Last news in Fakti

23 Август, 2018 13:37 75 280 109

Най-слабо гниещите евтини коли на старо

  • ръжда-
  • коли-
  • корозия-
  • автомобилът на старо
Най-слабо гниещите евтини коли на старо - 1

Сред автомобилните търговци битуват какви ли не митове и легенди за употребяваните коли, като една голяма част от тях е свързана с корозията по автомобилите. Сега, специалисти от Welt hilfe извадиха интересен списък от пет употребявани коли, които според тях гният най-малко.

Най-слабо гниещите евтини коли на старо

По-конкретно става дума за автомобили на възраст от 10 до 18 години в ниския ценови диапазон. Първата позиция се заема от Skoda Octavia, а на второ и трето място се нареждат Peugeot 307 и Renault Megane. Изненадваща за мнозина е четвъртата позиция, която е отредена на Opel Astra с индекс Н. Петицата се допълва от недотам Citroen C5.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Истината

    238 78 Отговор
    От Ауди 80 яйце и Пасат от 90-те години по-здраво в ламарините нямааа...

    Коментиран от #11, #23, #32, #107

  • 2 цистит

    131 104 Отговор
    това рено да го махате от там че ще му сваля емблемата и ще я дам на мигрантите да я оправят

    Коментиран от #6

  • 3 цистит

    56 105 Отговор
    и 307цата не е много за хвалене това 2.0 хди изпълнението и на 200 000 км хвърля турбини хвърля всичко

    Коментиран от #17, #44, #75, #88

  • 4 Буко Баламата

    156 37 Отговор
    Точно па Октавията е гнилоч страшен.

    Коментиран от #105

  • 5 111

    88 7 Отговор
    Много зависи къде е карана.Виждал съм Октавия от Австрия - мноого зле,и такава гаражна в БГ без точка аръжда
  • 6 JEEP

    80 7 Отговор

    До коментар #2 от "цистит":

    То на това рено 2/3 от панелите са стъклопласт. Няма какво да изгние. При голямата градушка от преди няколко години, тези коли нямаха кривини, а дупки в калниците.

    Коментиран от #8

  • 7 Ъхъ

    67 53 Отговор
    Октавия II НЕ гние. Докато Астрата от снимките продължава традициите на Опел в тенекеджийството.

    Коментиран от #70

  • 8 цистит

    18 7 Отговор

    До коментар #6 от "JEEP":

    точно така колега
  • 9 Кольо Дапа

    74 17 Отговор
    А бе вземи си "германка" пък ако ще да е и Мерцедес ще е гнилоч. Ония фашисти 'фърлят сол със самосвали да ги е*.

    Коментиран от #16, #84

  • 10 Интересно

    72 5 Отговор
    Имам Меган 2 и Лагуна 2, почти никаква ръжда, но разбира се и почти никакъв метал. Изобщо не се превъзнасям с тези рендета, просто констатирам от пръв поглед.
  • 11 ооооооо

    28 5 Отговор

    До коментар #1 от "Истината":

    да, ама няма ги вече... Тия - още се движат, затова са в класацията..
  • 12 Японеца

    70 7 Отговор
    В Австрия и Швейцария всичко гние!
  • 13 Японеца

    3 4 Отговор
    Публикувано във факти.бг:
  • 14 Голдън

    86 5 Отговор
    Имам ситроен и рено, и двете коли нямат грам ръжда, а ситроена е 17 годишен, реното - 13. Карам ситроена вече осма година, а реното пета - никакви проблеми. Коли лесни за подръжка, сменям всичко на време, като семейния ми бюджет изобщо не се натоварва. С тях пътувам постоянно - Турция, Румъния и Гърция. Никога не са ме оставяли на пътя. Това за мен е най важно. Едно време робувах на марки, когато имах Ауди 100СС, 2.3 бензин, с турбина. Тази кола нямаше нахранване, а частите й бяха безумно скъпи. Говоря за 95 година....
  • 15 Санчо

    29 61 Отговор
    Най-здравата кола е Форд Сиера.
  • 16 123

    58 2 Отговор

    До коментар #9 от "Кольо Дапа":

    Не само сол колега, а половината Менделеева таблица се излива на пътя там! Затова и при -20 си пердашиш със 140 и колата не мърда!
  • 17 знаещ

    70 20 Отговор

    До коментар #3 от "цистит":

    Хвърля на баба ти хвърчилото. Аз до сега съм карал 3 бр. 307-ци с 2.0 HDI мотор и с 90 и със 110 коня и никога не съм имал проблем с турбината. Кой те знае какъв дарак си вземал отвънка и сега турбината ти е виновна или пък ти си я карал кой те знае как. Аре нема нужда.

