Докато производителите на съвременни автомобили твърдят, че техните дизелови агрегати са способни да достигнат 500 000 км с правилната поддръжка, реалността ни показва, че счупени турбокомпресори, маховици, инжектори за гориво и т.н. изваждат тези агрегати доста по-рано от строя.
Старите автомобили не могат да ви предложат комфорта или безопасността на модерен такъв, но по отношение на надеждност и експлоатационен живот не можем да спорим, че преди средата на 90-те имаше златна ера на наистина надеждни автомобили.
Поредният пример за това е един Mercedes Benz W124 от 1991 година, който достига пробег от 3.4 милиона километра. Първият си милион колата навърта през 1997-а, без да е необходимо да ѝ се сменя нищо, освен масло и филтри.
Положението не се променя коренно, дори след като колата минава вторият и третият милион от километри. Дизеловият двигател на този Mercedes работи съвместно с автоматична трансмисия, която също се справя отлично и днес. Що се касае до другите възли и агрегати по колата, като купето или интериора, то те показват признаци на стареене.
Собственикът на този Mercedes W124 е Магнус Селе, 84-годишният старец е бил таксиметров шофьор в Норвегия и казва, че независимо масовата електрификация на автомобилния парк в страната, той няма да се откаже от стария си дизелов приятел и ще му се наслаждава до края на живота си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иванов
Коментиран от #6, #26, #78, #121, #127, #131, #140
13:07 29.09.2019
2 Антиелектрика
Коментиран от #80
13:08 29.09.2019
3 Driving pleasure
Коментиран от #14, #53, #125, #128
13:09 29.09.2019
4 Бай
13:10 29.09.2019
5 Умберто
13:10 29.09.2019
6 МАГАРЕ
До коментар #1 от "Иванов":
Коментирайте де.Някой няма ли да го оплюе сега.Изведнъж като се стигне до такива милионници малките рязко намаляват,да не кажем ,че остава само една.Въпреки ,че съм фен на ауди и карам 3-то поред истината е такава.Коментиран от #7, #79
13:12 29.09.2019
7 МАГАРЕ
До коментар #6 от "МАГАРЕ":
Марките рязко намаляват*13:13 29.09.2019
8 Умберто
Коментиран от #114
13:13 29.09.2019
9 Чоно
13:21 29.09.2019
10 W210
Коментиран от #38
13:36 29.09.2019
11 Асен
Коментиран от #12
13:41 29.09.2019
12 Обаче
До коментар #11 от "Асен":
Едва ли са били от турските Актруси.Такива издавателства издържаха само т.н каски.13:50 29.09.2019
13 Ретро
Съвремнният автомобил е претъпкан с електроника и екстри. Електрониката дава предимства, но съобразно оскъпяването и усложняването, тия предимства са си едно нищо.
Екстирте до някъде са хубаво нещо, но 90% от екстирте са почти ненужни, поради което и не се използват. В цената ,обаче се калкулират.
