Наскоро шефът на PSA Peugeot Citroen Карлос Таварес представи амбициозна програма за бъдещето на концерна с името Push to Pass. Тя предвижда развитие на системите за автономно управление на автомобили и лансирането на цели седем plug-in хибрида и четири изцяло електрически модела до 2021 г. Французите се канят да пуснат дори пикап, но далеч по-належащо изглежда осъвременяването на гамата от конвенционални "пежа".
Сред кандидатите за коренна промяна се нарежда и актуалният флагман на "лъвчетата" 508. През 2011 и 2012 г. в Европа бяха продадени приличните 80 000 бройки от модела, но после търсенето му спадна сериозно. Така се стигна до 2015-а, когато бяха реализирани едва 43 301 седани и комбита срещу 226 127 Volkswagen Passat.
Въпреки катастрофалния спад от Peugeot нямат намерение да развяват белия флаг. Французите обаче смятат да позиционират най-големия си модел в друг сегмент.
В интервю за британското сп. Autocar шефът на марката Максим Пик обсъжда два варианта за бъдещия наследник на 508. Първото предложение на маркетолозите предвижда да се играе на сигурно с превръщането на модела в кросоувър.
Съществуват обаче и по-смели идеи, според една от които Peugeot трябва да се изправи срещу немската конкуренция в клас E с доста по-голям от 508 автомобил, който да наследи пенсионираната през 2004 г. 607-ица.
Ако се съди по думите на Пик, везните се накланят именно в полза на второто предложение. Новото голямо Peugeot ще бъде готово пред втората половина на 2018 г. и ще бъде построено на модулната платформа EMP2, която лежи в основата на 308, Citroen C4 Picasso/Gran Picasso, както и на бусовете Traveller и Space Tourer.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост 1
Коментиран от #6
17:43 10.05.2016
2 Иван Господинов
17:57 10.05.2016
3 Десислав Попов
17:58 10.05.2016
4 Костова
Задната част на този модел, ми изглежда, като незавършен/изсипан/.
Коментиран от #5
18:31 10.05.2016
5 гамена
До коментар #4 от "Костова":
Дай да видим твоята задница как е и да е попляскаме малко .18:49 10.05.2016
6 Ярослав Станчев
До коментар #1 от "гост 1":
А7 обаче изкривено,извинете,пречупено през френското виждане за кола.21:39 10.05.2016
7 Иванов
21:57 10.05.2016
8 823
Хора един приятел имаше 306 от 93 наследи я от баща му, колата беше на 900 000 км и вървеше като нова, и един ден си умря ,защото не беше поддържана изобщо.
Ние лично имахме 306 комби, возеше супер, бяхме доволни ,но решихме да минем на по-ново и взехме 307 отново комби с 90 коня HDI, уникално меко вози, не се разваля толкова сериозно и често колкото казват някои хора. Ако си пазиш френската кола, ще имаш кола.
И преди да почнете да дрънкате глупости, возил съм се в немски коли (спортни и обикновени) и в други. Просто се качете в добре поддържано Пежо и ще видите колко страхотна кола е.
Коментиран от #9, #10
23:23 10.05.2016
9 тъй
До коментар #8 от "823":
хахахахааа....какво пушиш, че и аз да се порадвам на глупостите дет си писалхахахааа меко било возило, ами и баба ми бог да я прости викаше тъй за жигулата , като се качи за първи път, на комшията Мержана беше на 2 000 000 км и той умря и беше като току излязъл от фабриката....ай стига глупости, ходи се преглдай.....ако си пазиш френската любов винаги ще имаш любов ...и болка в коленете,и то без кола ххахаахаха01:43 11.05.2016
10 Summon
До коментар #8 от "823":
Брат ми до миналата година караше 307 HDi 136 коня 2004г. От лични наблюдения мога да кажа че, двигателя е здрав и окачването е прилично(като се им в предвид състоянието на пътищата в България), дизайна бива(може и по-добре). Това което казваш за возията е пълна лъжа! Тая кола няма никаква возия, също така като минус ще спонеба пластмасите в купето който си дрънкат много стабилно въпреки че, колата беше много гледана и пазена. Като плюс на интериора бих споменал за полукожените седалки. Сега кара Мерцедес Е280 2007 година. Е извинявай ама разликата във возията между двете коли е от земята до небето! За комфорт и ектри да не говорим. Както казах, 307 беше сравнително здрава кола с не лош вдигател и оказване но, до тук.Коментиран от #11
03:03 11.05.2016
11 Summon
До коментар #10 от "Summon":
Като допълнение към предния ми коментар ще кажа само че, колата от снимката в статията изглежда добре.03:05 11.05.2016
12 Баба роди първото си дете на 70 години
07:05 11.05.2016
13 mdam
Е класата може да я сравним със Ситроен C6 (пак за около 100 000лв.) е тогава Мерцедеса по отношение на возия и глезотии е точно като лагерна количка...
07:20 11.05.2016
14 гост
Немското беше до време, сега тенденцията се обръща и френските печелят много повече клиенти, всеки може да го види това по продажбите. Пежо предлагат страхотно различни коли спрямо немската конфекция.
Коментиран от #15
09:36 11.05.2016
15 xxx
До коментар #14 от "гост":
За коя Лагуна говориш?Имам преки наблюдения за лагуна 2, фейс лифт 2.0 дизел. Е чесно, няма по-голям трошащ се боклук! 3 такива кочини се изпоразпаднаха пред очите ми за 200 000 км. Не знам дали има нещо което да не се е чупило поне на едната от трите... На всичкото отгоре е скъпа за подрържака кола!
Приятно се шофира, много е удобна за дълъг път, но ти къса нервите, ама наистина ти къса нервите. Чупят се неща, за които не ти идва и наум че може да се счупят!
13:17 11.05.2016
16 Miroslav Sokolov
19:40 11.05.2016
17 Иван
21:39 11.05.2016