    Коментиран от #39, #48, #65

  • 18 Карачо

    83 26 Отговор
    Да ви кажа право, предпочитам да имам проблем с корозията отколкото с двигател, електроника, окачване, турбо, трансмисия...
    Няколко Фолксвагена и Аудита смених. Вярно е, че не гният много (пак си гният, но по-малко), но пък сте сигурен абонат в сервизите на гореизброените проблеми по колата. ВАГ-групата съм е отписал отдавна и вече не ме боли главата.

    Коментиран от #21

  • 19 ауди 80 б4

    72 22 Отговор
    Audi 80 B3, B4 - по добра тенекия не знам. Моята Б4 е на 26 години и грам ръжда няма. Мисля че до към 50 год ще изкара стига и части да има. Изобщо нямам желание да си купувам кола след 2000 г.

    Коментиран от #63

  • 20 гмм

    30 7 Отговор
    Ситроен ксара 2001 италианка ,карам я в БГ вече 10 год. и да търся ръжда не мога да намеря.

    Коментиран от #28

  • 21 Boxer

    26 28 Отговор

    До коментар #18 от "Карачо":

    Аз имам същото мнение, но за рено. Имат 12 години защита срещу ръжда и никаква надежност . Ако не се кара един месец, има нови 5 проблема, ако се кара един месец, още 8-9 неща са извън строя, нямащи нищо общо помежду.си, освен емблемата ...

    Коментиран от #40

  • 22 Опело Астрадало

    8 22 Отговор
    Ако преди всяка зима собственика си подновява гумената боя отдолу или поне нанася антикорозионна вакса пак няма да ръждясват.

    Коментиран от #31

  • 23 хахохихи

    13 2 Отговор

    До коментар #1 от "Истината":

    чети бе другарю , чети!!!! от 10 до 18 години
  • 24 Боян

    15 35 Отговор
    Да го махнете това пижо от там, че тва гние повече от стар Опиил
  • 25 Driver

    11 30 Отговор
    Шкоди моди - рено мено … глупости на търкалета - Ауди А2 и А8 - и двете са от алуминий !
  • 26 Bokosama

    28 15 Отговор
    Volvo S60/80, V70 и XC 60/70/90 - никога няма да видите ръждясали освен ако не са удряни.
  • 27 CL500

    45 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Петицата се допълва от недотам Citroen C5.
    И това изречение завършва недотам...
  • 28 Сашо

    3 7 Отговор

    До коментар #20 от "гмм":

    Моята е от 98 и няма и грам ръжда
  • 29 Лъжа

    12 19 Отговор
    На първо място трябва да е Opel Astra H,
    А на последно е Skoda Octavia !
  • 30 Vuicho Vanio

    57 4 Отговор
    Мога да ви кажа коя гние най-много - Маздата , аз карам такава и след всяка зима се моля да не ми се разпаднат веждите и праговете , иначе Маздюхата е бетон
  • 31 Попело пострадало

    10 14 Отговор

    До коментар #22 от "Опело Астрадало":

    А Опел-о а Ха А-страдало. Най - грозната коруца
  • 32 vasik atanasova

    14 17 Отговор

    До коментар #1 от "Истината":

    НО ТЕ НЕ ГНИЯТ ВЪОБЩЕ
    ТУКА СТАТИЯТА Е ЗА СЛАБО ГНИЕЩИ
    АУДИТА СТАРИТЕ СА ПОЦИНКОВАНИ
    А НОВИТЕ АЛУМИНИЕВИ
    ТЕ ВЪОБЩЕ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ СПОМЕНАВАТ
    ТУКА
  • 33 Xxxx

    29 15 Отговор
    Опела като го спреш на светофара и го чуваш как пука. Ръждясва. Ха Ха

    Коментиран от #71

  • 34 Жан

    15 8 Отговор
    Четете заглавието ЕВТИНИ , а Ауди 80 и Пасата не са много евтини.
  • 35 АРЕС

    15 19 Отговор
    Имам ауди от Швейцария и няма грам ръжда.По здрава кола от ауди за ръжда няма.
  • 36 Манаф

    20 39 Отговор
    Те франсетата от ръжда разбират ,ама ако можеха и коли да правят,нямаше да имат стигане
  • 37 Деянов

    5 3 Отговор
    Следим те
  • 38 Славни времена

    34 0 Отговор
    А на Кадет-а чара му беше в задните вежди...

