11 789 11

Пак проблем с най-мощното Porsche

Радослав Славчев

Тези от вас, които редовно следят рейтингите за надеждност на автомобили, няма как да не знаят, че марката Porsche почти винаги е сред първите в списъка. Спортните коли от Щутгарт от край време се славят с надеждност, но се оказва, че не така стои въпросът с най-мощното, най-бързото и най-високотехнологично Porsche.

Става дума за хибрида 918 Spyder, който е снабден със силов тракт, състоящ се от 4.6-литров бензинов осмак с мощност 608 коня и от два електромотора с мощност 156 и 129 конски сили. Системната мощност на тракта е 887 конски сили, които позволяват ускорение от място до 100 км/ч. (с пакет Weissach) за невероятните 2.6 секунди.

До 200 км/ч. упражнението се извършва за 7.2 секунди, а максималната скорост на автомобила е 345 км/ч. От гледна точка на надеждност обаче Porsche 918 Spyder не може да се нарече идеално.Още през 2014 година 200 екземпляра от модела бяха върнати в сервизите за смяна на дефектни детайли по шасито.

През 2015-а компанията направи още една сервизна акция - този път заради проблеми в охладителната система, а съвсем скоро се състоя и трето отзоваване на автомобили, заради проблем със закрепването на обезопасителните колани на автомобила. Сега, по информация на Националната агенция по пътна безопасност на САЩ (NHTSA), в сервизите ще бъдат върнати 306 екземпляра от модела Porsche 918 Spyder.

Последната причина е свързана с евентуални проблеми в предното окачване и по-конкретно в долните предни щанги и техните шарнирни съединения. Към момента акцията важи само автомобилите продадени в САЩ и не е известно дали ще засегне най-бързите и мощни серийни Porsche-та на Стария континент.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Пепито (гост)
    Отговор
    1 12:04  03.01.17
    Така като гледам вече всичко по окачването на колите е менте, щанги, носачи, шарнири, биалетки, втулки, амортисьори..... 2 години и до там. Аверчето има С класа 20 годишна и е още с оригиналните заводски части по окачването, е няма умиране а возията е супер. Бил съм в бизнеса с авточасти и знам какво говоря, имаше една останала марка, много добра за части-LEMFÖRDER но и нея е развалиха...бухала отлетя.
  • German cars (гост)
    Отговор
    2 13:57  03.01.17
    ВАГ, братче! Нищо ново, скоро очакваме и Ламбо и Дукати да се дефектосат!
  • мишо (гост)
    Отговор
    3 16:15  03.01.17
    Всичко от тая фирма е гоУф!
    Дори Бентли и Ламбо се правят с части от А8 и големия голф туарег!
  • ме кък (гост)
    Отговор
    4 18:42  03.01.17
    аз затуй не си купих тава порше :)))))
  • Васичка Атанасова (потребител)
    Отговор
    5 19:30  03.01.17
    Проблема е само един на това ПОРШЕ


    и това е неговата ЦЕНА
  • Шкода (гост)
    Отговор
    6 20:11  03.01.17
    Е аз имам шкода 1000MB още е с оргинални амортесьори монро.
    Двете вътешни гуми барум все още не са пукани. Колата е купувана февруари 1968 година. Последните няколко години не се кара но пали чакмак.
  • Gost (гост)
    Отговор
    7 00:19  04.01.17
    Ех като заплюят Фв тез разбирачи с беНвета по 1000лв брей киселичко гроздето ааа??
  • Биг (гост)
    Отговор
    8 10:12  04.01.17
    А,кво'става тука бе?Питам аз и отговор не искам.Като отзовават някоя японска марка за заменяне на само един дефектирал елемент,и се започва якото плюене.А немският супер Супер кар върха на техниката,май само боята не е дефектирала.Кола която струва колкото един панелен блок,се разпада като някое жигули.Това Порше е руско да знаете.
  • Телевизора на Елвис (гост)
    Отговор
    9 10:20  04.01.17
    Колата е достатъчно сложна, а те побързаха да я изкарат на пазара, за да "настрижат" милионите. Всички световни производители напоследък се преебават по тая схема, но те не са виновни. Живота стана такъв. Всеки иска сега, веднага, най-големото, най-бързото, най-гъзарското. Огромен, мазен сандвич, набързо, веднага, гурме, топъл-врял да го захапе с цяла уста и да мляска, капейки по масата с трохи и сос, след което да се оригва доволно и да се гали доволно по тумбака. Това е философията и психологията на потребителското общество. По нея се водят производителите и бързат, бързат за да бръкнат колкото се може по-скоро и по-дълбоко в портмонетата на тумбаците, а те продължават да гледат уплашено с леко притворени уста и празен поглед, несигурни в себе си, дали не са се преебали, дали не трябва да си купят още и още вещи, скъпи, ненужни, огромни, лъскави. Продължавайте, продължавайте. Тя на земята ресурсите не са безкрайни.
  • Грую (гост)
    Отговор
    10 14:07  04.01.17
    Според мен трябва да и се гресира софтуера и ше се оправи.
  • Кардинала (гост)
    Отговор
    11 14:22  04.01.17
    Всичко не си заслужава цената но от суета всичко се купува,накрая няма кой да ни купи сносен ковчег защото живем като ,че ли няма да умрем !

Напиши коментар:


Публикувай