3 009 22

Type-R и за NSX

На автосалона в Токио през октомври Honda ще представи екстремна версия на суперхибрида си NSX, твърди авторитетното сп. Forbes. Модификацията Type R ще бъде значително по-мощна и ще получи адаптиран за цивилната пътна мрежа аеродинамичен пакет от състезателния NSX GT3.

По неофициална информация мощността на NSX Type-R ще бъде увеличена от 581 на 659 к.с. Хибридната силова установка Sport Hybrid SH-AWD на модела е състои от 3.5-литров V6 и три електромотора, които най-вероятно ще бъдат модифицирани.

Миналата година NSX, който се продава под марката Acura в САЩ, претърпя леко обновяване. Преработено бе шасито, което се сдоби с по-дебели стабилизиращи щанги, а управляващата електроника на двигателя се сдоби с нов софтуер. Специално за модела бяха разработени и по-издръжливи гуми - Continental SportContact 6.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 мутра

    10 74 Отговор
    6.5 amg v12 бате няма акурища и енесексове и витек помии

    Коментиран от #2

  • 2 мутричка

    44 6 Отговор

    До коментар #1 от "мутра":

    Хахаха много си забавен! Сигурно Къци ти е идол... смях

    Коментиран от #5

  • 3 хондаджия

    37 3 Отговор
    Жестока е...
  • 4 ВМОРО

    25 3 Отговор
    Звяр!
  • 5 сектант

    7 34 Отговор

    До коментар #2 от "мутричка":

    карай си японската кола, климбар
  • 6 сектант

    8 18 Отговор
    дачия дъстър на космическо разстояние пред всички

    Коментиран от #7, #11, #14, #17


  • 7 Дидо

    15 1 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Готов си да излетиш в космоса с нея нали?
  • 8 jap

    19 5 Отговор
    Базовия NSX има динамичните характеристики на Порше Карера GT3,а тежи с 350кг повече заради хибридните компоненти.Реално тази кола няма аналог.

    Коментиран от #9, #12, #15

  • 9 Юрий

    6 29 Отговор

    До коментар #8 от "jap":

    няма аналог, наистина - такъв боклук никъде няма като нея на света. Друго си е простотата на една лада от 84та дето ще я надживее и тая бангия.

    Коментиран от #13, #16, #18

  • 10 Жоро

    13 4 Отговор
    Такава трябваше да е първата версия!!!Но някой друг месец не е фатално !!!ЩЕ ги смачка тази Хонда конкурентите си повярвайте ми само да не се изхвърлят много с цената!!!
  • 11 Гост

    8 4 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Тази Дачия колега си я карай ТИ...Евтин Румънски боклук !!?
  • 12 МSux

    8 17 Отговор

    До коментар #8 от "jap":

    Базовия NSX е известен като най-бавния суперкар. Парите обаче са като за истински такъв.

    Коментиран от #20

  • 13 Гагарин

    10 2 Отговор

    До коментар #9 от "Юрий":

    А бе ти днес изпи ли си хапчето или имаш температура?Кви ги дрънкаш или не го осъзнаваш?Карай си Ладата с ремаркето и бегай у лево.
  • 14 Як Копелдак

    8 2 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Явно си нашмъркан, питам се с какво, прахчета или саждите от ауспуха на мамалигарската си трошка?
  • 15 Ганьо

    3 7 Отговор

    До коментар #8 от "jap":

    Не само динамиката е важна, има куп нововъведения които я извисяват над обикновените спортни коли. И правят шофирането кеф. Но, за съжаление, ще си остане еднорог, жертва на предразсъдъци, като и Lexus LFA и Honda S2000 и т н
  • 16 Лъки

    7 3 Отговор

    До коментар #9 от "Юрий":

    Казваш че дъртата ти скапана Жигула ще надживее този суперкар. Може ли до такава степен да си умствено ограничен ? Та, на всеки 30 000 километра ѝ трябва основен ремонт на двигателя, на всичкото му отгоре гние, гние повече отколкото Опел Кадет. Често е изоставяна пред блокове и градинки, щото на никой не му се занимава да ги ремонтира. Да си виждал Лада на 100 000 км и все още да е движение, лесно мога да ти намеря Хонда на 250 000 км. Не ми пука че се произвеждаше повече от 40 години. Нито е комфортна, нито безопасна.

    Коментиран от #21

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Боян

    1 0 Отговор
    Где си Тонио да ни обясниш как Японците нщ неправили и не ги бивало...............изостанал
  • 20 Винету

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "МSux":

    Най-бавно създаденият суперкар, а не най-бавния, ама фенът на Преслава от де ша знае да чете английски....
  • 21 На колко години си?

    0 7 Отговор

    До коментар #16 от "Лъки":

    Те пък защото старите хонди не са гнилочи, или са много безопасни, ламарината им заводско беше като вестник. Здрав двигател, това имаха, но пък колко масло пиеха... Лада си беше съвсем не лош автомобил. 100к не бяха проблем при нормална употреба. Виж за гова, че не е развиван, няма какво да кажа, прав си! Нищо особено не беше хондата, добър двигател, никакви екстри, все едно си седнал в леген. Един непретенциозен работен кон. Не се чупели- ами то нямаше какво да й се счупи просто. Имах Акорд, имал съм и Сивик, айде стига ги превъзнасяхте, има много по-бързи, много по-престижни, много по-динамични, въобще има много по-автомобили от Хонда.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.