Last news in Fakti

2 Юни, 2020 12:02, обновена 23 Юни, 2022 16:56 61 959 135

Колко излиза годишната поддръжка на стар Cayenne?

  • porsche-
  • cayenne-
  • автомобил на старо-
  • поддръжка

Собственик на Porsche Cayenne Turbo от 2004-та пресметна разходите си по елитния немски всъдеход за година. Американецът купил колата през май 2019-а за $10 000, почти десет пъти по-евтино от цената ѝ като нова ($93 755).

Колко излиза годишната поддръжка на стар Cayenne?

По време на покупката "кайенът" бил навъртял 119 000 мили (191 741 км). Срещу допълнителни $1 000 новият собственик получил заедно с SUV-то резервни части като носачи, втори комплект гуми и други.

Колко излиза годишната поддръжка на стар Cayenne?

Скоро след покупката се наложили най-съществените инвестиции. Комплектът нови гуми, спирачните дискове и накладки, предните амортисьори и плановото техническо обслужване излезли $6 419 (€5 764).

Колко излиза годишната поддръжка на стар Cayenne?

През следващата година възникнали общо 11 неизправности - от отказ на задните сензори на парктроника до протекла гарнитура на капак на клапаните на 4.5-литровия V8 с мощност 450 к.с. За отстраняването им заминали още $3 279 (€2 945).

Колко излиза годишната поддръжка на стар Cayenne?

В крайна сметка за 12 месеца американецът похарчил за 16-годишния Cayenne общо $10 698 (€9 607) - повече от стойността на самия автомобил. Въпреки това човекът не смята да се отказва от всъдехода, който много му харесвал, и планирал да го кара, докато навърти 200 000 мили (321 800 км).


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 79 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Boxer 3.0

    189 15 Отговор
    Реална равносметка може да се прави след, поне 5 години експлоатация.

    Коментиран от #60

  • 2 8726

    114 146 Отговор
    Това е да си балък. Срещу 7 000 $, с 3 000 по-малко отколкото е дал, първоначална вноска взимаш същия автомобил, само че нов. После плащаш лизинг по 700 $ на месец, което прави 8 500 на година, което е с 1500 по-малко, отколкото е дал за първата година. А ако си мисли, че веднъж ремонтирал, няма да му се чупи нищо... Дълбоко е сгрешил, разходите пак ще са толоква и за втората година...

    Коментиран от #4, #5, #6, #46, #47, #51, #52, #71, #77, #90

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Метгонтан

    199 12 Отговор

    До коментар #2 от "8726":

    Сметка без кръчмар . Нов Кайен с базово оборудване е минимум 90 хил евро. 10% от тази сума е първоначална вноска . После имаш 5г план да кажем , плащайки всеки месец = общо 60 месеца . Накрая на този период обикновенно заплащаш остналите 25% от стойноста . То ако беше така както казваш, всеки щеше да джътка с Кайени

    Коментиран от #41

  • 5 ЗатоваИмаДРуПгиМарки

    116 48 Отговор

    До коментар #2 от "8726":

    Мисля, че сте прав. Затова и практичните хора си купуват коли от други "не прехвалени" марки - идващи от изток. И получава много повече с/у парите си. Една корейска кола примерно със 7 годишна гаранция ако беше взел - щеше да е подменено всичко още в гаранция, което гарантира още 10 години минимум каране без нищо сериозно да излезе. Но да сравниш Порше с каквото и да е било ... не било престижно, затова наливат пари за глупости - немски дивотия наречена: престиж.

    Коментиран от #10, #44, #57, #58

  • 6 Ееееее специалисти

    98 8 Отговор

    До коментар #2 от "8726":

    Ти знаеш ли, какво е лизинга? Не казвам, че този не е купил боклук. Значи лизинга - плащаш както казваш 7000 хиляди долара, след това по 700 долара на месец, например за 3 години и след това връщаш колата (на договорени километри, например до 45 хиляди километра) и не получаваш нищо! Значи гледай сега, 36 месеца Х 700 долара са 25200 долара, плюс 7 хиляди долара са 32300 долара за 45 хиляди километра! Това ти е разхода само по колата, без гориво! Това ли ти е изгодното? Та това е една нова кола да я купиш, ползваш и след това продадеш и ще си вземеш пари обратно! Как мислите, че лизинга е изгоден? Мислите, че фирмата която ги дава ще е на загуба ли? Но и този където си е купил тази, е доста кух де. Такава стара кола във висок клас е хвърляне на пари.

    Коментиран от #8, #15, #78

  • 7 Патил

    252 9 Отговор
    Преди 4 години и аз като псевдо-тарикатите реших да изпъкна с S-класа W220.За 3 месеца дадох около 4000 лева по сервизите и я продадох на цената на която я купих.До ден днешен се чудя къде ми беше акъла като свърших тази простотия но поне разбрах каква е цената на евтиното самохвалство.

    Коментиран от #9, #12, #110

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Проблема си е в теб

    73 52 Отговор

    До коментар #7 от "Патил":

    Че си ходил по сервизи а не си ремонтираш колата сам или си прекалено мнителен и слушаш разни дървени философи дето много дрънкат и знаят ....всичко е лъжа и измама по хубаво от стара премиум кола няма...хем ефтина хем добро изделие ...не ходете по сервизи щото те там чакат да ви дерат и ви лъготят за всичко...там работят на принципа че щом си взел порше трябва да бъдеш дран и те лъжат отвсякъде за всичко..така е в бегето капаните са заложени навсякъде

    Коментиран от #13, #135

  • 10 Антон

    89 26 Отговор

    До коментар #5 от "ЗатоваИмаДРуПгиМарки":

    Още не съм виждал корейска кола на 17 год да е в движение! А по линия на премиум колите из автокъщите, не се подпамвайте да си купувате такива таралясници, като всяка скъпа или евтина кола, и те са внесени с цел печалба, т.е. търсен е да се купи възможно най-евтикия екземпляр. Такъв тип автомобил се кулува нов от магазина!!! или най-много върнат от лизинг с първи соственик и поддръжка в оторизиран сервиз. Въпреки че и това не е гаранция. Мой познат направи почти тоталка на едно х5 , върна им го и взе друго. Това нали знаете че някой го е купил и е виел какви трошляци са бмв-тата. Така че карайте коли които отговарят на доходите ви.