Коментиран от #15
13:50 29.09.2019
14 Така е
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Но сметни парите за гориво, за 3,5 милиона километра. Правили са издръжливи коли, не като сега, които още в гаранцията ти казват, че трябва да я продаваш преди да изтече гаранцията.14:12 29.09.2019
15 Глобална икономика
До коментар #13 от "Ретро":
Щом преди 35 години са знаели как да направят здрави коли то днес могат да направят и още по здрави но никой производител няма интерес да продаде нещо което ще се ползва дълго защото така ще загуби доста оборот.Конвеирите ежедневно бълват стотици хиляди автомобили които за да се продават трябва да има необходимост от тях,а ако се правят да са вечни ще докарат производителите си до фалит.Коментиран от #24
14:15 29.09.2019
16 Шампиона
Коментиран от #33, #110
14:35 29.09.2019
17 драскач
14:41 29.09.2019
18 Random
Коментиран от #39, #103, #138
14:48 29.09.2019
19 Кирил
14:48 29.09.2019
20 Забележете
Коментиран от #83, #111
14:51 29.09.2019
21 София
15:12 29.09.2019
22 Без име
Коментиран от #28, #109
15:14 29.09.2019
23 У йе
Коментиран от #40
15:15 29.09.2019
24 БорятСе
До коментар #15 от "Глобална икономика":
Е именно, тези дето бълват ежедневно ширпотреби сега заговореха за климатични промени и искат и от тава да изкарват пари - да се пазарят колкоо газове ще отделят от поточните линии. Раум трябва. Намалява се произовството, намалява се покупките на излишни неща и се разполагаш по-дълго врмее с качествени неща. Това е формулата за смислен живот, иначе сме само едни консуматори на пружина.Коментиран от #112
15:41 29.09.2019
25 Умният
Коментиран от #60
16:04 29.09.2019
26 Ха ха
До коментар #1 от "Иванов":
Може и жабите да избият, по точно тях (инженерите) ще ги избият счетоводителите....така че надай се16:34 29.09.2019
27 Самурай
16:39 29.09.2019
28 Random
До коментар #22 от "Без име":
M57 е доста сполучлив. М51 лесно прегрява и криви глава, помпата също му е скъпа и не се ремонтира, но при правилна поддръжка изкарва достаКоментиран от #30
17:02 29.09.2019
29 Сашо
Коментиран от #31
17:07 29.09.2019
30 В грешка си
До коментар #28 от "Random":
Единствения добър двигател на BMW е М10.Затова не случайно се монтираше в Москвич 21412.Коментиран от #42
17:07 29.09.2019
31 Пешо
До коментар #29 от "Сашо":
Имаше едни Вектри Б специално поръчани за таксита от ОК-Супертранс със мотора 1.6 но от стария модел.Някои от тях изкараха над милион,ама и Астрите на Ушевите май вече са на толкова...17:13 29.09.2019
32 Сашокарам
17:18 29.09.2019
33 Заможен
До коментар #16 от "Шампиона":
Стига с тези митове и легенди. И днес има здрави двигатели, стига да не те е срам че караш кола примерно 160 коня, за купета да не говорим. Всеки които има малко пари знае как действа психиката на човек. Купуваш нова кола, когато стане на 5 години започваш да искаш нещо по така. Обаче ако на 1та година ти хвърли гарнитура един път отървал се от нея не повтаряш тази скапан марка.17:20 29.09.2019
34 реалиста
ом606 ли?
Коментиран от #41
17:26 29.09.2019
35 360
Коментиран от #36
17:43 29.09.2019
36 Анонимен
До коментар #35 от "360":
300 Д е!Коментиран от #37
17:56 29.09.2019
37 360
До коментар #36 от "Анонимен":
Аз съм мераклия на 2,5д /124/ или 2,4д /123/ - как са тези двигатели спрямо прехваления 300Д ?Коментиран от #49
18:00 29.09.2019
38 Неразрушима
До коментар #10 от "W210":
За 20 години изгнила цялата толкова, че да не си струва да се ремонтира, бавна, немощна, тромава, иначе много здрава, вечна и хубава...Любителите / по финансови причини / на 20-30 годишните немски коли, кога ще се събудите ?
Хубав Мерцедес е само новия Мерцедес. Дори не е хубав, а е разкошен. Но повтарям - новия. След 10-тата му година е един генератор на скъпи, незаслужаващи си ремонти, след 15-тата е за боклука.
Така че евала на тези дето карат новите Мерцедеси, останалите са пълни смешници.
Аз нито имам пари за нов, нито съм толкова тъп, че да си взема втора употреба и като сменявам акумулатора в сервиза да ми се смеят какъв балък съм, че давам 600 лв само за това, че гениите са му сложили чип и не мога да си взема нормален за 150 лв.
Коментиран от #44, #152
18:04 29.09.2019
39 Чужди марки
До коментар #18 от "Random":
Не знам дали американците правят хубави коли, но французите, японците, корейците и италианците правят.А немците още нямат кола дето на 7-8 година да не и е тръгнала ръжда. И не познавам някой с Мерцедес да го кара повече от 2-3 години, все гледа да се отърве, да го набута на някой по-голям балък.
