16 703 85

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

Обновеното Renault Kadjar е също толкова приятно на външен вид, колкото и досегашния модел - даже е дори по-хубаво. Цената му обаче е по-висока, но това не е заради екстериорните и интериорни промени, а е заради новите двигатели, които вече отговарят на протокола WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test). Къде е тайната и какво добави и какво загуби Kadjar след обновяването си? Отговорите на тези въпроси се опитахме да разберем след обстоен тест на модела, впечатленията от който ви представяме сега.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

Екстериор
Французите са направили сериозно допитване сред клиентите си и на база на тази информация са нанесли корекциите при рестайлинг версията. Точно поради тази причина външността не е променена кардинално. Линиите на новия Kadjar обаче са станали по-елегантни и по-плавни. Радиаторната решетка е с нови хромирани вложки, по-широка е, а броните също са променени, като основната им разлика е, че са по-широки.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

Като цяло кросоувърът практически е съхранил досегашните си габарити, като е станал съвсем малко по-дълъг (Д х Ш х В - 4449 х 1836 х 1607 мм). Междуосие - 2646 мм. Сега, след обновяването, Kadjar прилича повече на, наричаните от французите премиум модели, Koleos и Talisman. Още от видимите екстериорни промени са свързани с това, че автомобилът има ефектна псевдо защита, интегрирана в задната броня, а мястото за регистрационната табела е качено по-високо.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

Интериор
Вътре е практично и същевременно авангардно както преди, но на очи се набиват новите кресла. Те са с нова структура и разполагат с по-силно изразена странична поддръжка. По-удобни са и предлагат оптимална ергономия. Подлакътникът, предназначен за водача вече се регулира и по дължина, което беше един от интериорните недостатъци на досегашния Kadjar. Мултимедийният комплекс също е обновен. На 7-инчовият дисплей се проектират данните от системата R-LINK 2.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

Недостатък обаче продължава да е навигационната система, която реагира малко мудно и невинаги знае търсените от вас улици. Другият такъв е свързан с А-колонките, които са доста дебели и затрудняват отчасти видимостта на водача в завои. Що се отнася до комфорт в купето обаче Kadjar може да се причисли към лидерите в този сегмент. Ефектна подсветка, оптимално разстояние за краката на пасажерите и отпред, и отзад и голям багажник (577 л. по VDA) са все предпоставки за отличен комфорт. Материалите в купето са станали по-качествени, но само отпред. Отзад подлакътниците си остават все така твърди.

Двигател и ходови характеристики
Агрегатът Energy dCi 150, който единствен се предлага с 4х4 задвижването на модела има отлична динамика и е доста икономичен. Това, според нас, е препоръчителният агрегат сред дизелите. Наличен е и дизел със 115 коня, както и нов бензинов мотор, който се предлага в две мощностни характеристики - 140 и 160 конски сили. Именно бензиновият двигател, който е съвместна разработка на Mercedes и Renault обаче е оптималният вариант за този автомобил.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

Въпреки обема от 1.3 литра, усещането е за далеч по-динамична езда, тягата е достатъчна за уверено изпреварване, а самият мотор е изключително безшумен. Последното се дължи и на значително подобрената звукоизолация в салона. Разходът му не надвишава 8 литра на 100 километра. Оборудван е и с филтър за твърди частици (GPF), използващ се все по-често при новите бензинови двигатели с директно впръскване.

Обновеният Kadjar се управлява много приятно. Воланът е информативен, кренът в завоите - неголям, а паркирането в градски условия - безпроблемно. Единственият минус тук е свързан с камерата за задно виждане, която е разположена така, че много бързо се зацапва и замъглява при лоши метеорологични условия. По магистрала Kadjar безпроблемно се движи със скорост от 170 км/ч и това съвсем не е пределът му. Окачването на кросоувъра е типичното за Renault, в добрия смисъл на думата, или с други думи возията е оптимално съотношение между стабилна и мека.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

4х4
Както всички знаят този вид автомобили са далече от понятието офроудъри, но в случая Kadjar е идеален за хлъзгави пътища покрити със сняг, като по тях се движи безопасно и уверено. 4х4 версията има три режима на работа - 2WD, Auto и Lock, като при последния централния диференциал е блокиран постоянно и съотношението на предаването на въртящия момент към предната и задна оси е 50:50. Този режим е предназначен за по-труднопроходими местности и работи до скорост от 40 км/ч. Режимите се превключват ръчно от водача от стилна шайба контролер. Благодарение на тази система, а и на клиренса от 200 мм, Kadjar се справя много добре с леки терени в пресечена местност.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

