29 058 20

Как се прави хиперкарът на хиперкарите Bugatti Chiron

Радослав Славчев

Търсенето на новото Bugatti Chiron е доста по-високо от очакванията. До момента компанията е получила 220 поръчки, което означава, че тиражът е изкупен за три години напред. Въпреки това фабриката в Молсхайм не забързва дейността си.

Там всичко се прави по план, за да може хиперкарът на хиперкарите да стане съвършен. Общото планирано количество автомобили от модела Chiron е 500 бройки, като ежегодно се правят по 70.

Още нещо любопитно е, че два напълно еднакви автомобила няма да има. От компанията предлагат 22 екстериорни разцветки и 31 различни цвята кожа за салона плюс още осем типа алкантара.

Производството протича в няколко различни стадия, като голяма част от работата се прави на ръка. Първоначално се формира карбоновият монокок, а след това, в продължение на три седмици върху него се нанасят ръчно осем слоя боя.

Работата върху един автомобил се извършва от 20 служители на Bugatti, които сглобяват 1800 детайла. След като всичко е готово хиперкупето с мощност 1 500 конски сили се тества, както на стенд, така и на полигон.

Средно от поръчката на един екземпляр до изцяло готовата кола изминава около половин година. Ще припомним, че цената за това автомобилно творение е 2.4 млн. евро. Вижте част от работния процес.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • гощо (гост)
    Отговор
    1 07:31  09.02.17
    Я сега някой БМВ-ист да се изкаже неподготвен за ВАГ-групата?!?!?

    Коментиран от #12

  • МаКаТа (гост)
    Отговор
    2 07:39  09.02.17
    Уникална работа, ама то за тези пари...
  • Мършата (гост)
    Отговор
    3 07:52  09.02.17
    Както и да го въртим, отвякъде е тъпо! Да го пуснем на писта да го видим, вероятно няма да е даже в челната дясятка! Тва е 7993 кубика, то остава такъва кубатура и да не върви, шо му не турят 2000 кубика да го видим, ако турим даже на Лада такъв двигател пак ше върви като тва, ама ако турим двигател от Лада на тва, сигурно няма да може да върви като Лада! Знам, че не е коректно да го сравнявам, до КОМУНЯШКИ КЕНЕФ, ама си е такъв! Да му мислят будалите дето ша го купят! Дано поне вътре да има ИБРИК

    Коментиран от #6

  • Ярослав Станчев (гост)
    Отговор
    4 08:36  09.02.17
    Ненужен варел. Тенденцията е в даунсайзинга а не в този дупотопен с голям обем двигател. Да не говорим че други вадят по-голяма мощност от по-малки двигатели

    Коментиран от #7

  • Роман Маверика Ценов (гост)
    Отговор
    5 08:38  09.02.17
    Това Клио не е лошо но можеше да му сложат по хубави джанти
  • CL500 (гост)
    Отговор
    6 08:43  09.02.17

    До коментар #3 от "Мършата":

    Мърша, наистина глупаво сравнение си направил, ако му сложили един какъв си двигател, ако това, ако онова. И повярвай, че този автомобил върви, ама наистина върви. Повече от всяко едно Ферари, вкл. ЛаФерари и дори Ферари ФХХ К ! Единствено би го победил Кьонигсег One:1 и може би МакЛарън П1 ГТР (ама той си е състезателна машина, легална за пътища, която може да е 'само' около 1000 коня, но е 1450 кг и има по-добра аеродинамика). Обаче вътре интериорно тоя Широн има и лукс, за разлика от другите, а и е по-евтин с близо 50% от другите. Това е не само автомобил, това е и инвестиция ;-)
  • гощо (гост)
    Отговор
    7 08:57  09.02.17

    До коментар #4 от "Ярослав Станчев":

    Ти май не четеш?!?!? Ерата на даунсайзинга приключи!!! Обявиха го и ВАГ-груп и Нисан-Рено групата! Ти си карай някаъв 1000 кубиков кенеф с турбинка дето на магистрала харчи 10 на 100 и не чети статйй за расови коли!!!! Да спомена само,че копувайки Бугати получаваш подарък Туарег! Да возиш персонала да яхтата!!!!!
  • Васичка Атанасова (потребител)
    Отговор
    8 08:57  09.02.17
    ТОВА Е КОЛА НОМЕР 1 В СВЕТЪТ ЗА МЕН
  • Жоро (гост)
    Отговор
    9 09:14  09.02.17
    До коментар 7

