13 509 16

Историята на култовото Quattro

Ангел Харизанов

Прогресът във всяка насока, основно се дължи на революционерите. Те предприемат смелата крачка да приложат своята идея и да докажат, че тя е правилна. В тази връзка ще се насочим към автомобилния производител, който разкри задвижването на четирите колела за широкия свят. Всичко естествено тръгва от моторните спортове, те са теста на лимита на възможностите на механиката, която след това да бъде приложена в ежедневните ни автомобили. Идеята се ражда през 77-ма година в главата на инженера Йорг Бенсингер и три години след това - през 80-та, е представен новия модел Quattro. Той директно се пренася на рали отсечките и от там започва да създава история. Малко са хората по света, които не разпознават шума на петцилиндровия турбодвигател и задаващата се буря след него.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • коки
    Отговор
    1 22:43  22.11.16
    ЛЕГЕНДА:)))
  • Шайзе
    Отговор
    2 23:23  22.11.16
    И куатрото като марката-чупливо.........

    Коментиран от #5

  • Георги
    Отговор
    3 23:54  22.11.16
    Чета мненията на хората които пишат под темите и се изумявам как всички пишещи са притежавали Ауди и могат да изкажат мнение за това колко чупливо е то.Явно България има най-големия пазарен дял на марката. Защото ако не са имали значи се изказват за нещо над което нямат наблюдения и повтарят като папагали това което са чули или прочели някъде.
  • 4 01:47  23.11.16
    Този коментар е премахнат от модератор

  • 5 06:39  23.11.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • гощо
    Отговор
    6 07:24  23.11.16
    ЛИЧНО притежавам поредно АУДИ!!!!!! За всички папагали искам да каже,че АУДИ с развалено куатро не съществува!!!! Някой от коментиращите бъркат системата 4x4 с чупливите на БМВ и МЕРЦЕДЕС!!!! Така,че КУАТРО е правилната системе,доказала се!!!! След 2006г я променят на 60% задно и 40% предно....още по брутално е усещането!!!!!!!

    Коментиран от #8

  • Ламбо
    Отговор
    7 09:12  23.11.16
    Карам Ауди от около година, моделът му е S3. Искам да ви кажа, че с всичката сила, която притежава със стартовете които правя(с 5000-6000 оборота на място и направо си махам крака от саединителя) незнам дали друга стокова кола би издържала на всекидневното ми лигавене с нея!

    Коментиран от #12

  • 8 10:17  23.11.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Ярослав Станчев
    Отговор
    9 11:04  23.11.16
    Audi quattro!!!
  • GTE
    Отговор
    10 11:34  23.11.16
    Да, България има НАЙ-ГОЛЯМ пазарен дял в боклуците двеста и втора употреба, кенефи и морги с върнати километражи, които продавачите рекламират най-често като ЧИСТО НОВА, а колите са минали през парочистачка на салона, пастиране от вън и измиване на двигателя. А конструктивно е износена и с безброй проблеми в електрониката. Също и катализаторите отдавна са си изпели своет.
  • ААА
    Отговор
    11 20:48  23.11.16
    Коя марка вози задника на канцлера Меркел ,а и на батко ви Бойко.
  • антихейтър
    Отговор
    12 00:35  25.11.16

    До коментар #7 от "Ламбо":

    Ти па не трябваше да се обаждаш неподготвен! И вместо да ръсиш простотия иди си смени маслото на халдекса и не се занимавай с куатро, махни и надписа ако има такъв!
  • 13 00:42  25.11.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 14 00:49  25.11.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Макс
    Отговор
    15 08:13  25.11.16
    Не оспорвам качествата и успехите на Ауди и системата куатро,но Субару започнаха 20 години по рано да продават серийно коли 4х4 така че Ауди не са пионерите ,иначе не са лоши коли.

    Коментиран от #16

  • Емо
    Отговор
    16 12:09  25.11.16

    До коментар #15 от "Макс":

    И Субару не са кофти коли но много гният!

Напиши коментар:


Публикувай