Руският национален превозвач „Аерофлот” ще използва изкуствен интелект, за да прогнозира цените на билетите и вътрешното търсене. „Искаме да се обърнем именно към технологията на изкуствения интелект относно ценообразуването и затовареността на вътрешните полети. Това е много важно за нас, особено като се има предвид, че разширяваме пазарите в районите на Красноярск, Новосибирск, Екатеринбург. Трябва ясно да знаем какво ще се случва там, за да не претърпим загуби”, казва генералният директор на компанията Виталий Савельов.
В началото на седмицата съвета на директорите на авиокомпанията одобри стратегия за развитие й до 2023 г. В нея се предвижда създаването на три хъба и четири бази на територията на Русия, а също така ръст на пътникопотока, включително и транзитния.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ГосТ
14:25 20.11.2018