Last news in Fakti

17 Септември, 2018 20:07 10 252 16

Peugeot възражда култовото 504 Coupé

  • peugeot-
  • 504-
  • 504 coupé-
  • pininfarina-
  • париж 2018

Модерна версия на легендарното 504 Coupé ще заеме централно място на щанда на Peugeot на автосалона в Париж, който отваря врати на 2 октомври. В интервю за Autocar шефът на френската компания Жан-Филип Емпарато нарича прототипа "радикален" и твърди, че е разработван цели две години.

От Peugeot разкриват съвсем малко от външността на автомобила и пазят в тайна дори името му. По неофициална информация серийната версия на концепта ще се превърне във флагман на марката и ще получи електрическо задвижване.

Купето най-вероятно ще бъде базирано на 508. Новото поколение на най-голямото Peugeot има обща особеност с произвежданата между 1968 и 1983 г. 504-ка (в Китай моделът се сглобява до 2006 г.) - емблемата с трицифрения индекс на предния капак.

През 1969-а Peugeot 504 става Европейски автомобил на годината, а на салона в Женева е представена версията Coupé с дизайн на Pininfarina. Двувратката с четири- и шестцилиндрови бензинови двигатели с обем 2.0 и 2.7 литра и мощност от 98 до 144 к.с.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЕвроЗона

    27 0 Отговор
    Това ще е Яко!!!
  • 2 W 124

    40 1 Отговор
    504-та си беше яка във всяко отношение-интериор, екстериор, мотори... Бих я карал и сега. Жалко, че вече няма такива автомобили /не е само носталгия за младите години/.
  • 3 Койчо

    28 3 Отговор
    Тримата глупаци от TopGear казаха един път, коя кола е покорила Африка. Не е нито Лендровър, нито Тойота. А е 504.

    Коментиран от #4, #5

  • 4 До Койчо

    13 7 Отговор

    До коментар #3 от "Койчо":

    В този сайт спомене ли лошо за Тойота, е все едно в сайта бг мама да предложиш да се спрат детските и да се намали майчинството на 2 седмици.
  • 5 504 RULZ

    12 0 Отговор

    До коментар #3 от "Койчо":

    Абсолютно подкрепям! Лични наблюдения от 1979 до 1987 в: Либия (основно), Алжир, Тунис, Египет. За Африка моделът беше различен от европейския.
  • 6 Кольо Камиона

    5 3 Отговор
    504 за времето си беше чудесен автомобил, след това и 205 беше много добра, оттогава насам вървят само надолу, би било добре ако съвземат за да разнаообразим баналния спор немски-японски.
  • 7 GTE

    11 0 Отговор
    504 и 505 бяха като цяло супер успешни модели за времето си.
  • 8 собственик

    3 7 Отговор
    имам 308 и ако трябва да споделям личен опит с колата няма никога да си купите пежо камоли ново

    Коментиран от #11, #14

  • 9 Тонино

    10 0 Отговор
    Имах 504 В Зората на демокрацията беше уникална кола невероятна визия вероятен комфорт за времето си разбира се
  • 10 Гоуфу

    3 4 Отговор
    Абе пичове нещо ми тропа на гоуфу кат минавам през дупки, дано не е сериозно че ше останем без кола. Ма то и рег клапан за турбото е за смяна, така че...
  • 11 Питам

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "собственик":

    308 първо поколение са бъгави. Имат фабрично заложен дефект. Новите - след 2015 може и да са по-добри. Твоята коя година е?

    Коментиран от #15

  • 12 Алексей

    9 0 Отговор
    Имах 405 ново купено 1990 година от братя василеви, след това 2003 си купих 406 пак ново от сфа. На 405 1.9 дизел му навъртях 450 000 км. На 406 1.8 бензин за момента са му навъртял 280 000 км
    Колите като цяло са съвсем нормални, предвид че се експлоатират в България. 406 започна да прави разни номера с електрониката, но като гледам всички около мен с коли на 15 години мрънкат от електрониката. А тя електрониката в 406 е изцяло немска Бошовска.
  • 13 Жорко

    3 0 Отговор
    Пежо 504 е била наистина легендарна кола. Един приятел на родителите ми през периода 1979-1981 г. е работил в Либия. Там е сглабял Пежо 504 за местния пазар, както и цяла Северна Африка. Та този майстор и монтьор казваше, че тези коли са пословично здрави, след като арабите са ги търкаляли до гроб и почти с никаква поддръжка. След 504 идва и 505 - също с легендарни качества.
  • 14 Фен на Пежо

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "собственик":

    И аз имам личен опит от пежо 308 дизел и съм супер доволен. В близките поне 10 години не бих го сменил, а ако все пак реша да го сменя то ще е пак с Пежо и отново с дизелово.
  • 15 Фен на Пежо

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Питам":

    И кое им е е бъгавото защото аз проблеми с моята 308-ца не съм имал а не я карам от вчера
  • 16 Русенец

    1 0 Отговор
    По-удобна, красива и практична кола от 307 комби няма !