Цена
Цената на обновения Kadjar започва от 38 490 лв с ДДС за версията 4х2 с новия бензинов мотор Tce 140. За малко повече пари получавате кросоувър, разполагащ с оптимална 4х4 система и с доказан и в същото време модернизиран дизелов мотор, продажбите на който обаче ще стартират от пролетта на тази година. Бензиновите версии са налични още сега и те са за онези, на които не им трябва 4х4 предаване, а просто модерен кросоувър. В заключение ще кажем, че ако сравнявате Kadjar (Фаза II) с Qashqai, защото двата кросоувъра са правени на една платформа, то трябва да знаете, че и по външност и по характер, Kadjar е съвсем различен автомобил. Нашето мнение е, че е по-добрият от двата.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 5 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 1234

    5 11 Отговор
    577 литра багажник. Я пак!
  • 2 Софиянец

    64 60 Отговор
    1.3, повече от 5000лв не давам. Мотопед смотан.
  • 3 Коко

    45 36 Отговор
    Много добро автомобилче.
  • 4 anti vag

    71 48 Отговор
    дори името на тая грозотия звучи като титла на някакъв башибозук от османската имперя
  • 5 Религиоузен

    41 72 Отговор
    Рено е религия. Само Рено.
  • 6 Kalin

    40 37 Отговор
    Колко масло гори на 1000км?

    Коментиран от #7, #22


  • 7 anti vag

    18 11 Отговор

    До коментар #6 от "Kalin":

    фирмена тайна
  • 8 БАРС

    63 55 Отговор
    Имам сїщтият автомобил това което е написано е вярно купих го чисто нов вече е на 8 месеца дигал сїм с него 202 км.ч а имаше и ощте просто го прбвах мотор 1.6 турбо дизел 130 коня но яко дърпа.двигателят почти не се чува .за навигацията да това е вярно просто не трябва много често да се играе с нея и като натиснеш дис плея трябва да изчакваш все пвк това не е телефон.Мога да кажа че по нищто не отстъпва пред немските автомобили след като в германия може би рено и дачия са най продаваните след немските автомобили препоръчвам го РЕНО КАДЖАР прекасен автомобил

    Коментиран от #10, #12, #54

  • 9 Гост

    55 17 Отговор
    Не изглежда зле и блокажа на диференциала звучи екстра. Обаче двигателите са уникално слаби за кросоувър. Срамота е колата през 2019 г. да тежи 1700 кг и да има 1,3-1,5 двигател с 130-140 к.с.
  • 10 Гост

    52 70 Отговор

    До коментар #8 от "БАРС":

    Като оставим настрана ужасния ти правопис, другото което се набива на очи, е глупостта да кажеш, че 130 к.с. яко дърпал. Как може да кажеш, че това Рено по нищо не отстъпвал на немските автомобили - ти някога качвал ли си се в кола с 300 к.с. че ги пишеш тези простотии?

    Коментиран от #17, #61

  • 11 Plovdiv

    58 27 Отговор
    Когато кола с мотор 0.9 ти дава 90 к.с, такава с 1.3 ти дава 130, а такава с 1.6 - 160, тогава бягай, ама бягай далече от подобна "кола"!

    Коментиран от #14

  • 12 браво бе

    34 5 Отговор

    До коментар #8 от "БАРС":

    с този правопис ще прославиш модела

    Коментиран от #13

  • 13 БАРС

    28 42 Отговор

    До коментар #12 от "браво бе":

    Всемия тая за правописът ми сигурен съм че разумните хора са ме разбрали а тебе си те знам че си един злобар и съм сигурен че и колело сигурна нямаш а аз съм написал самата истина а пропуснах нещто без зайбанци имам ощте една френска кола пежо с нея хода на работа и мога да кажа чее и тя си е супер градска количка.Можеш да продължаваш да злобейш такъв си се родил аз не съм крив за това

    Коментиран от #16, #30

  • 14 стоян

    32 24 Отговор

    До коментар #11 от "Plovdiv":

    До 11 коментар =бягай ама къде ще идеш, за тази цена от 50 000 е отличен А и всички производители минаха на малолитражки Не ми говори за автомобили над 120 000 лв
  • 15 Будала

