Last news in Fakti

29 Септември, 2019 13:00 58 724 161

Не се продава: Дизелов Mercedes W124 с пробег 3.4 млн. км!

  • mercedes-benz-
  • w124-
  • дизел-
  • пробег
Не се продава: Дизелов Mercedes W124 с пробег 3.4 млн. км! - 1

Докато производителите на съвременни автомобили твърдят, че техните дизелови агрегати са способни да достигнат 500 000 км с правилната поддръжка, реалността ни показва, че счупени турбокомпресори, маховици, инжектори за гориво и т.н. изваждат тези агрегати доста по-рано от строя.

Не се продава: Дизелов Mercedes W124 с пробег 3.4 млн. км!

Старите автомобили не могат да ви предложат комфорта или безопасността на модерен такъв, но по отношение на надеждност и експлоатационен живот не можем да спорим, че преди средата на 90-те имаше златна ера на наистина надеждни автомобили.

Не се продава: Дизелов Mercedes W124 с пробег 3.4 млн. км!

Поредният пример за това е един Mercedes Benz W124 от 1991 година, който достига пробег от 3.4 милиона километра. Първият си милион колата навърта през 1997-а, без да е необходимо да ѝ се сменя нищо, освен масло и филтри.

Не се продава: Дизелов Mercedes W124 с пробег 3.4 млн. км!

Положението не се променя коренно, дори след като колата минава вторият и третият милион от километри. Дизеловият двигател на този Mercedes работи съвместно с автоматична трансмисия, която също се справя отлично и днес. Що се касае до другите възли и агрегати по колата, като купето или интериора, то те показват признаци на стареене.

Не се продава: Дизелов Mercedes W124 с пробег 3.4 млн. км!

Собственикът на този Mercedes W124 е Магнус Селе, 84-годишният старец е бил таксиметров шофьор в Норвегия и казва, че независимо масовата електрификация на автомобилния парк в страната, той няма да се откаже от стария си дизелов приятел и ще му се наслаждава до края на живота си.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 98 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иванов

    411 14 Отговор
    Ако извадят чертежите на 124-та и започнат да я произвеждат със същите материали,като тогава- ще избият рибата.

    Коментиран от #6, #26, #78, #121, #127, #131, #140

  • 2 Антиелектрика

    295 12 Отговор
    За жалост вече наистина няма такива автомобили. Вярно, че атмосферен дизел и абсолютен мъртвец откъм динамика, но щом двигателят и скоростната кутия издържат 3,5 млн километра, значи всичко сега и една маркетингова измамна политика. Изобщо не се съмнявам, че и с електричките ще е същото, т.е. ще бъдат същите еднодневки като всички нови коли.

    Коментиран от #80

  • 3 Driving pleasure

    278 15 Отговор
    Какво да кажем освен Браво! Електрофилите могат ли да сметнат колко смени на батерии са тия 3.4 млн километра?!

    Коментиран от #14, #53, #125, #128

  • 4 Бай

    120 8 Отговор
    евала
  • 5 Умберто

    146 9 Отговор
    Когато немците правеха автомобили,за да не продават части.Азиатците ще ги излекуват скоро.
  • 6 МАГАРЕ

    138 12 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Коментирайте де.Някой няма ли да го оплюе сега.Изведнъж като се стигне до такива милионници малките рязко намаляват,да не кажем ,че остава само една.Въпреки ,че съм фен на ауди и карам 3-то поред истината е такава.

    Коментиран от #7, #79

  • 7 МАГАРЕ

    60 5 Отговор

    До коментар #6 от "МАГАРЕ":

    Марките рязко намаляват*
  • 8 Умберто

    99 15 Отговор
    Всеки,който е учил Съпротивление на материалите или Металознание,е на ясно,че за всеки компонент вече може да се изчисли със съвременните методи неговият живот с точност.Немците отдавна са кьорфишеци .

    Коментиран от #114

  • 9 Чоно

    49 95 Отговор
    Имал съм две 190 D пълни мъртъвци ама мерцедес.абсолютно пенсионерска кола.и по тях има много ремонти.сега гледам по нови мерцедеси по сервизите колкото си щеш.
  • 10 W210

    130 4 Отговор
    Преди 8 години имах очиларка Е250 дизел 115кс от 97-ма на която волана беше толкова износен,че на места се напипваше металния обръч.Със сигурност беше милионник но двигателя не пипаше масло и зимата палеше от раз при всякакви температури,но накрая купето изгни на много места а и всичко беше тотално износено и не си струваше да се инвестира в каквито и да е ремонти.Продадох я почти но стойността на метала в нея но никога повече нямах кола с такава здравина и надеждност.Сега имам Тойота Авенсис от 2012та.Не се е повреждала но поддръжката ми излиза скъпо.