    Коментиран от #39, #100

  • 11 qqqqqq

    98 8 Отговор
    Това е кола за богати хора. Ако нямаш доход мин. 5000 лв. на месец няма смисъл да си я купуваш. Само заради едната гъзария не си заслужава.

    Коментиран от #128

  • 12 Гост

    80 5 Отговор

    До коментар #7 от "Патил":

    Такива коли първо трябва да се избират внимателно при покупка (читав мотор с добра репутация, запазен външен вид), второ нагласата ти трябва да е, че едни 10-15 хиляди лева за стягане в първите 1-2 години са съвсем нормални пари. След това за 15+15 (30 бона) караш що-годе надеждна кола от топ-клас, обезценена 20 пъти, с перспектива да стане класика в близкото бъдеще. Нищо общо няма с това да купиш нова за 250 бона на лизинг, където само каското ще е поне 7-8 бона на година.
  • 13 Ееееее специалисти

    61 4 Отговор

    До коментар #9 от "Проблема си е в теб":

    Съгласен съм за това! Човека където е писал по-горе е препатил доста явно. Но ако купуваш стара премиум, трябва да си разбираш по нея, поне една доста голяма част да си правиш сам. Ако не можеш, стоиш далеч за да не бъдеш опарен. Всяка премиум марка има скъпа поддръжка и скъпи части и много електроника която да се разваля,сервиза не го интересува че колата ти е стара, там взимат на час. Така, че когато купувате мислете. Ако сте си майсторчета и си имате представа от коли, може стар премиум. Ако не знаеш от къде се проверява маслото, бягай!

    Коментиран от #22, #80

  • 14 Каскетски

    22 20 Отговор
    Да беше си купил москвич. Скоро в необятната съветска стана продаваха един прясно пребоядисан, който ставаше за части
  • 15 радев

    46 9 Отговор

    До коментар #6 от "Ееееее специалисти":

    Абе ти знаеш ли какво е лизинг?
    Карам трета кола на лизинг.Внасяш 10%.След това плащаш месечна вноска докато я изплатиш.После имаш два варианта: 1. Прехвърлят ти собствеността
    2.Връщаш я и ти правят оценка в зависимост от пробега и годините.Парите за първоначалната вноска за новата кола са от стойността на старата.
    Търговецът на коли ти начислява лихва и от това печели.Отделно производителят дава около 30% отстъпка на търговеца.

    Коментиран от #17, #24

  • 16 Ром ама кубински

    50 11 Отговор
    Aбе кви са тия глупости- гуми ,амортисъори,дискове и накладки-6000 и някакъв долар,това може да ги разправя на някой който не е живял в Сащ.Този е някакъв голям будала-най вероятно е ходил при някакъв оторизиран дилър на порше и са го окъпали яко ,че даже и за там е много.По принцип авточастите и консумативите са по евтини в Сащ,а да не говорим ако си ги поръчаш онлайн.Има продукти които се водят клиърънс(на изчистване) и цените са символични.Отделно разликата в цена за гуми размер15 и16,18 не е толкова голяма като тука.

    Коментиран от #42

  • 17 Ееееее специалисти

    10 33 Отговор

    До коментар #15 от "радев":

    У нас може и да е такъв лизинга! Навън не е! Навън е така, както съм го описал. Имаш договорени километри, с първоначална вноска, месечна вноска и след това връщаш колата на фирмата.

    Коментиран от #19, #91

  • 18 Лaнд Крузeр

    42 17 Отговор
    E тa aкo щe дaвaм 200 бoнa зa SUV, тoчнo тъпия Кaйeн ли щe избeрa ??

    Cъбърбaн, Тaхo, Лaнд Крузeр, Ceквoя, Хaмър, Дoдж Рaм.... 3 пъти пo eвтини и със cъпocтaвими рaзхoди. А ако по някаква причина ми трябва точно 5 литров двигател, ще избера горните на 3-4 години и на 40" от цената...
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Ееееее специалисти

    40 15 Отговор

    До коментар #19 от "Лaнд Крузeр":

    Ами не, доста съм си добре! Изобщо даже не се оплаквам! Аз даже като гледам робите са у нас и робуват на мутрите, но това е една друга тема! Така, че си гледайте стандарта в България, че и мен не ме пускат тази година заради кризата (и аз не се натискам да се прибера заради кризата) да помогна на икономиката, щото гледам вие патриотите тръгнахте за Гърция и икономиката в България не я мислите. Това, че като отидете в Гърция да не пълните с пари мутрите в България, не означава че не ги пълните с пари, като работите там! Те така, робе.
  • 21 Driving pleasure

    26 1 Отговор
    Тоя пич ако си беше направил труда да се разходи до представителството на VW за частите, вместо на Porsche щеше да спести 50% от сумата. Един приятел караше такова чудо - въобще не се потеше с поддръжката - скъпо излиза само частите по панелите и интериора, карантината на на Touareg и е относително достъпна.
    Все пак правилото е, че на скъпа кола от висок клас колкото и евтино да я вземеш след 10 години поддръжката и частите и са си пак скъпи...
  • 22 Патил

    33 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ееееее специалисти":

    Истината е,че тези коли дори и като нови имат скъпа подръжка но когато първия собственик плати 200000 лева сметките от сервизите не го плашат.Колкото и да остареят тези коли винаги ще харчат много а частите и ремонтите им ще са скъпи без да ги интересува финансовото състояние на който е да е от собствениците им.

    Коментиран от #23

  • 23 Ееееее специалисти

    21 6 Отговор

    До коментар #22 от "Патил":

    Съгласен! Но първия собственик, поема голямата загуба от стойността но не дава пари по ремонти (само по сервизи) защото колата е в гаранция. Най-изгодни са коли на 2-3 години, защото голям процент от стойността на колата е паднала, но все още имаш гаранция. Старите премиуми са добри за хора, които си правят поне сервизите (смяна на масло, филтри, спирачки, светлини и т. н. малки ремонти) сами. Ако за всяко нещо бягаш до сервиз, не ти трябва стар премиум.

    Коментиран от #27

  • 24 Ееееее специалисти

    8 2 Отговор

    До коментар #15 от "радев":

    Дай да видим, как е лизинга! Колко плащаш за колата за 5 години, колко ти е първоначалната вноска и колко е месечната вноска?

