Last news in Fakti

13 Март, 2024 17:00 4 391 19

Продава се най-яката Lancia

  • lancia-
  • delta-
  • integrale-
  • evo 1-
  • търг

Моделът е Delta Integrale Evo 1 от 1992 година

Продава се най-яката Lancia  - 1

В онлайн сайта Bring a Trailer се появи обява за продажбата на един легендарен автомобил. Става дума за Lancia Delta Integrale Evo 1 от 1992 година, принадлежала на главния дизайнер на концерна Stellantis Ралф Жил.

Жил купува тази кола през 2018 година и я персонализира по свой вкус. Колата има модифициран двигател, седалки Recaro в стил 80-те, както и волан MOMO Corse, стерео уредба Pioneer и 15-цолови джанти Speedline.

Продава се най-яката Lancia

Червеният цвят в нюанс Rosso Monza е съчетан с тъмносив интериор. Съдейки по описанието и снимките, тази Delta Integrale, която всъщност е на повече от три десетилетия, е изминала само 100 000 километра и е в отлично състояние.

Първоначално хотхечът се задвижва от двулитров четирицилиндров турбо мотор с мощност 210 коня, но след различни модификации мощността му е увеличена, но с колко, не се съобщава. Скоростната кутия е петстепенна механична.

Продава се най-яката Lancia

Текущата оферта за колата е 42 000 долара, а търгът ще приключи скоро. Заедно с автомобила купувачът ще получи комплект резервни части, включително демонтиран фабричен изпускателен колектор.

Интересното е, че преди няколко години на търг беше пусната също толкова рядка Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II Blue Lagos, която е произведена в тираж от 215 екземпляра. Този хечбек беше оценен на 100 000 долара.

Продава се най-яката Lancia


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Льоб

    47 1 Отговор
    Най-добрия и красив рали автомобил. Разкъртваше всички преди рали мафията да го спре.

    Коментиран от #3

  • 2 ЩЩД Стайков

    2 26 Отговор
    Бих си купил такъв като електричка.

    Коментиран от #11

  • 3 Легендата

    14 1 Отговор

    До коментар #1 от "Льоб":

    си е легенда, но каква рали-мафия при положение че в края на 91-ва заводския отбор на Ланча се оттегля доброволно за да може концерна Фиат да пренасочи към Алфа за ДТМ с другата легенда 155!!!
    Който пък после биват жертвани заради Ферари и Ф1 и всички знаят какво последва…!!!!
  • 4 Кое е

    8 0 Отговор
    рядкото на стандартна червена Ево 1-ца с не-оригинална предна маска и фарове!???
  • 5 Аз71

    13 1 Отговор
    Давам един бъбрек,за такава🤣🤣🤣

    Коментиран от #13

  • 6 Така е

    4 2 Отговор
    "Най-яката " е!
  • 7 На Пешо най-курника

    2 16 Отговор
    Нито е най-яката, нито е най-скъпата, вервайте ми!

    Коментиран от #8

  • 8 Пеше

    12 0 Отговор

    До коментар #7 от "На Пешо най-курника":

    трай си…. карали сме и натегнати…. нЕма да ти вЕрваме…!!!!

    Коментиран от #9

  • 9 Пишпунта

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "Пеше":

    А наздраве, Пеше!

    Коментиран от #10

  • 10 Пунта-мара

    9 0 Отговор

    До коментар #9 от "Пишпунта":

    ако имсш да казваш нещо смислено, давай!!!
    Ако не, пий 2 и лягай….
  • 11 Ела бе к.ле.ш

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "ЩЩД Стайков":

    да ти подаря една стара прахосмукачка да си я яздиш..... Докато вземеш книжка..евентуално. А и пари требват мани мани.
  • 12 Кракра

    16 0 Отговор
    Невероятен автомобил.
    Колко жалко, че предишният собственик го е окепазил с доработки.
    Такива коли трябва да са в заводско състояние.
  • 13 Гошко

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "Аз71":

    Недей ще съжаляваш...от този модел има с две врати и двигателя е отзад..подобно на Т16,но такива коли в България едва ли ще видим..защото започват от 500к€ за Lancia-та и 200к€ за пежото преди 4г,сега не съм ги гледал

    Коментиран от #16

  • 14 Пишпунта

    2 0 Отговор
    Затвори на $ 93к. Доста над очакваното, явно инфлацията си казва думата.
  • 15 Васик атанасов

    1 0 Отговор
    Жоро артрит имаше такава Бог да го прости
  • 16 Читател

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Гошко":

    С мотор в "багажника" са 037 и Beta Monte Carlo, или се бъркам? Между впрочем, имаше една такава в УБО

    Коментиран от #17

  • 17 Нормалната

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Читател":

    Бета е с мотора отпред, няма как и за какво при нас да в имало 037 Страдале!
    Има предвид Делта С4….просто неточно се изразява…

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Доктора

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Нормалната":

    Само една лека корекция, че точно Бета Монте Карло е със средно разположен двигател, всички други варианти на Бета са си на предно с двигател отпред.
    Иначе съм съгласен, че той говори за Делта S4.
  • 19 По-читател

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Нормалната":

    Не 037, а бежово сребриста двувратка Монте Карло, още преди СДС.