    Коментиран от #38

  • 11 Асен

    160 3 Отговор
    Навремето прекарвахме по 20 тона цимент в едни мерцедеси всеки ден курс Ирак - Кувейт, на 40 градуса жега, че и повече, всичките камиони стигнаха милион без да се пипне АБСОЛЮТНО нищо по тях,ама нищо !!! Само масло сменявахме и карай.После тия камиони всичките ги върнаха в Германия и до ден днешен такива здрави машини аз поне не видях

    Коментиран от #12

  • 12 Обаче

    67 7 Отговор

    До коментар #11 от "Асен":

    Едва ли са били от турските Актруси.Такива издавателства издържаха само т.н каски.
  • 13 Ретро

    84 5 Отговор
    Всичко е въпрос на маркетинг, а целта е да се прибират повече парички, за нищо насреща.
    Съвремнният автомобил е претъпкан с електроника и екстри. Електрониката дава предимства, но съобразно оскъпяването и усложняването, тия предимства са си едно нищо.
    Екстирте до някъде са хубаво нещо, но 90% от екстирте са почти ненужни, поради което и не се използват. В цената ,обаче се калкулират.

    Коментиран от #15

  • 14 Така е

    64 4 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    Но сметни парите за гориво, за 3,5 милиона километра. Правили са издръжливи коли, не като сега, които още в гаранцията ти казват, че трябва да я продаваш преди да изтече гаранцията.
  • 15 Глобална икономика

    122 1 Отговор

    До коментар #13 от "Ретро":

    Щом преди 35 години са знаели как да направят здрави коли то днес могат да направят и още по здрави но никой производител няма интерес да продаде нещо което ще се ползва дълго защото така ще загуби доста оборот.Конвеирите ежедневно бълват стотици хиляди автомобили които за да се продават трябва да има необходимост от тях,а ако се правят да са вечни ще докарат производителите си до фалит.

    Коментиран от #24

  • 16 Шампиона

    147 1 Отговор
    Тази кола е от времето когато са ги правили инженери..Сега ги правят търговци и резултата е на лице..Колите след 2005 година всичките са леш, независимо от марката дали ще е БМВ, Мерцедес, или Ауди..Всичко е пълен кенеф..Общо взето трябва да си ги избираш визуално коя повече ти харесва, защото са напълно еднакви боклуци..В момента карам Мерцедес от далечната 2000 година и ме е страх да си купя по-нова кола знаейки какви ремонти и поддръжка ме чакат..

    Коментиран от #33, #110

  • 17 драскач

    53 3 Отговор
    не случайно по пернишко на 124-ката му викат "вечняко", а още по соца помня белия на Ч. Цветков със софийски номер 7777
  • 18 Random

    26 28 Отговор
    Някой да каже че хамерите правят по-здрави коли? Няма. Щото хамерите и французите коли не могат да правят. Немците правят коли, японците двигатели.

    Коментиран от #39, #103, #138

  • 19 Кирил

    75 5 Отговор
    Вече 13-14 год. Карам 124.купе бензин. Колата е железна.. Не я сменям за нищо. Имам и субару форестер 2014 год. Но съм определено за 124_та
  • 20 Забележете

    22 63 Отговор
    Сигурно собственика живее в тази кола защото като гледам шофьорската седалка май е ползвана за тоалетна...

    Коментиран от #83, #111

  • 21 София

    61 4 Отговор
    Норвегия, пътища, Т-ри, консумативи, без турбо, качество на горивото, начин на каране, дистанции, итн., .... нормално
  • 22 Без име

    48 5 Отговор
    BMW имат ли такъв мотор(ДВГ)?

    Коментиран от #28, #109

  • 23 У йе

    75 1 Отговор
    В статията се описва кола която е направена от материал и инженерна мисъл! А сегашните курници се правят от пластмаси и проектират от компютри.

    Коментиран от #40

  • 24 БорятСе

    64 2 Отговор

    До коментар #15 от "Глобална икономика":

    Е именно, тези дето бълват ежедневно ширпотреби сега заговореха за климатични промени и искат и от тава да изкарват пари - да се пазарят колкоо газове ще отделят от поточните линии. Раум трябва. Намалява се произовството, намалява се покупките на излишни неща и се разполагаш по-дълго врмее с качествени неща. Това е формулата за смислен живот, иначе сме само едни консуматори на пружина.

    Коментиран от #112

  • 25 Умният

    24 8 Отговор
    Германски автомобили еднодневки са като самурайски меч от пластмаса

    Коментиран от #60

  • 26 Ха ха

    14 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Може и жабите да избият, по точно тях (инженерите) ще ги избият счетоводителите....така че надай се
  • 27 Самурай

    4 28 Отговор
    Бре ква е таз консерва...на път да ни достигне наполовина
  • 28 Random

    11 5 Отговор

    До коментар #22 от "Без име":

    M57 е доста сполучлив. М51 лесно прегрява и криви глава, помпата също му е скъпа и не се ремонтира, но при правилна поддръжка изкарва доста

    Коментиран от #30

  • 29 Сашо

    6 6 Отговор
    А за опел?

    Коментиран от #31

  • 30 В грешка си

    33 11 Отговор

    До коментар #28 от "Random":

    Единствения добър двигател на BMW е М10.Затова не случайно се монтираше в Москвич 21412.

