Last news in Fakti

23 Август, 2023 17:12 3 036 56

Tesla намали производството си в Германия

  • tesla-
  • германия-
  • завод-
  • производство

Средно се произвеждат по 4350 хиляди автомобила

Tesla намали производството си в Германия - 1

Според доклад на Business Insider, който се позовава на вътрешни документи и анонимни източници, Tesla е намалила производствената цел на германския си завод до 4350 броя седмично през юли и август, след като през март достигна 5000 броя седмично.

В края на март американският автомобилен производител публикува в X, социалната медийна платформа, известна преди като Twitter, че е достигнал 5000 автомобила седмично в завода в Грюнхайде близо до Берлин, но работници, които са отказали да бъдат назовани, са казали на Business Insider, че това е било еднократно и средното производство оттогава е било много по-ниско.

През юни Tesla заяви, че наема по-малко временни работници, отколкото в началото, тъй като те вече не са необходими, но че производствените ѝ цели се изпълняват.

Business Insider заяви, че снимки, показващи вътрешния софтуер за работния процес на Tesla, показват, че производителят на електромобили е намалил целта си за юли и август до 870 автомобила на ден.

Дори тази цел не винаги е била постигана, като на 25 юли са били произведени само 692 автомобила, а на 28 юли - 806, според публикуваните в доклада снимки на софтуера. Оттогава вътрешната цел е била коригирана допълнително надолу до 750 автомобила на ден, което възлиза на по-малко от 4000 автомобила на седмица, се казва в статията, като се цитират неназовани работници в завода.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 лека полека всичко ще си дойде

    22 10 Отговор
    постепенно и в целия свят когато овцете прогледнат…
  • 2 Ако го закрият

    16 14 Отговор
    ще е най добре.
  • 3 Не са на загуба

    14 9 Отговор
    Котешките пикалници и одеялата да върват само...
  • 4 гост

    10 18 Отговор
    Причината за това са невижданите жеги. Въпреки това на годишна база Тесла изпреварва прогнозите, хахахах

    Коментиран от #10, #18

  • 5 ханс

    15 10 Отговор
    Ливадите мераклии намаляват, не искат да купуват
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гост

    20 12 Отговор
    Не вървят продажбите,теслари.Два милиона за година са върхът който може да достигне Тесла. Двайсет милиона са илюзия на вреслю.

    Коментиран от #9

  • 8 Илия

    22 10 Отговор
    Само полуидеот може да си купи този буклук на тази цена.
  • 9 Хахахаха

    10 9 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Мнее тавана. Просто скоро ще излиза новия модел, за това не се произвежда много от този вече.
  • 10 Гост

    13 12 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    На калпав космонавт, космоса му крив.Няма поръчки,дори и при намалените цени.За Тойота се чака година,поръчки има.
  • 11 Любо

    19 7 Отговор
    Та да си дойдем на думата.
    Какво всъщност се произвежда в САЩ.
    Солети и бисквитки. Прехвалената най-голяма икономика май напъва само на военно производство и къщи от шперплат.

    Коментиран от #44

  • 12 Къпан пор

    13 7 Отговор
    Будалите ли свършиха?
  • 13 Пепи

    15 5 Отговор
    Нещо плана за ръст от 50% всяка година не се сбъдна,сектанти.

    Коментиран от #29

  • 14 ДрайвингПлежър

    14 7 Отговор
    Намалиха цените и пак няма желаещи. Прсото стигхана ниво да задоволят мераците на радикалните фенове на Ел и в момента продажбите се поддържат само от политическото скодоумие и забрани. Нали помните, че една акция на Тсла беше по 2000 долара - сега са по 200 и пак няма кой да инвестира. Пазара не лъже :)
  • 15 Гошо хубавеца

    12 6 Отговор
    Време е за ново намаление на цените и срив на акциите на Тесла.Кво стана с камиона и пикапа ве теслари?За догодина ли ги отложиха?От Пепси да не отказаха куците камиони,които стават само за вътрешно заводски транспорт.
  • 16 ДрайвингПлежър

    10 2 Отговор
    Както са публикували в мобилето във фейса: Чакам с нетърпение деня, в който Мъск разбере какво означава Тесла на български :D
  • 17 Гост

