Търсенето на новото Bugatti Chiron е доста по-високо от очакванията. До момента компанията е получила 220 поръчки, което означава, че тиражът е изкупен за три години напред. Въпреки това фабриката в Молсхайм не забързва дейността си.
Там всичко се прави по план, за да може хиперкарът на хиперкарите да стане съвършен. Общото планирано количество автомобили от модела Chiron е 500 бройки, като ежегодно се правят по 70.
Още нещо любопитно е, че два напълно еднакви автомобила няма да има. От компанията предлагат 22 екстериорни разцветки и 31 различни цвята кожа за салона плюс още осем типа алкантара.
Производството протича в няколко различни стадия, като голяма част от работата се прави на ръка. Първоначално се формира карбоновият монокок, а след това, в продължение на три седмици върху него се нанасят ръчно осем слоя боя.
Работата върху един автомобил се извършва от 20 служители на Bugatti, които сглобяват 1800 детайла. След като всичко е готово хиперкупето с мощност 1 500 конски сили се тества, както на стенд, така и на полигон.
Средно от поръчката на един екземпляр до изцяло готовата кола изминава около половин година. Ще припомним, че цената за това автомобилно творение е 2.4 млн. евро. Вижте част от работния процес.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
Коментиран от #12
07:31 09.02.2017
2 МаКаТа
07:39 09.02.2017
3 Мършата
Коментиран от #6
07:52 09.02.2017
4 Ярослав Станчев
Коментиран от #7
08:36 09.02.2017
5 Роман Маверика Ценов
08:38 09.02.2017
6 CL500
До коментар #3 от "Мършата":
Мърша, наистина глупаво сравнение си направил, ако му сложили един какъв си двигател, ако това, ако онова. И повярвай, че този автомобил върви, ама наистина върви. Повече от всяко едно Ферари, вкл. ЛаФерари и дори Ферари ФХХ К ! Единствено би го победил Кьонигсег One:1 и може би МакЛарън П1 ГТР (ама той си е състезателна машина, легална за пътища, която може да е 'само' около 1000 коня, но е 1450 кг и има по-добра аеродинамика). Обаче вътре интериорно тоя Широн има и лукс, за разлика от другите, а и е по-евтин с близо 50% от другите. Това е не само автомобил, това е и инвестиция ;-)08:43 09.02.2017
7 гощо
До коментар #4 от "Ярослав Станчев":
Ти май не четеш?!?!? Ерата на даунсайзинга приключи!!! Обявиха го и ВАГ-груп и Нисан-Рено групата! Ти си карай някаъв 1000 кубиков кенеф с турбинка дето на магистрала харчи 10 на 100 и не чети статйй за расови коли!!!! Да спомена само,че копувайки Бугати получаваш подарък Туарег! Да возиш персонала да яхтата!!!!!08:57 09.02.2017
8 Васичка Атанасова
08:57 09.02.2017
9 Жоро
Не вярвай на интернет писанията. Даунсайзинг винаги е имало и ще има. Модели на всяка марка с по-малки двигатели има от край време
Коментиран от #10
09:14 09.02.2017
10 гощо
До коментар #9 от "Жоро":
Ясно е,че малолитражки винаги ще има!!!! Ма 1,4 с турбинка 170к.с. въобще не го вдига!!!09:47 09.02.2017
11 onq s konq
Коментиран от #19
10:07 09.02.2017
12 pyle
До коментар #1 от "гощо":
Аз не съм беемвист, което не значи, че няма да се изкажа и то подготвен. Отваряш google, ако знаеш как и четеш какво става с тия нови тоалетни след 100-200000 км. Бугати го остави на мира, те само документално се пишат във Ваг.налната група..11:54 09.02.2017
13 Абе коньо
15:49 09.02.2017
14 незнайко
16:43 09.02.2017
15 got
16:45 09.02.2017
16 Do oniq s konq
17:59 09.02.2017
17 Турър
20:53 09.02.2017
18 Бугати
12:21 10.02.2017
19 Марио Александров
До коментар #11 от "onq s konq":
Батка, ти много ме забавляваш. Цъкам си ти минусчетата, ама не може да ти се отрече, че си много забавен, евала. Продължавай в същия дух, вярвай си, че да има тръпка в коментарите :D18:39 11.02.2017
20 Nemam pari
10:48 23.03.2017