27 932 29

Адвокатът на Пол Уокър обвини Porsche

Радослав Славчев

Адвокатът, който се занимаваше с причините за смъртта на звездата от "Бързи и яростни" и бе нает от дъщерята на Пол Уокър, обвини Porsche в прикриване на важна информация.

По-конкретно става дума за това, че от Porsche умишлено са прикрили данни за множество катастрофи с Carrera GT. Според Джефри Л. Милъм от автомобилната компания са знаели за опасността от управлението на Carrera GT.

Според него проблемите идват от особената работа на стабилизиращата система, но за да не подронят реномето на марката от Porsche не са предприели акция по отзоваване на автомобилите.

Те дори не са предупреждавали водачите на автомобили от модела Carrera GT за потенциалната опасност. В подкрепа на своите твърдения Милъм показа едно любопитно писмо от 2006 година.Във въпросната кореспонденция инженер от Porsche говори за 200 катастрофирали Porsche-та Carrera GT от 1 280 продадени за период от две години. Ще припомним, че катастрофата, отнела живота на Пол Уокър се случи през 2013 година.

Тогава актьорът Пол Уокър се возеше на седалката до водача, като колата бе управлявана от негов приятел. Автомобилът, движещ се с висока скорост се заби в стълб, вследствие на което се запали.

Дъщерята на Пол Уокър, Медоу Уокър заведе дело през 2015 година, като претенциите и бяха, че компанията не е обезопасила достатъчно автомобила, управляван от приятеля на Пол - Родас.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ал Купоне
    Отговор
    1 08:37  20.02.17
    Поредните американски адокато-съдебни простотии, с надеждата да грабнат някой друг долар от немците, остана сега да отправи иск и срещу приятела на Пол Уокър, който е бил зад волана.
  • ВанйоДизела
    Отговор
    2 08:57  20.02.17
    Не са предопредили от Порше ,че шоферите не са безсмъртни и спецялната опасност е като караш с 300 да изгубиш упревлението а интересно защо са си позволили да нарушават закона за движение по пътищата ако си бяха седяли мирно нямаше да се случи.
  • гостенче
    Отговор
    3 09:19  20.02.17
    По принцип и аз съм съгласен че го правят за пари. Но това порше има проблем с безопастноста и управлението, и това е говорено многократно не в едно или две предавания. Ако някой наш близък загина в такава катастрофа и знаем че този автомобил има такава слава и от компанията мълчат, можеби и ние щяхме да предприемем мерки, въпреки че са карали с над 200.
  • hidras
    Отговор
    4 09:37  20.02.17
    на снимката се виждат 15мили ограничение мисля. А дали колата има проблеми е друг въпрос . Неспазването на закона е причината.

  • CL500
    Отговор
    5 10:01  20.02.17
    Някой може ли да каже, дали стабилизиращите системи като такива са задължителни по закон. След като водачът може сам да си ги изключва...??? Има не един и два прототипа, легални за пътища, при които тези с-ми са сведени до минимум - разчита се на уменията на пилота и на спазването на ЗАКОНА за движение по пътищата. Водачите на стари Москвичи какво ще ги правим, като нямат такива с-ми. Според мен, колкото и трагично да е, причината е в несъобразената скорост и уменията на шофьора. А колкото до съдебен иск - най-много Порше да платят известна компенсация за пред медиите и света, че са съпричастни, но нищо повече.
  • Телевизора на Елвис
    Отговор
    6 10:10  20.02.17
    Добре бе, какво очакват всички от монокок, който тежи 1200 кг, а е с размерите на Ауди А8? Колата е адски лека, адски дълга и адски мощна, като предаването е само на задните колела. Високооборотен атмосферен мотор с взривен характер, многодисков керамичен съединител, всичко това с необходимост от милисекундни реакции при шофиране. Не е за всеки тая кола- факт. Дори и заводските пилоти и Driving School инструктори на Porsche не винаги се справят с това чудо. И какво като се знае, че колата е трудноуправляема? Нали всички мрат за андреналина в последно време. Екстремни спортове, това-онова, смъртна опасност, много е cool, много е готино. Еми ето ви екстремни спортове, дерзайте...Най-екстремното- да наброиш половин мильон евра за нещо, дето не се знае кой може да го владее като хората въобще на пътя. А после? Ауу, ами той се утрепал. Ами да би мирно седяло бе... В крайна сметка в доста от случаите хората сами са си виновни за смъртта си по един или друг начин. Какво си мислите бе, че такъв отчаян петролхед и колекционер на култови коли като Пол Уокър не е знаел за какво става дума ли? Ха-ха.... Точно пък той е бил абсолютно наясно Carrera GT какъв характер има. Може би затова не е и карал той всъщност. Жалко наистина, защото на фона на наркоманизирания пластмасов Холивуд Пол Уокър наистина беше икона. Винаги усмихнат, красив, ведър, без пластични операции, без скандали и друсане около него. Просто готин човек с много интересен и готин вкус к
  • onq s konq
    Отговор
    7 10:10  20.02.17
    Ако беше с беенве още щеше да е жиф

