Last news in Fakti

17 Декември, 2023 10:30 62 321 34

Германците от TUV посочиха най-надеждните употребявани автомобили от 2 до 12 години

  • употребявани автомобили-
  • tuv-
  • класация
Германците от TUV посочиха най-надеждните употребявани автомобили от 2 до 12 години - 1

Немската организация TUV, която извършва технически прегледи, публикува класация за качество на употребявани автомобили за 2023 година. Експертите определиха както най-ненадеждните коли, така и най-безпроблемните модели. Пълните резултати са публикувани на уебсайта на TUV Sud.

По време на съставянето на рейтинга е анализирана информация за 10 милиона автомобила, преминали технически преглед през 2023 г., и е определен процентът на автомобилите с дефекти. Моделите, базирани на платформата на Volkswagen Golf (особено минивановете Sportsvan и Audi TT), както и Mercedes B-Class, са сред лидерите в класацията.

Най-надеждните употребявани автомобили според TUV Sud:


На възраст 2-3 години:

Volkswagen Golf Sportsvan - 2% коли с дефекти.
Audi Q2 - 2.1%.
Audi TT - 2.5%.

На възраст 4-5 години:

Volkswagen Golf Sportsvan - 4,2% коли с дефекти.
Volkswagen T-Roc - 4,2%.
Volkswagen T-Cross - 4,6%.

На възраст 6-7 години:

Mazda CX-3 - 6,5% от колите с дефекти.
Audi TT - 7,2%.
Volkswagen Golf Sportsvan - 7,3%.

На възраст 8-9 години:

Mercedes B-Class - 10,5% коли с дефекти.
Suzuki SX4 - 10.8%.
Volkswagen Golf Sportsvan - 10,9%.

На възраст 10-11 години:

Audi TT - 12,3% коли с дефекти.
Mercedes B-Class - 14,6%.
Volkswagen Touareg - 15,6%.

На възраст 12-13 години:

Audi TT - 15% коли с дефекти.
Volkswagen Golf Plus - 20,7%.
Toyota RAV4 - 21,3%.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 117 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Много съмнително

    172 23 Отговор
    Германците от TUV са посочили предимно немски автомобили, които да пробутат по автоморгите в бг и други аборигенски държави.

    Коментиран от #2, #3, #4, #22, #29

  • 2 Чак толкова

    116 9 Отговор

    До коментар #1 от "Много съмнително":

    съмнително не е - нормално е да карат предимно немски коли, а после да дават оценка за такива. Както в Япония - японски, в Корея - корейски. На мен друго ми е интересно - колко Ауди ТТ-та са продадени и какъв средно пробег имат на възраст 12-13г, сравнено със стандартен автомобил и защо е в класацията? Че нещо това купе не го виждам да го счупват от каране
  • 3 Какво съмнително

    84 10 Отговор

    До коментар #1 от "Много съмнително":

    То цялата класация не е никаква класация за надежност, а класация за най-поддържани автомобили. Все пак това е пункт за годишен технически преглед на който всеки отива по собствено желание и е предварително подготвен.

    Логично е тези които най-много висят по сервизите, да са прегледани от сервизните работници и да са подготвени за преминаване на годишен технически преглед.

    Най "ненадеждните" , които не могат да минат прегледа, очевидно скоро не са ходили в сервиз. И какво излиза от класацията на тюф? Който виси най-много в сервизите, кара най-надеждния автомобил! А тези, които стъпват в сервиз само за смяна на масло карат ненадеждни автомобили.
  • 4 Мхм

    35 9 Отговор

    До коментар #1 от "Много съмнително":

    Евала право куме в очи
  • 5 патето Яки

    59 3 Отговор
    Най надеждните са нашите 25 годишни отремонтирани отвсякъде
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Поп

    68 10 Отговор
    Това е смешно и платено от Фолксваген груп:)))))
  • 8 оня с коня

    21 14 Отговор
    Какво значи "Надежден автомобил"- да виждаш че на таблото светят Икони В ЧЕРВЕНО и да си въобразяваш че Автомобилът е надежден без да реагираш и да отидеш в Сервиза?Или да чуваш че нещо "тропа" по Ходовата част или Двигатела не звучи "както трябва" и да натискаш ВЕСЕЛО И БЕЗГРИЖНО педала щото Автомобилът бил "надежден"?Е на такива хора им викат "Гороломници" и не заслужават да им се оказва помощ на пътя като закъсат.
  • 9 Перо

    32 4 Отговор
    Участват 4-5 марки коли!
  • 10 сашо

    51 10 Отговор
    Немските коли до 2004 когато Емисионните стандарти ( СО2---- EURO-1, EURO-2, EURO-3) бяха където имаше малко електроника ( немците никога не са имали добра електроника като Японците , Американците ) бяха добре но след задължително преминаване на EURO-4 след 15-01-2005 година са трагедия да 2011-2012 тъй като емисиите трябваше от 180 grама/на км трябваше да бъдат свалени на 90 grама/на км без значение мощността на автомобила.Имах и то от новите модели вечно светещо табло, скъпо поддържане , ненадежна електроника ( всеки момент може да останете на пътя нищо ,че е поддържан) висене по сервизите губене на време, пари и нерви. Лично мое мнение --Никога повече Немска кола не бих купил.