    Коментиран от #30

  • 25 onq s konq

    29 3 Отговор
    За издръжката на Кайена по нашия край казват че излиза "майка си и баща си". Всеки да го разбира както иска.
  • 26 Plovdiv

    16 1 Отговор
    Cтранно малко навъртяни км. за 15 години, особено в Америка, където се кара най-много.
  • 27 Гост

    49 0 Отговор

    До коментар #23 от "Ееееее специалисти":

    Точно пък рутинното сервизиране (масла, филтри, ходова част) ти е най-малкия проблем при 15-годишен премиум. Тези части са евтини, правят ги десетки независими афтърмаркет производители и не излиза много по-скъпо от някоя народна кола. Голямата секира е при отказ на електронни системи, повреди в мотор и скоростна кутия. Там първо много малко сервизи могат да ти я оправят, второ частите често са само ОЕМ и са като за нова кола.

    Коментиран от #70

  • 28 123456

    17 7 Отговор
    ЕГАТИ ТРОШЛЯКА
  • 29 Проста сметка

    37 5 Отговор
    В България си заслужава лизинг само за евтина кола. Скъпата нова кола ще те натовари с каско и какво ли още не и ще излезе златна. Каквито и ремонти да правиш по една запазена кола пак ще ти излезе в пъти по евтина от лизинга на нова.
  • 30 радев

    10 0 Отговор

    До коментар #24 от "Ееееее специалисти":

    Първоначална вноска 10 000(за толкова оцениха старата)Вноска 350лвх60 месеца.
  • 31 Ееееее специалисти

    9 1 Отговор
    По друг начин, мога да напиша така! За лизинга! Ако си взел колата за 5 години, за този период ще си платил повече от 60 процента от стойността на колата, защото ако я върнеш след тези 5 години фирмата която ти я е дала не може да я продаде нататък за повече от 50 процента от стойността като нова (даже е малко трудно). Така, че например на една кола 50 хил. лв. разхода по лизинга е малко вероятно, че ще е по-малко от 30 хил. лв. (първоначална вноска +месечни вноски, за целия период). И ако решиш да я върниш, колко получаваш? Нищо?
  • 32 Телевизора на Елвис

    13 2 Отговор
    Той до 200 000 ще изкара,ама колко бензин и масло ще изгори дотогава.....Ще му се види дебелина работата на младежа.
  • 33 радев

    23 2 Отговор
    За лизинговия период я плащаш на 100%.За това време колата губи повече от 50% от стойноста си.Кола за 30 000 лв след 5 г я оценяват на 10 000 лв.Фирмата я продава за 11-12 000 лв .

    Коментиран от #36

  • 34 Ники

    8 3 Отговор
    Този е само някое българче.
  • 35 Карам порше

    12 7 Отговор
    Който не е карал Cayenne, първо пробвай карай 5 години и Тогава давай акъл
  • 36 Ееееее специалисти

    10 1 Отговор

    До коментар #33 от "радев":

    Ясно! На запад, лизинг не е това. Плащаш, като една част от обезценяването и след това я връщаш, като не получаваш нищо. Както ти го описваш, е който взима с кредит от банката изплаща заема 5 години, но колата си я купува още от начало! Но ако не се плаща вноската, банката си взима колата (един вид както у нас)! Различни са условията. Но първия, където беше писал за нова Кайен със 7 хил. първоначална вноска и 700 долара на месец е така както аз го пиша, защото за 3 години ти излиза 32 хил. долара стойност, което не покрива стойността на колата а само обезценяването. След това е връща, не получава нищо, а фирмата си продава колата отделно. Но късмет, щом си сметнал и ти е изгодно така, няма нищо лошо. 👍

    Коментиран от #38, #123

  • 37 гост

    21 0 Отговор
    гъзарията е скъпо нещо
  • 38 радев

    8 3 Отговор

    До коментар #36 от "Ееееее специалисти":

    Не ми е чак толкова изгодно като пари.Все пак губя 20 000лв стойност на колата за 5г.
    Поне карам нова кола и не харча за ремонти.След 5 години започват ремонтите и не ми е изгодно да карам такава кола.
  • 39 Komapak

    35 0 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Имах 20 годишно есперо. Няма лоша машина има лоша поддръжка, не че аз съм роб на машината, но все пак ако я оставиш да грохне ремонта после не само става по-скъп а понякога и невъзможен. Тоя с тоя кайен си е детска градина в сравнение с Астън Мартин DB9. Един приятел леко се обърка.... 55000 евра струваше на старо. До последно беше дал почти още толкова за ремонти. Ама кеф цена няма😂😂😂

    Коментиран от #40

  • 40 Vanquish

    44 6 Отговор

    До коментар #39 от "Komapak":

    Това е ръчно сглобяван бутиков автомобил с тираж от порядъка на няколко хиляди бройки. За да се сдобиеш с части трябва да пишеш писмо на английската кралица. Кайени и S-класи са масови коли за простолюдието пред Астъните. Там не се пита колко струва, не се сравняват екстри и мощност, не се гледа надеждност, просто плащаш за класа и ексклузивитет.

    Коментиран от #48

  • 41 Емил

    2 9 Отговор

    До коментар #4 от "Метгонтан":

    Явно не си карал кола на лизинг!
  • 42 1234

    14 2 Отговор

    До коментар #16 от "Ром ама кубински":

    евтини са хамериканските части ПИЧ, евро колите се водят мега гъзар и цепат главиИ
    пример форд таурус 2014 смяна на масло $60
    амг 2012 същата услуга $400 ;)
  • 43 Само идеята

    5 2 Отговор
    От теб ли да го купя бе момче,че звучиш на отказващ се?Препатили ли си с немски,, премиум "?
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Vagabond

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "8726":

    Кажи от къде да си взема и аз един на тази цена..
    Да не си го объркал с някой японски джип?
  • 47 6278

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "8726":

    А ако си мислиш, че веднъж излезнал от магазина с чисто нов найлон -Вече Не си се обезценил с миниму 60% спрямо известията на движимо имущество.-Дълбоко си сгрешил. разходите пак ще са толоква и за втората година..та и за много след това
    Най голямо Фиаско , пък е да е вземеш на изплащане,-
    Нямаш ли Парата да е "изсипиш на куп"-Не си за Чисто нова машина.Това е
  • 48 Ко рече

    8 3 Отговор

    До коментар #40 от "Vanquish":

    Ексклу- какво🤣🤣🤣🤣
  • 49 опа

    11 1 Отговор
    гарнитури на двигателя.... явно е прихванал от компанията майка vw ... що познати имам с аудита - все гарнитури, спукани глави и изчезващ антифриз. автоматиците- още по зле. а това са си много скъпи ремонти.
  • 50 Vagabond

    13 1 Отговор
    За нов премиум немски автомобил.няма първоначална вноска по-малка от 20%от стойността и.Няма как да я вземеш за 7000€ и да плащаш по 700€на месец.При 100000€ първоначалната е 20000€ и после на месец ти излиза поне около 1000€,без застраховката,която е още толкова..Това го знам със сигурност,защото работех 10години в салон на BMW.Не вярвам Porsche да дава по-добри условия..

