15 310 23

VW постави световен рекорд по продажби

Георги Касабов

Volkswagen стана първият в историята автопроизводител, продал повече от 3 млн. коли на пазара в една държава в рамките на една календарна година, съобщава Deutsche Welle. 2017-а ще бъде записана като най-успешната за немския концерн в Китай.

Продажбите на VW вървят добре и в глобален план. Компанията е реализирала 995 900 автомобила само през ноември, с 11.1% повече, отколкото през същия месец на 2016 г. Най-голям ръст бележи пазарът в Южна Америка, където са купени 47 800 коли (+35.8%), следван от Русия с 18 700 (+23.3%), Азиатско-тихоокеанския регион с 457.8 хил. (+14.8%), Европа с 364.7 хил. (+6.5%) и Северна Америка с 84.5 хил. (+2.1%).

От началото на годината продажбите на VW са се увеличили с 3.9% в сравнение с аналогичния период на миналата година и достигат 9 743 400 коли. 3 724 000 от тях са купени само в Китай.

Останалите марки в състава на концерна с изключение на Audi също отчитат напредък. Skoda е продала 1 093 000 коли (+5.5%), Seat - 435 000 (+14.7%), Porsche - 226 800 (+3.9%). Audi е успяла да реализира 1 699 000 автомобила, което е с 0.8% по-малко в сравнение с периода януари-ноември 2016 г.



Още по темата

  • Производствен рекорд за Volkswagen

    Производствен рекорд за Volkswagen

    През изминалата 2017 година Volkswagen постигна нов производствен рекорд - над шест милиона произведени автомобила. Към днешна дата германския ...
    3.01.2018
    2 994
    18
  • Най-продаваните кросоувъри в Европа са...

    Най-продаваните кросоувъри в Европа са...

    През 2017-а продажбата на нови автомобили в Европа бележи ръст с 3.8%. Продадени са 14 435 691 автомобила, като немалка част от тях са от сегмента на ...
    22.12.2017
    11 185
    15

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 11:11  22.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Чичо Ангел
    Отговор
    2 11:14  22.12.17
    Интересно би било една такава класация и за коли втора ръка. Може би пак те са най-прадаваните? Някой знае ли?

    Коментиран от #9

  • Гудьо
    Отговор
    3 11:16  22.12.17
    Значи в световен мащаб се е увеличил броят на будалите, дето карат немските кошници.
  • Гост1212
    Отговор
    4 11:29  22.12.17

    До коментар #1 от "Чичо Ангел":

    Чети внимателно! Продажби за месец и продажби за 11 месеца сравняваш! :) Да се изкажем по всички теми,че то у нас има 7 милиона автомобилни експерти и 7 милиона футболни треньори.... Де да имаше и 7 милиона човека, които схващат това, за което искат да се изкажат ...

  • d3v1lStaR
    Отговор
    5 11:29  22.12.17
    Чичо Ангел, В статията става въпрос за ръст на реализираните продажби за определен период от време, изразен в процентно отношение. Това, че Ауди са продали повече коли като бройка от Шкода, Сеат и Порше е явно някакъв факт, но миналата година по това време Ауди са имали с 0.8 % повече продажби. За това в статията се говори, че спрямо ауди не е налице напредък. Доста интересен е фактът, че въпреки Дизелгейт, VW реализира такива ръстове в продажбите, та дори и в Америка. Това означава може би само едно - на отделния човек, който купува автомобили, последната му грижа са вредните емисии и манипулирането на показателите свързани с тях. Което означава, че електричките може би нямат шанс. Не и в този си вариант, в който се захранват от батерии (без да коментираме ефективността им), и се рекламират предимно с това, че са с 0 вредни емисии :)
  • Което е добро
    Отговор
    6 11:30  22.12.17
    Което е добро , хората го търсят и по възможност купуват ! за други гроздето е твърде кисело и само хейтят !
  • 656
    Отговор
    7 11:57  22.12.17
    Когато е "made in germany" и боговете мълчат. Дизелгейт си е пълен театър, а японски марки фалирват