    Коментиран от #56

  • 39 цистит

    10 14 Отговор

    До коментар #17 от "знаещ":

    150 к.с. 2000 hdi ремонтите бяха около 3 бона ако не броим първоначалното стягане а след това 308 1.6 хди от швейцария как ти се струват 7000 лева за ремонти?

    Коментиран от #42, #43, #89, #94, #108

  • 40 Обикновен човек

    39 2 Отговор

    До коментар #21 от "Boxer":

    И аз имах такова мнение за рено, точно заради такива коментари като твоя! Преди шест години ми предложиха нов меган 3 на много добра цена, като останали бройки на склад. От тогава се родих, за 120к км. съм сменил само едни биалети и накладки. За ръжда не може да става въпрос, макар че купето на меган 3 е от ламарина. Смятам, че марката е доста подценена в БГ, поради простата причина, че автопарка в БГ е много застарял и състоянието на така нар. "нов внос" автомобили е доста лошо. Немските автомобили си имат същите болежки, като останалите (говоря от личен опит) и всичко зависи колко е била бита колата преди тебе.

    Коментиран от #50

  • 41 Petko

    17 31 Отговор
    Това са пълни глупости и явно статията е писана от човек, който не е запознат с автомобилите. Всички от цитираните автомобили са доказани гнилочи. Единствено Ауди е с много добре обработени ламарини и по тях ръжда избива само ако е имало удар и след това е пребоядисано. Шкодата е чист боклук- скъпи части и необработена ламарина. Останалите изобщо няма да ги коментирам. Това е моето мнение, който не ми вярва да си чипи главата.
  • 42 Опело Астрадало

    12 17 Отговор

    До коментар #39 от "цистит":

    Като не знаете да си купите яка кола. Хонда Акорд. Давайте.
  • 43 Filo

    9 2 Отговор

    До коментар #39 от "цистит":

    По - голяма глупост от това не бях чувал. Явно си от конкуренцията, иди пусни една вода да не свършиш работа в гащите.
  • 44 Мимо

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "цистит":

    Щото 2.0тди е по - добре
  • 45 ВАГ

    24 3 Отговор
    Най-негниеща и евтина кола е Волво 850 , гаранция.
  • 46 Ayhan

    15 25 Отговор
    Аз карам голф2'роден в възродителния процес.на бг.карам го 16.години.поддържам го нему давам прахда падне върху него мия себе си и него.ии няма ръжда.според мен голфа е най здрава кола

    Коментиран от #54

  • 47 GTE

    30 4 Отговор
    Имам познати от Монреал. Взеха си РАВ4. За да важи гаранцията от 3 години, 2 пъти през зимата колата минава на боя отдолу с някакъв асфалт тип боди. А в праговете вратите и предния капак се вкарва яко восък. И при все това на 4-тата година предния капак беше за смяна, а и отзад се появиха язви. Просто влагата, зимата, химията и климата са агресивни и дори при най-здрава и старателна подръжка метала на удържа.
  • 48 Гошу

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "знаещ":

    Значи всяка година я сменяш
  • 49 Е79

    5 3 Отговор
    Ей цистит, става реч за ламарини бе пич....( 307 споменаваш)
  • 50 Boxer

    2 3 Отговор

    До коментар #40 от "Обикновен човек":

    Пожелавам ти късмета никога да не те напуска : )

    Коментиран от #83

  • 51 факт

    1 1 Отговор
    ГЛУПОСТИ
  • 52 nikolai

    9 11 Отговор
    ауди 98 година а4/ 90 коня дизел . Няма умиране
  • 53 Дългия

    39 5 Отговор
    Ей аман разбирачи,които са карали две коли в живота си.По рядко ще видите изгнило рено и пежо и е факт.Немски кенефи изгнили има от всички марки.Добре бе привържануци на ВАГ групата влезте си във ВАШИТЕ форуми и си ги хвалете.