    Коментиран от #59, #75

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 kyky

    19 5 Отговор
    и кое му е ексклузивното на тоя туарег?
    това не е порше, а менте. самия факт, че се обезценява като дачия говори за това. истинското порше е 911. преди 5 години за малко да си взема такова..бяха станали вече без пари. добре че ме отказаха навреме.
  • 55 Никола

    15 0 Отговор
    Лизинга в чужбина е както казва колегата по-горе,плащаш няколко години и после може да я замениш с друг модел,ама ти си изгорял с 50% от парите вече,или ако изкараш 5години ти остават примерно 20% от стойността минимум и те питат"ще я купуваш ли" ако да вадиш остатъка от сумата кеш,ама тя цялата кола струва малко повече от въпросната сума. Абе лизинга е като кола под наем- 300-600€ за Белгия говоря всеки месец и може да караш цял живот нова кола долу горе квато си поискаш...говорим коли до 50 000€.
  • 56 заДРЪСТЕняк

    1 5 Отговор
    vagabond, мой съсед в Германия взе 2013 новата тогава тройка на БМВ без НИКАКВА първоначална вноска .

    Коментиран от #67

  • 57 Гххххх

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "ЗатоваИмаДРуПгиМарки":

    Абе пич ти кво хапове пииеш?
    Само едно нещо които ше ти кажа
    Хубави коли но от ламарина
    Тоест още по време на гаранцията дефектитат
    А за окачването немам думи
    Спирачки скорости и тн
    А тази статия е поредната лъжа в този сайт

    Цените не малко а не реално са завишени
    Пълни глупости
    Писача на статията е Вадил цени по каталог които пак се нереални и то за Америка кадето колите са без пари
    Сензори за парктроник 2000$ немам думи
  • 58 Кон

    2 7 Отговор

    До коментар #5 от "ЗатоваИмаДРуПгиМарки":

    Ти май не си карал Кайен... Иначе нямаше да напишеш толкова много глупости в един коментар.
  • 59 Верно ли

    8 3 Отговор

    До коментар #50 от "Vagabond":

    И каква е тази застраховка 1000 евро месечно? Най-вероятно си работил някъде около този салон.
  • 60 Zeroheat

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Boxer 3.0":

    Да прав си
    За 5 години разходите ще са поне двойни или тройни.

    Коментиран от #65

  • 61 Оня с коня

    3 6 Отговор
    Ол олеее е те това карайте си го тоа всъдеход пък аз ке си карам.БМВ-нцето 5/100л.нафтичка баце те това е.Пък това е всъдеход колкото БМВX5 еле Х6всичките са паркетни лъвчета SUV малко автора на статията требва да се поправи.
  • 62 xaxxaa

    7 2 Отговор
    абе незнам от къде Ви дойде тази идея да напишете тези простотии.
    Карам порше от няколко години...и то чисто ново. Няма такива цени във фирмения сервиз:)
  • 63 До Ееееее специалист

    3 3 Отговор
    Приятел едното се казва Реинтинг и другото е Лизинг при Реинтинга плашташ първоначална вноска и след това месечни вноски в продължение на три години в зависимост от цената на колата все цената влиза пълно Каско и определени километри след изтичане на срока връшташ колата докато при Лизинга е нещото подобно при изтичане на Лизинга колата остава за теб.

    Коментиран от #69

  • 64 ванко

    8 8 Отговор
    Кеф цена няма.Карайте си Мерцедес и БМВ и не се занимавайте с корейски и японски боклуци-след седмата година ръждата ги е изяла/...е,не,че и Е и Ц класата не гниеха,но като двигатели,комфорт и возия бяха много над азиатците/
  • 65 Boxer 3.0

    1 2 Отговор

    До коментар #60 от "Zeroheat":

    Тройни, при американските цени на ремонтите, означава 30 хил.$.
    Не е като да даде 100 бона за нов и ако нещо се обади, да виси пред сервизите, пък било и безплатно.
    Така поне си има оправдание - колата е на 15 години. Според мен, е по-добрият вариант.
  • 66 Лека забележка

    5 1 Отговор
    Не е вседеход, а шосеен джип, само в трева да го вкараш и си "умрял".
  • 67 Ееееее специалисти

    3 0 Отговор

    До коментар #56 от "заДРЪСТЕняк":

    Пак да напиша, че лизинга на запад не е като в България! Колегата от коментар 55 също написа, така е. При лизинга на запад, не плащаш цялата стойност на колата, плаща се може би 50 процента за 3 години. Може без първоначална вноска, но тогава месечните са по-високи. Този лизинг в България, на запад това се казва заем за кола като изплащаш вноските например за 5 години и с начален личен капитал например. След 5-тата година си изплатил колата. При лизинга не я изплащаш, а плащаш като наем който се равнява на стойност около 50 процента от стойността за период от 3 години. Връщаш обратно, без да получаваш пари.