    Коментиран от #42

  • 31 Пешо

    48 0 Отговор

    До коментар #29 от "Сашо":

    Имаше едни Вектри Б специално поръчани за таксита от ОК-Супертранс със мотора 1.6 но от стария модел.Някои от тях изкараха над милион,ама и Астрите на Ушевите май вече са на толкова...
  • 32 Сашокарам

    5 37 Отговор
    Карам зафира в 2010 много яка
  • 33 Заможен

    16 9 Отговор

    До коментар #16 от "Шампиона":

    Стига с тези митове и легенди. И днес има здрави двигатели, стига да не те е срам че караш кола примерно 160 коня, за купета да не говорим. Всеки които има малко пари знае как действа психиката на човек. Купуваш нова кола, когато стане на 5 години започваш да искаш нещо по така. Обаче ако на 1та година ти хвърли гарнитура един път отървал се от нея не повтаряш тази скапан марка.
  • 34 реалиста

    5 4 Отговор
    с кой двигател е ?
    ом606 ли?

    Коментиран от #41

  • 35 360

    7 6 Отговор
    ТОВА ГОРЕ НА СНИМКАТА 2.5Д ЛИ Е ИЛИ 300Д ? , НЕ МОГА ДА ВИДЯ 5 ИЛИ 6 ЦИЛИНДРА Е ?

    Коментиран от #36

  • 36 Анонимен

    14 2 Отговор

    До коментар #35 от "360":

    300 Д е!

    Коментиран от #37

  • 37 360

    7 3 Отговор

    До коментар #36 от "Анонимен":

    Аз съм мераклия на 2,5д /124/ или 2,4д /123/ - как са тези двигатели спрямо прехваления 300Д ?

    Коментиран от #49

  • 38 Неразрушима

    20 38 Отговор

    До коментар #10 от "W210":

    За 20 години изгнила цялата толкова, че да не си струва да се ремонтира, бавна, немощна, тромава, иначе много здрава, вечна и хубава...
    Любителите / по финансови причини / на 20-30 годишните немски коли, кога ще се събудите ?
    Хубав Мерцедес е само новия Мерцедес. Дори не е хубав, а е разкошен. Но повтарям - новия. След 10-тата му година е един генератор на скъпи, незаслужаващи си ремонти, след 15-тата е за боклука.
    Така че евала на тези дето карат новите Мерцедеси, останалите са пълни смешници.
    Аз нито имам пари за нов, нито съм толкова тъп, че да си взема втора употреба и като сменявам акумулатора в сервиза да ми се смеят какъв балък съм, че давам 600 лв само за това, че гениите са му сложили чип и не мога да си взема нормален за 150 лв.

    Коментиран от #44, #152

  • 39 Чужди марки

    14 43 Отговор

    До коментар #18 от "Random":

    Не знам дали американците правят хубави коли, но французите, японците, корейците и италианците правят.
    А немците още нямат кола дето на 7-8 година да не и е тръгнала ръжда. И не познавам някой с Мерцедес да го кара повече от 2-3 години, все гледа да се отърве, да го набута на някой по-голям балък.

    Коментиран от #45, #47, #141

  • 40 Инженерна мисъл

    17 4 Отговор

    До коментар #23 от "У йе":

    Много мисъл има при направата на купето. Да се разпадне, докато караш здравия двигател.

    Коментиран от #161

  • 41 Random

    7 0 Отговор

    До коментар #34 от "реалиста":

    OM603 като го гледам
  • 42 Random

    12 4 Отговор

    До коментар #30 от "В грешка си":

    412 и неговите модификации нямат нищо общо с М115/М10Б15. Писна ми да повтарям. Междуцилиндрово разстояние, материал на блока и конструкция на блока. Няма една част да пасва от единия на другия двигател. И М50 е по-добър, най-добър е М50Б30(М50 с карантия на М54). Та освен М50, и М44, и М60 са добри мотори, М30 "чугунено прасе" пък може да мине през тухлена стена и пак ще си работи перфектно, обаче има слухове че се бил пукал блока по средата(3/4 цилиндър). Иначе 3.4л шестак си е машина
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Хектор

    34 1 Отговор

    До коментар #39 от "Чужди марки":

    Палячо, имам Мерцедес CL500 от 1996 и няма грам ръжда! И ако на оня посерко по-горе 320 коня му се струват малко, да ходи да се застреля някъде.

    Коментиран от #51, #55

  • 46 ПИЧ

    40 1 Отговор
    Стана обратното след 89 година. Зеленчуците и храната станаха по издържливи, а техниката(машиностроене, автомобилостроене и сградостроене) преминаха към ментетата. Но природата не търпи фалшифо отношение и скоро ще ни го върне. Не е песимизъм, а истината, и тя е за всички(бедни, богати, днешни и утрешни).
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Levski

    19 2 Отговор

    До коментар #37 от "360":

    ИМАМ 3ОО Д,ГОРИ НА ДЪЛГО 6,5 ЛТ.А Е НА 298000КМ.СПОРЕД МЕН НЕДЕЙСТВИТЕЛНИ.....МНОГО ПОВЕ4Е СА.ГРАМ МАСЛО НЕ ГОРИ ТОЯ ШЕСТАК.4ЕТОХ СТАТИСТИКА НА НАЙ-ДОБРИТЕ ДВИГАТЕЛИ ЗА ВСИ4КИ ВРЕМЕНА И ТОЯ МОТОР БИЕ ПО ВСИ4КИ ПОКАЗАТЕЛИ.....

