7 654 23

Никой не иска стар двигател от Porsche за $220 000

Никой не иска стар двигател от Porsche за $220 000

Една обява, поместена на портала Bring a Trailer привлече вниманието ни. Става дума за продажба на уникален двигател от Porsche. Това е опозитният Porsche Type 547/1 Fuhrmann Four-Cam, който се монтира на модела 356 Carrera 1500 RS Speedster, както и на състезателните автомобили на марката през 50-те години на миналия век.

Обявата стои от доста време и към момента няма желаещи, които да искат да купят този шедьовър на мотостроенето. Причината най-вероятно е прекалено високата цена - $220 000. За разработката на този двигател отговаря Ърнест Фурман, който навремето прави мотора Type 547/1 Fuhrmann Four-Cam за половин година.

1.5-литровият агрегат е с мощност 100 конски сили и впечатлява с двата си разпределителни вала, по един във всяка цилиндрова глава. По онова време подобни мотори са с един долноразположен разпределителен вал. Моторът е тестван за първи път през април 1953 година и още същата година състезателно Porsche с този двигател печели в класа си двете най-престижни надпревари - Миле Миля и Льо Ман.

Никой не иска стар двигател от Porsche за 0 000

Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 13 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Миро

    33 1 Отговор
    Този мотор наистина е шедьовър, но пък и цената му е зловеща
  • 2 ФауВе

    26 5 Отговор
    Някой зазаджия ще го лапне срещу две шишета гроздова.
  • 3 Random

    13 18 Отговор
    Те хамерите се страхуват от двигатели с повече от един разпред. вал. Още не са се научили да правят нормални двигатели. Тук ще се продаде на двойна цена, хората оценяват напредъка на ДВГ. Някой ще си го вземе да се хвали. Ония там са смотани

    Коментиран от #7, #9, #10, #13

  • 4 Миро Антонов

    10 3 Отговор
    Сега,всички знаем,че за тази сума може да си купим чисто нов премиум по избор,чисто нов спортен автомобил,SUV, или електрически всъдеход. Явно продавача разчита на някой богат колекционер,разполагащ с подходящо купе за двигателя,или пък на някой носталгично настроен любител на олдтаймер модел Порше. Ако му свали цената до около 10 000 евро,ще го продаде до седмица.
  • 5 Мигел

    12 3 Отговор
    НИКОГА НЯМА ДА ГО ПРОДАДЕ!За тези пари двигателя трябва да е "облицован" със АВТОМОБИЛ върху себе си за да го купи някой;)Тук "продавача" ползва страхотната работа която е свършил върху този двигател за реклама на бизнеса си;) Елементарна маркетингова стратегия,нещо като работата с надписа върху кравата Милка;)
  • 6 Да да

    12 1 Отговор
    Всяка стока струва толкова, за колкото се продаде. Всичко друго е жалание.

  • 7 ФауВе

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    Поне знаят да слагат водно охлаждане, а не вентилатор да дуфа като сешоар. Въздушното охлаждане може и да работи над 40-я паралел, но под него става само за косачки и бензинопили.
  • 8 2.0R

    5 2 Отговор
    Продавам двигател боксер от Субару с 4 разпределителни вала и 300кс.
  • 9 гост

    5 9 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    Абе "напредничавия" , що не се скриеш някъде !! Когато в Америка караха шосейни крайцери по 6 метра дълги и 3 метра широки , любимите ти немци още тепърва се радваха на костенурка с 20 коня , а още по любимите ти руснаци караха военни американски джипове , щото друго нямаха и няма и да имат , освен изкопирани от запад модели !! И сега от САЩ дойде електрическата революция и ще разкаже играта на "многоваловите" ти боклуци !!!

    Коментиран от #19

  • 10 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    Ако ще и с по 15 вала да ги направят и без нито един , кюмбето си е кюмбе !!! Както е било боклук още като са го измислили , така и ще си остане , ако ще по-сложно от космически кораб да го направят !!!

    Коментиран от #11

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 бай Кольо

    8 0 Отговор
    Carrera 1500 RS Speedster (1962) 1962 Porsche 356 B Carrera 1500 RS GBP 544,693 Offered for: EUR 595,000 Цената на мотора облечен с кола .....
  • 13 асдадса

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    САЩ когато са правили автомобили с ел стъкла и климатици ,руските неможачи още са се придвижвали с коне..