    38 24 Отговор
    За това л*но 50к! "Разумен" избор... Колко мъка има по този свят...
  • 16 браво бе

    31 21 Отговор

    До коментар #13 от "БАРС":

    освен колело имам и хонда сивик9 не злоба„а жал изпитвам

    Коментиран от #20

  • 17 БАРС

    20 31 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Ти явно си яка будала ти не си ли чувал за нормални коли а не каталозни където допълнително плащташ за всеки кон и друго аз си карам моите коли но съм се возил и на ауди а-6 все едно си на лагерна количка и на дупките добре че нямам пломби .Да и то дърпа яко .НО ти НЕ си се качвал ощте на каджар и оплюваш кола за която нямаш понятие и ощте нещто шефът ми си купи МЕРЦЕДЕС ЗА 92000 евро на километражът му пише 280 и той е 1.6 мотор на четери месеца е чисто нов нещто по въпросът .Дай бог и ти да си купиш кола един ден с 300 коня а не да си се качвал само

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    35 30 Отговор

    До коментар #17 от "БАРС":

    Щом не ти пука, че не може да пишеш или си някой турчин на гурбет или си някой общ работник. За мен не бери грижа - карам дърт кросоувър, който е 250 к.с. и има истинско 4х4 и хич не може да ме впечатли такова НОВО недоразумение на Рено с 130 к.с.

    Коментиран от #23

  • 19 хихи

    19 16 Отговор
    Ми, ренде. Не бих дал толкова пари за това чудо на френската инженерна мисъл
  • 20 БАРС

    29 16 Отговор

    До коментар #16 от "браво бе":

    За колелото съм съгласен вярвам ти но за хондата си под съмнеие така че за РЕНО КАДЖАР аз го имам и коментарите са ми по точни от твоите колкото до тоя модел хонда дето уж я имаш никога не ми е харесвала самото купе по съм превържеик на по високите коли виж ХОНДА СR-V то да тя същто беше в плановете ми същто можех да си позволя да я купя както и мицубиши ASX или Quatlander нисан кашкай накрая избрах тая хубава е за мене то и така глобите стоанаха солидни така че за скъпи и много мощтни коли то просто пари на вятър.А освен това кражбите не са спрели на коли и затова избрах нещто за което крадците не им харесва .И накрая прословутите думи на хенри форд създателът на ФОРДА като го питали коя кола е нй хубавата сички помислели че щте каже фордът а той отвърнал новата кола.Да най сетне и аз си купих да това ми е първата нова кола по всяка вероятнос и последната а аз ти пожелавам и ти един ден да си купиш една нова ако щте и дачия да е тръпката е друга .
  • 21 газ53

    37 14 Отговор
    До всички разбирачи и палячовци: Евро-6 изисква намалени емисий на CO2.А това се постига чрез НАМАЛЯВАНЕ НА КУБАТУРАТА! Моторите на новите VW също се въртят около 1000 кубика!
  • 22 йьйь

    4 6 Отговор

    До коментар #6 от "Kalin":

    а този въпрос как и на базата на какви познания го измисли???
  • 23 БАРС

    10 19 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Тука не позна чист българин съм натурален и ощте нещто не не съм общт работник имам две коли де си видял общт работник с две коли и то едната чисто нова и друго аз не пиша а печатам това са две различни действия да напомня на по умните като тебе.Ти даже не си написал как се казва твоят крусовър явно не знаеш каква марка ти е старият крусовър но все пак пожелавам ти да си го караш до дълбока старост от все сърце без зайбанци

    Коментиран от #25, #26, #58

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 Гост

    26 18 Отговор

    До коментар #23 от "БАРС":

    Толкова си зле, че дори не го осъзнаваш. Интересно каква работа може да работи неграмотник като теб, който пише "т" след всяко "щ" и си мисли, че натискането на клавиатурата е печатане? Явно съм познал, че си гастербайтер и слугуваш в чужбина. Аз пък си карам дъртия Форестър и хич не ми пука, че за теб най-важното в живота е да се качиш в нова ламарина, за която си даваш половината заплатка.