    Коментиран от #52

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Ахилесов

    6 0 Отговор

    До коментар #45 от "Хектор":

    На 162000 км ли го взе ?

    Коментиран от #66

  • 52 300000

    9 1 Отговор

    До коментар #49 от "Levski":

    300000 са си съвсем нормални километри за повечето марки. Не е за хвалене.
  • 53 Азз

    3 4 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    Една - тъй като им дават към 1000000 мили (на Тесла за пример ), както и се разработват в момента и такива които издържат и до 1 400000 мили.
  • 54 vasik atanasova

    26 1 Отговор
    пред фактите трябва да се мълчи
    евала
    да си живи и здрави и мерца и стареца

    Коментиран от #56

  • 55 Герой

    7 17 Отговор

    До коментар #45 от "Хектор":

    Много впечатляващо, че караш 23 годишна кола. Евала. Инжинерите на Мерцедес едва ли си спомнят вече този модел.

    Коментиран от #61, #135, #160

  • 56 Живи и здрави

    7 17 Отговор

    До коментар #54 от "vasik atanasova":

    Да са живи и здрави, ама мерцовете не са здрави, а са полу-живи. Тези от 1996, дето вече няма шматки да ги купуват и който го има си е вечно негов и му остава да си го хвали, та да е по-малък резила.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Camo C63 AMG

    7 2 Отговор
    Тая кола е звяр

    Коментиран от #108

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Колата като жената поддръжка

    17 1 Отговор
    Аз лично знам човек, който една 124-ка и при това 2.0 дизел навъртя 2 000 000 км. и я продаде за 1 500 евра. а на вид си беше даже лъскава. В интерес на истината си я поддържаше перфектно.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Хектор

    4 1 Отговор

    До коментар #66 от "Хектор":

    Излъгали са те поне с 5-10 хиляди километра
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Биполярно разстроиство

    4 2 Отговор

    До коментар #73 от "Ахилесов":

    Напипваш верния тон, но още си далеч от реализиране на потенциала ти.
    Можеш да бъдеш най-тъпия, просто още малко усилия
  • 76 simo

    16 2 Отговор
    виждал съм такъв в България...не можа да изкара и милион...и познайте защо??? ами нафтата от нефтохим....

    Коментиран от #77

  • 77 Милионер

    6 0 Отговор

    До коментар #76 от "simo":

    има вероятност да е прехвърлил милиона, просто да не го знае.
    Никаква рядкост не е новия внос дизел реално да е на над 600000 км.
  • 78 джоджен

    2 8 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Как ще избият рибта като ще са на загуба.
  • 79 Ооо не

    6 11 Отговор

    До коментар #6 от "МАГАРЕ":

    Тоя мерцерес хората които го хвалят , едва ли ще искат да го притежават
  • 80 Съгласен съм

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Миксерите и бормашини те почти не се развалят. При електромобилите ще ни цакат с батериите и зарядните, както и да си плащаме за зареждане.
  • 81 AMG

    26 7 Отговор
    тука сега виждам хора които се исказват не подготвени , момци едно време бех шофер в УБО сегашното НСО , всякакви класики са ми минали през моите рьце ,и 124 и 126 и ес класата 140 както и 190ката , знаете ли колко милионници имаше от тях , и да ви кажа и друго , да имаха системите за сигорност и екстри , като климатик за времето си , автомат скорости , ел стькла шпер дифренциял ,и тн. , мога да ви кажа че с тях сьм обиколил за тези 38 години трудов сташ там , можеби почти цялото земно кьлбо , имах си мои лични такива даже някои от тях закупени и отиграни трьгове , само един лек ремонт на мотора ,ризи бутала и сигменти , защото ги взимах все милионници , и после пак газ , никога колкото и да си лаете ваще хонди тоиоти и тем подобни нови коли , няма да доживеят тези километри , ама никога , тези коли са ми хранили семейството , тези коли си ходих на почивка навсякаде , дори и до сен тропе сьм стигал даже и до валенсия и монако , не са ми сьздавали никакьв проблем и ядове .,и друго има и по мощни агрегати от тях, не се заблуждаваите .
  • 82 bmw

    0 10 Отговор
    То няма и кой да я купи тая ръжда.

    Коментиран от #84

  • 83 ХХХ

    5 7 Отговор

    До коментар #20 от "Забележете":

    Нормално! Дядото е на 84 години сигурно често се изпуска на седалката.

