Last news in Fakti

7 Септември, 2023 09:46 29 414 57

Българин продава Запорожец за 35 000 евро

  • заз-
  • запорожец-
  • българия

Собственикът на гърбавия ЗАЗ инвестира 60 000 евро в него

Българин продава Запорожец за 35 000 евро - 1

Много скъпият и впечатляващ ЗАЗ 965 е изцяло доработен в България. Както уверява собственикът му, за този Запорожец са похарчени 8 години усърдна работа и 60 хиляди евро! За какво? Въпросът е риторичен, но ще споделим интересни факти.

Българин продава Запорожец за 35 000 евро

Веднага трябва да отбележим, че в момента българинът продава своя шедьовър и иска за него 35 хиляди евро, което всъщност е горе-долу половината от инвестицията. Настоящият собственик толкова си харесва колата, че я държи в хола си. А защо е вложил толкова пари в старото соц. возило?

Българин продава Запорожец за 35 000 евро

Първо, както уверява продавачът, той е искал да има перфектен и уникален гърбав Запорожец , така че абсолютно всичко е разглобено и сглобено отново. За технически данни, собственикът разчита на книга за конструкцията наЗАЗ 965 със 150 чертежа (текстът е преведен на български).

Българин продава Запорожец за 35 000 евро

Нещо повече, хромираните части са изпратени в Канада, където са преработени до неразличимо от ново състояние. Вътре - изцяло естествена кожа (според собственика на колата за тапицирането на салона са огишли 16 кравешки кожи!). Стерео система – JBL (600 W) и доста други екстри.

Българин продава Запорожец за 35 000 евро

„Това не е кола, а произведение на изкуството. Диамантите са една от страстите ми в живота и поради тази причина създавам неща с най-високо качество и тази кола е потвърждение за това, всеки детайл е съвършенство на най-високо ниво, до най-малките детайли“, казва собственикът на гърбавия ЗАЗ.

Българин продава Запорожец за 35 000 евро

Българин продава Запорожец за 35 000 евро


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 52 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фен на опел

    101 6 Отговор
    то да продаваш и някой да ти го купи, са две много различни неща

    Коментиран от #4

  • 2 Редник

    94 7 Отговор
    Само луд може да инвестира 60 000, а да продава за 30 000. Нещо намирисва

    Коментиран от #3

  • 3 Ония с Фордо

    33 8 Отговор

    До коментар #2 от "Редник":

    Подуши си гащите !
  • 4 Ония с Фордо

    43 13 Отговор

    До коментар #1 от "фен на опел":

    Колега , за всеки влак си има пътници и за всяка стока копувач !
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Механик

    59 24 Отговор
    Не разбрах защо ми изтрихте коментара, но ще опитам да го перефразиам и дано стане достатъчно политкоректен.
    Та, тоя "автомобил" за който някога говореха, че било срам за къщата, се оказа единственото нещо, което са проектирали yкраинците. Всичко друго им е подарък от по-големия брат.

    Коментиран от #17, #19, #32

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 ПросТа

    29 7 Отговор
    Проста сметка показва, че 60 хиляди евро, а колата тежи точно 650 кг. т.е. по 92 евро / кг ламарина. Само за справка, че килограм сребрво струва по 890 евро ... та излиза, че тази съборетина е само 10 пъти по-евтина от цената и в чисто сребро... Ами честито на печалившите, ще си купят ръждива ламарина, която е на 25 цента / кг с/у 92 евро /кг ... голяма сделка, само 368 надценка е :)

    Коментиран от #34

  • 9 Всичко е

    41 3 Отговор
    "супер", само че толкова много е избягано от оригинала, че няма накъде... превърнала се е в лъскава безвкусица...поне да беше някой прототип или от 1-те бройки в абсолютно непоктънато и оригинално състояние...а то - pimp my ride...
  • 10 зрител

    21 4 Отговор
    Е..си глОпакЪ !
  • 11 Собственика

    31 5 Отговор
    Има спешна нужда от медицинска помощ.Д-р Гълъбова отделете му време
  • 12 Е гати

    27 4 Отговор
    как е възможно да няма поне един дисплей с Инфотейнмънт система
  • 13 Според мен

    30 5 Отговор
    се хвали човека какво е сътворил а ако беше взел Фиат 500 и го докара като нов и оригинален можеше и да вземе толкова пари.
    Сега ще трябва да чака някой руски олигарх който не си знае крадените пари и като малък баща му е имал такава.