    Коментиран от #60

  • 54 Митака

    5 1 Отговор

    До коментар #46 от "Ayhan":

    1.6 чист дизел
  • 55 Капитан Барбоса

    9 20 Отговор
    Те са сгрешили заглавието, това са най-бързо изгниващите автомобили.
  • 56 Ех Кадет

    9 0 Отговор

    До коментар #38 от "Славни времена":

    Имах този модел! Бях му направил оптичен тунинг GSI, и вежди и прагове от 1мм ламарина.
  • 57 незнайко

    5 23 Отговор
    ТОВА В СЪЩНОСТ СА ПЕТТЕ НАЙ ГНИЕЩИ КОЛИ !!! Кой прави тези безумни твърдения ???
  • 58 Dain

    17 3 Отговор
    Ха, ха. От 15 години карам Еспас 1,2,и сега 3.22 годишна гаранция на шасито, за купето няма да говоря. Успех с каруците.
  • 59 Ефтини сензации

    14 10 Отговор
    Боли ме този в крачола за тва колко щяла да изгние колата.
    Първите 5 години нищо не изгнива, за следващите 5 да му мисли този на който я продам.
    Вярно големи говна хвърлят из Австрия.
    Зимъска като ходих на ски ренджа от черен бял беше станал като спрях у Хърватска кафе да пия.
  • 60 ВАГ

    10 27 Отговор

    До коментар #53 от "Дългия":

    Рено и Пежо не гният заради краткия си живот . Как да изгние като на 10г се хвърля ,гледат се при еднакви критерии ,пример: Рено на 10г от Австрия и ФВ на 10г от Австрия и еднакъв пробег.

    Коментиран от #68

  • 61 Защо спорите

    24 2 Отговор
    Другари, дайте да отворим темата "Защо приемаме за нормално да се интересуваме от коли втора употреба " За гниенЬето спорите, сякаш сте крупни акционери във фирмите, произвели колите ви.
  • 62 Мммм

    1 2 Отговор
    Имаш доста висока температура, пий си хапчетата за да спадне,че те изгубихме с тия глупости дето пишеш.
  • 63 Карач

    8 5 Отговор

    До коментар #19 от "ауди 80 б4":

    НЕМАШ ЖЕЛАНИЕ ЩОТО НЕМОЖЕШ.
    САМО ЧИСТО НОВА КОЛА МУ Е МАЙКАТА.
  • 64 Ръждив мерцедес.

    27 4 Отговор
    Моя мерцедес Цл500 от 2007г.елате да го видите целия под калниците е ръжда,а и не го карам почти зимата.Дал сам над 40 хиляди лева за ремонти и обслужане на тази гробница.Отделно всеки знае ,че мерцедеса гние повече и от опела.Направо купето може да изпадне от шасито.Общо взето никога повече мерцедес!!!!

    Коментиран от #86

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 galeff

    4 9 Отговор
    Имам Мазда Премаси на 15г. и няма капка ръжда.

    Коментиран от #82, #99

  • 67 гост1

    14 5 Отговор
    От къде я пръкнаха тая Октавия в тази класация?????????? Нема такъв ръждоход на 3-та година !
  • 68 ддрт55

    11 2 Отговор

    До коментар #60 от "ВАГ":

    На 10 години от Австрия и пластмасовата кофичка има гнилоч. Няма Рено,няма Голфе-всичко е пред разпад. Ако искаш здрава ламарина-кола от Италия или Франция.

    Коментиран от #74

  • 69 Психо

    11 3 Отговор
    Алфа Ромео на 20+ никаква ръжда.Нисан Тино на 12г. все едно сега е излязъл от шоурума.И немогат да разбера , какво значение има модела на двг- то?
  • 70 Октавянчо

    8 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ъхъ":

    Точно Октавия2 гние на умиране-от магазина я имам и съм минал само 130к. км, почти всички детайли имат най-малко наченки на ръжда.Колата почти не се кара зимата,седи на подземен паркинг и е редовна гостенка на мивките.Просто една кола стане ли на 5 години започва с ръждите(коя повече,коя по-малко).За да се запази от ръжди трябва да е от централна или южна Италия,където сняг не виждат.
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 гост

    10 1 Отговор
    Пежо 205 87г с оригинална избеляла боя без ръжда под боята излиза някаква бяла основа!!
  • 74 ВАГ

    4 6 Отговор

    До коментар #68 от "ддрт55":

    Вярно е,но по-горе сравняват Пежо и Рено по на 5-6 г с 25годишен ФВ,това дразни.
    И все пак има такива ,както съм казал в 45 ком Волво 850 ,даже има и олюпена боя по калниците и пак няма ръжда.
  • 75 Kuikar

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "цистит":

    Ха ха, новите мерцедеси хвърлят торбини на по 40-50 хиляди даже А45 -ПЛЮКАЛКАТА , 30хил. Не кара !