Коментиран от #45, #47, #141
18:11 29.09.2019
40 Инженерна мисъл
До коментар #23 от "У йе":
Много мисъл има при направата на купето. Да се разпадне, докато караш здравия двигател.Коментиран от #161
18:13 29.09.2019
41 Random
До коментар #34 от "реалиста":
OM603 като го гледам18:51 29.09.2019
42 Random
До коментар #30 от "В грешка си":
412 и неговите модификации нямат нищо общо с М115/М10Б15. Писна ми да повтарям. Междуцилиндрово разстояние, материал на блока и конструкция на блока. Няма една част да пасва от единия на другия двигател. И М50 е по-добър, най-добър е М50Б30(М50 с карантия на М54). Та освен М50, и М44, и М60 са добри мотори, М30 "чугунено прасе" пък може да мине през тухлена стена и пак ще си работи перфектно, обаче има слухове че се бил пукал блока по средата(3/4 цилиндър). Иначе 3.4л шестак си е машина18:55 29.09.2019
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Хектор
До коментар #39 от "Чужди марки":
Палячо, имам Мерцедес CL500 от 1996 и няма грам ръжда! И ако на оня посерко по-горе 320 коня му се струват малко, да ходи да се застреля някъде.Коментиран от #51, #55
19:14 29.09.2019
46 ПИЧ
19:23 29.09.2019
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Levski
До коментар #37 от "360":
ИМАМ 3ОО Д,ГОРИ НА ДЪЛГО 6,5 ЛТ.А Е НА 298000КМ.СПОРЕД МЕН НЕДЕЙСТВИТЕЛНИ.....МНОГО ПОВЕ4Е СА.ГРАМ МАСЛО НЕ ГОРИ ТОЯ ШЕСТАК.4ЕТОХ СТАТИСТИКА НА НАЙ-ДОБРИТЕ ДВИГАТЕЛИ ЗА ВСИ4КИ ВРЕМЕНА И ТОЯ МОТОР БИЕ ПО ВСИ4КИ ПОКАЗАТЕЛИ.....Коментиран от #52
19:38 29.09.2019
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Ахилесов
До коментар #45 от "Хектор":
На 162000 км ли го взе ?Коментиран от #66
19:40 29.09.2019
52 300000
До коментар #49 от "Levski":
300000 са си съвсем нормални километри за повечето марки. Не е за хвалене.19:42 29.09.2019
53 Азз
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Една - тъй като им дават към 1000000 мили (на Тесла за пример ), както и се разработват в момента и такива които издържат и до 1 400000 мили.19:43 29.09.2019
54 vasik atanasova
евала
да си живи и здрави и мерца и стареца
Коментиран от #56
19:46 29.09.2019
55 Герой
До коментар #45 от "Хектор":
Много впечатляващо, че караш 23 годишна кола. Евала. Инжинерите на Мерцедес едва ли си спомнят вече този модел.Коментиран от #61, #135, #160
19:48 29.09.2019
56 Живи и здрави
До коментар #54 от "vasik atanasova":
Да са живи и здрави, ама мерцовете не са здрави, а са полу-живи. Тези от 1996, дето вече няма шматки да ги купуват и който го има си е вечно негов и му остава да си го хвали, та да е по-малък резила.19:51 29.09.2019
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Camo C63 AMG
Коментиран от #108
19:56 29.09.2019
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Колата като жената поддръжка
20:17 29.09.2019
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Хектор
До коментар #66 от "Хектор":
Излъгали са те поне с 5-10 хиляди километра20:26 29.09.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Биполярно разстроиство
До коментар #73 от "Ахилесов":
Напипваш верния тон, но още си далеч от реализиране на потенциала ти.Можеш да бъдеш най-тъпия, просто още малко усилия
20:31 29.09.2019
76 simo
Коментиран от #77
20:40 29.09.2019
77 Милионер
До коментар #76 от "simo":
има вероятност да е прехвърлил милиона, просто да не го знае.Никаква рядкост не е новия внос дизел реално да е на над 600000 км.
