8 620 11

Двойно предаване за новия Mustang

Георги Касабов

Следващото поколение на Mustang ще се появи през 2021 г. и ще бъде базирано на модулната платформа на Ford, която ще залегне също така в основата на бъдещите Explorer и Lincoln Navigator, разказва в интервю за Automotive News главният изпълнителен директор на компанията Джеймс Хакет.

С прехода към нова архитектура Mustang ще запази задното си задвижване, но ще се появи и нова модификация с двойно предаване. Още преди дебюта на новата генерация на модела - през 2020 г. - гамата ще бъде допълнена и от хибридна версия.

Макар да се смята, че Mustang никога не е имал четири задвижващи колела, такъв автомобил все пак е съществувал. През 1965 британската компания Ferguson Research изработва три екземпляра с централен диференциал, който разпределя въртящия момент между двете оси в съотношение 37:63. Ford обаче се отказва от идеята да ги произвежда серийно заради високата цена на системата.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • ккк
    Отговор
    1 18:41  31.08.18
    Силни личностни характери + обединяване на национални ресурси, вкл.кадрови + професионализъм + постоянство = световен стълб на автомобилостроенето= световни блестящи образци= Мустанг /и мн.др. от моделните им гами/ Слаби политици и подлизурливите им подлоги + разединени и разграбени национални ресурси + евтина неграмотна ръка с нагласи да работи "кък моа и кък доа"+"абе еб--съм му--ма--та, оно си моа и те така-т.е нема проблеми" = липса на автомобилостроене = мизерия = национално погиване.

    Коментиран от #2

  • 7878
    Отговор
    2 18:44  31.08.18

    До коментар #1 от "ккк":

    Дрън дрън та пляс

    Коментиран от #3

  • ккк
    Отговор
    3 18:57  31.08.18

    До коментар #2 от "7878":

    Вместо да се дават какви ли не фалшиви класации за най-продаваните автомобили и т.н и т.н , моля да се изнася текуща информация от целият Български пазар каква сума излиза към чуждестранните производители за закупуване на нови автомобили, вкл. 2ра ръка, консумативи, резервни части и др.?! Вие всичките ще бъдете шокирани какви огромни парични потоци излизат навън, от нашата икономика, т.е от нашите джобове. Е помислете, а ако имаше българско автомобилостроене /говоря за целокупна индустрия, не само за сглобяване/ и изнасяше навън автомобили и то по целия свят, колко парични потоци щяха да влизат, а ?! Давате ли си сметка ? Дрън, дрън па пляк
  • ккк
    Отговор
    4 19:29  31.08.18
    И само едно уточнение не Българско автомобилостроене с чуждестранни фирми, а с български фирми, чийто собственици и персонал имат за център на жизнените си интереси територията на България, а не навън!!! Щото ще си стане както си е и досега, всички пари ще изтичат чрез чуждестранните търговски вериги-навън чрез чуждестранните им стоки които са 90% от потреблението.....от сапун до трактори и луксозни возила предимно за "шефовете" на ............. и на .....................

    Коментиран от #6


  • Драйвьр
    Отговор
    5 19:50  31.08.18
    Ох,котьо на батка убавеца!
  • гост
    Отговор
    6 20:35  31.08.18

    До коментар #4 от "ккк":

    Добре звучи на теория , само че ти куцат много сметките !!! Тия глупости за собствено производство можеш да ги забравиш веднага щото сме 2018 г и напълно вътрешно производство няма дори в Германия и Япония , да не говорим за България !!! Да не говорим , че тука 90% от умниците плюят по Дачия , дето е 90% Рено и сънуват само Мерцедес и БМВ , ти 100% българска кола си тръгнал да налагаш , хахахха !! Обаче основния проблем е съвсем друг !! Имаш годишен внос на петрол и петролни продукти за ЧЕТИРИ И ПОЛОВИНА МИЛИАРДА !!!!!!!!!!! ГОДИШНО всяка година !!!! Него в България ли ще го произведеш ?? А тока е 100% произведен в България !!!!! Прави си изводите !!

    Коментиран от #8, #11

  • Луда 🐞
    Отговор
    7 20:55  31.08.18
    Не зная защо ,като видя хубава кола,ми става едно хубаво на душата!!!
  • ккк
    Отговор
    8 08:45  01.09.18

    До коментар #6 от "гост":

    Честно, кажи си че не си действащ икономист и не са ти ясни нещата, недей да си съчиняваш вестникарски доводи. Всеки знае за ограничеността на ресурсите и всеки е наясно какви и колко икономически връзки оптимално може да организират, така ще е и тук, така е и навсякъде другаде. Да не обяснявам надълго, ще направя обобщение, което също така крие и неточности и неверни данни, но илюстрира добре: Форд Фокус е Американски автомобил, конструира се в Германия от германци, ползва се шведска стомана, италианско масло, сглобява се от турци и др. с двигател правен в Румъния и т.н и т.н. Така, че разбирай под целокупна индустрия опита да се създадат максимално много икономически връзки по линията добив на суровини - преработването им, и при етапите на производство на машините, и при полуфабрикатите им, и при елементи им и сглобеният краен продукт и т.н. Разбира се, че е неизменно да се ползват и чужди суровини, материали, елементи и машини, - въпроса е колко и какви на каква цена. Т.е да се опитаме в голямата им част целият цикъл да е съграден тук а не да сме като шивашки цех където карат плат, конци машини и др.от дрехата само трудът е български-ишлеме. Между другото така непълноценно работи и най работещият сектор в БГ земеделието: чужди са семената, торовете и препаратите, горивата, машините и мн.др. собствен е само труда и земята.....о.к? Затова сме бедни !!!!!!!!!!!!
  • селянин
    Отговор
    9 14:16  01.09.18
    ,,Bullitt,,със Стив Маккуйн и Мустанг GT-390..,,Gone in 60 sekonds,,с Никълъс Кейдж и Мустанг GT-500 Eleanor..класика в жанра.
  • сладурче
    Отговор
    10 16:21  01.09.18
    Преди малко ми казаха една приказка!,,Затова те харесвам,защото с малко приказки,много неща казваш,,!
  • Язе
    Отговор
    11 21:35  01.09.18

    До коментар #6 от "гост":

    Да те разбирам така-Да караме Тесла( всяка нощ я сънуваш)защото тока е 100% произведен в БГ?Мдаааам,това е начина тока да стане 1лв/kWh.Всички ще сме доволни.Може и електрокари Балканкар да караме.Те също са БГ,не 100% но доста голям процент.Linde са по-добри🤗

Напиши коментар:


Публикувай