Last news in Fakti

5 Ноември, 2019 10:54 37 176 62

Евтината наточена Skoda ще струва малко повече от $15 000

  • skoda-
  • kamiq-
  • gt
Евтината наточена Skoda ще струва малко повече от $15 000 - 1

Най-новият кросоувър на чешката марка, който носи названието Kamiq започна добре продажбите си, както в Европа, така и в останалата част на света. Сега обаче, за първи път се появиха снимки и информация, за наточеното изпълнение на Kamiq, което е обозначено с индекс GT.

Малкото кросоувърче ще се предлага първоначално на пазара в Китай, а цената му ще е малко повече от $15 000. Вариантът, който е предназначен за Поднебесната държава се различава и по габарити от европейската версия. Той е с дължина от 4.4 метра, докато европейският Kamiq е дълъг 4.25 метра.

Евтината наточена Skoda ще струва малко повече от  000

Подобна на по-големия брат Skoda Kodiaq GT и Kamiq GT ще се отличава с по-наклонените си задни колонки, както и с повече хром по екстериора на колата. Отзад е налице по-голям спойлер, а в предната броня има нов въздухозаборник във формата на усмивка.

Двигателите, с които ще се оборудва Kamiq GT ще са два бензинови с почти еднаква мощност. Единият ще е атмосферен с обем 1.5-литра и мощност 110 конски сили, а другият ще е с турбо и с обем 1.2 литра, а мощността му ще е 115 коня.

Евтината наточена Skoda ще струва малко повече от  000


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 49 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Денис

    188 26 Отговор
    Наточена версия с 1.2 и 1.5 мотор. Ужас

    Коментиран от #2, #4, #29, #50

  • 2 Гост

    127 17 Отговор

    До коментар #1 от "Денис":

    Представи си не наточената.

    Коментиран от #19

  • 3 Иван

    87 13 Отговор
    имах новия Суперб една година - фантастична кола. Вървеше много добре за своите 130 коня.

    Коментиран от #30

  • 4 Service

    84 36 Отговор

    До коментар #1 от "Денис":

    Ми да наточена е за сервиза. То си е двигателче за прахосмукачка, а не за СУВ. Двигателчето е консуматив, заедно с маслото и него на всеки 15 000 км.

    Коментиран от #15

  • 5 питам за един приятел

    32 22 Отговор
    за газово стават ли ?
  • 6 питам за един приятел

    23 18 Отговор
    за газово стават ли ?

    Коментиран от #23

  • 7 питам за един приятел

    15 12 Отговор
    за газово стават ли ?

    Коментиран от #8

  • 8 123

    30 1 Отговор

    До коментар #7 от "питам за един приятел":

    Май на всички вече може да се сложи газ. Иначе, в БГ цените започват от 30 000 лева, като за малко СУВ-че е повече от добре. За съжаление, когато го пуснат в ЕС това ГТ няма да с по-ниска цена от 40 000 лева.
  • 9 Олеле

    38 4 Отговор
    15 000 $ или 26000 лв в Китай, а в Европа 20 000+ $
  • 10 Трифонов

    28 0 Отговор
    Имаме евтини, имаме и хубави.
  • 11 Хасан

    9 16 Отговор
    А Шкода дали ще пусне евтин Q8/X6 , за един прОател питам
  • 12 Обективен

    131 9 Отговор
    Може да ме напсувате, ама как да си я купя като взимам 1200 лв, 600 за наем, 200 за ядене, 100 за сметки, 50 за бензин, 50 за дрехи... Искам, ама как

    Коментиран от #16, #51, #53, #56

  • 13 Tom Soier

    27 8 Отговор
    Даже няма 1,5 150к.с. Кво му е хубавото ???
  • 14 125

    24 8 Отговор
    Става бе, става, само че за деца без книжка!
  • 15 Никой

    61 23 Отговор

    До коментар #4 от "Service":

    На тебе ти трябва двигател от танк ли? Пълно е с идиоти самоубийци в България дето все не им стигат конете и завършват в някоя спирка

    Коментиран от #20

  • 16 Никой

    46 19 Отговор

    До коментар #12 от "Обективен":

    Ами кво правиш в София та плащаш 600 лв. Наем?