20:45 29.09.2019
78 джоджен
До коментар #1 от "Иванов":
Как ще избият рибта като ще са на загуба.20:48 29.09.2019
79 Ооо не
До коментар #6 от "МАГАРЕ":
Тоя мерцерес хората които го хвалят , едва ли ще искат да го притежават20:58 29.09.2019
80 Съгласен съм
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Миксерите и бормашини те почти не се развалят. При електромобилите ще ни цакат с батериите и зарядните, както и да си плащаме за зареждане.21:02 29.09.2019
81 AMG
21:27 29.09.2019
82 bmw
Коментиран от #84
21:30 29.09.2019
83 ХХХ
До коментар #20 от "Забележете":
Нормално! Дядото е на 84 години сигурно често се изпуска на седалката.Коментиран от #122
21:36 29.09.2019
84 Луд
До коментар #82 от "bmw":
Оф,оф хайде стига играчо.Като няма кой да я купи Мерцедес ще си я купят сами.21:43 29.09.2019
85 Дизел мен
Коментиран от #113
21:45 29.09.2019
86 audi
21:49 29.09.2019
87 НАБЛЮДАТЕЛ
21:54 29.09.2019
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 zezar16
22:11 29.09.2019
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Ха ха
До коментар #89 от "Друг гост":
И сам си отговаряш, много си добър. Само дето не разбираш от коли, нали? Изписа днес 200 коментара, можеш да ходиш да си вземеш заплатата и да пиеш една ракия, ако имаш навършени 18, че да не те набие мама.22:14 29.09.2019
95 777
За 6г направил един милион километра. Една проста сметка показва, че това са над 160хил.км на година и 460км всеки божи ден, без спиране. Това е абсурдно. Дори тировете, които се карат постоянно, трудно могат да направят тези километри.
Коментиран от #147
22:16 29.09.2019
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Все тая
До коментар #18 от "Random":
Изгнила Пежо ,след 205 няма ;) А старите Американци ... са си кеф. Мустанг от 68... Додж Какъвто се сетиш 500 коня. Въпрос на вкус де. Приятелски коментар, наздраве22:42 29.09.2019
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Гост
22:54 29.09.2019
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Алфа Ромео
До коментар #22 от "Без име":
Ко, не23:13 29.09.2019
110 Хайл
До коментар #16 от "Шампиона":
И аз съм така-най-новата ми кола е 2002 г и по-нова не бих купил23:23 29.09.2019
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 имам 205
До коментар #24 от "БорятСе":
Нaмaлявa ce прoизoвcтвoтo, нaмaлявa ce пoкупкитe нa излишни нeщa и ce рaзпoлaгaш пo-дългo врмee c кaчecтвeни нeщa. Тoвa e фoрмулaтa зa cмиcлeн живoт, инaчe cмe caмo eдни кoнcумaтoри нa пружинa.УЖАСНО СИ ПРАВ! АМА ТАКИВА КАТО ТЕБ С ЛУПАААА, С ЛУПА НЕ МОЖЕШ ДА ГОИ НАМЕРИШ!23:27 29.09.2019
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Шляхтиц
До коментар #8 от "Умберто":
Около 1990, 2000 година почти всички големи производители на автомобили възприеха концепцията АВТОМОБИЛ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА. Каросерия, двигател и всичко по автомобила се произвежда с ресурс 300, 400 хил. км. и автомобилът да се бракува и да се купува нов. И Мерцедес възприеха тази концепция и след 2000та година колите са други.00:51 30.09.2019
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Зайко Байко многознайко
Коментиран от #120, #149
05:45 30.09.2019
117 Зайко Байко многознайко
05:59 30.09.2019
118 Зайко Байко многознайко
05:59 30.09.2019
119 Нико
07:13 30.09.2019
120 Нико
До коментар #116 от "Зайко Байко многознайко":
Беше валиден този лаф, ама едно време :)07:18 30.09.2019
121 некойси
До коментар #1 от "Иванов":
Нямат интерес да го направят, времената са други, сега всичко е бизнес.08:03 30.09.2019
122 AMG
До коментар #83 от "ХХХ":
абе тя и баба цола драгоичева се напишкваше по седалките ни , ама какво от това , нима ти като станеш на тези години ,ще си като новородено момченце ли , не се заблуждаваи , тогава идват периода на памперсите , то и сега ги има такива шофьори , слага си памперса и газ .08:49 30.09.2019
123 Мерцедес Бенц от миналото
Има ли смисъл да пиш повече!?!??
