Норвежката компания Fresco Motors се готви да пусне в серийно производство конкурент на Tesla Model 3. Електрическият седан Reverie ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 2 секунди и ще развива максимална скорост 300 км/ч.
Към момента скандинавците не са показали готов прототип, а само компютърни графики на бъдещия електромобил. Визуално Reverie напомня Model S, който е една от най-популярните коли на ток в страната. С дължина от 4 807 мм обаче норвежката Tesla е по-близка по размери до Model 3.
Най-интересната техническа особеност на Reverie е модулната батерия. Ако някой от елементите на акумулаторния блок се повреди или ресурсът му се изчерпи, той ще може да се заменя отделно.
Самата батерия ще поддържа бързо и безжично зареждане. Норвежката Tesla ще има и трансмисия. Тя ще бъде четиристепенна и ще разполага с повишаваща предавка.
От Fresco Motors виждат сред бъдещите си клиенти купувачи, които предпочитат родното производство. Такива изглежда не липсват, тъй като компанията вече е успяла да събере 70 поръчки за електромобила, който ще излезе на пазара чак през 2021 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бай
19:35 02.08.2019
2 Димов
Коментиран от #4, #19
20:14 02.08.2019
3 Да да
20:25 02.08.2019
4 Фейсалл
До коментар #2 от "Димов":
Има смисъл от редактора. Може да се направи и на 1 директна предавка, но ще е загуба, ъ х защото предавателните числа ще са от 0 до Х еднолинейно, което до 50 км в час не е проблем, но нагоре ще затормозяват двигателя, гумите и ще гълта повече ток. Води и до прегряване.Коментиран от #5
20:34 02.08.2019
5 Димов
До коментар #4 от "Фейсалл":
Аз и ти мислим така, но има един многоников трол, дето притежава последният свитък от някаква супер тайна диаграма, на Тесла мотора, която той си разчита, както му е угодно, и смята с формули в 1000 поста, докато излезе така, както му е угодно. И накрая, пак излезе, че с предавки, Тесла Модел-3 ще има повече гейн в пробега, отколкото са постигнали с по-голямата й батерия.Коментиран от #7, #9, #12
20:42 02.08.2019
6 реалиста
21:31 02.08.2019
7 Фейсал
До коментар #5 от "Димов":
Тесла е дал много отговори. Но корпорации и тайни служби ги крият от фолка. При едностепенна те вариаторна преводи, ускорението и намаля ето ще зависят само от промяна на задвижващия елемент, Ел. той или гориво. В зависимост от терена ще се променя и разхода.защото както при байковете има минимум 3х3 крайни размера. И на наклон ще дърпа повече или по-малко ток или гориво. Магнитно индукционния двигател н Тесла и Сел работят на същия принцип на Ек и Ер потенциална и кинетична енергия, както ДВГ, но ДВГ развива -Ек по хоризонталата, чрез трансмисията. Дори и летящите чинии имат контролери и редактори. Техния редактор е директен линеен, защото нямат триене по асфалт,. Това обезсмисля степените предавки.. там промяната на тока, ЕДНапрежение ускорява и спира. Триенето е намалено до минимум защото Е индукция задвижва финно шлайфани детайли и на практика износването е минимално. На движещи се по земя нерелсови МПС това може да се приложи но има смисъл до 50 км в час. Нагоре става опасно от катастрофи. При мотрисите става, защото пътя им е линеен и няма резки часове и височини. Така, че МПСтата не могат без редактор, бил и автоматика, защото повърхността на пътя е с промяна на наклона и грапавостта. Оттам и триенето е повече. Не можеш да караш НЛО по асфалта, то ще аварира, поради високата -Екинетична и дупките. Ако е една директна предавка, ще трябва повече ток или гориво заради високото съпротивление при сцеплението с асфалта. За чакъл да не говорим.Коментиран от #8
22:09 02.08.2019
8 Гост
До коментар #7 от "Фейсал":
копи-пейст чуждестранна статия с гугъл преводач. да се беше постарал поне да я поизгладиш малко, че трудно й се разбира.Коментиран от #10
22:16 02.08.2019
9 Фейсал
До коментар #5 от "Димов":
Директна линейна предавка има и при високоскоростните Ел. влакове в Китай, Япония и другаде. Но трасето е линейно право, с минимални рискове от 6 нужда от забавяне и промяна на скоростта. При е автомобилите зависи с какъв двигател ще са? Ако е с на Тесла, но работещ само по хоризонталата, пак може и с 1 директна предавка, но ще гори повече ток при резки ускорения и намаля Ив. Като потенцилметъра е, плавно ускоряващ и намалял . Ако е на този принцип спестява износване на спирачни дискове, но трябва много издръжлив стабилизатор на U, за да не стане авария при рязко ускоряване,тогава тока расте по почти вертикална експонента. Но мисля, че автоматичната седемстепенна кутия е добро решение и издържа над 150000 км ако не се кара екшън .22:26 02.08.2019