    Коментиран от #27

  • 26 123

    20 5 Отговор

    До коментар #23 от "БАРС":

    Човек, ама ти верно си неграмотен! Ама неграмотен, на 1000%! То всякакви са се 'плюнчили' тук, но такъв като теб нямаше до момента! Леле, от къде се взе бе? От коли не разбираш, тава е ясно, ама я кажи граматиката и правописа къде си ги учил?
  • 27 БАРС

    21 15 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Да вярное субаруто ти също ти е хубава кола но друго сие като напълня на каджара резервоара и ми стига за 1000 км някъде там а ферестърът достатъчно добре гори бензин и именно там по всяка вероятност ти отива твоята половин заплата и го караш естественно много рядко .а колкото до моите пари то имам и мога да си позволя и ощте един крусовър като тигуан а при мен всичко се копува в кеш.Извенявам се много за правописът ми но АЗ НЕ РАБОТЯ КАТО ТЕБЕ КАНЦЕЛАРСКИ ПЛЪХ и да кълва по клавиатурата по цял ден или писател по смартфона желая от все сърце големи успехи на тебе и на твоето семейство както здраве и много пари че май вече станаха времена баз пари и здраве няма да си ми жив и здрав и по малко злоба към останалите дето допускат правописни грешки

    Коментиран от #28

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 Mpowered

    12 16 Отговор
    И да ми я подаряват няма да я взема.
  • 30 Правописникът

    16 13 Отговор

    До коментар #13 от "БАРС":

    Не се излагай, Барс....ако си стигнал само до 3 клас, по-добре отиди на вечерно училище, да се ограмотиш малко. А като пояздиш повече коне, друго ще говориш за тия сешоари :)
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор

  • 33 Кубатура

    31 11 Отговор
    Защо си мерките колите по мощност? Това да не са ви... в сантиметри. Според мен тук е обратно пропорционално. За мен автомобила е за да ме закара от точка до точка и ако може да е комфортно, сигурно и на ниска цена. Не искам кола с 300 коня и да плащам данъка и ГО на вноски. Който има излишни кинти да плаща на държавата и застрахователните. Каджар изглежда страхотно!!!

    Коментиран от #34, #36

  • 34 БАРС

    13 11 Отговор

    До коментар #33 от "Кубатура":

    ДА абсолютно си прав аз го имам и като човек изках да обесня на пишман писатилите на по долните коментари а те почнаха да ме обиждат че съм неграмотник та жена ми била като свиня и т.н. мога да кажа че си е много добра кола и достатъчно широка и удобна за дълго патуване шумоизолацията си е много добра с една дума всичко което са написали е вярно.като я карам от 90-до някъде 110 наравно 3.8 гори но като я натискам нагоре 5.8 средно отива

    Коментиран от #60

  • 35 бай Кольо

    4 8 Отговор
    Тая грозната козирка над таблото не я смениха!Като захлупена чиния е.
  • 36 Гост

    15 8 Отговор

    До коментар #33 от "Кубатура":

    Такива като теб са ми много интересни. Значи не искаш кола 300 к.с. на старо, но пък си готов да дадеш почти 50 000 лева, за да минеш тънко с ГО и данък, за да спестиш едни 150 лева в годината? А знаеш ли колко е каското на кола 50 000 лева? Това, че ти не искаш кола 250-300 к.с. не означава, че кола с 130 к.с. ще е комфортна и сигурна. В нашата татковина е пълно с идиоти и за това кола с такава мощност дава сигурност, че ако си тръгнал да изпреварваш някой камион и той реши да те затвори, ще успееш да го изпревариш въпреки всичко. Повечето които не са карали мощни коли, все си мислят, че мощността е само за висока скорост, а тя е за бързо изнасяне и адекватно изпреварване, където е разрешено разбира се. А тук тръгнали да ми се хвалят, че с 115 к.с. трошка са вдигнали 202 км/ч. С моята кола с 250 к.с. не съм си позволявал да вдигна дори 180 км/ч, защото ценя живота на семейството ми и този на останалите участници в движението.

    Коментиран от #40, #41, #46

  • 37 Токо

    3 5 Отговор
    Като му сложиш и некоя екстра ще чукне 60 000 + лева със 4х4 ! Мисля ,че цената за пръдня завита във целуфан е максимум 50 000 лв и фул екстри + автомат разбира се . Иначе веднага бегам бате...
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор

  • 39 Гад

    3 6 Отговор
    Тия не се научиха да подреждат карантията под предния капак, като свински черва е всичко омотано.
  • 40 Заинтригуван

    11 5 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Да имаш кола 250 к.с. за да се изнасяш по бързо? Иначе я караш с 90 км. Защо по дяволите ти е? Кола със 100 коня върши същото?