    Коментиран от #13, #22

  • Японеца
    Отговор
    8 12:46  22.12.17
    Брей да му се не види ... Аз ги чаках да фалират а те взеха че направиха рекордни продажби ... Каква я мислихме ние - каква стана тя ...
  • до Чичо Ангел
    Отговор
    9 12:52  22.12.17

    До коментар #2 от "Чичо Ангел":

    Има разбира се такава официална статистика от КАТ и там доминацията на VAG е още по-голяма . https://fakti.bg/avto/219144-vijte-kolko-i-kakvi-koli-se-prodavat-v-bg
  • Кобрата
    Отговор
    10 14:07  22.12.17
    VAG си е VAG! И като цяло, германското винаги е номер 1, срещу тях да бягат, не могат да ги стигнат А Дизелгейт е една пълна измислица с която американците и ЕС опитаха да смачкат концерна и да го затрият, ама клиентите си казват тежката дума. Който си е верен си е верен!

    Коментиран от #19, #23

  • гост
    Отговор
    11 14:30  22.12.17
    Къде сте хейтери ? :) Четете и помнете !
  • Колю Пискуля
    Отговор
    12 15:27  22.12.17
    фау вето е номер 1..........
  • Да да
    Отговор
    13 16:24  22.12.17

    До коментар #7 от "656":

    Те щото немски марки не фалирВат :ДДДД. Ми кой купи прехваления Опел(не че нямат добри коли)! По твойта логика френските коли са най-добрите :ДДДДДД. Ама то неще само ядене,трябва и четене :ДДДДДД А рекордните предожби не са защита от фалит :ДДД. Да продадеш 10 млн.автомобила с 2 лв.загуба са си 20 млн.минус. Питайте Опел,Деу,Нисан,Лада,Сааб и др.
  • ВАГ
    Отговор
    14 23:18  22.12.17
    Кво става ся ...кога ще фалирва ВАГ ?!!!
  • Някойси
    Отговор
    15 01:18  23.12.17
    Казва се фалира, а не фалирВа, цървули!
  • След продажбите
    Отговор
    16 02:06  23.12.17
    И още преди рекорда шефа на VAG каза, че до 5 години във всички класове ще имат електрически варианти??? И щели да стават номер 1 на електричките в света! Явно не чете коментаторите от ФАКТИ и не знае, че електричките са много много зле!!! То тези на VAG все още са зле, но може да се поправят бързо? Дизелгейт показа, че VAG знаят как се правят бързи промени.
  • и каква стана тя
    Отговор
    17 06:38  23.12.17
    Здравейте, от тоя моя голф 2 не мога да разбера хората какви коли правят в ден днешен, пали върви, няма нужда от ремонти .... аз така изтървах развитието на авто транспорта ....
  • хирохито
    Отговор
    18 11:45  25.12.17
    Перник чухте ли! Във всяка къща по 5 Голфа Уррааа.Долу екологията ще трябват много въглища да ги претопим после. Абе напаст като скакалците в Африка Ужас!
  • Язе
    Отговор
    19 11:48  25.12.17

    До коментар #10 от "Кобрата":

    Едва ли точно ЕС се е опитал да затрие концерна защото смяташ ли колко пари наливат в германския бюджет?Без тях какво ще стане и колко хора ще останат на улицата?А затова дали са номер едно-в определени класове нямат конкуренция и аналог но в други ценови класове получаваш много малко за парите които искат спрямо конкуренцията но е факт,че и така хората ги купуват.

    Коментиран от #20


  • papur
    Отговор
    20 13:42  25.12.17

    До коментар #19 от "Язе":

    Според мен ама лично мое мнение е че колите им започнаха да ги измислят и правят гастърбайтърите.Или по просто казано хвани се да направиш по хубава баклава от турчин
  • 21 15:16  26.12.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • нагазаки
    Отговор
    22 16:22  27.12.17

    До коментар #7 от "656":

    Я излез от землянката Дядо ти не ти ли каза че войната свърши и фюрера е капут
  • Язе
    Отговор
    23 21:09  27.12.17

    До коментар #10 от "Кобрата":

    Я виж статията за 1,27млн.коли от VAG групата, нещо пак в бокса.Номер 1 по викане в сервизите са май.

Напиши коментар:


Публикувай