    Коментиран от #72

  • 68 Немски кочини

    8 3 Отговор
    Дилър на Порше ми сподели, че всичко в него е на Туарег, като дискове и други части са само брандирани с марката Порше, но разлики няма, единствената разлика е в настройките на окачването!
  • 69 Ееееее специалисти

    1 0 Отговор

    До коментар #63 от "До Ееееее специалист":

    Използвам ника, защото с него започнах, не че нещо. Точно така, всичко е включено. Но тук където съм, на това се казва лизинг. За това мисля, че там първо където бяха писали за 7 хил. долара начална и 700 долара месечна, това е точно този, който описвам. За това се включих, за да поправя. Но е възможно, това където ти също пишеш. 👍
  • 70 Hellish

    8 1 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Затова тогава се сменя цялото но с оригинално от друга кола. Било скоростна кутия, датчик, компютър. Да старо е, но понякога слагаш и забравяш. Типичен пример, на моята кола скоро и дойде момента да се сменят дискове и накладки. Взех апарати от по силната версия на колата и сложих по големи спирачки отпред. Апаратите ми легнаха 50 лева с доставката. Дисковете и накладките колкото ако не бях сменял апаратите. Апаратите са перфектни, не че моите не бяха. Карам bmw, уж не мн евтина марка, ми на ситровна ми беше по-скъпа подръжката. До тук бмв 5-та серия и vw пасат от една епоха са с едни и същи цени на частите.
    Както обясняваше един колега в един форум
    Отказва ти динамото, почваш, четки, втулки, колектори, накрая разбереш, че са намотки и купиш друг. И занимавка и си без кола,затова даваш 40-50 лева набождаш друг от кола на части, и ако имаш късмет може да не го пипнеш докато колата е в теб. Да на късмет е, но не чакаш и излиза тънко.
    Та подръжката винаги е мн общо понятие.
    За едно и също на един и същ модел кола, единия казва майстора ми взе 500 лева
    Другия казва как бе, на мен ми излезе 200
    Да ама другия е баламурник и го лъжат.
    Аз затова си поръчвам частите и отивам на майстор с тях. Ако иска, ако не при другия.
    Накладки ATI за 53 лева в сайта, и ми се заявява ако искаш щи ги взема с отстъпка, 98 лева.
    Айде бе, с отстъпка, да не сме 1995-та. Нали и аз мога да видя цените. Но колегата за вектричка Б дал 300 кинта да му сменят маслото две биале
  • 71 Георги

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "8726":

    Тук май никой няма представа какво значи нова кола. Мислите, че като е нова и плащате само първоначална и месечни вноски. Каското за нова кола е задължително, и то не къде да е, особено при такива автомобили може да е с до 10 пъти по- високо от 10 годишната, ккато и цената му. Логично. Да не говорим, че все пак си плащаш за гаранционно обслужване. Задължително в порше. Таксува се най- малко 2 пъти по- скъпо от обслужване на 10 годишна кола.
  • 72 Младежи

    3 0 Отговор

    До коментар #67 от "Ееееее специалисти":

    Казва се финансов и оперативен лизинг. В бг оперативен лизинг за физически лица предлагат simpl. Предполагам скоро ще предлагат такъв и други фирми. Няма начална вноска. Плащаш само месечно и след 3 години връщаш колата. Лимит 15000 км годишно.
  • 73 Carlito

    9 0 Отговор
    Интересна дискусия, прочетох интересни неща без караници и простотии, браво...Та, по повод кайена. Директен въпрос: имам 3000- 3200 доходи + жената още 1800, са си 5 бона на месец.От хората съм които не мога да се отуча да обичам старите мерцедеси и гледам кайените много паднаха.Мога ми да си позволя един без да съм му роб?

    Коментиран от #74, #86, #88, #125

  • 74 Чичо Гошо

    3 7 Отговор

    До коментар #73 от "Carlito":

    Купи си Рав 4 , нов, на изплащане и няма да имаш грижи. Успех
  • 75 Manuil

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Vagabond":

    Обаче в Холандия не е така!
  • 76 офффофо

    1 3 Отговор
    Като купувате такива мъртъвци,така ще бъде ! Само нова кола и това е !
  • 77 Математика

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "8726":

    7к долара+ 8.4к на година= лизинг за 10+ години, къде го има това ??? Обслужването на новия масла и филтри е колкото 20% от цената на стария. Мислил си ги нещата ама не точно... Застраховката на новия е колкото 2 стари Кайена.

    Коментиран от #83, #116

  • 78 Бръммм

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ееееее специалисти":

    Приказки от човек без опит с лизинга...2014 платих 2400 евро за пежо 301 а вноската ми беше 173..и центове,почти 5г по късно я смених за новия модел 301,дадох още 2400 и сега ще я плащам още 5г но по 124 и центове....тия коли 2013-2014 тук са по 3000 евро а в бг по 7-8-9000 я пак да ми кажеш кое колко ми излиза
  • 79 Пацо

    2 0 Отговор
    Мен ме изкефи какво е направило момчето. Дано да си го кара този звяр с кеф и да няма проблеми.
    Няма да коментирам друго защото според мен е пълна глупост.
  • 80 Ооо

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ееееее специалисти":

    Какво е препатил ??? Ти не четеш ли кво пише - купил си е гуми и му светнали евентуално задните парктроници.... това ли значи препатил? Ние тука като вземем стара кола минимум 1 основна част има за смяна... освен това я в взел - далаверка - 15 ходиш а под 200к км :)

    Коментиран от #82

  • 81 123

    1 0 Отговор
    7000$ първоначална вноска, 899$ вноска на месец за 36 месеца, 12000 мили на година, надвишаване на мили зацапване, одраскване всичко стррува дошълнително,След 36 месеца я връщаш и доплашаш за нанесени щети и я оставяш там или доплащаш за д да и станеш собственник
  • 82 Ееееее специалисти

    4 0 Отговор

    До коментар #80 от "Ооо":

    За препатил, имах предвид човека, който си е купил Мерцедеса за 3 месеца и 4000 за ремонти!
  • 83 123

    5 0 Отговор

    До коментар #77 от "Математика":

    Хората които обикновенно купуват кайен получават над 150 000 $ на година и са точно определн тип хора.
  • 84 Стар моряк

    9 1 Отговор
    Най големия проблем са двигателите с покритие на цилиндрите с АЛУСИЛ какъвто е и този модел.след 200хил.километра започват надирания на цилиндрите и нещата стават сложни.знам ,че ги въстановяват в Белгия или Холандия.другия вариант е набиване на стоманени ризи.цена не мога да кажа.мой приятел има същия модел за ремонт на алтернатора даде 1000 лева,тъй като се сваля и слага за два дена.и други ремонти е правил,но добре ,че заплатата му е голяма.

