12 066 20

Новата G-Klasse: Първи поглед отвътре

Радослав Славчев

Изданието AutoWeek публикува първи снимки от интериора на новото поколение Mercedes-Benz G-Klasse. Всъщност това е макет на арматурното табло, който показва с голяма точност как ще изглежда салона на всъдехода в тази си част.

Публичната премиера на колата се очаква през януари, по време на автомобилното изложение в Детройт. Съдейки по снимките е ясно, че архитектурата на арматурното табло ще е изцяло нова.

Ще се появи 12.3-инчов дисплей, който се монтира на последните модели на марката. Така също новата G-Klasse ще се сдобие с нов волан, който разполага със сензорни елементи (подобен има в новата S-Klasse), както и с различни въздухозаборници.

Всъдеходът ще остане на рама, но както уточняват от Autocar, ще разполага с повече алуминиеви детайли. Благодарение на това масата ще бъде намалена с около 160 килограма (2.4 тона), а якостта на купето ще се увеличи с 30%.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    1 10:18  10.11.17
    Плазма в таблото.... волан от КИА... нямам думи.

    Коментиран от #2

  • гост (гост)
    Отговор
    2 10:22  10.11.17

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Споко , по следващия въобще няма да има волан , нито пък табло , а "плазмата" ще е цялото предно стъкло !
  • azaz (гост)
    Отговор
    3 10:25  10.11.17
    Скоро нали имаше статия че уш спират Г клас от производство...или просто е ставало дума за стара визия ?

    Коментиран от #5

  • Driving pleasure (гост)
    Отговор
    4 10:28  10.11.17
    Убиха и Кубчето!
    Няма такава грозотия! Гордън Вагенер се оказа адски мързеливо к0пле - вече не знам коя година и кой модел подред само копи пейст!
  • Driving pleasure (гост)
    Отговор
    5 10:34  10.11.17

    До коментар #3 от "azaz":

    Спират моделно семейство W463 което е в производство от 1990 ако не се лъжа. Сега ще произвеждат нещо като Г-класа ама ще е по-скоро поредния мал0умен SUV, а не хардкор офроудър какъвто по същество е Гелика както му казват рашките
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н (гост)
    Отговор
    6 10:47  10.11.17
    Ко ревете се едно сите сте се засилили у магазина на мерцедес със 250 000 евро и от там са ви върнали щото вече кубчето не се продава

    Коментиран от #14

  • вижся (гост)
    Отговор
    7 11:20  10.11.17
    Все едно хората които си го купуват го карат на офроуд 24/7.. не се залъгвайте...

    Коментиран от #8

  • гост (гост)
    Отговор
    8 11:31  10.11.17

    До коментар #7 от "вижся":

    Ама като си с изтински джип не ти пука много много от пътните условия. Със Сув ще намаляш на дубките, да не съупиш нещо.
  • Гост (гост)
    Отговор
    9 11:51  10.11.17
    Стига сте плюли тази легенда! Повечето карате таралясници на 300/400 хиляди километра,изтърбушени и отвратителни,но си давате “експертното” мнение за превозно средство от най-висша класа,струваща един жилищен блок! Може би бъдещият ви внук ще се докопа до този шедьовър след сезонна работа в Англия или Германия,но пък и цената няма да е такава след 30 години....

    Коментиран от #10

  • Лост (гост)
    Отговор
    10 12:08  10.11.17

    До коментар #9 от "Гост":

    А ти караш ли такава чисто нова, че си даваш "експертното" мнение, кой за какво да се изказва? Автора на статията карал ли е такава, че може да си позволи да пише за тая кола?
  • ДРгхйтгйхфхрф (гост)
    Отговор
    11 12:46  10.11.17
    Прилича на китайско копие...Съжалявам, но този дизайн наистина е ужасен, не подхожда на Мерцедес и е сериозно падение след класическата G класа.
    Но в крайна сметка ние сме просто коментатори - нямаме пари да си купим такъв автомобил!
  • Софийска МУТРА (гост)
    Отговор
    12 12:54  10.11.17
    Не ме кефи брато - не е ръбато !
  • Аном д (гост)
    Отговор
    13 13:13  10.11.17
    Разсипаха интериора тия нещастници.
  • G class (гост)
    Отговор
    14 13:21  10.11.17

    До коментар #6 от "Т.о.ш.и.б.и.я.н":

    G class започва от 100 000 евро. Доста по-малко от измислените ти 250 000.
  • G class (гост)
    Отговор
    15 13:23  10.11.17
    Страхотно изглежда. Най-накрая. Браво.
  • Кобрата (псевдоним)
    Отговор
    16 18:26  10.11.17
    Не ме интересува кой колко минуси ще ми сложи, но аз ще си кажа мнението с чиста съвест!
    За мен това не е интериор на истинска G-класа, явно краят на Galandewagen-a ще е с приключването на производството на G463.
    Окачването също ще е съвсем различно и вече няма да е толкова проходим автомобил, а отделно и с този интериор, който подхожда на спортен автомобил, но не и на G-класа. Жалко, не съм го очаквал точно за този модел.
  • Гост (гост)
    Отговор
    17 19:41  10.11.17
    Лада
  • 123 (гост)
    Отговор
    18 21:24  10.11.17
    Не е коректно това чудо да се нарича 'кубче'.
    Кубчето е само едно, и слава Богу, все още изгледа нормално отвсякъде! А тази машина е срам за дизайнерите, които превръщат в конфекция всичко.
  • пешо (псевдоним)
    Отговор
    19 02:13  12.11.17
    Стига с тия глупости хора кой кара вече по чукарите такъв автомобил с такава цена, хората си го карат по улиците-пътната мрежа( в 21 век живеем и много малко цивилизовани държави останаха с отвратителни пътища като нашите да не кажа че в Европа сме на първо или второ място по дупки на пътя) и им дреме на чепа за вашето недоволство че не бил вече същия високо-проходим джип(а вие дори и не сте сигурни само предполагате),за горите и пресечени терени има по евтини варианти....вие ги знаете няма да изброявам....
    Здраве и не им се сърдете на Мерцедес все някак ще вържат двата края
  • БМВ (гост)
    Отговор
    20 21:26  13.11.17
    Какво се опкаквате нищо ново от мерцедес и др немски марки.Просто му слагат актуален дизайн на таблото .Аз не виждам нищо лошо в това .Все пак купуваш нова кола може ли вътре да е ръбата и да няма екрани.

Напиши коментар:


Публикувай