    Коментиран от #42, #43

  • 41 БАРС

    8 4 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    ДА те подсетя нещто зада не се пениш повече вземи и прочети на началната страница за катострофиралите трима българи при бързо изнасяне при изпреварване с бърза и мощтна кола и къде са те сега с една дума царство им небесно и те не са само те за съжаление с такива изпреварвания и най голямата тъпотия в някои от българите да се пкажат да не говорим че и са нервни и ако ги попиташ за къде бързат и те не знаят като ти чета разъжденията и ти си същтата будала.А и по всяка вероятнос и нямаш кола но няма значение това си е твое мнение а моето си го написах

    Коментиран от #44

  • 42 Не глеам таувизия

    8 3 Отговор

    До коментар #40 от "Заинтригуван":

    С цялата фамилия, багаж и куче успех със 100 понита да изпревариш автобус на ивкони:D мощните коли са за дълъг път... Крайцерска скорост на ниски обороти, уверени изпрварвания на бавен трафик и тн. - Тия псевдо жибки и кросоувъри са перфектни за града и до ски пистата ако е близо до града:) Иначе по същество - рендето е готино но моторизацията под всякаква критика... Ти такоам и евро нормите. И ДАУНсайза...
  • 43 Гост

    4 5 Отговор

    До коментар #40 от "Заинтригуван":

    Колегата ти е обяснил. Как изобщо може да твърдиш, че кола с 100 к.с. изпреварва като кола с 250???
  • 44 Гост

    6 6 Отговор

    До коментар #41 от "БАРС":

    Ти защо продължаваш да ме занимаваш след като показваш умопомрачителна неграмотност? Знаеш ли колко ми дреме какво мислиш за мен? И не аз, а ти се хвалеше, че си вдигнал 202 км/ч! Хайде скрий се накъде и си цъкай плюсчета през TOR-a, смешко!

    Коментиран от #49

  • 45 хахаха

    5 2 Отговор
    Интересно ми е дали има метални чаркова по това рено или всичко е пластмасово?
  • 46 Кубатура

    11 5 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Опсс, защо си мислиш, за твоята кола с 300 коня? Сравнявай Каджар-а с някоя за същите 50000 лева и 300 коня. Освен това между 130 и 300 коня разликата в данъка не е 150 лева, а поне 300лв. Разликата в разхода на гориво май е още поне 1000 лева годишно. И това за едно рисковано изпреварване-Мерси. Живота ми и този на семейството е много по-важен.

    Коментиран от #48

  • 47 Боко

    1 4 Отговор
    Много грозен отзад!
  • 48 Гост

    4 5 Отговор

    До коментар #46 от "Кубатура":

    И ти ли ще се правиш на разсеян? Изобщо прочете ли какво ти пиша? Точно с 130 к.с. изпреварването ти е рисково. Да не говорим, че кола за 50 бона и с 300 к.с. задължително ще има дистроник и поне едно ниво повече на защита от този Каджар с 130 к.с. Та май джоба ти е по-важен от семейството ти.

    Коментиран от #51

  • 49 БАРС

    6 3 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    ТО да си тежка будала то е дар божий аз не знам с какво те занимавам а ти пишеш против каджара безда си го имал да не говорим че не си и сядъл в него а пишеш неверни нещта а и навярно и кола нямаш
  • 50 Каджар 🔝🔝🔝

    12 5 Отговор
    Пичове новите коли от МАРКАТА Дачия и Рено са по продавани от новите на други конкорентни марки,защото са качествени,евтини,икономични и най-вече с ниска цена за подръжка.И в същото време не отстъпват на другите марки.Рено Каджар 130к.с върви много защо,защото е нов, ако щете карайте кола със 300к.с пак не можете да го стигнете защо те са избягали 100к.с и колите втора употреба в България са на 1-милион километри минимум пък вие си ги сръвнявайте като си нямате друга работа....😃😃😃😃

    Коментиран от #55

  • 51 Кубатура

    7 4 Отговор

    До коментар #48 от "Гост":

    Ако чакам дистроника в този лед да ме спаси-опазил ме Господ. Той е за такива с 300 коня в колата и още толкова в краката. Робувайте на немските марки и плащайте за екстри и други троници, пък нека те ви пазят семействата. Аз ще си гледам цена/качество, а такива като теб ще си търсят коли с 300 коня до живот. Успех!!!

