завод за трактори.
09:27 12.09.2013
42 Germans Suxxx
09:34 12.09.2013
43 Germans Suxxx
Това порше, с претенции за ултра спортен автомобил, ок, достатъчно малко акъл за да дадеш 645 000 евро, караш си го из града и спираш на светофара, и до теб за нещастие Nissan GTR Alpha Omega, 0-300 за 7 сек а ти ги правиш за 22 сек, е като те остави да си говориш сам и му гледаш тъжно стоповете от далеч кво праим? Всичко е за скоростта, и аз като бях малък ги правех тия работи по светофарите, кво като имаш голям двигател, кво като си дал 100 кг пари, като си бавен, а нали си в суперспортна кола, или ще си сложиш надпис, аз съм рекордьор на нюрбургринг? А тоя с Нисана дано да не си е сложил надпис на задното стъкло: 0-300 за 7,9 сек, глей кво става аз като отида на нюрбургринг, фак е че Алфа Омега не е правил обиколка там, но поршето определено няма шанс срещу това ускорение в завой, оправданието ще е "да ама тоя нисан е AMS не е базов за 170 000 лв
Коментиран от #46, #48, #49, #58
09:44 12.09.2013
44 Maurice
До коментар #33 от "Ivailo Chankov":
Ако Порше са обявили, че ще произведат 918 бройки, то още в същият миг са били капарирани до последната! В това съмнения НЯМА!!09:49 12.09.2013
45 Iaroslav Stanchev
За кю 7 и за рейндж ровър съм абсолютно съгласен.Прав си.
А германците губят войните,защото целия свят се е обединил срещу тях.Участието на Германия във Втората световна продължава 5 години и 8 месеца,като през цялото време водят боеве на 3 фронта,срещу двете най- мощни държави в света,плюс още половината свят.Толкова са силни швабите,че се налага един единствен път в историята,да се обединят двата противоположни гиганта,СССР и САЩ,за да победят.Ама това е друга тема.
09:57 12.09.2013
46 Iaroslav Stanchev
До коментар #43 от "Germans Suxxx":
Хахахахаха,ей ти си опасен бе.Защо изпадаш в противоречие със себе си.Бугати Вейрон,според теб,не може да се кара на писта,а само на права,затова е най-бързата серийна кола,нали така.А е "само" 1200 к.с. Какво те навежда на мисълта,че АМС алфа омега ще може да се управлява и след като свършат 400 метра права и дойде първия завой?При положение,че колата е с мощност между 1600 и 1800 к.с.Или щото е 44 процента Рено,може да се кара и по лунната повърхност,а другите не могат,така ли? И по-долу съм ти писал,че точно този ГТР,няма да го видиш в града,на светофара,освен на колесар,закачен на някое Фауве транспортер,на път към някоя писта,за драг.Ама май избягваш да четеш чуждите коментари,а?10:23 12.09.2013
47 Germans Suxxx
За Хайдфелд ето това е датата и честно казано тая информация се крие явно за да остане порше поне някакъв рекордьор на тази писта, но истината е друга -
On 28 April 2007, Nick Heidfeld drove a Sauber F1.06 Formula One car around the Nordschleife. Heidfeld's lap was a 5:57 or 5:58 (for the Nordschleife only), breaking the track's six-minute barrier for the first time in history. Fans who respect the official record of the late Stefan Bellof settle for an "estimated 6:12"
Т.е порше не искат да си признаят че са по-бавни от болида на Петер Заубер /който между другото по това време беше с двигател на БМВ, това му беше единствения проблем да бъде сред най-бързите, ако двигателя беше рено примерно, можеше и за титла да се борят.
Коментиран от #51, #57
10:49 12.09.2013
48 Mercedes-Benz
До коментар #43 от "Germans Suxxx":
Уникално простия се завърна. Абе човече ти с всеки следващ твой коментар изкривяваш измерението от тъпотия, нарушаваш вибрациите на планетата Земя бе.10:50 12.09.2013
49 триста итридесети
До коментар #43 от "Germans Suxxx":
абе човек спри се малко, че много си играя да въртя рола на мишока да ти прескачам коментарите10:54 12.09.2013
50 Germans Suxxx
Коментиран от #59
10:56 12.09.2013
51 Mercedes-Benz
До коментар #47 от "Germans Suxxx":
Изнасяш се от гарсониерата в Люлин ли? на 17 год. кажи на баща ти да ти бие един зад врата да ти размъти пипето, че си личи колко си загорял и не знаеш кво пишеш и къде да избие. Намери някоя кака да те отрака, а не издавай измислени обекти в нета xaxxaxaa Смешен си алооо10:57 12.09.2013
52 Germans Suxxx
Коментиран от #53
10:59 12.09.2013
53 Mercedes-Benz
До коментар #52 от "Germans Suxxx":
Е айде де и аз тва се чудя, бизнесмен от такъв калибър като тебе да не отиде, его е къде е Австрия с колата го взимам за 10 часа, ти със рейнджжжжж роУУУвъра като включиш на свръх гига мега звукова скорост и си там за час че и по-малко ако не спираш да пикаш!Голямо мишле си в 47-ми коментар се вижда кви тъпотии ръсиш, щял да се маха, че издавал обекти. Абе Мики Маус учебната година почва бе затва се махаш, ти кво мислиш че хората дето ти четата бисерите са толкова прости ли???
