12 578 28

Buick се похвали с нов флагман

Opel отложи за неопределено време представянето на първия си модел от бизнес клас от Omega насам, но останалите марки под шапката на General Motors нямат намерение да свиват перките без борба. Buick използва родното изложение в Детройт, за да покаже новия си флагмански седан и да заяви амбициите си да даде отпор на немската хегемония в сегмента.



Прототипът Avenir ("бъдеще" на френски) има всички предпоставки за успех. С дължина от 5 195 мм Buick-ът е по-дълъг от Cadillac Escalade със стандартно междуосие. Грамадната лимузина е изградена на платформата със задно задвижване Omega, която ще залегне и в основата на предстоящия Cadillac CT6.



За разлика от бъдещия най-луксозен автомобил на GM обаче, широкият 1 931 мм Avenir има четири задвижващи колела. Под предния капак е монтиран V-образен бензинов шестак с директно впръскване на горивната смес от ново поколение.



Мощността на двигателя не се уточнява. От официалния прес рилийз обаче става ясно, че моторът разполага с функция за изключване на част от цилиндрите и система за автоматично гасене и стартиране в задръстване. Трансмисията е деветстепенен автомат с възможност за превключване на предавките с лопатки зад волана.



Според Buick дизайнерите на Avenir са черпили вдъхновение от класическата Riviera и прототипа Wildcat II от 1954 година. Една от най-отличителните черти на концепта е масивната радиаторна решетка, която ще се превърне в новото лице на марката.



Интериорът на Avenir е проектиран за максимален комфорт не само за пътниците, а и за водача. за оформлението на салона са използвани кожа, дърво, бамбук и коприна. Прототипът е оборудван с йонизатор на въздуха, мултимедийна система IntelliLink с 12-инчов сензорен дисплей, устройство за безжично зареждане на смартфони, Wi-Fi и комплекс за спътникова комуникация OnStar с поддръжка на 4G мрежи от стандарта LTE.



Флагманският Buick може да разпознава водача по мобилния му телефон. Бордовата електроника настройва автоматично седалката в предпочитаната от конкретния водач позиция, мултимедията зарежда любимата му музика, а навигацията предлага най-често използваните маршрути.



От GM не се ангажират с конкретни срокове за пускането на прототипа в серийно производство. Според мнозина обаче ако стигне до конвейера, Avenir ще може да се състезава не само с лимузините от бизнес клас, а и с най-луксозните немски модели Mercedes-Benz S-Class, BMW 7er и Audi A8.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Гост

    0 7 Отговор
    Ако ще и по едно перо да си заврат в ..., тази кола е доста грозновата. Американците усилено губят реална представа за пространство-времето...

    Коментиран от #8

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор

  • 3 мускал

    6 0 Отговор
    Гост , никой не те кара да харесваш този автомобил ...карай си запорожеца или жигулката и се радвай на твойте благини ....
  • 4 бай пет

    2 2 Отговор
    Не знам от къде намират тези германофили да им пишат статиите,но по голяма глупост от това че немците владеели луксозния сегмент,не бях чувал

    Коментиран от #6

  • 5 карл

    2 0 Отговор
    Красива е! Има по-малко взаймствано от Евопейски модели на БМВ, Опел, Мерцедес и Ауди. Но като за американския пазар си е супер. Все пак тяхните коли винаги са удивлявали с простота на изпълнението.
  • 6 VWandMercedes

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "бай пет":

    До Бай десет "но по голяма глупост от това че немците владеели луксозния сегмент,не бях чувал" Простено ти е бай Десет нали току що кацна с совалка FIAT от марс, и неможе да знаеш какво става на земята.Момче този външен и вътрешен дизаин може и Hyundai да ти го направи но има много тънкости които Mercedes-a го правят Mercedes a не Buick.Та луксозния сегмент се владее именно от немци/германци а именно от S-klasse , 7er и A8.Единствения конкурент на голямата тройка е Lexus. Та иначе Bentley и Bugatti собственик VAG а Rolls Royce собственик BMW.