    Коментиран от #102

  • 85 123

    4 2 Отговор
    Много актуална тема в България.Закупуването на нова и обикновена кола на вноски без никакви ремонти за поне 5 години струва много по малко. Отколкото,стар луксозен или бърз автомобил на когото не можеш да разчиташ и ще платиш на година повече за части и ремонти отколкото си платил за лизнинг на нова кола.Има си добра причина за човек който има много повече пари от обиконовен Българин , да се отърве от тази кола....Но човек робува на ума си.

    Коментиран от #89

  • 86 123

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "Carlito":

    5000 в евро долари или лева?
  • 87 гЪзарчето с а8

    10 1 Отговор
    И в БГ е пълно с такива идиоти за съжаление, немогат един комплект зимни гуми да си купят за 2000 лева, но иначе карат с-класи и аудита а8-ци хахахаха, няма такава смешка. Абсолютна комплексарщина и липса на внимание, води до тези случки. Как е възможно да си купиш кола на остатъчна стойност 10% и да се фукаш с това? Това показва че всъщност си хем зле с парите, хем си прост. Тези коли, когато са били истински коли са били за хората с пари дори по белите държави, а не за прошляци. Но отстрани е яко смешно, да видиш зимата някой с премуимка и гуми като зимни кори, и да ти се чука в гърдите че имал ESP система и нз си кви още екстри против пробуксуване и нямало проблеми хахахахах
  • 88 123

    3 0 Отговор

    До коментар #73 от "Carlito":

    Купи си такава кола която заедно със застрахова ще ти струва до 30% от твоя месечен доход максимум до 5 годишно изплащане.И бъде сигурен че имаш пари в банката да покриеш остатъка от цената на колата ако случайно сотанеш без работа.Колкото по дълго колата е на лизинк толкова е по скъпа , и изглежда по евтина.
  • 89 Plameni

    3 0 Отговор

    До коментар #85 от "123":

    Забрави да споменеш голямата обезценка за пет години.Продадохме фирмена кола на пет години с пълно автокаско и два комплекта гуми за десет хиляди, а я купихме за тридесет хиляди.

    Коментиран от #92

  • 90 Гръм

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "8726":

    Прав си.
    Мякой му го пробутал, той го стегнал за тия пари и следващите години може нищо да не се счупи.

    Коментиран от #115

  • 91 Мунчо

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Ееееее специалисти":

    Това не е лизинг,а "наем за дълъг период".....има разлика от лизинг..

    Коментиран от #93, #94

  • 92 123

    6 0 Отговор

    До коментар #89 от "Plameni":

    За нещастие повечето хора възприемат колата като символ на престиж, за привличане на женската част от населението, за да бъде видян,или тези с бързите коли за да се пкажат какви мъже са...
    Една чисто нова кола като я купиш и излезеш с нея от паркинга на дийлъра си загубли 1/4 до 1/3 от стойноста и. Цената на Колата не като Къщата, на Къщата след време се вдига на колата винаги пада и то много. Твоята кола няма никаква стойност според дийлара, но колата на дийлара е много скъпа и направена от най качествени материли дори и да е Застава.
  • 93 123

    0 1 Отговор

    До коментар #91 от "Мунчо":

    Едното е лизинг със закупуване , става твоя собственност на края на 3 или 5 година, без никакви ограничения за ползването. Другото за 3 години е оперативен лизинг без да я закупуваш, освен ако не искаш да я закупиш, с ограничение на километри, като всеки километър в повече си има доста висока цена, както и всяка драскотина и петно по седалките струва хубави пари. Скъпа кола на старо не се взема, освен ако нямаш наколко такива в двора от които да вземаш части и добър приятел които знае как да поправя този вид коли и има всички инструменти.

    Коментиран от #97

  • 94 Ееееее специалисти

    4 0 Отговор

    До коментар #91 от "Мунчо":

    Не, в коментар 72 колегата го обясни точно. Лизингите са 2- финансов и оперативен. На запад не се казва лизинг на финансовия лизинг, защото това всъщност е кредит (заем за кола). Ти я изпшащаш, цялата и остава за теб. При оперативния не изплащаш цялата кола, но я връщаш след договорения период и определени километри и не получаваш нищо обратно!
  • 95 Няма значение каква

    3 0 Отговор
    марка е колата, ако искате да я поддържате в изрядно състояние , трябва да заделяте за поддръжка годишно минимум 5% от цената и като нова ... иначе ще се скапе, или не трябва да я карате

    Коментиран от #101

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Ееееее специалисти

    1 0 Отговор

    До коментар #93 от "123":

    Ееееее браво, точно и мое мнение. Старите премиуми са хубави, но трябва да си разбираш, да си поддържаш сам. Защото иначе е хвърляне на пари (не че и при новите не губиш от стойността, но поне караш нова). Няма смисъл, да се хвърлят пари в стара кола по ремонти. Например този с Поршето, купил го е за 10 хиляди долара, ремонтира го за 10 хиляди! Ако тръгне да го продава, колко ще му вземе? Ами пак 10, или не - може 11! Когато ремонтите станат по-скъпи от стойността на колата, няма смисъл да я държиш, защото след това когато я продадеш, не можеш да си върнеш парите по ремонтите.

    Коментиран от #108

  • 98 Ром ама кубински

    2 0 Отговор
    Имам си германска кола в България и за нея съм купувал части-накладки,кормилни накрайници,амортисьори,нов катализатор иридиеви свещи и т.н.Защо съм ги носил отСащ?Защотоса истински и бяха доста по евтини.
  • 99 Ром ама кубински

    2 0 Отговор
    Катализатора струваше 85$ +5$доставка.
  • 100 Коректор

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Ще ти повярвам, че не си виждал само ако си сляп.
  • 101 Ееееее специалисти

    3 0 Отговор

    До коментар #95 от "Няма значение каква":

    Прав си, но една нова има по - евтина поддръжка, защото минава само сервиз, без някакви скъпи ремонти (ако има са в гаранция, нямаш разход). А когато, няма гаранция и е на повече километри разходите стават доста повече, от колкото са били и стойността на колата е мноооого по-малко от колкото е била. Според мен, когато ремонтите надвишават стойността на колата е ненужно да я държиш. Та този с Поршето, наместо да даваше 10 хиляди за ремонти, можеше да си вземе по-запазена, в много по-добро състояние за 12 хиляди долара и щеше да си спести 8 хил. от ремонти! В старите коли е изгодно, ако сам си я оправиш, а не да ремонтираш по сервизи.
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Иван