11:04 12.09.2013
54 Germans Suxxx
11:08 12.09.2013
55 Germans Suxxx
11:08 12.09.2013
56 Shmeker
До коментар #35 от "триста итридесети":
Съмнява ме Шумахер да е много по-добър от мене, най-много да ми вземе 10 секунди на ринга :DКоментиран от #62
11:13 12.09.2013
57 Iaroslav Stanchev
До коментар #47 от "Germans Suxxx":
А официалното време обявено от БМВ Заубер,колко е-8.34.Мислиш ли,че ако наистина е била направена обиколка под 6 минути,БМВ нямаше да се изфукат,че са били Порше,а?Това време е смятано,както ти смяташ времето на Шумахер с болида на Ферари.Хората пишат,че е възможно да е по-добро времето,но е изчислено въз основа на няколко замервания в няколко участъка на пистата, не цялостно изчисление.Още повече,че самите БМВ казват,че колата е ограничена и сесията не е само тестова,а и фотографска.Това,че някое списание е пресметнало,че времето на Хайдфелд би могло да е по-добро от това на 956,е възможно,но не е вярно.11:29 12.09.2013
58 Мартин Коцев
До коментар #43 от "Germans Suxxx":
А бе пич ти да не бъркаш числата нещо???? От 0-200 е за 7 секунди. 0-300 е за 14 и нещо, и това го прави кола която е 1800 КОНСКИ СИЛИ. срещу скромните 887 на Поршето. Ей всички разбирачи станахте тука бе.... аф аф аф11:41 12.09.2013
59 триста итридесети
До коментар #50 от "Germans Suxxx":
иди и питай защо ФРАНЦИЯ капитулира за 24 часа, и АНГЛИЧАНИТЕ НЕ МОЖАХА ДА Й ПОМОГНАТ, добре че хитлер обърна фронта срещу Русия, та да се спасят и те, тъкмо са ги били награбили с месершмитите, ВСЯКА ДЪРЖАВА Е ТРЕПЕРЕЛА от хитлер,Русия се спасява най вече заради голямата си територия и тежката зима, и не на последно място помощите от америка,
и ди и питай /все още има живи хора - англичани/ кой самолет е бил по-добър, иди и питай руснаците кой танк е бил по-добър,
един факт:
след края на войната английските пилоти най-после се добират до реактивните месершмити -- искали да разберат как АДЖЕБА има по-висока скорост и маневреност,
английските инженери се опитвали всячески да подобрят техния .. забравих му името ... понеже се виждало че месершмита има по-висока скорост и т.н и т.н., та какво ли не правили, увеличили обема на турбината за да е по-мощна, но тогава пък се разваляла аеродинамиката, не ставало, какви ли не подобрения правели, но месершмита си оставал по-бърз,
та влязъл първия пилот англичанин в месершмита - "дал газ" до дупка и двигателя гръмнал, влязъл втори - и при него така,
оказало се че реактива на германския инженер бил с няколко по-малки турбини и така осигурявал необходимото количество въздух, този принцип се използва и до днес....
12:10 12.09.2013
60 Germans Suxxx
http://www.youtube.com/watch?v=gZ7snULupqE
Аман от такива недоскив пичове.
Коментиран от #81
13:01 12.09.2013
61 Germans Suxxx
13:02 12.09.2013
62 триста итридесети
До коментар #56 от "Shmeker":
заслужава си, да се видиhttp://www.youtube.com/watch?v=bxv3wo6aXOo
13:08 12.09.2013
63 Germans Suxxx
А колкото до английските изтребители /ПОБЕДИТЕЛИ ВЪВ ВОЙНАТА, ФАКТ!/ Ети ти имената да знеш и на победителите имената, загубилите всички знаят че са месерШ.т.