    Коментиран от #122

  • 84 Луд

    9 0 Отговор

    До коментар #82 от "bmw":

    Оф,оф хайде стига играчо.Като няма кой да я купи Мерцедес ще си я купят сами.
  • 85 Дизел мен

    30 2 Отговор
    Имал съм два такива. 250 дизел тясна лайсна и 200 бензин широка лайсна. Общо ги карах 18 години през които съм дал за ремонти не повече от 1000лв. Казвам за ремонти а не нормалното техническо обслужване. Дизела го купих от Германия на 730 хиляди и му навъртях тук още 180хил без да вдигам капак освен като му сменят масло или наливам течност за чистачки. Само защото беше тромав го махнах и взех по нов бензин. После смених още 8 коли, немски, френски и японски обаче нищо общо със 124ката нямат. Сега карам пак мерцедес, нов но не е същото. От две години търся 124ка но повечето са много зле. Имам авер който има много запазена но не иска да ми я продаде. Но рано или късно ще намеря и ще си я карам само през уйкенда спомняйки си какво е да караш КОЛА с големи букви. Който е имал знае за какво говоря

    Коментиран от #113

  • 86 audi

    9 0 Отговор
    80 2.0E мн над 1 000 000 и варви
  • 87 НАБЛЮДАТЕЛ

    13 0 Отговор
    НЯМАТ ФАЙДА,КОНЦЕРНИТЕ ДА ПРАВЯТ ТАКИВА АВТОМОБИЛИ. СЕГА ВСИЧКО Е ЕДНОДНЕВКИ. МАКС 15 ГОД. ПРИ ДОБРА ПОДРЪЖКА. ПОЛОВИНАТА В КОЛИТЕ Е ПЛАСТМАСА,КОЯТО СТАРЕЕ И СЕ ТРОШИ БЪРЗО.
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 zezar16

    6 2 Отговор
    абе нали уж ги забранявали дизелите, в Норвегия май евро 5,6 не върви, тоз дядо как кара
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Ха ха

    4 1 Отговор

    До коментар #89 от "Друг гост":

    И сам си отговаряш, много си добър. Само дето не разбираш от коли, нали? Изписа днес 200 коментара, можеш да ходиш да си вземеш заплатата и да пиеш една ракия, ако имаш навършени 18, че да не те набие мама.
  • 95 777

    2 10 Отговор
    Пълни лъжи
    За 6г направил един милион километра. Една проста сметка показва, че това са над 160хил.км на година и 460км всеки божи ден, без спиране. Това е абсурдно. Дори тировете, които се карат постоянно, трудно могат да направят тези километри.

    Коментиран от #147

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Все тая

    7 2 Отговор

    До коментар #18 от "Random":

    Изгнила Пежо ,след 205 няма ;) А старите Американци ... са си кеф. Мустанг от 68... Додж Какъвто се сетиш 500 коня. Въпрос на вкус де. Приятелски коментар, наздраве
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Гост

    2 4 Отговор
    Тази кола е бракувана през 2015,къде ни пързаляш репортерче
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Без име":

    Ко, не
  • 110 Хайл

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Шампиона":

    И аз съм така-най-новата ми кола е 2002 г и по-нова не бих купил
  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 имам 205

    10 0 Отговор

    До коментар #24 от "БорятСе":

    Нaмaлявa ce прoизoвcтвoтo, нaмaлявa ce пoкупкитe нa излишни нeщa и ce рaзпoлaгaш пo-дългo врмee c кaчecтвeни нeщa. Тoвa e фoрмулaтa зa cмиcлeн живoт, инaчe cмe caмo eдни кoнcумaтoри нa пружинa.УЖАСНО СИ ПРАВ! АМА ТАКИВА КАТО ТЕБ С ЛУПАААА, С ЛУПА НЕ МОЖЕШ ДА ГОИ НАМЕРИШ!
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Шляхтиц

    9 0 Отговор

    До коментар #8 от "Умберто":

    Около 1990, 2000 година почти всички големи производители на автомобили възприеха концепцията АВТОМОБИЛ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА. Каросерия, двигател и всичко по автомобила се произвежда с ресурс 300, 400 хил. км. и автомобилът да се бракува и да се купува нов. И Мерцедес възприеха тази концепция и след 2000та година колите са други.
  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Зайко Байко многознайко

    13 8 Отговор
    W 124 , изключителен автомобил, окачване, аеродинамика, надежност! Deutsche Handarbeit. Седем пластово покритие на купето. От десетте най надеждни двигатели в света за всички времена ОМ 606-910 и ОМ 606-912 са в тази класация. Имам две 124 ки с широката лайстна. 1994 и 1995 г.със съответните двигатели. По държане на пътя само W140 го превъзхожда, който е пак производство на Mercedes Benz. Като ми замърка тоя дизел , направо е музика за ушите ми. Както и да се напъват разни коментстори тук ще им кажа следното, което научих още, като дете. Един шофьор на правителствен Мерцедес ми каза следното: " Младеж има две марки коли на този свят , Мерцедес и всички останали", друго да ви обяснявам не е необходимо.

