Last news in Fakti

11 Април, 2024 17:01 2 082 12

Шефът на Alfa Romeo разкри защо Milano няма да се прави в Италия

  • alfa romeo-
  • milano-
  • полша

Това би довело до 10 хил. евро по-висока цена

Шефът на Alfa Romeo разкри защо Milano няма да се прави в Италия - 1

Главният изпълнителен директор на Stellantis Карлос Таварес обяви, че производството на новия малък SUV Alfa Romeo Milano в Полша, а не в Италия, ще намали цената му с 10 000 евро. Това бележи отклонение от традицията на Alfa Romeo, тъй като Milano е първият модел, който се сглобява извън Италия от създаването на компанията през 1910 г. Решението за производство на Milano в Тихи, Полша, наред с Fiat 600 и Jeep Avenger, идва на фона на сблъсъци с италианското правителство и профсъюзите относно субсидиите за електромобили и обема на производството в Италия.

Таварес подчерта, че производството на Milano в Италия би завишило началната му цена до около 40 000 евро, което би ограничило конкурентоспособността му на пазара. При избора на Полша обаче цената се намалява до 30 000 евро, което го прави по-достъпен за потребителите. Въпреки че Milano е единственият модел на Alfa Romeo, който в момента ще се произвежда извън Италия, Таварес потвърди, че бъдещите модели като следващото поколение на Stelvio и Giulia ще продължат да се произвеждат в Касино, Централна Италия. Stellantis планира да инвестира над 100 млн. евро в Касино, за да приспособи европейското производство за новата си платформа STLA Large.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пилот на Ферари

    10 1 Отговор
    До това води изкуственото вдигане на доходите . Ефекта на бумеранга .
    Заплатите високи , но не можеш да го продадеш .

    Коментиран от #2

  • 2 Работодател

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пилот на Ферари":

    Още , по - евтино ще излезе в Китай!
  • 3 Отец Чапаев

    6 0 Отговор
    Кирчо канадеца каза че той ще прави в България ама друг път.
  • 4 Коментар

    7 4 Отговор
    Язък за хубавата платформа Giorgio! Имам удоволствието да съм собственик на 2021 Джулия 2.0 турбо бензин 4х4 280 коня! Преди алфата карах само немски коли, главно Mercedes и Audi, от както я взех тая Alfa не искам и да чуя за немска кола! Светлинни години разлика! За първи път имам итарлианска кола, но е уникално удоволствие да я караш, дори просто да излезеш за кеф да я развъртиш или до работа да пътуваш! С немските просто е скучно, никаква емоция, никакъв кеф, едно стерилно, сиво и безлично, просто скучни и лишени от всякакъв вид емоция

    Коментиран от #5, #7, #9, #11

  • 5 Тоз

    9 4 Отговор

    До коментар #4 от "Коментар":

    Ей с тая емоция, като папагали обяснявате необяснимото. Разликата ви е в главите само.
    Чудо голямо са италианските коли. То имам познат дето ода за Уно ще напише. По-зле малък автомобил не съм срещал, ама това казва главата му.

    Коментиран от #6

  • 6 Онзи

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "Тоз":

    Говориш тотално небивалици…. сравни старо Уно с нова Алфа….
    А ако си карал Уно Турбо, ще имаш минимална представа за какво ти се говори…..

    Коментиран от #10

  • 7 Мхм

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Коментар":

    200 км са си 200 км и на Феррари ф50 и на Ситроен Ксара.Сега че ферраритомпряви 300 е друг въпрос
  • 8 да додат в ст загора тука автозаводите

    8 0 Отговор
    ДАВАТ ЗАПЛАТИ ОТ 980 ДО 1100 ЛЕВА...СЕБЕСТОЙНОСТТА ША ПАДНЕ ДО 10000 ЕВРО.....
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Знайко

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Онзи":

    Има и FIAT Синкуеченто Михаел Шумахер-едишън с червени надписчета.
    Къса вратове и нерви, а 140 килограмовите тюфлеци с 4 -тонните камиони се пулят и си търкат очите.
    Типо пък беше първата кола с изцяло електронно табло която видях.

    Коментиран от #12

  • 11 братвурст

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Коментар":

    Като вдигнеш 120км/ч, обезшумяването как е?
  • 12 Чинкуеченто

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Знайко":

    MS Edition / Sporting с 1.1 Fire мотора с 55 к.с. е много много много далеч от Уно Турбо / Пунто ГТ….