    7 1 Отговор
    Мишока теслю се скри,тежки дни му предстоят.
  • 18 Къпан пор

    9 4 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Невижданите жеги пречат само в заводите на Тесла.На зима ще им пречи студа.После ще са вятъра,облаците и дъжда.
    На края на годината от Тойота и Фолксваген ще обявата по 10 милиона коли.На тях жегата не им ли пречи.
  • 19 МЪСК МАЧКА

    14 8 Отговор
    Само ми дръж бирата и гледай

    Коментиран от #20, #21, #22, #23, #25

  • 20 Стиви Уондър

    6 4 Отговор

    До коментар #19 от "МЪСК МАЧКА":

    Аз си поръчах два пикапа,но ми казаха бил много грозен.
  • 21 Гошо хубавеца

    7 3 Отговор

    До коментар #19 от "МЪСК МАЧКА":

    На кой паркинг ще ги зарежат,да си чакат клиентите?
    Ще ги гледаме като изоставени за скрап.
  • 22 Къпан пор

    8 3 Отговор

    До коментар #19 от "МЪСК МАЧКА":

    На кой кораб ще ги качват,после да гледаме фойерверки.
  • 23 Фермера

    6 2 Отговор

    До коментар #19 от "МЪСК МАЧКА":

    А ти какво мачкаш, одеяло Тесла?
  • 24 бай Даньо

    8 2 Отговор
    Дано това да означава сваляне на цените още един път... Ако модел 3 стане по евтина от Приуса очаквам емоции в Тойота....

    Коментиран от #32

  • 25 бай Даньо

    5 8 Отговор

    До коментар #19 от "МЪСК МАЧКА":

    Тия снимки трябва да са фейк, няма такова нещо в производство не се напъвай излишно ... но ако пътуваш от Лос Анжелос до Сан Франциско ( 6 часа ) ще се разминеш с поне 20 камиона натоварени с модел 3 и Y , тоест 160 коли за за 6 часа на ден около 600 коли за само нуждите на ЛА и Сан Диего ... с просто око се вижда масивни продажби само в Калифорния ... където вече по улиците около 20% от колите са Тесли ....Добър въпрос е дали има мегдан за повече продажби аз лично мисля че не и ще има сваляне на цените докато модел 3 стане колкото Тойота Корола за да има продажбите на Корола и тогава ще изчезне и ореола на Теслата и даже някой мъск зомби ще се почувства някак странно свободни ....

    Коментиран от #26, #27, #31, #46

  • 26 ДрайвингПлежър

    12 5 Отговор

    До коментар #25 от "бай Даньо":

    Междувремено калифорнийците масово се изнасят от Калифорния защото стана толкова безумен щат, че хората предпочитат да се разкарат и да живеят в някой от по-нормалните. Даже им наложиха огромни данъци при изселване от щата, но това пак не спира хората и продължават да бягат. То си е казано GO WOKE - GO BROKE ;)

    Коментиран от #30

  • 27 Факт

    6 4 Отговор

    До коментар #25 от "бай Даньо":

    Тоевт Мъск продава само в Калафорня
  • 28 Баба ви Мат

    3 4 Отговор
    Аз пък по мойта елементарна математика изкарвам 750 на ден да са повече от 5 хиляди на седмица и моля да не ми се обяснява колко са работните дни в Германия , защото фабрики от този мащаб не си почиват събота и неделя . Това не е плод зеленчука на баба ви мат , който работи в събота до обяд само . Ха-ха-ха
  • 29 Койча

    3 4 Отговор

    До коментар #13 от "Пепи":

    А ти как разбра като годината не е свършила още ?!?
  • 30 бай Даньо

    3 4 Отговор

    До коментар #26 от "ДрайвингПлежър":

    Темата е друга но смъртта на Калифорния е силно преувеличена. Колкото се изнасят толкова индийци с дипломи идват... На кой му пука къде отива рeднeка!? Времето по брега на Калифорния не можеш да го биеш, докато другаде в западната част на Америка не става никъде за живеене ... В Хюстън температурата през лятото имаше случай миналата година 100 дена над 100 градуса Фаренхайт и с влага ... знаеш ли колко е 100 Фаренхайт ?