Gloster E 28/39
Gloster Meteor
13:35 12.09.2013
64 Germans Suxxx
Айде гаси лампата и лягай, когато си по-добър печелиш, когато си цървул губиш, германците са вечните цървули, щото вечно ги бият във войните и техниката им не става, и те самите явно са прости.
Коментиран от #69
13:57 12.09.2013
65 Germans Suxxx
13:58 12.09.2013
66 Germans Suxxx
Виж един Айртон Сена умря и хората не спират да говорят че бил най-великия, най-великия трънки, ако имаше 8 титли да, ама с тия 3 титли няма как, добър беше, като сетя с Менсъл мустака, Бергер и Прост как се дъниха и как се "обичаха"... И макларън за последно ставаха за нещо с двигатели Хонда до 1992, откакто минаха на мерцедес станаха пълни п леваци.
14:23 12.09.2013
67 Germans Suxxx
14:30 12.09.2013
68 Germans Suxxx
Коментиран от #70
14:34 12.09.2013
69 триста итридесети
До коментар #64 от "Germans Suxxx":
недей бърка свалените изтребители с наземно оръжие, опитай се да отсееш истината, щетите нанесени от Луфтвафе са хиляди пъти повече от загубите им, при чисто въздучния бой - едно към едно - пердаха е 100%-тов, англичаните те са едни от най-некадърните, винаги са яли бой, и то от неколкократно по-мало числен противник, спасява ги това че са остров и най-вече че хитлер обръща фронта към русия, и за днес спирам да се занимавам с тебе14:38 12.09.2013
70 триста итридесети
До коментар #68 от "Germans Suxxx":
това не мога да го подмина, все пак нещо влиза в главата ти,Фетел е следващото "бягащо пиле" симпатизирам му, преди още да разбера, че е спонсорирал операция на българско момиче
15:57 12.09.2013
71 Germans Suxxx
Германците, колонии... @@ ?? !! ?? ко? В колко държави се говори немски? ? ? @ ! ?? 4?
Ако те бият всички, нямам как по търговски пътища да владееш целия свят, явно англичаните излизат винаги най-отгоре но пък време има, след някой друг век може и германците да имат някоя колония и езика им да стане официален някъде другаде освен в австрия. хаха
И само информативно, как тъй свалените германски изтребители с наземно оръжие са в пъти повече отколкото свалените британски с наземно такова? Та са направили доста германски градове на сол? Да не би да намекваш, че наземното оръжие на англичаните е по-добро от немското?
Виж кво, войните се печелят със здрава техника, който я няма губи, едните германски ментета са потънали в пясъците на сахара, другите в калта на русия, и резултатът, загуба на световни войни, това е положението.
Коментиран от #72
16:30 12.09.2013
72 триста итридесети
До коментар #71 от "Germans Suxxx":
Абе момче, виж колко жертви са дали Германия и Русия, мир на праха им, Господ да не дава това да се повтаря, каква Англия бе, кога влизат англичаните в Германия? Когато няма никой там. Английски се говори заради Америка, и то сега навлезе, англичаните винаги са си гледали интереса, даже и еврото не приемат, и доколкото знам са с "по-особен" статус в евросъюза, а Германия в момента е двигателя, и Франция, ония само гледат да прилапат каквото могат и това е.16:38 12.09.2013
73 Germans Suxxx
10:47 13.09.2013
74 Germans Suxxx
Аз мисля че където е текло пак ще тече, германците пак ще направят световна война, просто си чакат времето, и пак ще загубят, щото така им е писано да става винаги.
Между другото англичаните си гледат единствено техния интерес и не им пука за никой друг, както е тяхното мото "Няма вечни врагове или приятели, има вечни интереси"
Ако си чел "Ревием за кервана PQ 17" на Валентин Пикул ще видиш каква игра играят британците, в крайна сметка те самите не са искали русия да получи помощи и оръжия от американците и са се правили на луди, но това е, при тях целта оправдава средствата.
10:59 13.09.2013
75 Iaroslav Stanchev
Човек,англичаните и японците,взети заедно,не могат да изравнят само рекордите и победите на Порше по пистите и по ралитата бе.Ти си тръгнал да плюеш по една от най-великите марки,в автомобилния свят.
Осъзнай се малко,стига се пени,ще се направиш нещо от злоба.Тази енергия,която изразходваш,за да пишеш романи и да злобееш,я вкарай в нещо положително,бизнес да речем и ще се чувстваш доста по-добре.Кофти е да се возиш в японска количка,тясно,друса,скърца и те изнервя допълнително,вземи си а8 или с-клас,удобно,широко,приятно,музичката се чува-тихо и ще се поотпуснеш.