09:00 30.09.2019
124 Разбирач
09:09 30.09.2019
125 Пипоне81
До коментар #3 от "Driving pleasure":
На милион са 3 смени поне така прочетох, една тесла направила милион с 3 смени на батерииКоментиран от #129
09:42 30.09.2019
126 Plameni
09:51 30.09.2019
127 111
До коментар #1 от "Иванов":
Сега се гони динамика, икономия, сигурност, конкурентна цена и ако някой изкара кола с такива показатели на пазара, никой няма да я купи освен някой богат пенсионер. Тая кола нова би струвала например 100 хиляди лева, а една днешна малолитражка ще е по-бърза от нея.09:52 30.09.2019
128 Тъпанар поне не се обаждай
До коментар #3 от "Driving pleasure":
а колко гориво са? данъци? винетки?10:02 30.09.2019
129 Малко сметки
До коментар #125 от "Пипоне81":
Говориш за старото поколение батерии. Сегашното поколение са много по-добри, а следващото е проектирано за 1 600 000 км при цена от 100 долара за киловатчас. Двигателите и те са проектирани за толкова.За този пробег, автомобилът от статията е изгорил поне 128 000 литра дизел, на стойност 10-тина батерии в комплект с двигател. За тези пари цяла нова Тесла модел S с всички екстри ще си вземеш или 3 броя Тесла модел 3.
Коментиран от #132
10:03 30.09.2019
130 Гошо
11:04 30.09.2019
131 Мони
До коментар #1 от "Иванов":
Нищо няма да избият, производителите ги интересува клиенти, които ще закупят автомобила нов, ще го карат 3-4-5 годинки и ще закупят новия модел, не го интересува кой ще им кара автомобила след 20-30 години и затова им е все тая колко е здрав..11:29 30.09.2019
132 Грешни сметки
До коментар #129 от "Малко сметки":
За 3,4 милиона километра при силно пожелателен разход от 8/100 този Мерцедес е изгорил 272 000 литра нафта на стойност над 600 хиляди лв по днешни цени. Необходими са били 340 смени на масло - над 2000 литра и от него.Коментиран от #134
11:38 30.09.2019
133 Кръстоносец
11:59 30.09.2019
134 Кръстоносец
До коментар #132 от "Грешни сметки":
Мерцедес не е за всеки!! Постоянно виждам влажни погледи и увиснали ченета.. Ама аз карам класици.. Новите са за компкекари..12:03 30.09.2019
135 AMG
До коментар #55 от "Герой":
естественно че ще си спомнят за него , то там всеки знаеисторията на завода в щутгард , и още повече тези реликви класически , няма как да не са в музея им на мерцедес бенц.13:41 30.09.2019
136 Ивайло
16:58 30.09.2019
137 Къртач!!!