    Коментиран от #41, #42

  • 31 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 2 Отговор

    До коментар #25 от "бай Даньо":

    А с колко камиона на Мъск дето ги пуска от 2018-та ❓❓❓❓❓
  • 32 Така е

    5 2 Отговор

    До коментар #24 от "бай Даньо":

    Странно сравнение на 3 с Приус. Съвсем различни автомобили. Цената не е всичко. Не бих взел 3ка даже да е значително по-евтина. Това сме го дъвкали тук - поевтиняването на електромобилите няма да доведе до голям скок в продажбите им. Цената е само един от многото недостатъци на тези транспортни средства.

    Коментиран от #34

  • 33 Така е

    6 1 Отговор
    Даже в момента, Тесла 3 в Германия е с 3-4х евро по-евтина от Приус плъгин. Сайта на Тесла не е много ясен и може да има неяснота в точната сума.
  • 34 бай Даньо

    3 4 Отговор

    До коментар #32 от "Така е":

    В какъв смисъл е странно сравнението , нали идеята и на хибридите и на електричките е да спестяваме бензин и да спасяваме планета или е друго? Особено сравнението на плъгин с електричка , плъгин има един екстра двигател познай кой? На тесла цената е ясна , не е ясно колко са субсидиите защото зависят от доходите . На Тойота пък не е ясна цента защото дилърите искат по 3-4 хиляди отгоре защото имало недостиг... Между другото моя пойнт беше че Мъск ще сваля цените не да превзема пазарен дял а да го задържи ... Инак за Тойота във всички случай идват трудни времена защото хибридите се изхарчиха полугъза и безумно сложна технология са . Знам какво говоря имат хибрид от 15 години . Електрическата кола е чисто решение и просто резил е че Мъск не направи истински надеждна кола но това е друга тема.

    Коментиран от #35

  • 35 Така е

    4 2 Отговор

    До коментар #34 от "бай Даньо":

    Имам нов, висок клас хибрид от 3 години и знам в детайли как работи той и как е устроен електромобила. Не само аз, но и по-запознати твърдим, че обикновения хибрид при Тойота не е по-сложен от електромибил. Да, плъгин вероятно е по-сложен. Сложен, несложен няма чак такова значение за клиента. Имах ново Уно, даже запалка нямаше и се разваляше постоянно.
    По-важно е обсег, време за зареждане, цена на зареждане, пожароопасност, ремонтопригодност и куп други качества, които не са присъщи на електрокарите.

    Коментиран от #36, #37, #52

  • 36 бай Даньо

    4 1 Отговор

    До коментар #35 от "Така е":

    Ако не хибрид то плъгин е по сложен но не се разваля защото е Тойота обикновено , дано и твоя да е такъв. Плъгин има абсолютно всичко което има електрическа кола но има и ПОЧТИ всичко на ДВГ, как да не е по сложен? Ако пък става въпрос за принципа на работа хибрида е чисто монстросити ( не знам точната българска дума) и далеч по сложен от електричка . Общо взето хибрида като научиш как работи и те хваща страх да го караш, електриката е старт-стоп на електродвигател има мегдан да е далеч по надеждна и евтина от ДВГ кола.
  • 37 Койчо

    3 3 Отговор

    До коментар #35 от "Така е":

    Като говориш за пожароопасност, ти даваш ли си сметка че хибрида има батерия като на нормален електрически автомобил. Тоест , риска хибрида да се запали е веднъж като електромобил и втори път като нормален ДВГ автомобил. На практика риска от пожар е два пъти по висок от всеки нормален автомобили които е само с един вид задвижване.

    Не че нещо, ама не разбирам къде ги видя хибридите като пожароустойчеви едва ли не.

    Коментиран от #43, #51

  • 38 Турбо

    3 1 Отговор
    На този етап при това търсене на Тесла,се продават около 2 млн.Ще има по голямо търсене след 2035 година,когато няма да се продават коли с двг.

    Коментиран от #39

  • 39 Гражданин

    5 3 Отговор

    До коментар #38 от "Турбо":

    Щом със сегашните четири модела продава по два милиона, мислиш ли че като пусне градските автомобили за 25 000 долара Тесла модел 2 или както там се казват, продажбите няма да се увеличат и няма търсене на такива автомобили? Според мен само от тях ще продава по повече от 2 милиона автомобила годишно.