    Коментиран от #14

  • 14 Random

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "асдадса":

    Кога немците са правили коли, хамерите са открили каруцата

    Коментиран от #15, #16, #17, #18

  • 15 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    Cadillac , основана 1902 г !! Още от самото начало инженерното новаторство и отличното качество станали крайъгълни камъни за фирмата. За да бъдат демонстрирани тези принципи, през 1908 г. (!!!) три кадилака били разглобени на основните си части, последните били смесени, а след това трите автомобила били сглобени отново, заработвайки перфектно. Така бил съдаден и другият прочут девиз на Cadillac - Стандартът на света . Модел 55 от 1917 г е с 5,1 литров V8 двигател . Безспорно най-големият хит на фирмата е прочутият V16, един от малкото автомобили с 16 цилидрови двигатели от 1927 г(!!!!!!!) , който е признат за един от десетте най-велики автомобила на всички времена. Packard , основана 1899 г , през 1902 открива завода си в Детройт , построен за първи път в света с железобетон , вследствие на което стои и до днес ! " Настоящим шедевром оказался разработанный специалистами компании в сотрудничестве с калифорнийской Hall-Scott Motor Co. авиационный двигатель Liberty, который пошёл в серию с 1918 года. Двигатель имел модульную конструкцию, позволявшую варьировать число цилиндров — наибольшее распространение получила версия L-12 (рабочий объём 27 л. !!!!!!!!!!!!!). Сам Packard выпускал его (под обозначением V-1650 и с некоторыми модификациями) до 1926 года. Кроме того, Liberty очень долго выпускался по лицензии за пределами США, в частности — в СССР под обозначением М-5. Появившийся вскоре 12-цилиндровый автомобильный двигатель Packard Twin-Six был во мног
  • 16 гост

    3 6 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    Олдсмобил , Шевролет и т.н. , ВСИЧКИ съществуващи ПРЕДИ 1910 г !!!! В същото време Мерцедес Бенц основана 1926 и произвеждаща нещо с 4 цилиндъра !!! Хахахаххахха !!!
  • 17 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    И знаеш ли какво значи "сглобяван по лиценз" в бившия СССР ? Всички основни агрегати пристигали АБСОЛЮТНО сглобени и руснаците е трябвало само да сложат каросерията върху шасито !! И основната задача е била да прегледат основно на някоя част да не е останало логото на Паккард , щото не може да излагаме пред "другарите" болшевишката измяна със загнила капиталистическа техника !!! Естествено подобни благинки са били достъпни само за най-висшата номенклатура !! Абе с две думи , предшественика на "Аурис" !! Не че сегашния не е лошо копие на същата "загнила" техника , хахаххаха !!!
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Шваба от Своге

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Явно си много незапознат с германското автомобилостроене , за да плещиш подобни глупости. Мерцедес имат още през 30-те години осемцилиндрови мотори, Хорх - също. Прочети малко и тогава дрънкай тъпотии

    Коментиран от #20, #22

  • 20 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Шваба от Своге":

    А ако не прочете по-горе Кадилак има осемцилиндров още 1917 , а 1926 - 16 (шестнайсет) цилиндрови !! Да не говорим за 12 цилиндровите на Паккард и Студебейкър от 1917 г !!!! Изобщо не се тикай с умрелия си Мерцедес !!! Ще ми припомниш ли кога е имал 16 цилиндъра ??? Хахахаххахха !!!! Ами даже 12 ??? Има няма 60 години по-късно !!!

    Коментиран от #21

  • 21 Random

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Ако ще и 100 цилиндъра да има си е каруца. Те доскоро мустанга им беше с цял заден мост. И още правят смотани двигатели. Какво е било 1800г преди христа не ме интересува.

    Коментиран от #23

  • 22 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Шваба от Своге":

    И "великия" ти Мерцедес слага 8 цилиндъра в СЕРИЕН модел чак 1928 г и то 4,6 литров с 80 коня !!! Даже Ролс Ройс , Бентли и Бугати са го разнасяли като пиле домат , за американските да не говорим !! А след войната са били с 1,8 мотор , а най-големия 3 литра - 6 цилиндъра ! Точно когато в Щатите на 5,7 литра осем цилиндъра са казвали "малък блок" , щото големите са били 7-8 литра !!
  • 23 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Random":

    Мен пък още по-малко ме интересува тебе какво те интересувало !! Американските мотори все още са безпроблемни и сто пъти по-евтини за поддръжка от "модерните" ти немски масларници , дето от един по-мръсен бензин , че и газ блокират и са за боклука !!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.