Last news in Fakti

10 Ноември, 2023 11:11 7 690 11

Електрически товарен велосипед изминава стотици километри с едно зареждане

  • електрически велосипед-
  • товарен велосипед

Иновацията се нарича Graoopro и струва $1 999

Електрически товарен велосипед изминава стотици километри с едно зареждане - 1

Базираната в Калифорния компания за електрически превозни средства Addmotor представи мощния електрически товарен велосипед Graoopro. Благодарение на специалния си дизайн и две батерии, той е в състояние да транспортира до 204 кг на разстояние от над 300 километра.

Graoopro е изграден около рамка от алуминиева сплав 6061 с ниски стъпала и вилка с маслена пружина, която предлага 80 мм ход. Вграденият заден багажник е проектиран да носи 68 кг товар, докато максималният товар, включително водача, може да достигне до 200 кг. Колелата на новия продукт са различни: предните са 24 инча, а задните - 20 инча.

Електрически товарен велосипед изминава стотици километри с едно зареждане

Тайната на товароносимостта на Graoopro се крие в патентования двигател на задната главина с максимална мощност от 1000 W и въртящ момент от 80 Нм. Междувременно седем нива на подпомагане на педала са налични чрез сензора за въртящ момент на централната ос до максимална скорост от 32 км/ч. Има 7-степенна скоростна кутия Shimano за по-гъвкави опции за каране, както и полузавъртаща се дроселна клапа за каране само с електромотор или по-бързо потегляне от място.

Електрическият товарен велосипед може да бъде оборудван с една или две 960 Wh батерии, осигуряващи пробег до 337 км с едно зареждане в режим на минимална помощ. Батериите са подвижни, което улеснява зареждането и позволява бързата им смяна. Graoopro вече е достъпен за поръчка в четири цветови опции, а цената му започва от $1 999.

Електрически товарен велосипед изминава стотици километри с едно зареждане


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 28 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 защо

    1 3 Отговор
    "...полузавъртаща се дроселна клапа за каране само с електромотор..."

    Коментиран от #3

  • 3 Това си е най - обикновен

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "защо":

    потенциометър с които се подава през модула за управление допълнителна мощност към електродвигателя.
    Полезна опция при необходимост да се изтеглиш бързо от кръстовище.
  • 4 Много добра цена

    12 0 Отговор
    Като се има предвид капацитета и цената на батериите. Супер удобно возило за пазарене или разнасяне на пици.
  • 5 гост

    0 4 Отговор
    Добре де, ако товарът е 70кг, водачът е 80кг, то колелото 50кг, ли е? Едно нормално колело тежи 12-15кг.м без електромотор, електрическите са 15кг, повече, към 25-30кг, това защо тежи двойно?

    Коментиран от #11

  • 6 Бръм

    8 1 Отговор
    Значи, купувам два и си правя електромобил - караш без книжка, имаш прилична товароносимост, еко-меко си от всякъде. Плексиглас отпред, две-три ламарини и ми гледай сеира.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Баба Гошка

    2 0 Отговор
    Това при тези параметри не може да е на пътя без регистрационен номер, пътен данък и т.н. до 25 км/ч с асистирано задвижване са позволени. Този е с 32 км/ч. Т е. С регулация за мотопед, не асистиран велосипед. А те вероятно са го направили за пигитата в САЩ, където 150 килца човек е средно тегло.
  • 10 Бат Илия

    2 0 Отговор
    Ако това е цената за модел с две батерии по 960квч е мн добра (но се съмнявам). "Дроселна клапа" - това е тротъла - с думи прости, можеш да даваш газ. 1000в мотор не е разрешен в Европа, но има вероятност да е ограничен софтуерно и да може лесно да се махне лимита. Модела като цяло е нисък клас (хъб мотор вместо централен, няма даже обтегач на веригата, което при такава дълга верига може да е проблем), но това не пречи да ти върши чудесна работа да си караш децата/жената или да возиш др. товар на дълги разстояния. Като го гледам с две батерии лесно може да тежи около 45кг.
  • 11 хммм,

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    А това броиш ли? "...две 960 Wh батерии..."