    Коментиран от #45

  • 40 Гост

    5 0 Отговор
    Голем праз! ФВ прави толкова за една смяна…!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Лерой

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "бай Даньо":

    Това е само 34С
  • 43 Така е

    6 2 Отговор

    До коментар #37 от "Койчо":

    Койчо, Койчо откъде да почне човек да обяснява разликата между хибрид и елкар по отношение на пожароопасност. Ами гледам, че писалите горе продължават да не разбират разликата между ПЪЛЕН хибрид и ПЛЪГИН. Тя не е само, че едното има контакт. В пълните хибриди на Тойота се използват и сега NIMH батерии, които нямат нищо общо с литиевите. Даже LEXUS RX ползва същите. Сложни работи станаха тия коли, иска се повечко информация да се възприеме- не е за нас тая работа.
  • 44 Знайко

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "Любо":

    Мда....тия хартиените къщи като мине едно торнадо познай кактво остава- само мазето . И отново голя поляна готова за следващата хартиена къща. Ако днес намаляваш производството, а утре намаляваш цените на това, което вече произвеждаш с по-ниска икономия от мащаба....какво ли означава това? Най-безобидното е ,ч е много резервации са отпаднали. Всички други варианти водят по спиралата надолу. Има и друг вариант- на европейски клиент да доставиш кола произведена в китай, защото е доста по-евтина от сглобените в евросъюза. Аз ако съм -ще скъся максимално производството и работниците , за да скъся разходите, а ще разширявам фабриките в районите с по-ниски разходи. Ние ще разберем какви са днешните им схеми след 5 години!
  • 45 Знайко

    5 2 Отговор

    До коментар #39 от "Гражданин":

    Ще продава ако гражданите за които говориш продължат да имат същите доходи. А те всъщност намаляват. Ако нямат пари за нова- ще купуват 2-ра употреба. Явно за да не се случи това , ще забранят да влизаш в големите градове с двг-кола и така ще принудят гражданите да се набутат за електрички , колкото и скъпи да са. Цветущи перспективи!
  • 46 Знайко

    5 1 Отговор

    До коментар #25 от "бай Даньо":

    Това че тесли-те пътуват към Калифорния, не означава , че са продадени точно там. МОже да ги натоварят на кораб за токио примерно! Нали? Чак ми е странно човек , който обикаля света без да пострада да има толкова елементарно мислене като твоето! Хора, ако нямате очи, пуснете си мозъците поне! Нека не забравяне ,че в тази схема има измама. Говорим да държаните субсидии при покупка на електричка, който всъщност гарантират че конкретната компания ще си получи част от кинтите от държавата и това се счита за гарантиран приход, на базата на който можеш да изтеглиш нов кредит. Хора-тия неща се учат във 2-ри курс по финанси....стига те се учудвали. И флуктуациите в графиките на цените акции изразяват точно времевите разлики между цената преди да си взел кредита и цената след като са научили че си взел кредита и извесно време не си заплашен от фалит. Краварска схема, която даже обяснява , че колкото и да си умен никога не можеш да разбереш какво ще направи ПАЗАРЪТ....тоест, няма обучение, няма анализ ...има едно наредено казино , където печели , този който си е платил предаварително да спечили!

    Коментиран от #48, #50

  • 47 МЪСК МАЧКА

    1 1 Отговор
    Само да ми се придържа бирата, казах

  • 48 Незнайко

    2 3 Отговор

    До коментар #46 от "Знайко":

    Не е лошо когато не знаеш нещо да не се опитваш да го преподаваш на останалите като ги изкарваш балами. За какви флуктуации на акциите на Тесла говориш, които били зависими от изтеглените кредити, като Тесла си е оправила дълговете от преди две-три години и не стига че не тегли кредити, а кешовият еквивалент си стои над 20 милиарда долара вече трета година. На практика имат излишни пари, които няма какво да правят. Тези пари ще ми стигнат както за строежа на няколко фабрики без кредити, така и за работа без никаква печалба за следващите няколко години. Нещо което нито една друга автомобилна компания не може да си позволи и Тесла се възползва от това предимство.