    Коментиран от #46

  • 14 Ха ха ха

    28 2 Отговор
    Много е хубав.....всеки вика вземи го ти......
  • 15 Майсторът 🐷 на Илюзийте

    26 9 Отговор
    Успешно потрошени евра! Това точно няма нищо общо с "Жожо Виелицата" от онези години. Не струва и 1000 лева.

    Коментиран от #26

  • 16 завод авто зверей

    27 3 Отговор
    собственика добре ли е?
  • 17 Танко

    19 9 Отговор

    До коментар #6 от "Механик":

    Покрай кражбите и лицензите,на твоят "по-голям брат му е останало време и да подарява?
  • 18 Със същия

    25 3 Отговор
    успех би могло да се преработи един курник,със скъпи материали и обзавеждане,и да му се искат пари за луксозно жилище.Но той ще си е все пак скъп,но курник.
  • 19 Майсторът 🐷 на Илюзийте

    22 14 Отговор

    До коментар #6 от "Механик":

    По интересно е, кой автомобил "проектираха" твоите руски "братушки"? Отговора е, че няма такъв. Всеки произведен от тях автомобил или е лицензиран или е краден от някой западен. А в случай като "Жигули" - комбинация от двете. Фиат 124 на който любимите ти руснаци смениха мястото на газоразпределителните валове и го обявиха за... о, чудо - "Жигули". Затова и стигнаха закономерно до момента в който и "Москвич"-а е китайски.

    Коментиран от #27, #47

  • 20 Майсторът 🐷 на Илюзийте

    31 8 Отговор
    Но пък стерео-система JBL?!? А не ВЕФ? Клише! Хрома изпратен в Канада?! А не примерно в Уляновск? Още едно клише. Липсва само двигател от Мини Морис та съвсем да стане кичозно! Силата на ретро-автомобилите е да бъде оригинално от първия до последния болт. Познавах собственик на MG който го прати до Англия да го сертифицират, че нищо не е "неоргинално". Докато това на снимката си е просто кич. За хора-носталгици живеещи още в Социализма!

    Коментиран от #25

  • 21 Леля Гошо

    21 4 Отговор
    Ще си остане вечно негов. Нито е реставриран до състоянието в което е излязъл от завода, нито е хот род 6-700 к.с.за
  • 22 Българин

    23 8 Отговор
    Колата е готина.Бих казал на повечето писатели тук, да не са толкова злобни и завистливи.Човекът си е направил автомобила както на него му харесва.Ако някой друг го хареса и има парите ще го купи.Толкова.

    Коментиран от #23

  • 23 Лаврентий Берия

    13 10 Отговор

    До коментар #22 от "Българин":

    И тая словесна Diarrhoea - само защото става дума за съветска кошница? А може и клиент да се намери. От Народно Движение "3 Март"! Могат да вземат това за представителна лимузина!
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 АЛЬОООУУУ ДАНО ПОНЕ

    9 7 Отговор

    До коментар #20 от "Майсторът 🐷 на Илюзийте":

    ГУМА НА КОЛЕЛО ДА МОЖЕШ ДА СМЕНЯШ САМ...... ДУМИТЕ В СТАТИЯТА СА НА АВТОРА И... А НЕ НА СОБСТВЕНИКА. ТУК НЯМА ДОРИ НАМЕК ЗА ИНТЕРВЮ?!?!?? ЗАЗАДЖИЯТА СИ Е ИЗПЪЛНИЛ МЕЧТАТА ДАНО ПОНЕ ДОКАТО ПЛЮЕШ ДА СА КЕФИШ ШОТ ТВА ТИ Е МЕЧТАТА ОТ МАЛЪК..... ДА ПЛЮЕШ....
  • 26 ИЛЮЗИЯ СА ТИ ВЪЗДУХАРСКИТЕ