    Коментиран от #120, #149

  • 117 Зайко Байко многознайко

    7 0 Отговор
    Сетих се , как притежателите на Мерцедес се присмиват на собственниците на БМВ. Според собствениците на Мерцедес , BMW не означавало Bayerische Motoren Werke а означавало Bei Mercedes Weggeschmiessen. т.е. От отпадъчните продукти след птоизводството на Мерцедес ,правят БМВ' тата. Това е в кръгът на шегата разбира се.
  • 118 Зайко Байко многознайко

    7 0 Отговор
    Сетих се , как притежателите на Мерцедес се присмиват на собственниците на БМВ. Според собствениците на Мерцедес , BMW не означавало Bayerische Motoren Werke а означавало Bei Mercedes Weggeschmiessen. т.е. От отпадъчните продукти след птоизводството на Мерцедес ,правят БМВ' тата. Това е в кръгът на шегата разбира се.
  • 119 Нико

    4 0 Отговор
    Едно време, автомобилите се правиха от инженери, сега се правят от икономисти! Чувал съм един лаф от 70-те години за Мерцедес-Купи си колата, че след време да я кара и синът ти! Сега времената са други! Докато още можем да видим добре запазени екземпляри от всякакви марки произведени през 50-те, 60-те и 70-те, след 30-40 години вече няма да има ресурс за тунинговане, защото още от сега не оставяме нищо в наследство!
  • 120 Нико

    6 1 Отговор

    До коментар #116 от "Зайко Байко многознайко":

    Беше валиден този лаф, ама едно време :)
  • 121 некойси

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Нямат интерес да го направят, времената са други, сега всичко е бизнес.
  • 122 AMG

    3 0 Отговор

    До коментар #83 от "ХХХ":

    абе тя и баба цола драгоичева се напишкваше по седалките ни , ама какво от това , нима ти като станеш на тези години ,ще си като новородено момченце ли , не се заблуждаваи , тогава идват периода на памперсите , то и сега ги има такива шофьори , слага си памперса и газ .
  • 123 Мерцедес Бенц от миналото

    2 3 Отговор
    211 2.7 CDI Ръчка
    Има ли смисъл да пиш повече!?!??
  • 124 Разбирач

    4 2 Отговор
    36 конски сили от литър.Остава и да се чупи.
  • 125 Пипоне81

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    На милион са 3 смени поне така прочетох, една тесла направила милион с 3 смени на батерии

    Коментиран от #129

  • 126 Plameni

    3 2 Отговор
    Всеки следващ модел е по -добър от предходния ,и ако следваха политиката на осемдесетте години досега да са фалирали.
  • 127 111

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Сега се гони динамика, икономия, сигурност, конкурентна цена и ако някой изкара кола с такива показатели на пазара, никой няма да я купи освен някой богат пенсионер. Тая кола нова би струвала например 100 хиляди лева, а една днешна малолитражка ще е по-бърза от нея.
  • 128 Тъпанар поне не се обаждай

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    а колко гориво са? данъци? винетки?
  • 129 Малко сметки

    6 3 Отговор

    До коментар #125 от "Пипоне81":

    Говориш за старото поколение батерии. Сегашното поколение са много по-добри, а следващото е проектирано за 1 600 000 км при цена от 100 долара за киловатчас. Двигателите и те са проектирани за толкова.

    За този пробег, автомобилът от статията е изгорил поне 128 000 литра дизел, на стойност 10-тина батерии в комплект с двигател. За тези пари цяла нова Тесла модел S с всички екстри ще си вземеш или 3 броя Тесла модел 3.

    Коментиран от #132

  • 130 Гошо

    7 4 Отговор
    Да си го кара със здраве, че иначе ще дойде да ни трови тук..
  • 131 Мони

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Нищо няма да избият, производителите ги интересува клиенти, които ще закупят автомобила нов, ще го карат 3-4-5 годинки и ще закупят новия модел, не го интересува кой ще им кара автомобила след 20-30 години и затова им е все тая колко е здрав..
  • 132 Грешни сметки

    7 0 Отговор

    До коментар #129 от "Малко сметки":

    За 3,4 милиона километра при силно пожелателен разход от 8/100 този Мерцедес е изгорил 272 000 литра нафта на стойност над 600 хиляди лв по днешни цени. Необходими са били 340 смени на масло - над 2000 литра и от него.

    Коментиран от #134

  • 133 Кръстоносец

    8 1 Отговор
    Когато покарате 560сл и 500сек автомати на 30г със 160км в час ще разберете защо старите мерцедеси са върхът в автомобилостроенето... После всичко е лабаво... Аз редовно се забавлявам с тях, но това не е за всеки..
  • 134 Кръстоносец

    6 4 Отговор

    До коментар #132 от "Грешни сметки":

    Мерцедес не е за всеки!! Постоянно виждам влажни погледи и увиснали ченета.. Ама аз карам класици.. Новите са за компкекари..
  • 135 AMG

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Герой":

    естественно че ще си спомнят за него , то там всеки знаеисторията на завода в щутгард , и още повече тези реликви класически , няма как да не са в музея им на мерцедес бенц.
  • 136 Ивайло

    5 0 Отговор
    Човека е абсолютно прав!!! Електрокар когато стане на 30 години и навърти такъв пробег...
  • 137 Къртач!!!

    5 0 Отговор
    От 1999 г карам Мерц .Километри навъртяни лично от мен 590 000 и малко отгоре .Ремонти за предница и разни други странични не повече от 15000 лв .Сина ми кара от две години пак мерцедес по нов по лъскав всичко по по най .И кво ?Не е навъртял и 40 хил.а вече го плати 2 пъти !

