Спортните модели на четирите овала с означението RS се превърнаха в любими на много хора, но както всяко нещо си имат и своите негативи. Основният, за който биват хулени от години е борбата за сцепление на предните колела или технически - недозавиването. Основната причина се крие в разположението на двигателя, което е предизвикано от системата за задвижване на четирите колела Quattro. Тя не позволява "напъхването" на двигателя към пътническия отсек и това води до неправилно разпределение на тежестта. Новото TTRS е значително подобрено в това отношение, въпреки катострофата по време на тестовете на прототипа, но братчето му RS3 бе много хулено за този свой недъг и тази компилация от Ринга го показва.
Коментари
Коментиран от #4
До коментар #2 от "John Doe":
Точно. Само че с хубави гуми не се чува свирене, а тези не са такива. ;)Коментиран от #14
До коментар #5 от "Гост":
Хубаво е да се информираш първо! Системите биват Халдекс и Торсън! Първата е за бълъци като теб 90% предно и 10% задно,като дойде нужда електрически то само преценява! Втората е за сериозни карачи и коли! Специално при Ауди след 2006г е 60%задно и 40%предно винаги не електрическо дето само решава! Аз карам А6 от 2010г с торсън и да велико е куатрото и не съм имал такива драми! Що се отнася за споменатат зима от теб,тогава само ауди и някой друг сув сме в движение! Така,че карай си умрялото бем-венце или мерцедешче и тихичко с изказванията!Коментиран от #15, #16, #20
До коментар #14 от "гощо":
Ей специалист на тема халдекс и торсен какво пише на всичките ви коли които са със задвижване на всички колела ,навсякъде пише КУАТРО! По табло,капак на багажника ,прагове,маска на преден капак навсякъде пише КУАТРО ! Не пише халдекс и торсен. А сега като се биеш в гърдите че караш куатро кажи какъв е мотора и какъв ти е реалния разход на колата ама не какво и дава производителя. И само да ти кажа и други фирми имат задвижване на всички колела и не се бият чак толкова в гърдите колко велики са.Коментиран от #17, #18
До коментар #14 от "гощо":
Ваг фенчетата беснииииии!!!! Истината боли! Никога ваг!!!!!!!До коментар #15 от "Гост":
И аз карам Ауди,а моето е дърто-80,б4,1993 и недозавиване не съм видял.С надлъжен двигател е и е само на предно,но до сега,за 10 години,нито един път не съм излетял от завой заради недозавиване.Брат ми кара само аудита и повечето с куатро,от 15 години и не знам да е изтървал завой заради недозавиване.Братовчед ми също има 2 аудита и при него няма такива филми.Сигурно има недозавиване,ама едва ли при нормално каране ще окаже някакво влияние пътя.Ако се правиш на рацер естествено,че ще имаш проблеми.Ама то с всяка кола е така.Като не се съобразяваш с пътната обстановка винаги ще е виновно недозавиването или презавиването.За писта е същото положението,дали ще си с 4х4,6х6,предно,задно няма значение,физиката важи за всички.Коментиран от #24, #25, #26
До коментар #15 от "Гост":
Ти па се изказа неподготвен за разхода!!! Мотора е 3.0 tdi обичайният,нищо специално 239к.с. Градско 10 извън града в двупосочно движение зависи от трафика падало ми е до 6.8 обикновено ми е 7.2 7.6 по магистрала пак е според зависи как караш но е 8.5-9,5 Имах преди това БМВ 530дх и харчеше поне с по литър два отгоре на АУДИТО! А като системе 4х4 са доста по зле от АУДИ!!! Нали разбираш че ако беше по добро пак щях да повторя БМВ,но за съжаления са по зле! Да не говорим за ходова част и т.н. Просто БМВ и Мерцедес са по капризни а специално Мерцедес са си направо ТРОШЛЯЦИ!!!! Сега ако ще ми разказваш за японски коли да ти кажа,че преживях своя период с тези коли! СУбаро и Тойота ползват ТОРСЪН но като коли са далеч от Немските техники като цяло! Аз лично карах Хонда,но не са така впечатляващи! Мога и за американски коли да ти изкажа ЛИЧНО мнение като човек живял там! Сега ако обичаш пиши за лични впечатления,какво ти си карал а не какво си прочел,чул по маси от разбирачи и т.н.Коментиран от #31
До коментар #14 от "гощо":