    Коментиран от #10

  • AZZZZzzzz
    Отговор
    8 10:18  20.02.17
    Стига глупости. При положение, че има ограничение от 15 мили в час, а колата се е смазала по този начин, дали всъщност колата е виновна или тия двамата са се правили на големите мъже? Въпроса е риторичен...

    Коментиран от #18

  • Терцел
    Отговор
    9 10:33  20.02.17
    Това да не му е филм
  • оня с магарето
    Отговор
    10 10:48  20.02.17

    До коментар #7 от "onq s konq":

    Да - ако беше с твоя дизеляк дето с мъка вдига 100 още щеше да е жиФ!!! ПраФ си !
  • еми ся
    Отговор
    11 10:56  20.02.17
    Като гледам как се е размазала колата, едва ли е карал с много съобразена скорост. А и все пак колата става нестабилна при доста високи скорости, не може при 50 км/ч да излетиш така от пътя, пък било то и с каррера гт.
  • гост
    Отговор
    12 11:12  20.02.17
    С 160км/h или това са над 40м/s трябва да отреже дървото.
  • Геро
    Отговор
    13 12:31  20.02.17
    Как се крие такава информация бе Адвокате? Тази информация можеш да си я набавиш от застрахователните дружества. Разбираме, че си се договорил за тлъст хонорар с ищците, но имай малко мярка. Проблема с тази катастрофа е, че Пол (лека му пръст) не е ползвал каскадьор а сам на герой се е правил.
  • Ники
    Отговор
    14 12:41  20.02.17
    Комплименти към повечето коментари ... Реално тук говорим за американския модел ... тоест виновник се търси из между тия дето могат да плащат !! Не случайно постоянно там се плащат обезщетения за щяло и нещяло ... и адвокатите са някакви страшни богаташи щото работят по е такива дела и взимат зверски проценти .. ама реално ... такава им е системата извратена !! винаги има опция да извъртиш нещата ... в останалата част на света тия няма да минат ... карал си с над 200 и си се размазал ... твой си е проблема ... по принцип спортните коли са трудни за каране особено в градски условия ... а пък тази е още по зле ...

    Коментиран от #15

  • микро
    Отговор
    15 13:23  20.02.17

    До коментар #14 от "Ники":

    Точно така . Преди години си спомням как жената на един , починал от рак на белите дробове съдеше цигарен производител за смъртта на съпруга си . В друг случай друга жена съдеше производител на микровълнови печки , че в опътването не пишело , че не може да суши котката си в микровълновата :) Тия са идиоти !
  • Ешроп
    Отговор
    16 13:27  20.02.17
    Ами ако не се бяха одарили в стълб , а в пълна спирка със хора и ги бяха избили ?!?! Пак ли Порше щяха да обвиняват или може би хората от спирката ?!?!
  • Kiro
    Отговор
    17 13:30  20.02.17
    После ще съдят компанията, поставила стълба за това, че не е бил достатъчно безопасен при катастрофа в него
  • Чичу Ади
    Отговор
    18 15:32  20.02.17

    До коментар #8 от "AZZZZzzzz":