    Коментиран от #21

  • 17 Никой

    13 1 Отговор
    14900 evro базова цена в Европа

    Коментиран от #59

  • 18 Оня

    14 0 Отговор
    Аман от глупости
  • 19 гост

    11 5 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Миксер
  • 20 АзАз

    76 4 Отговор

    До коментар #15 от "Никой":

    Прав си, но от части. ПТП-та стават заради несъобразена скорост, а не заради мощност на автомобила (макар второто да предразполага към първо плоскомозъчните индивиди). Несъобразена скорост може да развие и автомобил с 60 коня под капака. За мен лично мощния двигател означава само едно - възможност за безопасно изпреварване. Возиш семейството си по нашите междуградски пътища и на баир си зад камион, който се влачи с 65. 110 коня изпреварват по един начин, 210 по друг. С мощния двигател си направил маневрата много по - бързо и безопасно, отколкото с бълхата. Карал съм автомобил с подобни характеристики в гореспоменатата ситуация и е много натоварващо да търсиш подходяща по дължина права и да няма коли насреща, че да можеш да минеш бълващия сажди тираджия...

    Коментиран от #25, #33

  • 21 Дамм

    57 11 Отговор

    До коментар #16 от "Никой":

    И аз това се чудя на повечето хора. Половината доход за наем! По добре в провинцията в собствено жилище и 600лв.заплата, отколкото в София за 1200!Нямаш наем, разход за гориво, нерви по задръствания,по-високи цени на стоките
    и нервите създадени от нахалните столичани, потомци на комунисти, с дарени апартаменти от кому. Партията и вечно мрънкащи!

    Коментиран от #24, #35

  • 22 гост

    25 1 Отговор
    За Китай може да го дават за 25х.лв, а у нас не може.
  • 23 Анонимен

    11 2 Отговор

    До коментар #6 от "питам за един приятел":

    Не, с директно впръскване са .
  • 24 тракиеца

    82 4 Отговор

    До коментар #21 от "Дамм":

    какво да прави човека , отишъл в София ,щото в првинцията няма работа , за децата няма необходимото образование което там го няма здравеопазване , еи на места няма и линеики даже за болнична помощ, но какво да се прави като сринаха заводите по цялата държава , те това е ОТ ЗОР а не ат много хубаво , да не мислиш че ще му е лесно , да има къща на 3 етажа , а да се бута у София под наем , ако се намери някои да построи поне 2 ,3 големи завода в провинцията , много ще избягат от там София не е БЪЛГАРИЯ , заради това , в София има работа но няма спокоиствие , все за нещо си нащрек , и то денонощно ЕДНА ГОЛЯМА ЦИГАНИЯ .
  • 25 Nacho Vidal

    31 2 Отговор

    До коментар #20 от "АзАз":

    Камион с 65 в баира, мисля че не е влачене. Все пак, ако е натоварен с 25 тона общото му тегло е над 40 тона. И повечето камиони са евро 5 и 6 и 450-600 к.с, така че не бълват сажди. Сажди бълват старите нужници с чепове и каращи на отработено масло. Проблема не е в камионите, а че ние нямаме пътища за тия камиони. В Европа най- добрата инфраструктура за тирове има Франция. Прекрасни аутобани и хиляди айрета за почивка на камионите, които нямат часове да карат и трябва да правят пауза.
  • 26 onq s konq

    28 1 Отговор
    У нас базовия модел с 1.0TSI, 95кс е с цена 30к лв., а "наточения" 1.5TSI, 150кс е 45к лв. всеки да си прави сметката.
  • 27 vasik atanasova

    13 6 Отговор
    БОКЛУЦИ СА
  • 28 В е л и к и я

    20 0 Отговор
    За китайците цената може и да е евтина , но при нас излиза скъп боклук .. !
  • 29 ODB

    8 10 Отговор

    До коментар #1 от "Денис":

    Ти пък караш 20 годишен наточен Голф 1.8 и вече големия гъзар

    Коментиран от #43

  • 30 пилот на Ферари

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "Иван":

    А сега що го нямаш ?
  • 31 пилот на Ферари

    18 1 Отговор
    Това едно време минаваше за малолитражка ! В скоро време ще почнат да слагат двигатели от косачка , а на електричките от прахосмукачка.
  • 32 пилот на Ферари

    17 2 Отговор
    По правилно на тия автомобили е да се казва едноразовка. Караш докато е в гаранция и хвърляш. Те вече не подлежат на ремонт. Още преди 20 години се разискваше - дали автомобилите да ги правят да издържат пробег до 200 хил километра и да се бракуват или да ги правят както до тогава здрави и годни за ремонт.
    Явно са приели първото.
  • 33 Крали Марко

    18 4 Отговор

    До коментар #20 от "АзАз":

    Абсолютно си прав! Това "сувче" си е направо смърфче.Мъчил съм се само до Пловдив с 3 цил. Шкода фабия (КОМБИ!!!!)-80 кг аз и 40 кг инструменти- У Ж А С Н О тромава и немощна - висок разход и т.н. Не успях и 1читаффф камион да изпреваря без да направя 2 км колона !Бе взета от коли под наем.МЪКАА !Съмнява ме да пробие в Китай- там имат огромно свое копирано производство!