  • 7 краси

    1 0 Отговор
    те текава че си купим, отивам.
  • 8 домакин

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Изглежда перфектно, спортно, луксозно, приятно...Думи не мога да намеря, за да изразя възхищението си. Определено бих я карал, стига да имам възможност, какво, като не е немска?! Разбира се, че ес-классе, 7р и а8 са добри машини в луксозния клас, но нека не зачеркваме всички останали! Като се замисля, доста американски автомобили ми привличат окото - крайслер кросфайър, додж найтро, кадилак ескалада, джийп гранд чероки, корвет стингрей, форд мустанг, да не изреждам... Към това новите корейски СУВ на хюндай, на киа, японките от Инфинити и Лексус, отделно "традиционните" германки, новите алфа ромео...Едва ли не, всичко това не струва и тригодишна форд мустанг трябва да я продам, оти не е ес-классе😁?!
  • 9 любител

    1 0 Отговор
    Прилича от части на Insignia, но е много добро изпълнение браво. Последните 10-на години бяха трагични за Buick, лека по-лека ще се върнат към истината.
  • 10 Никой

    2 0 Отговор
    Страхотно е да видиш как се възрашда такава стара марка. Доста добре изглежда и въпреки да съм фен на немците, подкрепям Буик с две ръце.
  • 11 Иван Господинов

    2 0 Отговор
    Много мазна кола. Кефи !
  • 12 Кофти

    1 1 Отговор
    Кръстоска между Инсигния и Панамера. Не е лоша, но нео й липсва според мен, не изглежда достатъчно внушително, тъй като прекалено много прилича на обикновен Опел....

    Коментиран от #16

  • 13 Петър

    0 3 Отговор
    Aбе само на мен ли прилича на взаимстван автомобил от Мерцедес, Ауди и БМВ?
  • 14 onq s konq

    0 0 Отговор
    Ще кажа че е малко глупаво да се търсят прилики на всеки нов модел автомобил с други марки автомобили,эащото ако кажа "много",някой ще се обиди.Естествено че всички автомобили си приличат по това че имат 4 колела,проэорци,фарове,стопове,врати и седалки!А съм сигурен че и марсианска "чиния" да видите,пак ще эапочнете да я одумвате че е копирана от други "домакински съдове"...
  • 15 Феро

    1 2 Отговор
    Имало е гуши муши между Опел Инсигния и Порше Панамера а Мерцедес са им светили
  • 16 НЕкритик

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Кофти":

    Само критици тук! Естествено ще прилича на Опел , като всички са подразделения на GM. С другите изброени марки няма нищо общо.
  • 17 Българин

    2 0 Отговор
    По американски разточителна: един куп глезотийки, две места отзад и какво разстояние до предните седалки. Шапка им свалям. Така се прави кола. Тука ги наблъскаха на 2700см. междуосие по три реда седалки.
  • 18 Крум Янкулов

    2 0 Отговор
    ИЗГЛЕЖДА МНОГО ДОБРЕ
  • 19 Shmeker

    0 0 Отговор
    BUICK е любимата ми марка на GM, доста по-добре изглеждат от кадилаците.
  • 20 хост

    0 0 Отговор
    машина на времето

  • 21 Гост

    1 0 Отговор
    Много красива кола! Изглежда стилно и аристократично! На всичкото отгоре и цената и ще бъде почти двойно по ниска от тази на немската тройка!
  • 22 Златко Кабагьотлийски

    0 0 Отговор
    za men Mercedes i BMW sa nai dobri.
  • 23 като гост

    0 0 Отговор
    Само ми е чудно ако искам да изч.кам някоя позната как ще стане с такава задна седалка....
  • 24 Japoneze

    0 0 Отговор
    Цената ,цената!?The Ultimate Limo!!!
  • 25 Име като гост

    0 1 Отговор
    каква е тази смешна Mazda???
  • 26 Vasik Atanasova

    0 0 Отговор
    ЗА МЕН Е ДОБЪР АВТОМОБИЛ
  • 27 Golf GTI

    0 0 Отговор
    Хубав е флагманът на Buick.
  • 28 иван

    1 0 Отговор
    Изнервям се вече, на.рахте се с тези мерцедеси и бмвета.Това е статия за буик и феновете на немците нека си четът статиите за немските автомобили и да престанат да хейтват и плюят по другите марки.Немога да разбера живота в милата ни родина ли ви прави такива или си е от днк-то тази комплексарщина.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.