    За разлика от Тесла, volkswagen и toyota се набълбукаха с по над 200 милиарда кредити, когато лихвите бяха ниски, нулеви и дори отрицателни. Обаче лихвите тръгнаха нагоре и в скоро време може да се окаже, че настоящите им печалби няма да им стигат дори да си плащат само лихвите без да връщат главница. 5% лихва са 10 милиарда годишно.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 бай Даньо

    0 2 Отговор

    До коментар #46 от "Знайко":

    Сан Франциско си има грамадно пристанище ако ще ги товарят на кораби . Не пътувам по света, а живея по света и ходя мине не мине 2-3 месеца от ЛА до Фриско имам студент там един сега втори вижда се едно и също всеки път - върволица от камиони с Тесли ако ги товариха на кораб в ЛА ( произведени в Сан Франциско, Фримонт е фабриката мисля) щеше да е кампаниино ... докато натоварят кораба, но отново защо да бият 700км !? Колите който се продават в Европа са произведени в Германия , други за Китай са там от местната фабрика за Япония вероятно също от там ... елементарно колко елементарно? Напълно излишно беше да се заяждаш с мен да се налага да правим разбор на логистиката на Тесла . Пойнт ми беше че мащабите на Тесла се виждат с просто око за да ги игнорираме ...
  • 51 бай Даньо

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Койчо":

    Хибридите не са пожароопасни само защото са произведени от Тойота (обикновено) инак самата технология е далеч по опасна. Хибридните батерии нямат баланс и следене на напрежението ( тоест заряда) на отделните клетки не че не може но така са решили в Тойота. Без баланс по слабите клетки ще се заредят по бързо и ще достигнат опасно ниво на презареждане ако продължаваш ако ги изтървеш очаквай чудо.... съшия ефект при разряд по слабите потъват до опасен разряд нива ... но Тойота го решава тоя проблем като кара батерията само между 40 и 60% . 40% е напълно разредена и 60% напълно заредена ( няма майтап!) за да не се докосват слабите клетки до крайни нива . Но това е безумно неефективно защото използваш само 20% от батерията , което е чисто разхищение , докато Теслите ползват 70-80% . Например винаги съм мислел че за хибридите по добър вариант е да ползват супер кондензатори които могат да карат отгоре до долу заряд-разряд и да са 5 пъти по леки и без стареене и по малък риск от запалване... Пожароопасността на Теслите идва от инсталацията на къщата където замрежваш ако е направена от ахмак очакваш да ти изгори къщата защото плющят яки тоци .... в махалата наскоро изгоря една къща , зареждали две тесли едновременно ....
  • 52 бай Даньо

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Така е":

    Какво е "висок клас хибрид" !? Малко комплексарско звучи . И аз карам вероятно "висок клас хибрид" но не се бях сетил ... ха-ха-ха

    Коментиран от #53

  • 53 Така е

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "бай Даньо":

    Да, комплекси имам, какви хора са направили това идеално задвижване. Висок клас казвам на 2.5л. мотор с 120кс електромотор. Това е при Рав,Камри, Лексъс ЕС, РХ и много други. Той е същия като 1.5л или 1.8мотора ама хич не си приличат като работа. А разликата между това последно поколение-четвърто хибрид и предишните е много голяма. Тойота използват NIMH батерии,а те нямат склонност към палене и прегряване.Това, че се използват частично и тежат повече,мен не ми пречи.

    Коментиран от #54, #55

  • 54 бай Даньо

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Така е":

    Ех, чак пък хич да не си приличат като работа ... пак комплексарски работи . И аз имам 2 лексъса да се броя ли висок клас?
  • 55 Така е

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Така е":

    Ми какъв клас да се води Лексус, че не се сещам-ширпотреба ли. Нищо общо няма 1.8 хибрид в Корола и 2.5 в Камри. Кое му е комплексарското на това твърдение или си пляскаме някакви клишета, така за балкански цвят.
    Приказката беше каква е връзката на модел 3 с Приус. Няма такава, а и не е спасение на планета , щото аз лично не вярвам в скалъпената теория за влиянието на човека, а още повече влиянието на автомобилите. Съжалявам единствено ,че когато бях по-млад нямаше такова перфектно задвижване като хибрида на Тойота. Последно ме интересува огромната икономия.

    Коментиран от #56

  • 56 бай Даньо

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Така е":

    А сега ми стана ясен! Колкото ти е сбъркано с хибридите толкова ти е объркано с живота , вселената и всичко останало ...