    Коментиран от #37

  • 34 Пипи

    8 5 Отговор
    Толкова форсиран двигател, ще се сдуха за отрицателно време.
  • 35 Крали Марко

    13 21 Отговор

    До коментар #21 от "Дамм":

    Я не намесвай нас софиянците! Всеки ден ви виждам селската простотия по улиците на София! Паркиране, престрояване, кой е с предимство, "влачене с 30 км. или с 120 из кварталите, обсебване на паркингите! УЖАССНО! Всяка 3-та кола не е със соф. регистрация! На трудовия пазар подбивате цената! Познавам много които не разбирам какво правят в София!??? Освен задръствания и миеьекане по опашките къду ли не ! Искам възкръсване на соф. жителство!!!!!!!
  • 36 Дядо Йоцо

    13 1 Отговор
    Видяхте ли - "евтино е малко повече от 15 000€ ", за това 50 левките станаха най-масови, ..но иначе няма инфлация
  • 37 Да да

    9 18 Отговор

    До коментар #33 от "Крали Марко":

    Пълни глупости си написал! Три цилиндрова Фабия 1,2 бензим вдига спокойно 150 км. с 400 кг. в нея! При повече засилване може да стигне и 170 км/ч още повече със 120 кг в нея! Такава със 115 коня подминава 200 км. /ч!

    Коментиран от #42, #48

  • 38 Шаран БГ

    32 1 Отговор
    Наточена-ненаточена, остра или тъпа - правят чехите / и германците/. Ние чесъна внасяме от Китай, а картофите от Полша............
  • 39 Васил

    4 6 Отговор
    Моят Пернишки дизелов голф е по наточен
  • 40 Реалист

    9 3 Отговор
    Какво толкова се напъвате за тези коне. Голям го вадите. Аз пък точно затова няма да си я купя, защото е повече от 100 коня.
  • 41 Овчар

    3 8 Отговор
    До обективен одит!!! Си на село ( от там където си дошъл) и нема 600 за наем !!!!! Неможе с кирлива заплата и в столицата и на шкода
  • 42 въх

    8 11 Отговор

    До коментар #37 от "Да да":

    хахаха - с 1.2 не можеш да се засилиш, камо ли да вдигнеш 150. Смешкооо!

    Коментиран от #47

  • 43 Денис

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "ODB":

    С такъв изблик на комплекси да не си ти с голф 3ката? Не ме мисли какво карам аз.
  • 44 Професионалиста

    20 3 Отговор
    Повече от 100 коня не ми трябват.То пътища няма,само камери навсякъде.Дупка до дупка,гърбица до гърбица,къси разстояния.Не ми трябва голяма и мощна кола, трябва ми икономичен и надежден автомобил на прилична цена.Тука нито разстоянията са големи,нито има условия за бързо шофиране.Кво се правите всички че бързате за някъде!?Само конски сили са ви в главите.Това само в Булгаристан го има-да си купиш S-класа V8,да ѝ сложиш газ и да я караш само градско и до село за да те видят какъв патрон си.Патрон,ама изгърмян.На всички е ясно!!!Само комплексиран народ остана тука...
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 DBS

    10 3 Отговор
    Грозен и тъп автомобил . По-добре хубав хеч за тия пари. Супърб е добър ,Октавия и тя донякъде всичко останало от Шкода е грозно и не чак толкова евтино ,колкото народа си мисли. Има Кодиак за над 100 000 лева .... Трябва да си с временна невменяемост да отидеш и дадеш тези пари за този уродлив автомобил.