Ти къде живееш че само куатрото се справя със зимните условия? Чукотка може би? Аз живея в Габрово, доста сняг и баири си имаме. Като нормалните хора ходя всеки делничен ден на работа и до сега не съм пропуснал работен ден поради лоши зимни условия и градски транспорт не използвам. А карам само коли със задно предаване от 8 години. Явно нещо аз съм сбъркан. Колата ми върви повече и харчи по-малки от идентичните по мощност и габарити куатрота! И най-важното - ЗАВИВА! Принципно съм с наблюдение, че повечето (не всички, някой да не се обиди) собственици на куатрота са някакви грандомани, които следват тезата на Мечо Пух "колкото повече, толкова повече". В крайна сметка всеки има правото да кара каквото си пожелае и харесва. Но не ми допада много, някой аудаджия да ми обяснява как едва ли не колата му като е с 4 задвижващи колела е едва ли не залепена за пътя а на всички ревюта направени от автомобилни критици, като ги пуснат за време на дадена писта с аналогичен автомобил със задно, припадат.До коментар #17 от "Ярослав Станчев":
Ауди имат недозавиване, така е, но това не е трагедия. Който е карал Ауди никога не се е чувствал нестабилно. В случая: 1. Гумите са кофти, защото свирят. Като спря си личеше, че почти нямат и грайфер. Ако това се случи с кола на задно, задницата изпреварва предницата шанса да се цунка мантинелата е много по-голям ама много. 2. Това "Куатро" не е постоянно зацепено щото е с халдекс, а се самозадейства. В случая няма приплъзване на предния мост, не се е задействало. Колата е си е все едно на предно. За това може да се направи постоянно зацепено или софтуерно или с ключе. 3. Личи си, че този младок е без опит. Подходът при колите с предно е да се чукне обратен волан преди завоя, докато тези със задно е след завоя. Тук няма такава намеса. Вероятно при по-опитен драйвър нещата ще са по-добре., а и добрите гуми са си крайно необходими.До коментар #17 от "Ярослав Станчев":
Ауди имат недозавиване, така е, но това не е трагедия. Който е карал Ауди никога не се е чувствал нестабилно. В случая: 1. Гумите са кофти, защото свирят. Като спря си личеше, че почти нямат и грайфер. Ако това се случи с кола на задно, задницата изпреварва предницата шанса да се цунка мантинелата е много по-голям ама много. 2. Това "Куатро" не е постоянно зацепено щото е с халдекс, а се самозадейства. В случая няма приплъзване на предния мост, не се е задействало. Колата е си е все едно на предно. За това може да се направи постоянно зацепено или софтуерно или с ключе. 3. Личи си, че този младок е без опит. Подходът при колите с предно е да се чукне обратен волан преди завоя, докато тези със задно е след завоя. Тук няма такава намеса. Вероятно при по-опитен драйвър нещата ще са по-добре., а и добрите гуми са си крайно необходими.До коментар #17 от "Ярослав Станчев":
Абе чичо кво е това древно МПС от 93-та година?! Ти да не караш на Фред Флинтстоун колата? 😃😁😄Коментиран от #32
Коментиран от #28
До коментар #27 от "Gostt":
Пълни глупости. Много са маневрени аудитата, имат доста голям радиус на завой като за коли с преден задвижващ мост и са доста по-маневрени от БМВ например. Спират също много по-добре от БМВ„ защото предницата им е по-тежка и помага много. Мога да направя съпоставка, защото имам и БМВ и Ауди от една и съща година на производство.До коментар #19 от "гощо":
Нещо си в дълбоко заблуждение, човече. Само гледай рекламите и ще се убедиш,че реклама се прави на стоки които не се купуват!! Същото важи за колите. Да си видял реклама на Мерцедес?Не нали! Това не означава че АУДИ са лоши коли. В никакев случай. Имах АУДИ В-4. Бях много доволен от нея. Е, имаше си и обичайните за тази марка кусури но, коя кола ги няма. Не величая и Мерцедеса, макар че го карам най-далго време от всички коли които съм имал. И Мерцедеса си има слаби места но, в тези коли има някакъв дух, не мога да го обясня с думи. Човек трябва да покара за да разбере. Усещането е уникално. Динамика, мощ, конфорт и най вече маневреност и устойчивост на пътя. Сигурност, бих добавил. Тогава човек забравя или не обръща внимание на дребните кусури. Не споменавам за разход. Не подценявам нито една марка. Според всеки джоб . Не бех сравнявал Дачия с Ягуар, например. Както казал Форд -Най хубавата кола е новата.До коментар #26 от "Ловеца на поршета":
Татьовото,колко пъти съм ти казвал да не се буташ между мъжете,когато става въпрос за коли.Бягай да цъкаш на "Плейстейшъна" и не си слагай задника там където батковците си мерят ......