    7 7 Отговор

    До коментар #15 от "Майсторът 🐷 на Илюзийте":

    ДРАСКАНИЦИ ТУКА. ЧОВЕКА Е СЪЗДАЛ РЕАЛЕН ПРОДУКТ. И Е ПО ИСТИНСКИ ОТ МЕСАТА И МЛЕКАТА В КООФЛАНД И ПОДОБНИ...
  • 27 НЕЩУ ПАК ГЛЕДАШ ПОЛИТИЧЕСКИ

    7 7 Отговор

    До коментар #19 от "Майсторът 🐷 на Илюзийте":

    И ЗА ТВА НЕ ВИЖДАШ ЧЕ ПЕЖО И СИТРОЕН СА РАЗЛИЧАВАТ САМО ПО ЕМБЛЕМИТЕ И СТОПОВЕТЕ.. ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ДРУГИТЕ ПО ГО ЛЕМИ МАРКИ ФОРД СЛОЖИ МАСКА НА АТОН МАРТИН...... И Т. Н АЙДЕ ОТВОРИ СИ ЗЪРКЕЛИТЕ НЕ ПОЛИТИЧЕСКИ.... Мерцедес слага френски двигатели.... Мале Мале.

    Коментиран от #30

  • 28 Бебо

    8 2 Отговор
    Някога,когато бях много млад,изградиха околовръстното на София,за да може ЗАЗ-а да убива скоростта си преди да навлезе във София.Почти винаги успяваше от първия път.
  • 29 Бебо

    5 1 Отговор
    Някога,когато бях много млад,изградиха околовръстното на София,за да може ЗАЗ-а да убива скоростта си преди да навлезе във София.Почти винаги успяваше от първия път.
  • 30 Танко

    8 0 Отговор

    До коментар #27 от "НЕЩУ ПАК ГЛЕДАШ ПОЛИТИЧЕСКИ":

    Ако не беше използвал само главни букви, можеше и да знаеш ,че ПЕЖО купува СИТРОЕН през 1976

    Коментиран от #40, #48

  • 31 Майстора

    12 2 Отговор
    Ако беше реставриран такъв, какъвто е излязъл от завода, можеше и да има стойност за нормален човек, но сега стойност има за глупаците, които вече живеят в измисления свят и се готвят да мигрират в космоса във вид на флуиди.
  • 32 Морски

    4 11 Отговор

    До коментар #6 от "Механик":

    В грешка си - в Украйна са проектирани и много самолети, вертолети и танкове. Поинтересувай се - има купища информация в мрежата. Големият брат е нищо без малкия брат - не случайно руснаците искат да им откраднат територията и да ги претопят.

    Коментиран от #44

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Ти си

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "ПросТа":

    Българина освен да мрази обича да брои парите на другите ....

    Коментиран от #43

  • 35 бай Гъдю

    2 0 Отговор
    600 W : 12 V = 50 A ...
    И сега какво ще го прави? :)
  • 36 Александър

    6 4 Отговор
    Двигател, откраднат от"костенур ка/най малкия обем/.Въздушно охлаждане и труден при запуск в Родопите! Включва се парното,ра ботещо с бензин! Липсват лаисн ите отстрани и надписи 965А отз ад! На следващата модификация е маската отпред е вдлъбната! Ръчна-лостов тип и там е бутона за смукача! Завод за Автомобил ни Зверове- Заплаха за Автомоб илите на Запад!
  • 37 Александър

    9 3 Отговор
    Помня, че мигача имаше тумблер по средата на таблото и перцата на чистачките се хващаха с винт ове, щот Укрите много крадът кат българите!
  • 38 Александър

    7 0 Отговор
    Регистрационния номер отзад беше на капака на двигателя! Там имаше осветление и клапа за охлаждане на двигателя!
  • 39 Александър

    8 0 Отговор
    А в Русе мой приятел пръв поста ви двигател от вартбург, а на друг ия си ЗАЗ- двигател от ВАЗ 2101 с водно охлаждане! Спирачките съ що бяха като жигули, а отзад сло жи предни пружини от жигули, тъй като двигателя е по тежък!
  • 40 Шляхтиц