    Коментиран от #150

  • 138 Vladimir

    5 0 Отговор

    До коментар #18 от "Random":

    Не сте прав за френските автомобили. Веднага ще ви дам пример: имам пежо 205 , 1.9 дизел . Вече на 32 години , но въпреки това върви безпроблемно . Купето е в добро състояние , а двигателят гори 4 литра на 100 км. :)
  • 139 Пешо

    2 3 Отговор
    Не смятам да карам един автомобил 30 години,така че за какво ми е да издържа няколко милиона километра???
  • 140 12 udar

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Иванов":

    Напълно си прав,но 13 джендъра са ти сложили "минус"...
  • 141 Фандъков

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Чужди марки":

    Ауди е може би занзибарска марка и за това не ръждясва
  • 142 дЪртанян

    5 2 Отговор
    През 1989 си купих Москвич 21412/спонсор беше баща ми/. Същата година се и ожених. На сватбата ни ,,возиха,, със същия Мерцедес. Москвичът наистина е зле шумоизолирн,но този дизеляк направо ме разби, все едно бяхме в трактор. Много разочароващо беше за мен, имах други очаквания от един Мерцедес в ония години!

    Коментиран от #144

  • 143 Pederasa

    4 1 Отговор
    Имах Мерц 86-та 5.6 бензин, няма такъв комфорт и удоволствие от шофиране, за 8 години едни кабели, свещи и масла и над 300хил.навъртени от мен на газ :-) Когато го купих бе на 890хил.по километра. Сега имам 2 Субарута, за 3 години и на 2-те двигатели и безброй други ремонти...хубаво е, че Тойота ги купи и се надявам скоро да видим Субару с редови Тойота мотор, та да се куртулишем от боксер недуразумението...
  • 144 AMG

    1 0 Отговор

    До коментар #142 от "дЪртанян":

    епа ако си се возил на 2-ка дизел много ясно , те са шумни но здрави

    Коментиран от #145

  • 145 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #144 от "AMG":

    Дизелов Мерцедес е шумен, ако през разпръсквачите е преминала вода или други лайна няма значение дали е 200 ,250 или 300 дизел.

    Коментиран от #146

  • 146 AMG

    1 1 Отговор

    До коментар #145 от "Plameni":

    дизелов мерцедес с помалкия мотор е още по шумен заради щракащите клапани , когато го купиш като нов е океи ,но после застарее ли почне да щрака и става по шумен , говоря ти за Е200 дизел , които е 75к.с, наи малкия мотор от дизелите

    Коментиран от #148

  • 147 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #95 от "777":

    Ела да ти покажа 5 годишен камион на 870 000км
  • 148 Plameni

    2 0 Отговор

    До коментар #146 от "AMG":

    Всички са с хидравлични повдигачи производство на INA,ако работят добре няма шумове.Трака нето идва о т разпръсквачите. Навремето меко работеше френския Bosch, немския в Германия струваше 55 DM сега в официалня сервиз мисля,че ги предлагат за 113 или 130 лв/бр имаше и турски който тракаше много, колата не вървеше и гори повече.Сега предлагат индийски Bosch който е същата работа по-добре Denso.Сменил съм четири 124ки и едно 190 което е същото и са ми много добре познати

    Коментиран от #153

  • 149 Шофьор на Мерцедес

    1 3 Отговор

    До коментар #116 от "Зайко Байко многознайко":

    Един шофьор на Мерцедес ми каза.
    Те някакви капацитети ли са тези шофьори ?
    Питай един майстор монтьор, а по-добре 10 майстора, какви ремонти правят и от кой коли им идват парите.
    В един сервиз дори видях доста сполучлива шега, вързано въже като бесило и надпис че е за собствениците на БМВ и Мерцедес.
    Да не се мъчат, като им дойдат сметките за плащане.

    Коментиран от #151, #159

  • 150 Ябълки и круши

    1 0 Отговор

    До коментар #137 от "Къртач!!!":

    крушата не пада по-далеч от дървото.
    Единия дал 15000 лв за ремонти, другия повече.
    Още на 10000 лв ремонт е трябвало да се сетиш да смениш марката.
  • 151 MIB

    3 1 Отговор

    До коментар #149 от "Шофьор на Мерцедес":

    Явно никога не си имал Мерцедес. Много просташки историйки си съчинил
  • 152 AMG

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Неразрушима":

    нещо маи доста си се заблудил маи а , ма така е като има кои друг да ви искарва парите така ще казвате , нопа щом сте толкова умници , хвьрляте си парите на вятара за тези кенефи , аз например не бих дал една торба с пари за такива кошници за яица , а за нещо по стоиностно ,щото тези коли така или иначеси дал 200хил. лева ,и след това започва едно голямо кичене с пари и то яко , автокаско сервизиране в оторизираните сервизи ,закоито плащаш солено независимо чеколата или джипа ти е вгаранция , мога единственои да си позволя този лукс ако колата или сув-а е служебен фирмен , напоследак гледам доста баровци го правят , и после реват , моита кола е доста нова и е океи , еми как няма да е океи като друг плаща твоите пари , за тези пари бих си купил жилище или нещо което ще ми искарва много повечепари, за което няма и да му мисля какво е ., що се отнася за тези калсики нищо че са стари , цената ще им расте доста по нагоре , но говориме за запазените класически автомобили , правени едно време от инжинери , а не от аити специалисти и сщето водители и секлецалки / секретарки/, независимо от каква народноста са те , да да старите класики , защото знам от опит кое е здраво и надеждно.
  • 153 AMG

