8 266 21

Ново ли е новото Subaru Forester?

Ново ли е новото Subaru Forester?

Погледнете ли външния вид на новата, пета генерация на Subaru Forester, ще помислите, че става дума за фейслифт. Дизайнерите от Subaru никога не са били сред най-добрите и явно и сега не са посмели да експериментират.

Те са взели за основа стария силует и са започнали да се упражняват върху детайлите. Резултатът от външния вид определено не е задоволителен. Колата изглежда като банален рестайлинг. И все пак, новият Forester е изцяло нов.

Направен е на новата глобална платформа SGP (Subaru Global Platform), на която се правят и Impreza, и XV. Междуосието е по-голямо с 30 мм, а подобреното разпределение на вътрешното пространство дава много повече простор в салона.

Ново ли е новото Subaru Forester?

Задните врати се отварят по-широко, седалките са по-удобни. Въобще комфортът в купето е на доста по-високо ниво. Японците твърдят, че и возията е оптимизирана, а заявеният от тях клиренс от 22 сантиметра е впечатляващ.

Всъщност, те могат да си позволят това заради опозитните си двигатели, характеризиращи се с много нисък център на тежестта. Основният за САЩ агрегат е модернизиран 2.5-литров бензинов мотор, който е атмосферен и разполага с мощност от 182 конски сили.

Заедно с безстепенната Lineatronic трансмисия предава момента на четирите колела. Заявеният разход на гориво е малко над седем литра на сто километра пробег. Цените на новия Forester все още не са обявени.

Ново ли е новото Subaru Forester?

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гост
    Отговор
    1 10:25  29.03.18
    Вариатор за Форестър? Кощунството продължава. Пък дизайна винаги е бил ужасен, но поне бяха проходими. Сега с този вариатор ще стават само за качване на бордюри!

    Коментиран от #18

  • Бат Саше
    Отговор
    2 10:43  29.03.18
    Ужас! Никога сетивата ми не са можели да приемат дизайна на японските коли, с малки изключения. И като гледам, няма надежда някога да се случи.
  • Как го
    Отговор
    3 10:46  29.03.18
    Постигнаха този клиренс от 22 сантиметра тези са гении.

  • Борисов
    Отговор
    4 10:54  29.03.18
    Истината е само в H6+автомат,иначе адмирирам прогреса колкото и да е скромен във интериора.Като цяло са страхотни автомобили,говоря от личен опит.

    Коментиран от #6, #12

  • Бесен Язовец
    Отговор
    5 11:10  29.03.18
    Ново е, колкото две по стари.
  • Random
    Отговор
    6 11:17  29.03.18

    До коментар #4 от "Борисов":

    H6+ръчка*

    Коментиран от #13, #15

  • Зорлем
    Отговор
    7 11:26  29.03.18
    По другите сайтове пише, че въпросният двигател 2,5 с тези 182 коня не само е основен, а е направо единствен. Дори за модификацията "Спорт" няма да има нищо друго, т.е. няма вече турбини за Форестър. Да, и ръчка нямало да има. Щяло да има CVT със "симулация" на ръчно превключване (каквото и извращение да е това!).
  • Plameni
    Отговор
    8 12:05  29.03.18
    Преди 30 години 2.5 бензиновите атмосферни бяха с над 200 кс.

    Коментиран от #10

  • Не мерси
    Отговор
    9 12:25  29.03.18
    Грозен и ръждив буклук като всички други субарута
  • гост
    Отговор
    10 13:36  29.03.18

    До коментар #8 от "Plameni":

    По-добре си трайте , щото по-следващия ще е 1,6 л / 100 коня , преди да капитулират нацяло и да минат на ток като всички останали или да изчезнат безславно от пазара !!

    Коментиран от #11

  • Гост
    Отговор
    11 14:38  29.03.18

    До коментар #10 от "гост":

    Как пък няма една статия, без да се изходиш с твоите тъпи електрички? Чакай ги да капитулират, ти само от злоба живееш, тесломан! Болна работа!
  • Гост
    Отговор
    12 14:42  29.03.18

    До коментар #4 от "Борисов":

    Като говориш от личен опит, кой е този Форестър с Н6??? Точно такъв мотор нямат и по-добре! Имат един 330 к.с. от 2007 година и той е 2,5 турбобензин. Ама от онези 300 к.с. преди 15 години при STI, не са мръднали. А бяха рали икони.
  • Sandokan
    Отговор
    13 21:18  29.03.18

    До коментар #6 от "Random":

    Доколкото знам Н6 е само окомплектован само с автоматична кутия за Европа и САЩ, за Япония може и да има ръчка, но фабрично едва ли. Плюс това Форестър с Н6 няма, само Легаси и Аутбек се оборудват с такъв двигател.

    Коментиран от #14, #19

  • Random
    Отговор
    14 21:43  29.03.18

    До коментар #13 от "Sandokan":

    3.0R е ръчка.
  • Stenly
    Отговор
    15 22:39  29.03.18

    До коментар #6 от "Random":

    Spec B вероятно
  • ttt
    Отговор
    16 00:56  30.03.18
    Н6 така ли, 6 цилиндъра боксер, аз искам да спомена за конструктивния дефект на този двигател. Пука се дясната глава, само дясната. И това ако е кола не знам, тя няма здрав дригател.....

    Коментиран от #20


  • Субарист
    Отговор
    17 07:39  30.03.18
    Коя коя глава ,хахаха ти колко спукани глави на H6 си видял ? Приказвате без да имате досег до Субаруто ,може би си чул нещо но не си разбрал .
  • Суби
    Отговор
    18 16:22  30.03.18

    До коментар #1 от "Гост":

    Последното поколение има проблем с качването на бродюр, но иначе става за сняг и лек офроуд. Вариатора е по-добър от ДСГ и др. подобни, а в X-mode режим и двигателя се адаптира.
  • Гост
    Отговор
    19 16:26  30.03.18

    До коментар #13 от "Sandokan":

    И Трибека
  • Гост
    Отговор
    20 16:30  30.03.18

    До коментар #16 от "ttt":

    Има прегряли двигатели, но спукани глави? Ако следиш антифриза и маслото сменяш редовно този двигател е прекрасен. А и понася газификация.
  • Иван Господинов
    Отговор
    21 14:21  31.03.18
    Колицата е добра ама от Субару имат крещяща нужда от добри дизайнери.

Напиши коментар:


Публикувай