    Коментиран от #53, #57

  • 52 нервен

    1 5 Отговор
    Не ве никога няма да сляза от ягуара или бенц-а за да се кача това подобие на кола
  • 53 майстора

    4 8 Отговор

    До коментар #51 от "Кубатура":

    Успех на теб капитан бавен ...вместо за тия пари са си вземеш втора ръка мл500 и да разбереш какво е кола ...карай си рендетата и си трай ...
  • 54 ники

    2 8 Отговор

    До коментар #8 от "БАРС":

    хаха добри били рено хаха и германците говорим за 4x4 там няма по добри ор subaru всичко друго е компромис когато субару правили автомобили куатро даже и неса го били чували данеговорим че е боклук пред японците но всеки решава колко да е мазохист

    Коментиран от #62

  • 55 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #50 от "Каджар 🔝🔝🔝":

    Шъ ги срЪвнявамИ. Мнооу върви с 130 к.с. щот е ноф, нъл тъй. И този ник го разбрахме, че е твой, неграмнмотно човеченце.
  • 56 123

    5 4 Отговор
    Абе, викам, дай да го видя това 'животно' колко струва. И хоп, на сайта да видя ценовата листа! Ухааа, нямам думи! Върховото ниво, двигател 160 коня бензин, автомат, всички екстри = 60 000 лева! Брей? Пак чета, и пак 60 000 лева! Я, ама то било и 4х2! Ба.... ма...у, пак чета, и пак така! Ееееее, аре нема нужда! По добре да си купя Дачия, ако не друго, режийните ще са ми по малки, а и няма да ме е яд като я надраскам!
  • 57 Гост

    6 6 Отговор

    До коментар #51 от "Кубатура":

    Сега пък леда пречел. Ами човек като е дребна душица и търси само тънкото, как да разбере за какво иде реч? И не си мисли, че само немците правят коли с по 300 к.с. Единствено франсетата не правят такива, а всички останали правят - корейци, японци, англичани, немци, италианци. Бъди си дребна душица и давай 50 бона за ново Рено, вместо да дадеш 30 за 5 годишен SUV с 300 к.с. Трябва да има и такива като теб.
  • 58 Чичо Ангел

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "БАРС":

    Слагаме Рав4 да Каджара.......и той просто изчезва. Между другото да питам лекичко : много се дразниш и защитаваш , че пишеш неграмотно? Недей. А книжки без завършен 8 ми клас не дават. Купи ли я?

    Коментиран от #63

  • 59 Кубатура

    5 5 Отговор
    За всеки влак си има пътници. Аз бих казал, че ти си дребна душица щом конете са най-важното, но трябва да има и като теб. Автокъщите се издържат от това и тези с колите на пет години да има на кой да ги продават.

    Коментиран от #69

  • 60 Бачо

    5 0 Отговор

    До коментар #34 от "БАРС":

    Пий една ракия и стига си се пенявил. Хубаво е нова кола. Каджар също. Но има много по-добри в същия сегмент и ценови клас. Нека всеки се радви на това, което има. Хенри Форд го е казал: Най-добата кола е новата! Наздраве.

    Коментиран от #64

  • 61 filo

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Колега, човека съпоставя със сходни немски аналози.
  • 62 filo

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "ники":

    Колега да ти кажа, че Субару едва ли е по-добре от Бенц
  • 63 БАРС

    4 3 Отговор

    До коментар #58 от "Чичо Ангел":

    Книжка имам от преди 32 години ако можеше тогава да се купи не знам аз си я взех от първит път а рав4 и и каджар са според мен две различни коли на едната съм се возил и се подхвърляш до тавана по дупките а другата я имам и неми е напрвило същтото впечатление и ощте веднъж за пограмотните аз печатам а не пиша
  • 64 БАРС

    4 2 Отговор

    До коментар #60 от "Бачо":

    Благодаря ти за съвета вярно докато печатам пих и бира и виноедно гръцко но не ми хареса нещто просто се нервирам че тука в изказванията има такива разбирачи на коли които даже не са ги имали и то тесни специалисти на мощтни коли а в българия нямаме нито една наша кола произведена колкото до хенри форд да по надолу бях го написал същтото изказване