    1 0 Отговор
    На тия кайени ика двигател 4.2 TDI на колко хиляди километра му се сменя веригата? В тая статия не пише нищо за нея, а и тя си е май за смяна.
  • 104 Porsche Cayenne S 2004

    20 0 Отговор
    Ето моята реална история.Закупен 02,2015г. Porsche Caeynne S 4.5( 340k.с.2004г) за 9000евро на 189 000км(проверени и реални )на въздушно окачване .Смяна на масла и филтри е около 350лв.През 2019г.пълен основен ремонт на двигателя с оригинални части до гумичка и болче -сменени 2 бутала, задриране на буталото в цилиндъра ,набивани на ризи в резултат от падането на никасиловото покритие на цилиндрите в двигателя -7300лв(ахилесовата пета на V8 4.5 всички версии)Смяна на предни горни и долни носачи -1250лв+нов акумулатор 350лв.Сега е на 240 000км.Страхотен автомобил ,но не бива да се подвеждате по продажната цена трябва да сте готови да го поддържате.
  • 105 Porshe Cayenne S

    16 1 Отговор
    Eтo мoятa рeaлнa иcтoрия.Зaкупeн 02,2015г. Pоrsсhе Саеynnе S 4.5( 340k.c.2004г) зa 9000eврo нa 189 000км(прoвeрeни и рeaлни )нa въздушнo oкaчвaнe .Нови летни гуми 255/50/19 Nokian -1100лв.Cмянa нa мacлa и филтри e oкoлo 350лв.Прeз 2019г.пълeн ocнoвeн рeмoнт нa двигaтeля c oригинaлни чacти дo гумичкa и бoлчe -cмeнeни 2 бутaлa, зaдрирaнe нa бутaлoтo в цилиндърa ,нaбивaни нa ризи в рeзултaт oт пaдaнeтo нa никacилoвoтo пoкритиe нa цилиндритe в двигaтeля -7300лв(aхилecoвaтa пeтa нa V8 4.5 вcички вeрcии)Cмянa нa прeдни гoрни и дoлни нocaчи -1250лв+нoв aкумулaтoр 350лв.Ceгa e нa 240 000км.Cтрaхoтeн aвтoмoбил ,нo нe бивa дa ce пoдвeждaтe пo евтината прoдaжнaтa цeнa, бъдете гoтoви дa гo пoддържaтe.Успех!

    Коментиран от #114

  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 123

    1 1 Отговор

    До коментар #97 от "Ееееее специалисти":

    с всяка една година цената на колата пада, Той я е взел за 10000$ дава още 10000 $ да я поправя.Ако иска да продаде тази кола днеска цената на тази кола е 5750$ до максимум 8000$.Не много умен мъж.
  • 109 незнайко

    2 0 Отговор
    В БЪЛГАРИЯ този автомобил струва 12000 лева а не 18000 лева за колкото го е купил в АМЕРИКА !!!
  • 110 fw190

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Патил":

    ... и какво направихте ? Взехте я , стегнахте я и направихте хубав подарък на новия собственик да й се радва безгрижно дълги години !!

    Коментиран от #112, #132

  • 111 123

    2 0 Отговор
    Една добра японска,корейска или американска кола издържа само със смяна на масло и гуми между 5 и 7 години, като се прваи пподдръжка според сервизния срок. Проблемите започват след 5 година до 7 година, след това се иска влагане на повече пари за да може да се шофира. Средно една кола ако е шофирана всеки ден изминава 26000 км на година и възможно повече.
  • 112 Алфа Чакал

    0 1 Отговор

    До коментар #110 от "fw190":

    Да,ама не
  • 113 Ежко

    7 1 Отговор
    Проблема на хората у нас е,че изкарва по 1000 лв. на месец но иска да кара кола за 100 000 лв. еее няма как да стане.
  • 114 Коментара

    3 0 Отговор

    До коментар #105 от "Porshe Cayenne S":

    Дано има кой да чете ...
  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз

    10 0 Отговор
    Купих я за 16 хил преди 4 год. Крадат се фарове и огледала. Каско няма нужда, не се крадат самите коли, не е масова кола и вече е стара. Газова си имаше вече италианка иначе е америк изпълнение с мили и табла с фаренхайт, не са особено полезни. Харчи 18 газ и 1-2 лит бензин докато загрее първите 2-3 км. Всички възм екстри. На 150 км върти с около 3 х оборота. Разликата с останалите коли, които тук рекламирате е огромна. Изключително удобно се сяда, двигатела като подадеш газ реве като зил. Никой ме ти светка да му правиш път, а да светка не го отразяваш. На дълъг път малко лашка насам натам, но никакви скорости не са ти проблем поне до 200.
  • 119 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз

    7 0 Отговор
    Колата тежи над 3 тона, по тежка е от повечето бусове и дава (може би илюзорна) сигурност. Масло 9 литра синтетика, сменя се през пробката само. Филтрите са евтини. Ск. кутия е от старите, издържа безобразия, пробвал съм. Пука едни тръби на антифриза, които изгарят, ако ви е серяизна, ги сменят безплятно в порше България, защото е фабрична недомислица. Досега имам 45 хил изминати, повечето на скапани пътища, засега държи окачването. Като динамика и кеф на каране няма общо с другите ми джипки корейки. Парктрониците ми ги изчоплиха пред блока ама сложих един грозен дълъг теглич, така че си имам вече паркъроник отзад.
  • 120 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз

    7 0 Отговор
    За офроуд не става, но колкото да мина през черен път през нивата да нагледам реколтата или да ида до сборния пункт на колите ловджии в гората-става. Ниска е за джипка, паркетник, но има много понижаваща първа и става бавничко да се влачиш из калища и ровища, в крае случай. Не гние никога. Джантите са като туарег
    За влачене на каравана става, влача едно ремарке с тракторче, кутията си се наглася и няма проблеми. Повечето сервизи нямат проблем с тези коли, не са сложни повече от другите подобни, но за труда за ремонта са тежки, за смяна на свещи се сваля глава примерно- всичко е доста наблъскано отпред в коша. Като цяло съм доволен от каручката.

