През тази година Porsche ще пусне в серия своя електромобил Taycan. Това обаче не е новост за редовно следящите автомобилните новини. по-интересното е, че новият електромобил ще има версия Turbo. По-конкретно индексът Turbo ще бъде съхранен, въпреки отсъствието на каквито и да било нагнетатели при чистите електромобили.
Стандартно, наименованията на модификациите показват характеристики и особености на силовия агрегат - мощност, наличие на турбокомпресори и т.н. Но с електромобилите всичко в тази насока е по-сложно. От Audi например, тръгнаха по друг път, интегрирайки индекси в семейството E-Tron, в която е шифрована мощността на мотора.
От Porsche обаче са решили да не изневеряват на традициите. Новият електромобил Porsche Taycan ще разполага със стандартните за марката модификации - Taycan, Taycan 4S и Taycan Turbo. Така за първи път индексът Turbo ще бъде използван за автомобил, който не разполага с турбокомпресор.
Що се отнася до цените на първото серийно електрическо Porsche, то от компанията заявиха, че базовият Taycan ще се предлага за $90 000 - $95 000. Следващият вариант Taycan 4S ще е малко по-скъп. Неговата цена ще е в диапазона $95 000 - $100 000, а изпълнението Taycan Turbo няма да може да се купи за под $130 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БББ
Коментиран от #2, #4
13:36 07.01.2019
2 Този
До коментар #1 от "БББ":
Че кой ти говори за дизел бе колега, погледни по-добре, става въпрос за електричка. Иначе ужасна гпупост е това, то по тая логика не турбо ми с ракетен двигател я пишете да хваща окото.. :D13:41 07.01.2019
3 тъпта
14:22 07.01.2019
4 Антон
До коментар #1 от "БББ":
Какъв ваг, какъв дизел, какво турбо? Толкова сте неграмотни че дори не разбирате какво четете!Коментиран от #10
14:55 07.01.2019
5 Електрика
16:06 07.01.2019
6 Мечта
16:41 07.01.2019
7 ApoloN
17:21 07.01.2019
8 Асд
Откъдето и да го погледна Ферари 488 е в пъти повече кола за кеф, за същите пари, отколкото Поршето.
На последните 24 часа на Льо Ман бяха ограничили горивото на Ферарито, а на Порша не въведоха никакви ограничения за да има интрига е съревнованието.
18:13 07.01.2019
9 Валерката Божинофф
20:05 07.01.2019
10 Hdhs
До коментар #4 от "Антон":
По-добре ти се върни и прочети коментара отново. Поршето е ваг, турбото традиционно се свързва с дизеловите коли и е най-малкото странно да го сложиш на електромобил , което н свой ред показва объркването и неразбирането на ваг и като цяло невъзможността им да са актуални . Май неразбралия в случая сте вие! Неграмотността струи от вас! (умишлено с малка буква)Коментиран от #11, #13
22:12 07.01.2019
11 Sport chrono
До коментар #10 от "Hdhs":
По-смехотворен коментар от това няма накъде :D Турбото било нещо си на дизелите във ВАГ групата :D. Че и обиждаш други коментирали. Та за неуките: При Порше "Турбо" е обозначение на по-скъпа модификация (БЕНЗИНОВА!!, при дизелите не използват "Турбо" в името). Стандартните/базови/евтини модификации на даден модел нямат турбини. А се пишеш фен на вагина групата...Та за да разбереш по-правилно приеми, че "Турбо" на Порше е като "S" на Audi. Пример: Audi a8 = Panamera 4(4s), Audi s8 = Panamera Turbo (Turbo S).Komprende? А, до коментар #1 БББ, къв дизел и ти кви 5 лв, разбираш ли в статията за какво точно се пише?Коментиран от #16
23:28 07.01.2019
12 Брат
02:53 08.01.2019
13 Антон
До коментар #10 от "Hdhs":
Ти си за съжаление! Колегата в коментар 11 ти го е обяснил. Само е пропуснал версиите GTS , които са позиционирани над 4s и под турбо моделите. А ти ако искаш свързвай турбо освен с дизели и с астрофизика, ограничението си остава изцяло за тебКоментиран от #14
08:30 08.01.2019
14 Брат
До коментар #13 от "Антон":
Здрасти колега. Вече е 08. I. ама все пак - ЧНГ. Следя коментарите под статиите и съм забелязал, че твоите са винаги обективни, адекватни, с конкретни факти по темата. Понякога дори съм се учудвал на търпението ти :) Да си жив и здрав. Успешна година.Коментиран от #25
09:50 08.01.2019
15 Кибик
10:27 08.01.2019
16 моник
До коментар #11 от "Sport chrono":
Хаха човека два пъти ви го обясни и ти и тоя другия още не отбирате грам. В името на модела играе повече маркетинг отколкото реални отехнически обозначения. Отдавна като пише примерно C180 не означава, че двигателя е 1.8 непременно. Също така като пише турбо не става дума непременно за турбина, която нагнетява въздух. Имената на моделите са нещо абстраквно, НО все пак се следва някаква традиция. Турбо пише на дизеловите коли. В някакви по-редки случаи може и на някакви бензинови, но да го сложиш на кола без ДВГ е просто лош вкус. Ама сте бавни, трябва всичко да ви се СМЕЛИ БАВНО ЧЕ ДА ВЛЕЗЕ хахаха...Коментиран от #18
10:39 08.01.2019
17 б а ц о
10:41 08.01.2019
18 Sport chrono
До коментар #16 от "моник":
Разбирателю, запознай се с марката преди да ръсиш простотии... При Порше досега ВИНАГИ "турбо" модификация е означавала, че колата има НЕПРЕМЕННО турбина, която нагнетява въздух, същия като този в главата ти. Никое Порше няма модификация "турбо" на дизелов агрегат. Нафтовите им печки си имат турбинки, но това не значи, че са модификация "турбо". А относно коментара ти "може и на някакви бензинови", най смисленият отговор е просто хАаХха10:54 08.01.2019
19 Гост
11:57 08.01.2019
20 Никой
12:14 08.01.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Зелено
14:07 08.01.2019
24 4х4
14:30 08.01.2019
25 Антон
До коментар #14 от "Брат":
Чнг - живи и здрави, това е най-важното!17:35 08.01.2019
26 оня с дроня
19:36 08.01.2019