    Коментиран от #78

  • 76 onq s konq

    11 4 Отговор
    Не може да се прави коректна класация за ръжда по купето/пък и не само/ на автомобили,като извадката се базира ЕДИНСТВЕНО НА ОПРЕДЕЛЕН ВРЕМЕВИ СЕГМЕНТ.А иначе всички знаем,че РЕШАВАЩО в случая е НАЧИНА НА ЕКСПЛОАНАЦИЯ,т.е. дали колата е "гаражна",дали се кара целогодишно,влажността на климата в региона и препаратите които се употребяват традиционно за обезледяване,дали колата е блъскана/старо правило е че там където мине оксижена,ръждата не закъснява/,но...важното е да има "класация".
  • 77 ТМВ

    11 2 Отговор
    Ланчия Капа дори и в Германия не гние, който не вярва да влезе в немското мобиле и да погледне!
    PS; Аз не карам италианска кола.

    Коментиран от #81

  • 78 ВАГ

    5 1 Отговор

    До коментар #75 от "Kuikar":

    От де ги фърлят тез тОрбини ла ,през джама ли?!!! Ти колко нови Мерцедеса имаш?!!
  • 79 статистическа грешка

    7 5 Отговор
    Точно шкодите и рендетата как гният, бедна ви е фантазията.
  • 80 Христо

    7 5 Отговор
    Аз сьм в германия хората си карат новите коли а ние копуваме старите и почваме ремонтите мерцедес това е колата
  • 81 Lancia

    9 1 Отговор

    До коментар #77 от "ТМВ":

    Ланчия Капа не гние защото е с поцинковано купе
  • 82 мазда

    8 3 Отговор

    До коментар #66 от "galeff":

    Имам мазда 6. нямам никакви проблеми с нея, като изключим корозията, гние като за световно
  • 83 Обикновен човек

    7 2 Отговор

    До коментар #50 от "Boxer":

    И аз ти пожелавам да имаш късмета да караш нов автомобил. За жалост в наши дни и "късмета" си има своята цена, ако ме разбираш. Далеч съм от мисълта, че рендетата са някакви велики автомобили, но за цената си имат прилично качество и ако ги обгрижваш с добри консумативи могат да не създават проблеми. Това понятие "да не те оставя никога" съществува само в мечтите на българина. В момента всяка технология се прави да издържа точно определен период от време, така е и с колите. Но много избягахме от темата. По принцип за стар автомобил на 10+ години най-доволен съм от японските. Имал съм хонда и нисан. Наистина здрави за годините си автомобили, но пък там проблема с ръждата си го имаше доста сериозно, особено при хондата.

    Коментиран от #85

  • 84 Hbcautoparts

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "Кольо Дапа":

    Кольо Дапа ти колко коли от Германия до сега си купил, че много ми е интересно разсъждени ето? Това със тея митове и легенди го остави цялата истина, е че читави те коли в Германия струват двойно и тройно повече от колкото се продават в Бг и малко хора се сдобиват с токива! ! ! И от там произлизат легендите с ръждата.
  • 85 Boxer

    8 1 Отговор

    До коментар #83 от "Обикновен човек":

    Благодаря за пожеланието . Реното за което говоря е третото и последното,което съм купувал. Сценикll 2004г. Когато го купих беше на 4 г. Не съм му ремонтирал : резервоара , скоростната кутия и седалките...
    Сега съм със Субару и съм много доволен, вече 4 години : )

    Коментиран от #93

  • 86 Plameni

    6 0 Отговор

    До коментар #64 от "Ръждив мерцедес.":

    Явно е , че нямаш Mercedes CL 500 2007 г., ама от къде реши,че точно този модел има ръжда същия има трийсет години гаранция срещу корозия.
  • 87 Old cars

    11 2 Отговор
    Пежо 205 почти 30 годишно. Продадох го без никаква ръжда. Между боята и ламарината има някакво белезникаво покритие на което водата не действа по никакъв начин. Сега вече никой няма сметка да прави такива коли. Защото колите се правят от счетоводители не от инженери.
  • 88 Гостът