10 Фейсал
До коментар #8 от "Гост":
Не копирам. Ето го опростено. Ускорението и забавянето на двигателя трябва да се контролират от водача. Кое го прави? Увеличение или намаление на газта, горивопоаване, обороти или пусковият ток и промяна големината му. Редактира само предава усилието на двигателните колела, вериги, витла.....При НЛО няма триене по повърхността на земята значи няма нужда и от многостранни редактори. С. потенцилметъра и стабилизатори се контролира големината на тока, посоката и въздуха има най-малко съпротивление от вода и твърда настилка. Там двигателя не предава на Коледа, а ускорява и забавя усилва и намаля магнитни. индукция и това дирижира скоростта от 0 до Х. Те са движещи се жироскопи. Докато движението по асфалта игнорира вертикалата и акцентира по хоризонталното движение. Затова и е добре да има редуктор, защото триенето е високо, загубите големи, а само с потенцилметъра ще катастрофираш, защото ще имаш високо линейно ускорение и колелата няма да могат да го следват директно 1:1. Затова ти е нужен и редуктор. За да разпредели усилието по -най-ппдхоящия за терена начин.22:41 02.08.2019
11 гост
Коментиран от #16, #18
23:11 02.08.2019
12 гост
До коментар #5 от "Димов":
А тая смешка от картинката като я видиш на пътя със "4 скорости" , тогава плямпай !!! И най-вече да покаже нещо повече от Тесла с ЕДНА предавка !!!Коментиран от #15, #17
23:13 02.08.2019
13 Зелено човече
23:37 02.08.2019
14 незнайко
09:31 03.08.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Фейсал
До коментар #11 от "гост":
Защо се присмиваш,? Ние не сме светила, просто споделяме мнение. А и Тесла не е откривател на тези неща, просто те съществуват милиарди години преди това. 1 директна предавка е плюс при самолети, НЛО, бхуъркрафт...там, където съпротивлението на околната среда върху движещо тяло е по-малка. Вакуум, въздух, вода са по-малко съпротивителните. Но асфалт, пръст, създават голямо съпротивление и загубите са много големи. За да се намалят, може да се използва редукторна кутия, която ще намали натоварването на двигателя и ще пести ток. И двата варианта стават. Но ако е само с директна предавка или реостат, загубите ще са по-големи на асфалт, отколкото при със скоростен редуктор. Колата на снимката е добра. Е, цената не е малка. Но ще се купува. Никой не отрича едноскоостна предавка. Тя съществува в природата навред от трилиарди векове. Тесла просто предава това, което е открил, че има. Но политици и задкулисие го крият, за да манипулират и дирижират хората.11:17 03.08.2019
17 Димов
До коментар #12 от "гост":
Всяка твоя изцепка след време бива зверски опровергана, в поредната нова статия. Не ми омръзва да чета и да си те представям, колко ли тъпо гледаш, докато четеш и ти.14:47 03.08.2019
18 Димов
До коментар #11 от "гост":
Ферари сами ограничиха бройката на произвежданите си коли, за да запазят ексклузивност, като продължават да се радват на печалби и добро име. А Тесла се съдра да се напъва, да прави още и още..... и още и още, но винаги на загуба. Ферари е кола за хора с пари и вкус. Тесла е играчка за напушени джендъри.Коментиран от #20
14:54 03.08.2019
19 Ганьо
До коментар #2 от "Димов":
По принцип няма нужда. И това му е хубавото. Но някои не могат да скъсат със статуквото и затова им слагат, особено на мотоциклетите.18:27 03.08.2019
20 Ганьо
До коментар #18 от "Димов":
Не е точно така. Не бъдете толкова предубедени преди да сте покарали такава. Вижте канала на Engineering Explained в ютюб. Оказва се че дори "пейтрълхед" след като покара малко започва да им се кефи.Коментиран от #22, #23
18:30 03.08.2019
21 Именно
20:53 03.08.2019
22 мнение
До коментар #20 от "Ганьо":
Управлението на Модел 3 е много добро, но е трудно да се обясни на хора които даже не са виждали! Продажбите ще продължават да се увеличават!21:00 03.08.2019
23 Димов
До коментар #20 от "Ганьо":
Как пък реши, че не съм карал такава?21:56 03.08.2019
24 asdas
ясно
12:03 04.08.2019