Коментиран от #150
18:42 30.09.2019
138 Vladimir
До коментар #18 от "Random":
Не сте прав за френските автомобили. Веднага ще ви дам пример: имам пежо 205 , 1.9 дизел . Вече на 32 години , но въпреки това върви безпроблемно . Купето е в добро състояние , а двигателят гори 4 литра на 100 км. :)19:22 30.09.2019
139 Пешо
19:34 30.09.2019
140 12 udar
До коментар #1 от "Иванов":
Напълно си прав,но 13 джендъра са ти сложили "минус"...21:54 30.09.2019
141 Фандъков
До коментар #39 от "Чужди марки":
Ауди е може би занзибарска марка и за това не ръждясва22:43 30.09.2019
142 дЪртанян
Коментиран от #144
10:23 01.10.2019
143 Pederasa
12:33 01.10.2019
144 AMG
До коментар #142 от "дЪртанян":
епа ако си се возил на 2-ка дизел много ясно , те са шумни но здравиКоментиран от #145
13:28 01.10.2019
145 Plameni
До коментар #144 от "AMG":
Дизелов Мерцедес е шумен, ако през разпръсквачите е преминала вода или други лайна няма значение дали е 200 ,250 или 300 дизел.Коментиран от #146
13:35 01.10.2019
146 AMG
До коментар #145 от "Plameni":
дизелов мерцедес с помалкия мотор е още по шумен заради щракащите клапани , когато го купиш като нов е океи ,но после застарее ли почне да щрака и става по шумен , говоря ти за Е200 дизел , които е 75к.с, наи малкия мотор от дизелитеКоментиран от #148
14:45 01.10.2019
147 Гост
До коментар #95 от "777":
Ела да ти покажа 5 годишен камион на 870 000км14:58 01.10.2019
148 Plameni
До коментар #146 от "AMG":
Всички са с хидравлични повдигачи производство на INA,ако работят добре няма шумове.Трака нето идва о т разпръсквачите. Навремето меко работеше френския Bosch, немския в Германия струваше 55 DM сега в официалня сервиз мисля,че ги предлагат за 113 или 130 лв/бр имаше и турски който тракаше много, колата не вървеше и гори повече.Сега предлагат индийски Bosch който е същата работа по-добре Denso.Сменил съм четири 124ки и едно 190 което е същото и са ми много добре познатиКоментиран от #153
15:55 01.10.2019
149 Шофьор на Мерцедес
До коментар #116 от "Зайко Байко многознайко":
Един шофьор на Мерцедес ми каза.Те някакви капацитети ли са тези шофьори ?
Питай един майстор монтьор, а по-добре 10 майстора, какви ремонти правят и от кой коли им идват парите.
В един сервиз дори видях доста сполучлива шега, вързано въже като бесило и надпис че е за собствениците на БМВ и Мерцедес.
Да не се мъчат, като им дойдат сметките за плащане.
Коментиран от #151, #159
00:34 02.10.2019
150 Ябълки и круши
До коментар #137 от "Къртач!!!":
крушата не пада по-далеч от дървото.Единия дал 15000 лв за ремонти, другия повече.
Още на 10000 лв ремонт е трябвало да се сетиш да смениш марката.
00:41 02.10.2019
151 MIB
До коментар #149 от "Шофьор на Мерцедес":
Явно никога не си имал Мерцедес. Много просташки историйки си съчинил09:37 02.10.2019
152 AMG
До коментар #38 от "Неразрушима":
нещо маи доста си се заблудил маи а , ма така е като има кои друг да ви искарва парите така ще казвате , нопа щом сте толкова умници , хвьрляте си парите на вятара за тези кенефи , аз например не бих дал една торба с пари за такива кошници за яица , а за нещо по стоиностно ,щото тези коли така или иначеси дал 200хил. лева ,и след това започва едно голямо кичене с пари и то яко , автокаско сервизиране в оторизираните сервизи ,закоито плащаш солено независимо чеколата или джипа ти е вгаранция , мога единственои да си позволя този лукс ако колата или сув-а е служебен фирмен , напоследак гледам доста баровци го правят , и после реват , моита кола е доста нова и е океи , еми как няма да е океи като друг плаща твоите пари , за тези пари бих си купил жилище или нещо което ще ми искарва много повечепари, за което няма и да му мисля какво е ., що се отнася за тези калсики нищо че са стари , цената ще им расте доста по нагоре , но говориме за запазените класически автомобили , правени едно време от инжинери , а не от аити специалисти и сщето водители и секлецалки / секретарки/, независимо от каква народноста са те , да да старите класики , защото знам от опит кое е здраво и надеждно.13:43 02.10.2019