13:34 13.09.2013
76 триста итридесети
"Повече от 60 милиона души загиват във Втората Световна Война, като около 60% от тях са цивилни. 70% от индустриалната инфраструктура в Европа е разрушена. Изтощена от войната и от огромния финансов дълг към САЩ, Великобритания губи Индия, а по-късно и останалата част от колониалната си империя. Тя бива заместена от САЩ и СССР, които стават новите господари на света. Европа, обезкървена и разделена, става политически и икономически зависима от тях."
Сравнително точно, ча и аз се учудих :) - от уикипедията:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0
13:49 13.09.2013
77 триста итридесети
но това е друга тема, да се върнем на поршето,
поршето изкърти и гтр-и и алфи,бети,гами, с "по-слабо" от 0-100 и с по-малко коне, НЯКАКВО ОБЯСНЕНИЕ г-да от жълтата раса
13:56 13.09.2013
78 Germans Suxxx
Я по-кротко 0 - 300 - 7,9 сек няма германска кочина на този свят способна на конкуренция.
http://www.youtube.com/watch?v=gZ7snULupqE
15:49 13.09.2013
79 Germans Suxxx
15:52 13.09.2013
80 Germans Suxxx
15:55 13.09.2013
81 Germans Suxxx
До коментар #60 от "Germans Suxxx":
60 000 лв де не 60 00, изпуснал съм една нула15:57 13.09.2013
82 Germans Suxxx
Нашата икономика е вързана с германската като свински черва, ние сме им пазар и ни лъжат както си искат, влязоха с тъпите си коли произведени в китай, мексико и къде ли още не, влязоха с тъпите си магазини за боклуци Лидъл, Кауфланд, Метро дето там до боклука боклук и до него пак боклук, да не говорим че два пъти ги бият като прасета в две световни войни щото са некадърни и ние тъпаците все с тях обвързани, хем ги виждаме колко им е багажа, хората се изтрепаха с малоумните им коли, през ден някой се убил с гемрански таралясник или се натресъл в някой и го убил, а вие продължавате да ги харесвате, на какво отгоре бе?
16:04 13.09.2013
83 Germans Suxxx
16:10 13.09.2013
84 Germans Suxxx
Относно успехите на Порше в моторните спортове, като изключим льоман и Дайтона, никъде другаде не са лидер по успехи, а във формула 1 са кошмарно зле, там Рено и Хонда са в пъти по-успели.
Коментиран от #85, #86, #87, #91
16:17 13.09.2013
85 триста итридесети
До коментар #84 от "Germans Suxxx":
и за какво му е да ускорява така, като така е по-бързо, няма как, ще трябва да приемеш загубата, 6.57 !!!! давай алфи бети гами мега да видим времената16:46 13.09.2013
86 триста итридесети
До коментар #84 от "Germans Suxxx":
и за какво му е да ускорява така, като така е по-бързо, няма как, ще трябва да приемеш загубата, 6.57 !!!! давай алфи бети гами мега да видим времената16:46 13.09.2013
87 триста итридесети
До коментар #84 от "Germans Suxxx":
и за какво му е да ускорява така, като така е по-бързо, няма как, ще трябва да приемеш загубата, 6.57 !!!! давай алфи бети гами мега да видим времената16:46 13.09.2013
88 Germans Suxxx
Хаха ама то ако тоя Нисан го закарат пред нордшлайфе, тъпите хансове ще затворят пистата за да си запазят рекорда, щото ако го пуснат там, горят просто, няма да си имат рекорд вече.
Аз 3 дни ще отсъствам, че ще ходим със жена ми до белгия, след 3 дни съм тук, айде приятни почивни дни.
17:18 13.09.2013
89 Germans Suxxx
Каква загуба да приемам, тоя GTR е безсмъртен, няма ускорение, той като излезе от завоя и поршето ще изглежда като спряло, само да го закарат до норшлайфе, ама Юри няма да се навие да го транспортира чак от москва за да ошамари някакво си порше, не вярвам. Айде.
