Opel отложи за неопределено време представянето на първия си модел от бизнес клас от Omega насам, но останалите марки под шапката на General Motors нямат намерение да свиват перките без борба. Buick използва родното изложение в Детройт, за да покаже новия си флагмански седан и да заяви амбициите си да даде отпор на немската хегемония в сегмента.
Прототипът Avenir ("бъдеще" на френски) има всички предпоставки за успех. С дължина от 5 195 мм Buick-ът е по-дълъг от Cadillac Escalade със стандартно междуосие. Грамадната лимузина е изградена на платформата със задно задвижване Omega, която ще залегне и в основата на предстоящия Cadillac CT6.
За разлика от бъдещия най-луксозен автомобил на GM обаче, широкият 1 931 мм Avenir има четири задвижващи колела. Под предния капак е монтиран V-образен бензинов шестак с директно впръскване на горивната смес от ново поколение.
Мощността на двигателя не се уточнява. От официалния прес рилийз обаче става ясно, че моторът разполага с функция за изключване на част от цилиндрите и система за автоматично гасене и стартиране в задръстване. Трансмисията е деветстепенен автомат с възможност за превключване на предавките с лопатки зад волана.
Според Buick дизайнерите на Avenir са черпили вдъхновение от класическата Riviera и прототипа Wildcat II от 1954 година. Една от най-отличителните черти на концепта е масивната радиаторна решетка, която ще се превърне в новото лице на марката.
Интериорът на Avenir е проектиран за максимален комфорт не само за пътниците, а и за водача. за оформлението на салона са използвани кожа, дърво, бамбук и коприна. Прототипът е оборудван с йонизатор на въздуха, мултимедийна система IntelliLink с 12-инчов сензорен дисплей, устройство за безжично зареждане на смартфони, Wi-Fi и комплекс за спътникова комуникация OnStar с поддръжка на 4G мрежи от стандарта LTE.
Флагманският Buick може да разпознава водача по мобилния му телефон. Бордовата електроника настройва автоматично седалката в предпочитаната от конкретния водач позиция, мултимедията зарежда любимата му музика, а навигацията предлага най-често използваните маршрути.
От GM не се ангажират с конкретни срокове за пускането на прототипа в серийно производство. Според мнозина обаче ако стигне до конвейера, Avenir ще може да се състезава не само с лимузините от бизнес клас, а и с най-луксозните немски модели Mercedes-Benz S-Class, BMW 7er и Audi A8.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #8
08:16 13.01.2015
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 мускал
09:19 13.01.2015
4 бай пет
Коментиран от #6
09:39 13.01.2015
5 карл
09:39 13.01.2015
6 VWandMercedes
До коментар #4 от "бай пет":
До Бай десет"но по голяма глупост от това че немците владеели луксозния сегмент,не бях чувал" Простено ти е бай Десет нали току що кацна с совалка FIAT от марс, и неможе да знаеш какво става на земята.Момче този външен и вътрешен дизаин може и Hyundai да ти го направи но има много тънкости които Mercedes-a го правят Mercedes a не Buick.Та луксозния сегмент се владее именно от немци/германци а именно от S-klasse , 7er и A8.Единствения конкурент на голямата тройка е Lexus.
Та иначе Bentley и Bugatti собственик VAG а Rolls Royce собственик BMW.
10:01 13.01.2015
7 краси
10:35 13.01.2015
8 домакин
До коментар #1 от "Гост":
Изглежда перфектно, спортно, луксозно, приятно...Думи не мога да намеря, за да изразя възхищението си. Определено бих я карал, стига да имам възможност, какво, като не е немска?! Разбира се, че ес-классе, 7р и а8 са добри машини в луксозния клас, но нека не зачеркваме всички останали!Като се замисля, доста американски автомобили ми привличат окото - крайслер кросфайър, додж найтро, кадилак ескалада, джийп гранд чероки, корвет стингрей, форд мустанг, да не изреждам... Към това новите корейски СУВ на хюндай, на киа, японките от Инфинити и Лексус, отделно "традиционните" германки, новите алфа ромео...Едва ли не, всичко това не струва и тригодишна форд мустанг трябва да я продам, оти не е ес-классе😁?!
10:59 13.01.2015
9 любител
Последните 10-на години бяха трагични за Buick, лека по-лека ще се върнат към истината.
11:00 13.01.2015
10 Никой
11:04 13.01.2015
11 Иван Господинов
11:12 13.01.2015
12 Кофти
Коментиран от #16
11:44 13.01.2015
13 Петър
12:13 13.01.2015
14 onq s konq
12:46 13.01.2015
15 Феро
12:56 13.01.2015
16 НЕкритик
До коментар #12 от "Кофти":
Само критици тук! Естествено ще прилича на Опел , като всички са подразделения на GM. С другите изброени марки няма нищо общо.13:36 13.01.2015
17 Българин
14:20 13.01.2015
18 Крум Янкулов
14:35 13.01.2015
19 Shmeker
14:38 13.01.2015
20 хост
15:53 13.01.2015
21 Гост
17:46 13.01.2015
22 Златко Кабагьотлийски
19:17 13.01.2015
23 като гост
01:25 14.01.2015
24 Japoneze
04:02 14.01.2015
25 Име като гост
05:35 14.01.2015
26 Vasik Atanasova
06:16 14.01.2015
27 Golf GTI
13:19 14.01.2015
28 иван
12:26 15.01.2015