5 161 16

Суперкарът на Audi срещу мотоциклет

Радослав Славчев

Изданието Autocar организира гонка между мотоциклета Ducati Panigale V4 и суперкара Audi R8 V10. И двете марки са от състава на концерна Volkswagen.

Ducati Panigale V4 е снабден с четирицилиндров двигател с работен обем 1 103 см3, който е заимстван от състезателния модел Desmosedici.

Мощността на мотоциклета е 214 конски сили, а максималният му въртящ момент е 124 Нм. Двигателят на Ducati Panigale V4 работи съвместно с шестстепенна механична трансмисия.

Audi R8 V10 пък е снабден с V-образен десетцилиндров двигател, разполагащ с 540 конски сили мощност и с 540 Нм въртящ момент.

От 0 до 100 Audi-то ускорява за 3.5 секунди, а максималната скорост по каталог е 320 км/ч. Кое от двете превозни средства е по-бързо? Вижте.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • оня същия
    Отговор
    1 13:07  28.05.18
    Panigale 0-100 за 3.28?!? Или моториста е левак, или тоя мотор е тотален ташак..

    Коментиран от #2

  • 2 13:18  28.05.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    3 13:18  28.05.18
    Дукатито за мен! :) Според мен е грешка това за ускорението на мотора от 0 до 100 км/ч, защото за Хонда ЦБР 600 РР го дават 3,0 сек, като тази хонда е към 130 коня, следователно това дукати би трябвало горе-долу за 2,5 да ги направи при тази мощност и тегло.

    Коментиран от #4, #11

  • Моторист
    Отговор
    4 13:20  28.05.18

    До коментар #3 от "Гост":

    Само дето това е мотор, пробвай първо и после говори.

    Коментиран от #12


  • Ал Купоне
    Отговор
    5 13:25  28.05.18
    Клипа не става, много приказки много нещо, на мен тази кушия на Ауди с два японски мотора, много по ми допада ! https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw
  • Гошо
    Отговор
    6 16:01  28.05.18
    И двете са производство на VAG - eталон за емоционалност,качество и надеждност

    Коментиран от #8, #9

  • Зоро
    Отговор
    7 16:10  28.05.18
    Мотора е с launch control което значи че предотвратява превартането при старта и от там идва забавянето, при такава мощност ще е много трудно дори за опитен пилот да направи добар старт, затова хонда 600 прави по добар старт но после няма абсолютно никакъв шанс....
  • Бухахахахахха
    Отговор
    8 18:23  28.05.18

    До коментар #6 от "Гошо":

    Затова ли върнаха сигурно 10млн.автомобила в сервиза?
  • Зоро
    Отговор
    9 22:51  28.05.18

    До коментар #6 от "Гошо":

    Не са производство а собственост на VAG, има разлика.....
  • vasik atanasova
    Отговор
    10 00:35  29.05.18
    само ауди
  • ГОСТ
    Отговор
    11 07:06  29.05.18

    До коментар #3 от "Гост":

    пропускаш малка подробност на едното пише ХОНДА значи е японско и цепи мрака:)
  • АБЕ ДА
    Отговор
    12 08:44  29.05.18

    До коментар #4 от "Моторист":

    Въпреки, че си моторист, предполагам не си на ясно изобщо с ускорението на (пистовите) мотори... само за инфо - SUZUKI GSX-R 1000 2005-06 държи рекорда от 0-100 км/ч за стоков мотор - 2,35 (да това е най-доброто от доста стартове) като цяло опитен моторист, ще ускорява почти всеки път под 3 сек...

    Коментиран от #13

  • Моторист
    Отговор
    13 09:06  29.05.18

    До коментар #12 от "АБЕ ДА":

    Незнам незнам отварям спецификацията му и виждам 0-100 км/ч за 2.8 сек и това е ако моториста успее да го удържи освен това е един от най-бързите мотори. За мотор около 3 сек е нормално после става вече майсторство не е като да стоиш в колата да натиснеш 2 бутона и после педала на газта!!!!!

    Коментиран от #14

  • АБЕ ДА
    Отговор
    14 09:32  29.05.18

    До коментар #13 от "Моторист":

    Като цяло си прав, но си мисля,че и 3 сек. си е доста добър старт. Дукатито има лънч контрол... не се изисква много умение да тръгнеш максимално бързо с него...човека просто си се забави. Поздрави ;)
  • айде мотористи
    Отговор
    15 11:14  29.05.18
    качвайте се всички на по 1 такъв, пирогов зове ;)
  • smeh
    Отговор
    16 16:34  29.05.18
    А направи ли ви впечатление разликата между 11.55 и 10.84 секунди на 400м в разстояние? 2 ТИРА ! Въпреки, че не съм моторист физиката винаги е в полза на моторите - аеродинамика, кг/кс и т.н. Изключение правят свръхтунинговани автомобили които надхвърлят 800 к.с. Но реално на 10 000, 1 попада в тая категория.

Напиши коментар:


Публикувай