    Коментиран от #68

  • 65 Цъкльо

    3 0 Отговор
    Карал съм го като рент-а Кар за няколко дни ( на Avis) Не е лоша количката , много добра возия , не съм я пъплил много но усещането на пътя беше добро . Интериора ми хареса. Единствената забележка към производителя - не може кола за толкова пари а да е с недоизгладени пластмасови ръбове в дръжките на вратите. Знам че звучи дребнаво но търговията е в детайла а в случая детайла е дребен и дразнещ. Може да беше само в този автомобил но ми направи лошо впечатление.
  • 66 Ruthless

    1 7 Отговор
    Смешни двигателчета без никъв ресурс, тва ако си искара гаранцията ще е чудо! След тва нов двг. Мега тъпо парче трябва да си, че да си купиш тая френска консерва която те прави абонат на сервиза. Леле какво доживяхме
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор

  • 68 123

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "БАРС":

    Там където печаташ нямаш ли главни букви? Затвърждаваш първоначалното впечатление! Извинявай, ама човек който изписва името на Родината си с малка буква, е няма как да хване 'дикиш' тук!
  • 69 Гост

    4 4 Отговор

    До коментар #59 от "Кубатура":

    Явно си толкова дребнав, че се правиш пак на разсеян и не вдяваш какво ти пее радиото. Само наивник като теб може да вярва, че в нова кола с 130 к.с. ще има нива на сигурност, колкото 5 годишна с 300 к.с. Иначе си тръгнал да ми говориш колко било важно семейството за теб. Личи си, че за теб комплекса да се качиш в нова кола е най-важен! Много сте важни за света, та да карате нови коли, нали?
  • 70 Хахахаха

    8 1 Отговор
    Четох коментари и излиза че повечето хора идея си нямат какво означава максималната мощност и че тя не е една и съща при различни обороти. Много по-важно при изпреварване е въртящият момент на двигателя. При 1.33 двигателя на Рено/ Мерцедес той е 240/260 Nm. И това е постоянно от 1500 до около 4500 оборота. Дизелите имат даже повече въртящ момент... Конските сили са за по-висока максимална скорост а колко бързо ще я стигнеш - въртящ момент... Карах немска кола 2 тона 250 коня. Ускорение до 100 около 9 сек. Сега карам 1250 кг 140 коня пак 9 секунди до 100.

    Коментиран от #73

  • 71 bibbo

    1 4 Отговор
    предподчитам Х3 на поне 600 000 км
  • 72 Асдг

    1 6 Отговор
    Рено клошар
  • 73 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #70 от "Хахахаха":

    Та значи викаш кола с едно и също тегло и еднакъв въртящ момент ще ускорява еднакво независимо, че бензиновата ще е например 250, а дизеловата ще е 170 к. с.? Ти сериозно ли ги вярваш тези неща?
  • 74 xyz

    0 0 Отговор
    Ако не стигат точките за равка, взимаш дъстър, глупостите "за какво ти е 4х4", "има много екстри" и т. н. не ми се слушат.
  • 75 волен сидеров

    0 0 Отговор
    защо джантите когато са черни -слагат алуминиеви.не може ли железни и 5000 евро намаление
  • 76 НекъФ Пич

    6 1 Отговор
    Хайде стига глупости ! Изпреварвания , прибирания , не знам си какво... Като имаш мощна кола, изпреварваш бързо(понякога и рисково), като нямаш свиркаш си и чакаш удобен момент за изпреварване. Много е важно да си мерите конете ( пишките). Хайде успех и със здраве на всички :)
  • 77 Гост

    0 6 Отговор
    Рино Кофтор,, Уджастъ

  • 78 Кубатурата дребнав

    3 1 Отговор
    Реших! Ще купувам танк или БТР с 300 коня, за да съм сигурен за мен, семейството и да изпреварвам спокойно. Благодаря за съветите на всички.

    Коментиран от #79

  • 79 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #78 от "Кубатурата дребнав":

    Като няма какво да кажеш, мислиш ли, че си много оригинален с подобни тъпизми?

    Коментиран от #85

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор

  • 83 ники

    2 1 Отговор

    До коментар #82 от "Гост":

    от както карам Легаси 3.0 разбрах какво е корав автомобил„а тези които спорят с теб са тълпа лумпени
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор

  • 85 Кибрит

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Гост":

    Драсни клечка

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.