Last news in Fakti

10 Май, 2016 17:12 9 480 17

Задава се ново голямо Peugeot

  • psa-
  • peugeot-
  • 508-
  • citroen-
  • карлос таварес-
  • 608

Наскоро шефът на PSA Peugeot Citroen Карлос Таварес представи амбициозна програма за бъдещето на концерна с името Push to Pass. Тя предвижда развитие на системите за автономно управление на автомобили и лансирането на цели седем plug-in хибрида и четири изцяло електрически модела до 2021 г. Французите се канят да пуснат дори пикап, но далеч по-належащо изглежда осъвременяването на гамата от конвенционални "пежа".

Сред кандидатите за коренна промяна се нарежда и актуалният флагман на "лъвчетата" 508. През 2011 и 2012 г. в Европа бяха продадени приличните 80 000 бройки от модела, но после търсенето му спадна сериозно. Така се стигна до 2015-а, когато бяха реализирани едва 43 301 седани и комбита срещу 226 127 Volkswagen Passat.

Въпреки катастрофалния спад от Peugeot нямат намерение да развяват белия флаг. Французите обаче смятат да позиционират най-големия си модел в друг сегмент.

В интервю за британското сп. Autocar шефът на марката Максим Пик обсъжда два варианта за бъдещия наследник на 508. Първото предложение на маркетолозите предвижда да се играе на сигурно с превръщането на модела в кросоувър.

Съществуват обаче и по-смели идеи, според една от които Peugeot трябва да се изправи срещу немската конкуренция в клас E с доста по-голям от 508 автомобил, който да наследи пенсионираната през 2004 г. 607-ица.

Ако се съди по думите на Пик, везните се накланят именно в полза на второто предложение. Новото голямо Peugeot ще бъде готово пред втората половина на 2018 г. и ще бъде построено на модулната платформа EMP2, която лежи в основата на 308, Citroen C4 Picasso/Gran Picasso, както и на бусовете Traveller и Space Tourer.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост 1

    1 1 Отговор
    Виждам нещо между Ауди А7 и бъдещото А9 ...на пръв поглед !

    Коментиран от #6

  • 2 Иван Господинов

    2 0 Отговор
    Въпроса е дали на живо ще изглежда така. Картинки всеки може да прави.
  • 3 Десислав Попов

    1 1 Отговор
    Не се задава нищо друго освен нов голям провал за Пежо.
  • 4 Костова

    2 1 Отговор
    Peugeot, е любимата ми марка кола, но от ден ,на ден визията на всички автомобили, се променя в отрицателна посока ! Гледат - гневно, Ужасно малки ,странични стъкла, ,несъразмерни с купето.
    Задната част на този модел, ми изглежда, като незавършен/изсипан/.

    Коментиран от #5

  • 5 гамена

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Костова":

    Дай да видим твоята задница как е и да е попляскаме малко .
  • 6 Ярослав Станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "гост 1":

    А7 обаче изкривено,извинете,пречупено през френското виждане за кола.
  • 7 Иванов

    1 2 Отговор
    На нищо не прилича, заимствано от Ауди Алфа и накрая грозотия
  • 8 823

    4 1 Отговор
    И като се почне с това: Френските коли крадат дизайн, не стават за нищо, на 200 000 км умират, развалят се.
    Хора един приятел имаше 306 от 93 наследи я от баща му, колата беше на 900 000 км и вървеше като нова, и един ден си умря ,защото не беше поддържана изобщо.
    Ние лично имахме 306 комби, возеше супер, бяхме доволни ,но решихме да минем на по-ново и взехме 307 отново комби с 90 коня HDI, уникално меко вози, не се разваля толкова сериозно и често колкото казват някои хора. Ако си пазиш френската кола, ще имаш кола.
    И преди да почнете да дрънкате глупости, возил съм се в немски коли (спортни и обикновени) и в други. Просто се качете в добре поддържано Пежо и ще видите колко страхотна кола е.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 тъй