    Коментиран от #54

  • 47 333

    3 1 Отговор

    До коментар #42 от "въх":

    Може и да не можеш да вдигнеш 150 с 1.2 кола от миналия век. Със служебната такава си карам със 150 по Тракия от край до край. Шефа не ще да ми купува 6 цилиндрова, кво да правя :D. Освен това съм забелязал, че двата цилиндъра повече, не ми добавят два сантиметра. Нито 4 цилиндъра повече.
  • 48 италиянец

    5 1 Отговор

    До коментар #37 от "Да да":

    Вдига ги по каталов и по надолнище. Реално тоя мотор 1.2 е изкючително куц, а и ненадежден. Имам наблюдение върху 2 такива още като нови. Едната на 80 хиляди и сдаде багажа ЕКУто, а на другата задраха буталата на около 150 хиляди км. И не върви. И харчи около 9 бензин градско. И казах ли, че не върви? Единственият му плюс на този мотор, че няма силата да чупи скоростите кутии, както го прави 1.6MPI, от който са отрязали единия цилиндър за да скалъпят това недоразумение. От друга страна 2.0 съсъ 115 коня е доста читав бензинов мотор на Фолксваген и е за препоръчване пред всичко останало бензиново от тази марка.
    А казах ли, че 1.2 не върви? 1.2 не върви!
  • 49 Начи кво..?

    5 1 Отговор
    Отвън, само дето е лъскава, отвътре,, чурук,,...!
  • 50 Николай

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Денис":

    Публикувано във факти.бг: Единият ще е атмосферен с обем 1.5-литра и мощност 110 конски сили, а другият ще е с турбо и с обем 1.2 литра, а мощността му ще е 115 коня. Тоя турбо мотора със 115 коня е по наточен.
  • 51 Николай

    4 4 Отговор

    До коментар #12 от "Обективен":

    Малко печелиш приятелю. От мен един съвет за да печелиш повече или бачкай повече, или учи за да си повишиш квалификацията, или си смени работата с по високо платена.
  • 52 Николай

    4 3 Отговор
    Ай стига ме занимава с тия Шкоди. Бягай далече, бела на главата след като изтече гаранцията.
  • 53 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Обективен":

    Остават ти 99лв за нова Дачия Логан. Ще се лишиш от климатик, ел. стъкла и централно заключване, ама ще караш нова кола с черни пластмасови брони и 15 цола стоманени джанти за следващите 10г.
  • 54 123

    4 5 Отговор

    До коментар #46 от "DBS":

    А ти си много умен и хубав?! Аман от горублянски разбирачи. Точно Камика има страхотна визия, ама кой да го види на живо в салона на марката. На село няма магазин на Шкода. И понеже демонстрираш страшно невежество искам да ти кажа, че Супърб и Октавия са седани, нищо че Шкода ги водят лифтбек. Е имат и комби. Хечбек са Фабия и Скала. Кодиака го има и за 50 000 хиляди с достатъчно екстри за нормална употреба, не е необходимо да даваш примери с RS оборудването и 260 коня двигател. Аналогични модели на други марки стигат до 200 000 лева.

    Коментиран от #60

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 xaaxax

    1 0 Отговор
    ама верно ли се казва камик хахахх
  • 58 Кой

    0 0 Отговор
    1.2 16v на 100 000 км си вървеше много добре 140 на газ. А този модел Камик е само за Азия, тези за Европа ги има вече по магазините на Шкода.
  • 59 yorval

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Никой":

    Само едни „мишафи“ 30 боннен...
  • 60 DBS

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "123":

    Първо съм Дупнишки разбирап ,не горублянски.
    Второ колата която карам в момента е Октавия Комби 2.0TDI DSG 4x4. Първа регистрация 09.2019.
    Та сигурно съм минал през салона на марката. Това не пречи да твърдя ,че Камик ,Скала ,Карок и Кодиак са грозни коли. Разбира се Октавия и тя е далеч от приза за дизайн ,но "става" и върши работа.
    Също така твърдя ,че SUV /crossover модата е тъпа.Без големите, в които наистина има място .
    Ааа.... и казвам ,че е по-добре хубав хеч ,а не че Октавия и Супърб са хечове.
    Та ако тие мерак карай си камика и си свиркай
  • 61 Някой

    0 0 Отговор
    Сигурно е и 3 цилиндров...пълен shit.
  • 62 Мила

    1 0 Отговор
    Вече я карам, колата е перфектна и достатъчно бърза. Вътре е широка и удобна. Надявам се да е взе така. На който му трябва стрела или нещо по - бързо има и други марки. Цените на всички SUV са такива . Мислех да взема Хюндай кона, но тази е на по- добра цена и с много екстри.