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "цистит":

    Нали се сещаш,че 200 000 в БГ са 500-600 000 хиляди реални,така че коментара е излишен.
  • 89 знаещ

    8 0 Отговор

    До коментар #39 от "цистит":

    "150 к.с. 2000 hdi" - ТАКЪВ ДВИГАТЕЛ НА ПЕЖО НЯМА МОЙ ЧОВЕК. НЕ ПОДВЕЖДАЙ ХОРАТА. ЯВНО НИЩО НЕ РАЗБИРАШ ОТ ПЕЖО, НО ИНАЧЕ МНОГО ЗНАЕШ.
  • 90 Калчо

    8 2 Отговор
    Така като ви слуша човек, всички сте големи професори! Относно корозията, всичко зависи от много фактори! При какви условия се кара колата. Карай я цяла зима на гадната луга, а след това искай, да не ръждясала. Няма такъв филм!
  • 91 Бенц

    10 0 Отговор
    Мерцедес Бенц 190 не гние ако не е удряна. Карам такава на 27 години и няма грам ръжда.
  • 92 Гошо

    9 0 Отговор
    Еееееее, вие хем искате да сигурна от ламарина , хем да не гние . Такава няма !!!! Правите като мен, копувате си Лаборджини или Смарт и решавате въороса поне с гниенето.(За първата не стигнха парите)
  • 93 Обикновен човек

    5 0 Отговор

    До коментар #85 от "Boxer":

    Жив и здрав, да си го караш! Субару е страхотен избор! Без да съм имал ми е ясно, че са много корави машини! :)
  • 94 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "цистит":

    Струва ми се,че си карък?!
  • 95 Георги

    1 2 Отговор
    Голф 2,класика в жанра.
  • 96 жоро уудстока

    2 4 Отговор
    през год.на феста"уудсток"направих2сефтета-на"москвич"и валя,която ми лепна още едно-триперливо/голям"късмет"/.от тогава смених доста-от1969г.последните25г.имах две"короли"и два "мерцедес-а".е,по-здрави коли няма.откакто се помня,битува-"мерцедес"и останалите.против са само,които не са го имали.хай със здраве- дедо.
  • 97 жоро уудстока

    5 8 Отговор
    едни извратеняци,измислили френската любов/да са живи и здрави/слагат за емблема вагина/рено/.та имам девиз-френска любов-да-френска кола-не!разрешавам да го плагиатствате.

    Коментиран от #98, #100

  • 98 Отчайващо тъп си

    5 1 Отговор

    До коментар #97 от "жоро уудстока":

    Ако знаеше само колко си тъп...
  • 99 Яяя

    2 0 Отговор

    До коментар #66 от "galeff":

    Я погледни бомбета на предните макферсони и тогава пиши
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Vik

    4 0 Отговор
    Пежо 106 98 година няма грам ръжда от италия е,10 години я карам и няма толкова евтина кола за подръжка
  • 102 onq s konq

    4 1 Отговор
    Комшията има трабант и само къде е избелел от слънцето ама ръжда нема а моито беенве къде е по ново с цели 5 години е целото на дупки

    Коментиран от #103

  • 103 konq s onq

    2 0 Отговор

    До коментар #102 от "onq s konq":

    Що бе оня , коня ли го нарита ?
  • 104 гост

    2 0 Отговор
    Карам 18 год. Партнер- няма ръжда , а стои на улицата !
  • 105 Ггг

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Буко Баламата":

    Октавията от 2004 натам не гние, не пиши глупости, астра е частично подцинкована
  • 106 Ръждилен барутник

    0 1 Отговор
    Някой с Ауди а3 няма ли
  • 107 Чарли

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Истината":

    Ох сирома колко си заблуден
  • 108 Фред

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "цистит":

    2000 hdi 150 коня НЯМА ТАКЪВ ДВИГАТЕЛ.
  • 109 анонимен

    0 0 Отговор
    Имам 2 тойоти на по 300 000км. С едната съм обиколил цяла Европа, предимно през зимата, над 10 пъти до Германия през Австрия, другата не е излизала от България. Вече обмислям подмяна на цялото окачване, по ламарините няма корозия, но отдолу е ужас. Другата няма грам ръжда, като излязла е от магазина(все пак знаем в България колко се опесачава).