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "823":

    хахахахааа....какво пушиш, че и аз да се порадвам на глупостите дет си писалхахахааа меко било возило, ами и баба ми бог да я прости викаше тъй за жигулата , като се качи за първи път, на комшията Мержана беше на 2 000 000 км и той умря и беше като току излязъл от фабриката....ай стига глупости, ходи се преглдай.....ако си пазиш френската любов винаги ще имаш любов ...и болка в коленете,и то без кола ххахаахаха
  • 10 Summon

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "823":

    Брат ми до миналата година караше 307 HDi 136 коня 2004г. От лични наблюдения мога да кажа че, двигателя е здрав и окачването е прилично(като се им в предвид състоянието на пътищата в България), дизайна бива(може и по-добре). Това което казваш за возията е пълна лъжа! Тая кола няма никаква возия, също така като минус ще спонеба пластмасите в купето който си дрънкат много стабилно въпреки че, колата беше много гледана и пазена. Като плюс на интериора бих споменал за полукожените седалки. Сега кара Мерцедес Е280 2007 година. Е извинявай ама разликата във возията между двете коли е от земята до небето! За комфорт и ектри да не говорим. Както казах, 307 беше сравнително здрава кола с не лош вдигател и оказване но, до тук.

    Коментиран от #11

  • 11 Summon

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Summon":

    Като допълнение към предния ми коментар ще кажа само че, колата от снимката в статията изглежда добре.
  • 12 Баба роди първото си дете на 70 години

    0 0 Отговор
    307 е много добра, никога не знаеш какви изненади може да ти поднесе... Например заключващ колата и фаровете светват... Тръгват чистачките или джамовете почват да се отварят и затварят безкрай. Върха на техническата мисъл е, невероятните неща, които се случват с електрониката, ако ти изгори лаМбата на пепелника!!! За справки- има много теми у бг форума на пежо- например : http://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=12&t=89032

  • 13 mdam

    1 0 Отговор
    Интересно как се сравняваш кола за 30 000лв. и такава за 100 000лв.
    Е класата може да я сравним със Ситроен C6 (пак за около 100 000лв.) е тогава Мерцедеса по отношение на возия и глезотии е точно като лагерна количка...
  • 14 гост

    2 0 Отговор
    Аз мога да говоря за Рено. По народно усмотрение карах известно време голф и повече никога няма да се върна на такава кола. Лагуна вози много добре, продава се на ниски цени за остатъчната стойност на колата, има всичко необходимо като екстри и качество. Да, има проблемни екземпляри, но те не са масовия продукт и със сигурност е по-добре да дадеш 600лв за ремонт на биелни лагери, а всичко друго да ти е наред. Докато при другите може двигателя да ти работи, но за купе, окачване и др. може да дадеш много повече коли.
    Немското беше до време, сега тенденцията се обръща и френските печелят много повече клиенти, всеки може да го види това по продажбите. Пежо предлагат страхотно различни коли спрямо немската конфекция.

    Коментиран от #15

  • 15 xxx

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    За коя Лагуна говориш?
    Имам преки наблюдения за лагуна 2, фейс лифт 2.0 дизел. Е чесно, няма по-голям трошащ се боклук! 3 такива кочини се изпоразпаднаха пред очите ми за 200 000 км. Не знам дали има нещо което да не се е чупило поне на едната от трите... На всичкото отгоре е скъпа за подрържака кола!
    Приятно се шофира, много е удобна за дълъг път, но ти къса нервите, ама наистина ти къса нервите. Чупят се неща, за които не ти идва и наум че може да се счупят!
  • 16 Miroslav Sokolov

    0 0 Отговор
    Имах един приятел с Пежо 206, 2 дена го караше, 5 го правеше... то не бяха турбини, дюзи, помпи, носаче, шарнири ми за капак както кара го тресна airbag-а
  • 17 Иван

    0 2 Отговор
    Едно време питахме на шега-,,филма хубав ли е или френски?,,.