Last news in Fakti

1 Август, 2019 16:00, обновена 1 Август, 2019 17:12 9 566 15

Край за AMG C63 със задно предаване

  • mercedes-
  • c63-
  • amg

Изглежда 2019-а ще бъде последната година на Mercedes-AMG C63 със задно предаване. В съответствие с плановете за имплементиране на нова 4x4 система в AMG колите поради желанието от страна на клиентите C-Klasse няма да е единствената, която ще се сбогува със задното задвижване.


Според неназован източник, който е разговарял с Top Gear, C63 ще последва E63 и бъде снабден с дрифт режим. Тази функция ще позволява на системата за задвижване на четирите колела да изпраща 100% от мощността на задните колела, което на свой ред ще ви "позволи" да правите някои съмнителни неща по улиците. С други думи, клиентът ще получава сцеплението и използваемостта на автомобил 4x4, но и възможност въртене на задните гуми.


Източникът не е разкрил никакви промени в двигателя, така че се очаква той да бъде познатият 4.0-литров битурбо V8 с максимална мощност от 469 к.с. при C63 и 503 к.с. при C63 S. Въпреки това, поради съперничеството с BMW, производителността на двигателя на следващия C63, който ще дебютира през 2021-ва, може да бъде увеличена. Най-вероятно ще бъдат пренесени и седемстепенната автоматична трансмисия, както и адаптивните амортисьори, но с актуализирани настройки. Освен това в семейството на C-Klasse може да се появи и хибрид.

Настоящите C63, C63 S, SL63, SL65, S65 и AMG GT са единствените модели със задно задвижване, останали в гамата на AMG. Значителните промени обаче далеч не са приключили, тъй като агрегатите V12 и V8 се поставят все повече под съмнение в компанията от Афалтербах.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гаргамел

    34 7 Отговор
    значи не се сбогува със задното, а получава и предно като бонус, стига сте писали глупости
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Бисер

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Бесен Язовец":

    Хахаха
  • 5 Гост

    3 9 Отговор
    Хахяах ееее сетиха се най после швабите аз това съм го измислил още преди да пусват моделя АМГ ша дам една чанта с пари и ще карам само на задно
  • 6 Рьоне Артоа

    9 7 Отговор
    Дъстъра ги има тия неща отдавна. Мерцедес още ще има да се потруди докато му стигне нивото.

    Коментиран от #15

  • 7 Дфен

    8 9 Отговор
    Ще е с мотор от рено това 100%сигурно

    Коментиран от #8

  • 8 Бачо Киро

    12 0 Отговор

    До коментар #7 от "Дфен":

    Глупости, 4-литровия осмак на АМГ не е чувал даже за Рено...
  • 9 Townboy

    9 6 Отговор
    Предно предаване и двигател 1.5 дци от Дачия. Клиентите на Мерцедес за вбъдеще ще купуват една емблема за мноого пари.
  • 10 MBZ

    10 0 Отговор
    Всеки много разбира от коли като гледам,но повечето от коментиращите тук,както и в FB никога не са имали възможността да седнат в такава кола,пък да не говорим да карат подобна.Иначе пък за сметка на това са добри в плюенето,докато в същото време карат бараки на по 20 години!
  • 11 Пабло

    0 2 Отговор
    Много си умен,Саше! С това" имплементиране",направо ме уби!
  • 12 Марио

    5 0 Отговор
    Вече първото нещо, което правя, като посетя "Авто"-статиите на тоя сайт, е да потърся неизбежните коментари за "Дачия".
    И тук, разбира се, не останах разочарован - 1/3 от коментарите са за легендарната марка и нейните така обичани модели. ;-)
  • 13 Бати Злати

    2 5 Отговор
    Германците правят коли, швейцарците шоколад и часовници, японците аудио-видео техника, французите коняк и шампанско,а ние гроздова и сливова!!! Тези от Дойчланд нямат стигане!!!
  • 14 Гост

    4 3 Отговор
    Това не е хубаво поради няколко причини, ще се опитам да обясня без да засягам който и да е било.
    1. Усложнява се автомобила с допълнитлени системи, които са предпоставка за ненадежсност.
    2. Автомобила се оскъпява значително, от порядъка на 3-4 хил евро.
    3.Увеличава се средния разход, който и без това е висок.
    4. Увеличава се теглото на автомобила, с около 150кг. това е във време в което всеки се опитва да улекоти автомобила, при спортните версии на тия коли , теглото е изключително важно от гледна точка на спиране, управление, ускорение и прочие.
    И не на последно място БМВ и Мерцедес са легендарни със задното си предаване, махайки го на най-спортните модели отнема част от духа на марката - което за 99% от хората не е важно, но за този 1% който е заделил такава сума за автомобил може да се окаже решаващо в избора.
    С такива решения, Мерцедес ще продължи да дава значително по-слаби времена на писта от БМВ М моделите и това вече се оформя като тенденция.
  • 15 Амг

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Рьоне Артоа":

    Моята 124 4по4 от където мине тази Дачия няма шанс