    Коментиран от #121

  • 121 Оня с коня

    2 0 Отговор

    До коментар #120 от "Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз":

    То за да си одим на нивата и мойто БМВ върши работа баце и по черни пътищо съм го карал нема ядове.Ама Кайена е за гъзарийка само да возиш малките п.....енца с него не че и мойто БМВ не става ама друго си е Кайенчето по се лъжат тъй.
  • 122 Асд

    4 0 Отговор
    Всеки страда от акъла си.Карам доста лачени БМВ е60 от 3 години с джобни пари .Комшиите ми си мислят че съм нарко дилър щом мога да си го позволя .Просто вместо да седя като тях (вас) по цял ден на пейките пред блока,да клюкарствам и да завиждам на съседите си аз си ремонтирам колата и работя.От 15г си поддържам колите сам.В сервиз моя кола не влязла .БМв-то го купих не в движение - дърпах го имзамтова го купих на много добра цена.Последва един 10 дневен ремонт и малко вложени средства ,които въобще не са много са ремонт на кола,каквато и да е тя и си я карам.От време на време изчакат разни дреболии като водна помпа,някой ремък,сменям си маслата редовно с хубави масла ( както на всяка кола ) и си я карам с кеф.Това е страхотна кола .Навъртях му 50 000км като на майтап .До сега не излизал ремонт с който да не мога да се справя .А разбирачите да плюят из нета колко скапани са бмв-тата и колко кисело е гроздето .
  • 123 Зле

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Ееееее специалисти":

    То както го обясняваш ти, не е купуване на нов автомобил на лизинг, а Рент-А-кар... Взимаш под наем, плащаш, караш, връщаш. Колага си е тяхна. А попринцип лизинг е плащаш си вноските, караш си и след определено време, като си ги изплатиш автомобила си остава твоя собственост.

    Коментиран от #124

  • 124 Така е

    0 0 Отговор

    До коментар #123 от "Зле":

    Прочети и по-надолу. Има обяснено.
  • 125 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #73 от "Carlito":

    Нямам идея в каква валута са тия пари ама у дома вземаме със сигурност повече и дори и не си помислям да се набивам в такива "гробници" - вземам си нещо върнато от лизинг в официалните дистрибутори за около 20 000 лева и под 80 хил.км. Плащам го в брой без лизинг. Представям си как при доход от 7 хиляди вадя 2-3 за компютър или автоматик и си казвам - абе да не ме е *** лудия
  • 126 КумчоВълчо

    3 0 Отговор
    Разбирачите и акъллиите го съжаляват и му предлагат къде ,къде по-изгодни варианти . А бе хора някъде в статията да прочетохте че човека съжалява и търси друг вариант ? Той е доволен не се оплаква , за него не са проблем разходите , не търси евтиното и накрая казва че ще продължи да си я кара и много си я харесва.
    Ама ние нали сме по евтиното и ни е страх да не се прекараме .....Това е философията на бедния човек , не можем да избягаме от нашенското си мислене.
  • 127 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз

    2 0 Отговор
    Хора статията е за тая кола, не за бмв. Аз също харесвам бмв даже си купих една петица 1989 г. гаражно перфектно ей така за кеф, да си го карам понякога, класика. Вие ако искате си ремонтирайте колите сами, аз работя друго, мисля че повечето хора са така. Важното при кайен е едно- кеф цена нЕма!
  • 128 Реалист

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "qqqqqq":

    При доход 5000 лв. на месец карай десетгодишна японска. Иначе ще си на изключени радиатотори зимата и на буркани и свинско във фризера от родната стряха😜

    Коментиран от #130

  • 129 механика

    3 2 Отговор
    Няма как да я кара тая кочина до Публикувано във факти.бг: 200 000 мили (321 800 км). Всеизвестно е, че на 200 максимум до 250 000 км., ако много нежно е карана издържат цилиндрите и буталата. Чисто и просто така е конструиран този двигател, че тефлоновото покритие на цилиндрите (няма ризи) се изтърква и буталата надират цилиндрите. Основен ремонт не се прави, защото разстоянието между цилиндрите е много малко и не позволява шлайфане и набиване на ризи. Нов двигател е спасението. Стар не е оферта, защото твърде вероятно и той е в същото състояние. В тубата има много клипове точно с този мотор. Снимани са как го смъкват от колата, цепят го и показват какво е състоянието бутало-цилиндровата група. Пълна трагедия е! Самата кола е пълна трагедия. Става само нова да я караш малко и да я шитнеш на някой, като този в статията да си бие главата и да налива едни грешни пари в части и ремонти. Важното обаче, че ще си избие комплексите, че е имал Порше. Ама то не било Порше, а Туарег с двойна цена. Да живеят балъците!
  • 130 123

    0 0 Отговор

    До коментар #128 от "Реалист":

    защо му казваш да купува 10 годишна кола , човека си има достатъчно пари за да си купи чисто нов автомобил
  • 131 Blagoi

    0 0 Отговор
    Описаните ремонти в БГ ще са максимум 30% от посочената сума. Не може да си вземеш котор на 15 години, а да ходиш в официалния сервиз да ти махат главата. Аз съм с w221 от 5 години и съм дал 9к лв за ремонти, а вече е на 290 хил.
  • 132 Патил

    0 0 Отговор

    До коментар #110 от "fw190":

    Инвестициите в такава кола са като наливане на вода в каца без дъно.Колкото и да я ремонтираш тя не спира да се чупи.Не случайно тези модели на вторичния пазар се продават най трудно и търсенето им е слабо.
  • 133 Георги

    2 0 Отговор
    Аз си купих 9 годишно BMW e39 525d на реални 180 000км. /със сервизни документи и съответно потвърдено в друг сервиз/. Предния собственик е дал около 4000лв. /смяна на турбо, интеркулер и гаранционно на 6те дюзи/. Аз го имам от 8 години и за около 130 000км. съм дал не повече от 2000лв. за ремонти. Така, че от 8год. карам кола 163коня, кожен салон и т.н. на цената на една нова Дачия логан. Или toyota yaris.
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Чичо ти

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Проблема си е в теб":

    Що приказвате глупости, така било в БГто, ела тук до Лондон да видиш как е, и пеша да отида до който и гараж да е, само за да задам въпрос на някой вътре и ми взимат по 100 паунда за консултация дет се вика, щото надниците на механиците навън са от 50-100 кинта на час, да не ти казвам колко струва ако вляза в гаража с колата... Обаче всички обичате да хейтите БГ за щяло и нещяло...