    1 1 Отговор

    До коментар #148 от "Plameni":

    е те така де , а знаеш ли че има бош помпи менте , както и лукас , за да може дюите да работят правилно , трябва хубава центрофка на помпата и нови разпрасквачи и реглаж на стенд ,има помпи идват от индия и турция ,и като я сложиш , замата трудно пали ако освен няма печказа греенето на водата и подгревни свещи да са нови , освен това пуши като локомотив от бдж ,и неше да вьрви като хората, за това наи добре е истински бош помпа ,немсака или френска гнп.

    Коментиран от #154

  • 154 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #153 от "AMG":

    Е те така де, когато всичко е оригинално и изправно няма значение дали е 200 или 300 дизел.Най- тихо работи двигателя ако вместо нафта му налееш масло хидравлично ,че е по-тънко, но стапя подгрев. свещи.Най-добре олио.

    Коментиран от #157

  • 155 това са глупости

    1 2 Отговор
    Това са глупости без доказателсва. Виждал съм много 124-ки и 190-ки (W201) в много по-окаяно състояние на волан, седалки и прочее, онези какво - били за по на 6 000 000км ли? Ай сиктир. Леко закъсана шоф. облегалка на "левия бъбрек" и на практика леко мръсна (но не протрита, каму ли изпокъсана и с продъдени пружини) седалка е нереално - или това не е оригиналния салон на колата, или просто тия 3 милиона и нещо км. са бутафория. Че е относително здрава 124-ката и редовия й шестак с 109/113 коня (който е на снимката, този в случая би трябвало да е 113, защото е широка лайсна и там мощността е повишена без да си искат, заради новия катализатор) е факт, обаче айде - и ние ги карахме тия коли и знаем, че като им се разкърцат отзад тампоните ти се доревава (и не се чака до милион км, а много по-рано), като ти умре управлението за парно/климатик (ако има такъв) също почваш да си скубеш косите, че ако го пече по-жарко слънце (Италия например) таблото се нацепва като на бабичка петите, а облицовката на корите на вратите се извръща и свива. Хубаво и здрави коли бяха, но не ги величайте чак толкова много, че едва ли не са неразрушими.

    Коментиран от #156, #158

  • 156 AMG

    1 1 Отговор

    До коментар #155 от "това са глупости":

    знаеш ли че познавам доста собственици на такива возила дето не са в окаяно сьстояние както ги викаш ти ,хората си ги карат и сега но ги пазат и подьржат ,и седат в гараж , то само тука се плюва по тези коли , я ходи в Унгария ,Полша, Албания , Молдова ,Украина , да видиш да ли са им напукани таблата или са се склекавили тампони и пружини , НАПРОТИВ ДАЖЕ СЕ И ТУНИНГОВАТ НЯКОИ , аман от професори и академици станахте вече, едно време в убо , колите минаваха по над 1мил. км. но нито бяха нацепени нито спукани , като имаш предвид карани яко от различни шофери ,и са се возели всякакви хора от властта , да ще кажеш че е правена стабилна подрьжка в гаража на убо специялизирания сервиз , но колите не страдат от каране а от лош стопанин , ТОВА МОГА ДА ТИ КАЖА
  • 157 AMG

    1 1 Отговор

    До коментар #154 от "Plameni":

    отвлаковата нафта по хубава няма взимал сьм и знам ама за моите коли , мерджана мьрка като коте , а има и едно трасворматорно масло ,ти карал ли си с такова , щото аз не , казват че е било доста хубаво , даже в русия на камазите слагали такова масло ,що ли .
  • 158 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #155 от "това са глупости":

    Чак пък да ти се доревава от смяната на скърцащите втулки на задния мост дето струват 25 лв. оригиналните Lemforder и се сменят на място с импровизирана тръбичка и шпилка,a другите втулки са по 7 лв пак оригинални за първоначално вграждане. Парното за 1 милион изминати със 124ки не ми е създавало проблем На климатиците им се пробиват радиаторите след 15 год.Овчите кожи който ги слагат обикновено пенсионерите в Германия за 70евро запазва седалката за поне 300000хил.км. Що се отнася до напукване на таблото ,карах служебна Toyota Corolla Verso 2008 таблото и се беше свило от слънцето и има една малка жабка която постоянно се отваряше и гаранционно не можаха да отсранят проблема също като отвориш капака на двигателя има една пластмаса над фаровете също се беше силно нагънала от топлината. Така че едно табло се е напукани след 20-30години нищо спрямо прехвалените тойоти които имат същите проблеми на 2-3 година.
  • 159 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 миря

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Инженерна мисъл":

    ЧЕ, какво му е на W124 300d 1986-та 113к.с. (без турбо) ? Предполагам, че моя е на близо 4 млн.км. От както го взех преди 12-години съм сменял само хидравличен маркуч.