Коментиран от #93, #94
17:21 13.09.2013
90 триста итридесети
айде лек път, и като после да кажеш къде пътя е бил най хубав и безпроблемен откъм полиция и скорост
17:48 13.09.2013
91 Iaroslav Stanchev
До коментар #84 от "Germans Suxxx":
Казваш,няма Порше дето да вдига колкото тоз прехваления ГТР.Я попрочети тук.The 917/30 was the most powerful sports car racer ever built and raced. The 5.374-litre 12 cylinder (90.0 x 70.4 mm) twin-turbocharged engine could produce 1,580 bhp (1,180 kW) in qualifying tune with twin turbochargers run up to full boost, 39 psi (2.7 bar), though it usually raced with around 1,100 bhp (820 kW) at 7,800 rpm to preserve the engine. Weighing 1,800 lb (820 kg), giving it a power to weight of 1967.36 bhp/tonne in qualifying tune and 1369.68 bhp/tonne in race tune. The 917/30 dominated the Can-Am series during the 1973 season. The 917/30 could go from 0-62 mph (100 km/h) in 1.9 seconds, 0-100 mph (160 km/h) in 3.9 seconds, 0-200 mph (320 km/h) in 10.9 seconds, and on to a top speed of more than 260 mph (420 km/h). The high-level of performance and attendant fuel consumption of the engines, and ever increasing risk, has led to the 917/30 sometimes being cited as the car that killed Can-Am .
Май нямаш идея какво са правили Порше,преди японците да се научат да правят коли,а.Така е,той плейстешъна и НФС излязоха преди 5 години,а Порше 917/30 е от преди 40 години,няма го в електронните игри.
Лек път и приятно изкарване в Белгия,с жената.Само по-полека карай,да се не лъзнеш някъде по завоите с мощния ГТР.
18:47 13.09.2013
92 Iaroslav Stanchev
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Porsche_917-30_CanAm_Spyder_1973_frontright_2009-03-14_A.JPG/800px-Porsche_917-30_CanAm_Spyder_1973_frontright_2009-03-14_A.JPG
18:53 13.09.2013
93 Dr. Dick
До коментар #89 от "Germans Suxxx":
Що не му се обадиш на Юри, тамън отдавна не сте се виждали и ше пиете по едно кафе, ше я качите на твоя Еърбъс А 380 и ше я докараш до Германия за 2-3 часа?19:09 13.09.2013
94 Iaroslav Stanchev
До коментар #89 от "Germans Suxxx":
Цъкай минуси,цъкай,само гледай да не си пукнеш някоя младежка пъпка от зор. Колкото и да цъкаш,не можеш да отречеш,че кола правена от Порше през 1973 г. прави от 0 до 320 км/ч за 10 сек. А сега имаш задача да сметнеш,за колко ще направи 298-те км/ч на нисана,аз казвам 6,9-7 сек.,ама ти си по-добър в изчислението и приравняването на километри и обиколки.Коментиран от #95
22:51 13.09.2013
95 Ivailo Chankov
До коментар #94 от "Iaroslav Stanchev":
Въпросът не е само да може да ги прави, а да става за всекидневен автомобил, Нисанът дори и с този зверски тунинг става за всекидневна употреба, а Поршето си е състезателен автомобил, а при състезателните автомобили, винаги във Ф1 са били най-бързите автомобили, а сравнено с един автомобил от Формула 1 това Порше изглежда като голям и муден кораб .01:28 14.09.2013
96 Iaroslav Stanchev
Дадох,като пример,917/30,заради твърдението на колегата,мразещ всички немски марки,че няма Порше,което дори да се доближи до времето на АМС-ГТР.А излезе,че има и то от преди 40 години.Казах му,в една друга статия,че това,което германците са го карали на състезания,японците го откриват сегa,ама той не вярваше. То е силно казано,японци,защото АМС Пърформанс са американци,ама айде заради колата ще се съглася. Този ГТР има точно толкова общо с Нисан,колкото и 9ФФ ГТ9Р има общо с Порше.
10:46 14.09.2013
97 Iaroslav Stanchev
10:48 14.09.2013
98 триста итридесети
това порше ще се продава, защото както казах ще може да ходиш на работа с него и 20 км пробег ще ти струват ... 1.40 лева в БГ
11:51 14.09.2013
99 триста итридесети
на хората разработващи електро автомобили, щото ставало въпрос трилиони
11:59 14.09.2013
100 Iaroslav Stanchev
Колкото до рекорда на Порше 918,не знам какво точно са му олекотили,ама гледам,че даже мобилния телефон на таблото си стои,плюс още един куп измервателни джаджи.Ако се постараят още малко,като нищо може да стане най-бързия сериен автомобил,на тази писта.
12:25 14.09.2013
101 триста итридесети
19:08 16.09.2013
102 кючуков
10:11 19.03.2015