Last news in Fakti

29 Юни, 2023 14:32 6 941 2

Малък и мощен мотор за електрически велосипед

  • bosch-
  • електрически велосипед

Иновацията се нарича Performance Line SX и е дело на Bosch

Малък и мощен мотор за електрически велосипед - 1

Bosch представи нова версия на електрическия си мотор за велосипеди - Performance Line SX. Новостта е фокусирана върху спортни велосипеди и има висока мощност, но в същото време теглото му е само 2 кг.

Една от важните характеристики на Performance Line SX е именно ниското му тегло: самият мотор тежи 2 кг, като по този начин е със 750 грама по-лек от модела Bosch CX, а батерията също тежи 2 килограма.

Според компанията този комплект ще бъде подходящ вариант както за планински, така и за градски велосипеди. Въпреки лекотата на дизайна, въртящият момент на двигателя не е никак нисък - 55 Нм.

Малък и мощен мотор за електрически велосипед

Пиковата изходна мощност е 600 W, което ще позволи на е-велосипеда да се изкачва и по стръмни хълмове. В допълнение, компанията е добавила нов режим Sprint, който осигурява допълнителна инерция при въртене на педалите с висок каданс.

Performance Line SX е съвместим с Mini Remote Control, което е малък и лесен за използване контролер. Има три бутона, които ви позволяват да превключвате между режимите на каране: Tour+, eMTB и Sprint.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 12343211

    7 2 Отговор
    Ок... Цена!
  • 2 Чудесна

    8 0 Отговор
    При добро време, и когато не вали - разстояния 10-15 км, особено в градски условия са по-подходящи за колело, отколкото за автомобил. Няма да изреждам предимствата. Дано в България направят инфраструктура за велосипеди, за да не трябва да воюват с автомобилите и пешеходците. Само със забрани и наказания не се получава. Както се пее Дано, дано, дано…