153 AMG
До коментар #148 от "Plameni":
е те така де , а знаеш ли че има бош помпи менте , както и лукас , за да може дюите да работят правилно , трябва хубава центрофка на помпата и нови разпрасквачи и реглаж на стенд ,има помпи идват от индия и турция ,и като я сложиш , замата трудно пали ако освен няма печказа греенето на водата и подгревни свещи да са нови , освен това пуши като локомотив от бдж ,и неше да вьрви като хората, за това наи добре е истински бош помпа ,немсака или френска гнп.Коментиран от #154
14:17 02.10.2019
154 Plameni
До коментар #153 от "AMG":
Е те така де, когато всичко е оригинално и изправно няма значение дали е 200 или 300 дизел.Най- тихо работи двигателя ако вместо нафта му налееш масло хидравлично ,че е по-тънко, но стапя подгрев. свещи.Най-добре олио.Коментиран от #157
14:36 02.10.2019
155 това са глупости
Коментиран от #156, #158
14:54 02.10.2019
156 AMG
До коментар #155 от "това са глупости":
знаеш ли че познавам доста собственици на такива возила дето не са в окаяно сьстояние както ги викаш ти ,хората си ги карат и сега но ги пазат и подьржат ,и седат в гараж , то само тука се плюва по тези коли , я ходи в Унгария ,Полша, Албания , Молдова ,Украина , да видиш да ли са им напукани таблата или са се склекавили тампони и пружини , НАПРОТИВ ДАЖЕ СЕ И ТУНИНГОВАТ НЯКОИ , аман от професори и академици станахте вече, едно време в убо , колите минаваха по над 1мил. км. но нито бяха нацепени нито спукани , като имаш предвид карани яко от различни шофери ,и са се возели всякакви хора от властта , да ще кажеш че е правена стабилна подрьжка в гаража на убо специялизирания сервиз , но колите не страдат от каране а от лош стопанин , ТОВА МОГА ДА ТИ КАЖА15:28 02.10.2019
157 AMG
До коментар #154 от "Plameni":
отвлаковата нафта по хубава няма взимал сьм и знам ама за моите коли , мерджана мьрка като коте , а има и едно трасворматорно масло ,ти карал ли си с такова , щото аз не , казват че е било доста хубаво , даже в русия на камазите слагали такова масло ,що ли .15:35 02.10.2019
158 Plameni
До коментар #155 от "това са глупости":
Чак пък да ти се доревава от смяната на скърцащите втулки на задния мост дето струват 25 лв. оригиналните Lemforder и се сменят на място с импровизирана тръбичка и шпилка,a другите втулки са по 7 лв пак оригинални за първоначално вграждане. Парното за 1 милион изминати със 124ки не ми е създавало проблем На климатиците им се пробиват радиаторите след 15 год.Овчите кожи който ги слагат обикновено пенсионерите в Германия за 70евро запазва седалката за поне 300000хил.км. Що се отнася до напукване на таблото ,карах служебна Toyota Corolla Verso 2008 таблото и се беше свило от слънцето и има една малка жабка която постоянно се отваряше и гаранционно не можаха да отсранят проблема също като отвориш капака на двигателя има една пластмаса над фаровете също се беше силно нагънала от топлината. Така че едно табло се е напукани след 20-30години нищо спрямо прехвалените тойоти които имат същите проблеми на 2-3 година.16:12 02.10.2019
159 Този коментар е премахнат от модератор.
160 Този коментар е премахнат от модератор.
161 миря
До коментар #40 от "Инженерна мисъл":
ЧЕ, какво му е на W124 300d 1986-та 113к.с. (без турбо) ? Предполагам, че моя е на близо 4 млн.км. От както го взех преди 12-години съм сменял само хидравличен маркуч.21:07 29.06.2020