4 517 6

Новото Bentley или Panamera под прикритие

Радослав Славчев

Журналистите от портала The Drive направиха предсериен тест на прототипите на следващото поколение Bentley Continental GT и разказаха за някои интересни подробности, относно новата премиум кола на британската марка.

Една от ключовите подробности е, че много от възлите и агрегатите са заимствани от Porsche Panamera. Така например, в Continental GT е интегрирана роботизираната скоростна кутия с два съединителя от голямото Porsche.

Иначе новото Bentley Continental GT ще се прави на леко скъсената платформа MSB, която дебютира за първи път при новата Panamera. Така купето става по-ниско от предшественика си, но получава по-голямо междуосие.

Двигателят е леко изместен назад - с 50 мм, като по този начин инженерите постигат почти идеално разпределение на теглото между осите - 48:52 в полза на задната ос. Кормилното управление също е от Panamera, но е по-леко.

В салона за първи път се появява цифров приборен панел, а така също и голям сензорен дисплей на централната конзола. Скоростният лост пък представлява електронен селектор, наподобяващ неголям джойстик.

Новият Continental GT е снабден и със система против накреняване, която е заимствана от всъдехода Bentayga и е с активни електромеханични стабилизатори. Налични са още 48-волтова ел. система, както и по-съвършено пневматично окачване.

Автомобилът се намира в заключителна фаза на изпитания, която продължава вече трета година. За това време тестовите прототипи са изминали почти 500 000 километра. Всеки прототип е оборудван с 60-гигабайтов SSD-диск, записващ всичко случващо се с колата.

Всеки ден компанията събира около 25 гигабайта данни. Първото ново серийно Bentley от модела Continental GT ще бъде оборудвано с W-образен дванайсетцилиндров двигател, но от компанията не разкриват характеристиките на мотора.

Известно е само, че максималният въртящ момент ще е сходен с този на Bentayga - 900 Нм, а мощността ще превишава 600 конски сили. Впоследствие моделната гама ще бъде разширена за сметка на бензинов осмак с турбо. Дебютът е планиран за края на месеца.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Еколог
    Отговор
    1 10:35  18.08.17
    Изключително стабилен автомобил, въпроса е как се справя на метан, защото бентлитата тежат по принцип, но големия двигател ще компенсира. За сметка на това има голям багажник, където да се събере повече и въпреки ,че има по високо октаново число, ще изкарва доста.
  • колло
    Отговор
    2 10:58  18.08.17
    Ако му оставят тези фарове, ще е е.аси и грозника, като т.н. им "джип" ! Издишат нещо бентлитата и това си е, ролс са в пъти по яки !

    Коментиран от #3

  • Методи
    Отговор
    3 13:02  18.08.17

    До коментар #2 от "колло":

    И Ролс и бентли са префасонирани Бмв 7 серия и порше панамера довършени в Англия,само купето е боядисано и е изработен интериора в О.К.,иначе всичко останало е правено в Германия и в този ред на мисли кое му е по добре то да си купиш СТАРАТА седмица с хечбек изработка на четворно по скъпа цена?И Ролс и Бентли са префасонирани лимозини за арабски шейхове и мамини синчета,нормалните бизнесмени предпочитат да карат оригинала,не натруфените Английски сглобки!П.П. Една ЕС-класа АМГ слага и натруфените реплики и оригинали в багажника си!

    Коментиран от #4, #5

  • Бръм
    Отговор
    4 13:40  18.08.17

    До коментар #3 от "Методи":

    Митоди, митоди... Ролса е БМВ, Бентли е VW... Иначе мноо ги разбирате... Чукча писател, чукча не читател!😊
  • Гост
    Отговор
    5 18:03  18.08.17

    До коментар #3 от "Методи":

    О.К. "Овча купел" ли е? Не знаех, че у "Овча купел" правят Ролсове и Бентлита - хахахахаха А лимОзина какво е - да не е нещо свързано с лимОнтозу? Защо толкова държите да се излагате, пък и да обяснявате как англичаните не могат да правят автомобили?!
  • Гого
    Отговор
    6 00:33  19.08.17
    Москвич 12-ка

Напиши коментар:


Публикувай