    Не вярвай на интернет писанията. Даунсайзинг винаги е имало и ще има. Модели на всяка марка с по-малки двигатели има от край време

    Коментиран от #10

  • гощо (гост)
    Отговор
    10 09:47  09.02.17

    До коментар #9 от "Жоро":

    Ясно е,че малолитражки винаги ще има!!!! Ма 1,4 с турбинка 170к.с. въобще не го вдига!!!
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    11 10:07  09.02.17
    Егати италянския буклук!Колко още хляб има да ядат докато докарат нещо като БМВ и то дори като по-слаб модел на БМВ макар че БМВ слаб модел нямат от основаването на фирмата още

    Коментиран от #19

  • pyle (гост)
    Отговор
    12 11:54  09.02.17

    До коментар #1 от "гощо":

    Аз не съм беемвист, което не значи, че няма да се изкажа и то подготвен. Отваряш google, ако знаеш как и четеш какво става с тия нови тоалетни след 100-200000 км. Бугати го остави на мира, те само документално се пишат във Ваг.налната група..
  • Абе коньо (гост)
    Отговор
    13 15:49  09.02.17
    Първо бугати не е италианска, а френска марка. Второ, да сравняваш Бугати с БМВ е меко казано глупаво поради изключително близки до акъла причини, БМВ може да са добри, но нищо общо с Бугати.
  • незнайко (гост)
    Отговор
    14 16:43  09.02.17
    Докато произведат 500, ще минат 8 години и вече ще е демоде ! Защо изобщо се произвеждат такива коли ? Единствено което се сещам, е да вземат парите на богатите.
  • got (гост)
    Отговор
    15 16:45  09.02.17
    астон мартин рб 01 ще я смачка , да не говорим ,че идва и МЕРЦЕДЕС R50 AMG , тази кола отива в историята
  • Do oniq s konq (гост)
    Отговор
    16 17:59  09.02.17
    Ti da ne bi da si gaje na shefa na bmw che gi hvalish tolkowa.Che bugati ne e qko , ne e karal sum takowa ,no nqma bmw koeto da se sravni s nego.Sega akp kajesh honda nsx po shte te razberem
  • Турър (гост)
    Отговор
    17 20:53  09.02.17
    Не мога да разбера, вие що за хора сте? Масово карате коли на 10-15 години, да не споменавам, че никога не сте имали възможността да карате автомобил от този клас. Сравнявате (BMW) с Bugatti, което е меко казано смешно. Щом я произвеждат значи има хора, който да я купуват. Но вие никога няма да можете да си я позволите, защото освен да пишете глупави коментари вие друго не можете. Не можете да постигнете нищо така, пълни комплексари , като се има на предвид "грамотното" ви писане на български език.
  • Бугати (гост)
    Отговор
    18 12:21  10.02.17
    Турър говори за себе си .Аз имам старото бугати вейрон.Е вече поостарява но си върви,иначе не е кой знае какво не ме впечатли толкова даже от мн време синстои в гаража.Карал съм какво ли не , но вече си карам тойотата и нямам никакви притеснения и проблеми.Тойота да номер 1.
  • Марио Александров (потребител)
    Отговор
    19 18:39  11.02.17

    До коментар #11 от "onq s konq":

    Батка, ти много ме забавляваш. Цъкам си ти минусчетата, ама не може да ти се отрече, че си много забавен, евала. Продължавай в същия дух, вярвай си, че да има тръпка в коментарите :D
  • Nemam pari (гост)
    Отговор
    20 10:48  23.03.17
    Kvo se karate tuka imam shkoda 120l i nqma da q smwnq za nqkbo si iztrapnalo bogati koeto e varha na injinernata misal i struva nqkvi si dva miliona si karam shkodichkata i si svirkam

Напиши коментар:


Публикувай