Париж, Франция. Наш екип от мястото на събитието.
Германци и чехи
Автомобилният салон в Париж, наред с тези във Франкфурт и в Женева, е най-значимото автомобилно събитие на Стария континент. Въпреки че някои от марките отказаха участие в изложението и тази година станахме свидетели на световни премиери както на концептуални автомобили, така и на серийни модели.
Салонът отваря врати за посетители на първи октомври и ще продължи до 16 октомври. Ако не можете да го посетите, запознайте се с най-интересните автомобили от "Париж 2016" в поредицата от пет материала. В част четвърта ви показваме новите возила на немските производители, както и хитовия модел на Skoda.
Volkswagen отвърна подобаващо на удара, който прати компанията в нокдаун след разкритията покрай "Дизелгейт". На автосалона в Париж марката демонстрира нов модел на ток с фантастичния автономен пробег до 600 км. Моделът се нарича I.D. и е снабден и със система за автономно управление. Електромобилът е построен на нова платформа, наречена MEB — Modular Electric Drive kit. Модулното шаси е разработено специално за коли на ток и разполага с място за плосък блок йон-литиеви батерии в пода. Освен че снижава центъра на тежестта, такава архитектура позволява идеално разпределение на теглото между двете оси.
Подобно на Renault и чехите от Skoda също правят фурор в Париж, като акцентират на най-новото си SUV Kodiaq. Главният дизайнер на марката Кабан сподели, че новият седемместен кросоувър е повлиян то чешкия кубизъм. Kodiaq е фирмено идентичен с елементи от VisionS и от флагмана Superb, но в същото време се различава от всички останали модели на марката. Като цяло Kodiaq представлява седемместен средноразмерен кросоувър, който е съплатформеник на VW Tiguan, но го превъзхожда по отношение на габарити.
Купувачите ще могат да избират между пет мотора, всички с принудително пълнене. Най-достъпен ще бъде модификацията с 1.4-литров TSI (125 к.с.), 6-степенна механична трансмисия и предно задвижване. Двойно предаване и робот DSG ще се предлага за 1.4 TSI (150 к.с.) и 2.0 TDI (също 150 к.с.), а върховите версии 2.0 TSI (180 к.с.) и 2.0 TDI (190 к.с.) ще се комплектоват с DSG със седем предавки.
Opel все още не показва новата Insignia, но в Париж немците демонстрират Ampera-e. И те, както и останалите марки, които наблягат на електрическите автомобили се похвалиха с доста голям пробег. Opel Ampera-e може с едно зареждане да измине до 500 километра.
Специалистите от Opel твърдят, че според изискванията на изпитателния цикъл NEDC (New European Driving Cycle - актуалният стандартен метод за сравнение на автономния пробег при различни модели автомобили), новият електромобил от Рюселсхайм е в състояние да премине значително отвъд магическата бариера от 400 километра с едно зареждане.
Подробни технически характеристики и разход на гориво за всички марки и модели ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мартин
13:17 02.10.2016
2 Wishmaster
Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 HP
Коментиран от #3
13:23 02.10.2016
3 хах
До коментар #2 от "Wishmaster":
Ми и то е немско13:28 02.10.2016
4 ГОСТ
Коментиран от #5, #7
15:39 02.10.2016
5 До 4
До коментар #4 от "ГОСТ":
За твое сведение, Опелчето е сериен модел, продажбите му започват до няколко месеца, а Ваг.ната е концепт дето, АКО види бял свят, ше е някъде след 3-4 години. До тогава и куцо и сакато ще има 600-700 км пробег. Опела има най-голям пробег от всички произвеждани в мемонта елмобили (без Тесла). Та на кой му трябвали повече батерии?17:39 02.10.2016
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 мммдааа
До коментар #4 от "ГОСТ":
тоя пак гръмна тъпомера!00:10 03.10.2016
8 пак лъжат
22:04 03.10.2016