    Коментиран от #23

  • 11 Зрител

    6 7 Отговор
    Карат много B 200 и Спортван немците.Дизелите са кът.Бензинови се намират.Спортванът го търся и аз и не намирам дизелов,150к. около мен.
  • 12 Пилотът Гошу

    29 2 Отговор
    Поредната стъкмистика … Показва нещо си … Продадени бройки? Няма. Пробег? Няма … Абе въобще всеки си прави статистика и я развява, а никой не знае какви данни влизат в нея …
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Морския

    33 7 Отговор
    В Германия няма кола с лоши спирачки или апарати- всички имат перфектно поддържани спирачки.Ако има ръжда,колата не минава tuv.Пишат предписание и имаш месец да сменят нужните неща,за да мине прегледа- няма тън мън,затова всеки купува кола с минат прехлед,който важи 2 год.На тази база обобщават данните,а не колко пъти си бил в сервиз както пишете по- горе.В Бг преглед се минава за 15 мин,при немците колата седи половин ден там.

    Коментиран от #17, #21, #26

  • 15 БгТопИдиот🇧🇬

    22 5 Отговор
    Вагинаторите най "добрите " каруци !
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 АДАКофф

    23 5 Отговор

    До коментар #14 от "Морския":

    Половин ден ТЮФ?! И, коя тая Германия?
  • 18 незнайко

    18 17 Отговор
    А ВОЛВО защо не е в списъка , или те са в друга категория ? КУПИ СИ ВОЛВО, ТО ЩЕ ТЕ НАДЖИВЕЕ !

    Коментиран от #19

  • 19 Я па тоа

    24 6 Отговор

    До коментар #18 от "незнайко":

    Ти па ко рече..сегашното Волво нема нищо общо с истинското Волво.. иначе от Шве ците- само СААБ, Нищо друго
  • 20 Да питам..

    15 15 Отговор
    Четем статията ..четем коментарите и никъде не видех Лада, не видех и Нива. Че един лешпер ме убеждаваше в една статия , че Нивата била връхта на технологиите и не закъсвала.
  • 21 Точно така

    16 4 Отговор

    До коментар #14 от "Морския":

    Затуй всички търговци на коли не искат вече да внасят коли от Дойчлънд,еми то всичкото ръждясал скрап се кара към БГ
  • 22 Българин 🇧🇬

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Много съмнително":

    Я кажи Москвича надежден ли е или не ?

    Коментиран от #34

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 мддаа

    8 24 Отговор
    Немското качество е безкомпромисно. Имаме 2 немски коли в семейството и 1 шкода... Е, има ли смисъл да казвам, че и 2те коли произведени в Германия са много мощни, харчат средно, и е удоволствие да ги караш... като оставим на страна фактът, че в момента бензинът е скъп, всичко друго е само на +.
  • 25 Пешо от панелката

    24 1 Отговор
    Тези гюнтери от ТЮФо май не са чували, че освен годините, важен фактор да километрите. Един служебен Опел на възраст 10 години е навъртял поне 500 хиляди км и заминава ноФ Фнос за БГ, докато Ауди ТТ на някой чичак седи в гаража, кара се само на уикендите и още не е стигнало 100 хиляди. Коя от двете ще изглежда по-добре на техническия преглед?
  • 26 констатация

    21 2 Отговор

    До коментар #14 от "Морския":

    Нали точно за това , съществува така нареченият "автомобил нов внос " в България и други . Ако всичко му е изрядно, няма да мине германската граница качен на автовоз. Дори незабележими отклонения в димността ,и газовете , или слаб луфт в кормилната рейка е достатъчно да не получи желаният сертификат за техническа годност . Ремонта скъп , поема към Горублене . Нов внос - карана само от 89 годишен лекар , един път месечно .ей тука на задната седалка си е забравил слушалките .
  • 27 Иван

    21 6 Отговор
    Стига сте се подигравали с хората. НИКОГА АМА НИКОГА КОЛА ОТ ГРУПАТА НА ВАГ. ТЕ ОТДАВНА ВЕЧЕ НЕ СА ТОВА КОЕТО БЯХА
  • 28 ГанЯ

    6 3 Отговор
    Глупусти!
  • 29 АНТИЕЛЕКТРИК

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "Много съмнително":

    1.9 тди не е надеждно демек?

    Коментиран от #30

  • 30 геландеваген

    9 3 Отговор

    До коментар #29 от "АНТИЕЛЕКТРИК":

    1.9 ТДИ е вече пътник. Колкото и да е здрав, годините и километрите станаха много и почват да изкапват малко по малко. А новите немски ВАГ дизели са хубави, но да ги караш само нови от магазина. Не 5-та употреба.
  • 31 Бор

    10 2 Отговор
    Още преди да прочета си помислих следното, немската класация ще е само немски марки и тук там някоя японска. Е, така и стана! Ремонтинепригодни бангии на двойна цена не се продават лесно!
  • 32 Аз бре

    8 0 Отговор
    TT се кара само при хубаво време в събота...как няма да мине TÜV
  • 33 Смирно!

    3 0 Отговор
    Общо-взето изсмукана от пръстите на краката класация. Някои от колите в тая класация имат директен 100% близнак, с който се различават само по емблемата. Тоест класацията може да се разшири с още марки и пак ще бъде "вярна"
  • 34 Москвича

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "Българин 🇧🇬":

    Москвича е най-надежния - не съм срещнал нито един по сервизите в последните 20-ина години! Върха на технологиЙте!