Пътуването до далечна дестинация, която отдавна мечтаем да посетим или до бленуваното място за ваканция, винаги е свързано с приятното чувство на очакване и нетърпение.
Това преживяване обаче е съпроводено от няколко предварителни дейности, които често могат да бъдат досадни – опаковане на багаж, чекиране на летището, проверка за сигурност, намиране на гейт и най-накрая – качване на борда на самолета.
"Качването на борда е една от най-трудните части от пътуването със самолет и е разочароващо за много пътници", обяснява репортерът Лесли Джоузефс от CNBC., предава profit.bg.
През 70-те години на миналия век средното време от момента, в който самолет на Southwest Airlines пристига на изхода, до момента, в който излита, е само 10 минути. Днес то е 45-55 минути. "Имахме по-малки самолети, само 122 места в оригиналните 737-200", казва Крис Паркс, директор по иновациите в Southwest.
Според правителствени данни от САЩ, закъсненията на полетите струват на авиокомпаниите и пътниците около 33 млрд. долара всяка година. Но експертите твърдят, че ускоряването на процеса на качване на борда всъщност не е приоритет за авиокомпаниите – те са монетизирали всичко в него.
"Големите авиокомпании са събрали милиарди долари от програмите си за лоялност, така че е много важно да ги поддържат достатъчно привлекателни за клиентите", казва Джоузефс.
"Различните групи за качване на борда, които виждаме днес, са се появили, защото хората ценят приоритета си при качване", допълва Кери Филипович, бивш старши вицепрезидент по обслужването на клиенти в American Airlines. "Така че авиокомпаниите използват това, за да генерират повече приходи и да възнаградят най-добрите си клиенти.
От края на 2022 г. Southwest тества нови концепции за подобряване на времето за качване на борда. Целта на компанията е да го съкрати с две минути.
"Допълнителните минути в нашия мащаб, когато става дума за 800 самолета, са малко, но те се натрупват много бързо", казва Крис Паркс.
"Колкото повече сме в състояние да обърнем самолета навреме, това ни позволява да летим по-надеждно за нашите клиенти, както и да летим с повече пъти на ден, за да поддържаме разходите си ниски.", допълва експертът.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пътников
Коментиран от #8
18:28 03.09.2023
2 много жени никога няма да
Коментиран от #3
18:36 03.09.2023
3 В КАКЪВ
До коментар #2 от "много жени никога няма да":
СМИСЪЛ😁..защото не вдигат самолета,даКоментиран от #4
18:44 03.09.2023
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Пътнико cвиден
До коментар #1 от "Пътников":
Точно тогaвa зaпочвaт, още нa чекинa нa терминaл 1. Кaчил cи cе зa нямa и чac в Aнтaлия, a тук от 6 гишетa рaботят 3 c прозявaщи cе cлужители. Зa финaл, cлед кaто cи минaл чекa cе чупи лентaтa зa бaгaж. Нaйc a?20:29 03.09.2023
9 Развеселен
Съжалявам!
Коментиран от #10
20:33 03.09.2023
10 Ти си
До коментар #9 от "Развеселен":
Станахме двама ....01:12 04.09.2023