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Танко":

    А от много години групата ПЕЖОСИТРОЕН купи и ОПЕЛ.
    Сега и ОПЕЛ е в тази група.
  • 41 Александър

    6 0 Отговор
    А на предния капак имаше надлъ жна лайсна с друга емблема/та зи е от втората модификация! На колонките имаше и дръжки за пъ тниците отзад! На гумите тасове те бяха с надпис ЗАЗ!
  • 42 Никси

    6 1 Отговор
    абе колата не е лоша и човека се е доста постарал за което евала кво че пиеш , също като наточения трабант в Перник синия с готините джанти , спомняте ли си го ? , само едно не може да разберем , ивенстирал в него 60 000евра пък го продава за 35 000евро , тоя не се и е прецакал малко , разбирам да ивенстираш ма после да го дадеш на двойна цена от тази за резтаврацията поне 90 бинги на някой колекцйонер , иначе само се е залуду набутал ,с часове работа , с търсене на матреяли , бране на ягоде и т.н.

    Коментиран от #50

  • 43 Никси

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "Ти си":

    тия пари на другите са наши пари на данъкопладците , аре бегай се пери !!!.
  • 44 Никси

    2 2 Отговор

    До коментар #32 от "Морски":

    тоя заз когато е правен по онова време , никъде не пише че е сделан в Украина , а е Сделан в Ссср има щампа на купето , то и БеЛаЗ се прави в Украйна но се води за Руски , а когато е за износ пише мade in SSSR !!!.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 рорi

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "Според мен":

    Руски надали ще прояви интерес. По скоро ще чака украински олигарх да прояви интерес. Все пак това чудо на техниката е украинска продукция.
  • 47 Ужассс

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Майсторът 🐷 на Илюзийте":

    Бре, голям капацитет си ,бре! И като такъв я поразсъждавай малко за краденето в тази сфера в Япония и в Южна Корея например!
  • 48 КАЛПАЗАНКО ОГРАНИЧЕН

    0 2 Отговор

    До коментар #30 от "Танко":

    ПРИМЕРА Е ИЗВАДКА ОТ ТОТАЛ КРАДЕНЕ ТО НА ВСЕКИ ОТ ВСЕКИ АМА ЗА ТВА ЖИНАТИ ДА ИЗГОНИ ОТ ВАС... НЯМАШ КАПАЦИТЕТ...

    Коментиран от #49

  • 49 Танко

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "КАЛПАЗАНКО ОГРАНИЧЕН":

    Човече,не мога да падна до нивото ти!
  • 50 Трабанта

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Никси":

    от Перник беше с мотор от Фиат Купе 4.16 турбо на около 300 к.с.... пак интересно. но много избягало от оригинала...

    Коментиран от #52

  • 51 С по-новият

    0 0 Отговор
    С по-новият модел са ми едни от най-готините тийнейджърски спомени. Мацето ми най-много се кефише на печката.
  • 52 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Трабанта":

    да , но все пак беше яко наточено трабантчето !!!.
  • 53 Тираджия

    1 0 Отговор
    Златен да е, ЗАС е !
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Брей

    1 0 Отговор
    Че плюене!? Имал човека пари, направил каквото направил, радва му се. Различни хора. Продава го, може зор да има. Да, като за ретро автомобил - стойност 0, както го е направил, като за автомобил, стойност 0, но това имал мерак, имал и пари, толкова знаел, толкова направил. Какво сте го подхванали? Парите му ли броите или акъла оценявате? Кеф цена няма, да знаете!
  • 57 незнайко

    0 0 Отговор
    И все пак си е същия ЗАЗ ! Що се отнася до средствата явно човека печели на НАШ гръб и не го интересуват разходите щом е пратил за хромиране чак в Канада при положение, че в БЪЛГАРИЯ имаме такава услуга ! А това, че е в хола му показва, че той не е толкова ГОЛЯМ за да събере друг автомобил ! Човека сигурно е ГОЛЯМ ДЕМОКРАТ !!!