    Експертизата доказа, че са се движели с 15 мили в час. Просто дървото се е движело срещу тях с превишена скорост!
  • Иван Господинов
    Отговор
    19 16:17  20.02.17
    Тоя ако се беше движил с 15 мили дори без никакъв спирачен път просто щеше да си разбие предната броня и да спре без да пипа спирачката. Даже нямаше да има и охлузвания от колана.
  • Българин
    Отговор
    20 17:02  20.02.17
    това са глупости които няма да минат в съда. Тая кола след като си я купиш, не ти я дават веднага да я караш, а първо задължително се минава курс с инструктор от Порше. Защото тая кола не е като да караш голфче, тва си е състезателен автомобил, който има толкова много специфики,че даже не знам как е получил лиценз за движение по пътищата. Така че хората които са се возили вътре са били пределно наясно в каква кола се возят

    Коментиран от #24

  • Роман дизел
    Отговор
    21 17:21  20.02.17
    Господ си знае работата
  • Д Кънев Козлодуй
    Отговор
    22 19:34  20.02.17
    Б.Борисов се сърди на БСП нарекли го послушко а ми че той е именно такъв дупелизец и дупедавец.Евалла на Корнелия Нинова за това че се опъна на португалеца,педставител на най мързеливата нация в Европа наред сгърците.
  • Шляхтиц
    Отговор
    23 20:32  20.02.17
    Има много заведени искови дела към марките Порше и Ауди ТТ, но международни технически експертизи са установили, че трудно може да се намерят по-балансирани и с по-добри ходови качества автомобили, които да коригират грешките на водача. Има много богати хора на света, които могат да си купят мощен и бърз спортен автомобил, но не всеки може да управлява такъв автомобил. До колкото е известно на мен, Германия е единствената държава в света, в която, за да си купи човек такъв автомобил, трябва да представи документ за преминат курс на обучение и успешно издържан изпит за управление на такъв автомобил. Спомням си думите на световния шампион НИКИ ЛАУДА: На шосето и магистралата се страхувам много, на пистата, не толкова.

    Коментиран от #25

  • Алфа Ромео
    Отговор
    24 00:13  21.02.17

    До коментар #20 от "Българин":

    И аз това се чудех, след като са знаели че колата е с толкова взривоопасен характер как е получила разрешение за движение по цивилната пътна мрежа..... Инцидентите с тази кола са били повече от нормалното, не са виновни само водачите явно, можеше поне да я продават с разрешение за използване само на затворена писта.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    25 00:20  21.02.17

    До коментар #23 от "Шляхтиц":

    Точно пък за Ауди ТТ тоя недозавиващ леген да кажеш че трудно може да се намери по-балансиран автомобил....

  • Джими
    Отговор
    26 12:00  21.02.17
    Да бе те са им виновни ,че са карали като луди!Погледнете колата на какво прилича!Човек сам си кове съдбата а адвокатите измислят какви ли не прийоми само и само да измъкнат още пари от близките на загиналите.Обвиненията им няма да издържат в съда.
  • гост
    Отговор
    27 17:38  21.02.17
    Това е кола за половин милион и за мен не е допустимо да се взривява и да изгарят пилотите живи, било то и да карат с по-висока от допустимата скорост. Не е карал с 300, Поршето е се разпада след като изгаря, а преди това, когато минувачите заснемат катастрофата, изглежда много по-здрава и цяла. Порше отричат, но тази кола е опасна, доказано е, не я карат балъци, Родас е бил професионален състезател. Порше ще платят стотици милиони, както и ФВ прави, само и само да не излезе тяхна вината. Пожелавам им успех да ги осъдят, колко други коли се удрят в града с не по-малка скорост, но не избухват в пламъци.
  • 28 23:05  22.02.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бате Гойко
    Отговор
    29 01:06  23.02.17
    Ясно е какъв "пилот" е бил Родас щом е карал с гуми на ДЕСЕТ години. Добрия пилот си знае собствения лимит и този на автомобила, но както е видимо от резултата, Родас може да е бил всичко, но не и истински пилот.

Напиши коментар:


Публикувай