Собственик на Porsche Cayenne Turbo от 2004-та пресметна разходите си по елитния немски всъдеход за година. Американецът купил колата през май 2019-а за $10 000, почти десет пъти по-евтино от цената ѝ като нова ($93 755).
По време на покупката "кайенът" бил навъртял 119 000 мили (191 741 км). Срещу допълнителни $1 000 новият собственик получил заедно с SUV-то резервни части като носачи, втори комплект гуми и други.
Скоро след покупката се наложили най-съществените инвестиции. Комплектът нови гуми, спирачните дискове и накладки, предните амортисьори и плановото техническо обслужване излезли $6 419 (€5 764).
През следващата година възникнали общо 11 неизправности - от отказ на задните сензори на парктроника до протекла гарнитура на капак на клапаните на 4.5-литровия V8 с мощност 450 к.с. За отстраняването им заминали още $3 279 (€2 945).
В крайна сметка за 12 месеца американецът похарчил за 16-годишния Cayenne общо $10 698 (€9 607) - повече от стойността на самия автомобил. Въпреки това човекът не смята да се отказва от всъдехода, който много му харесвал, и планирал да го кара, докато навърти 200 000 мили (321 800 км).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Boxer 3.0
Коментиран от #60
12:13 02.06.2020
2 8726
Коментиран от #4, #5, #6, #46, #47, #51, #52, #71, #77, #90
12:16 02.06.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Метгонтан
До коментар #2 от "8726":
Сметка без кръчмар . Нов Кайен с базово оборудване е минимум 90 хил евро. 10% от тази сума е първоначална вноска . После имаш 5г план да кажем , плащайки всеки месец = общо 60 месеца . Накрая на този период обикновенно заплащаш остналите 25% от стойноста . То ако беше така както казваш, всеки щеше да джътка с КайениКоментиран от #41
12:25 02.06.2020
5 ЗатоваИмаДРуПгиМарки
До коментар #2 от "8726":
Мисля, че сте прав. Затова и практичните хора си купуват коли от други "не прехвалени" марки - идващи от изток. И получава много повече с/у парите си. Една корейска кола примерно със 7 годишна гаранция ако беше взел - щеше да е подменено всичко още в гаранция, което гарантира още 10 години минимум каране без нищо сериозно да излезе. Но да сравниш Порше с каквото и да е било ... не било престижно, затова наливат пари за глупости - немски дивотия наречена: престиж.Коментиран от #10, #44, #57, #58
12:26 02.06.2020
6 Ееееее специалисти
До коментар #2 от "8726":
Ти знаеш ли, какво е лизинга? Не казвам, че този не е купил боклук. Значи лизинга - плащаш както казваш 7000 хиляди долара, след това по 700 долара на месец, например за 3 години и след това връщаш колата (на договорени километри, например до 45 хиляди километра) и не получаваш нищо! Значи гледай сега, 36 месеца Х 700 долара са 25200 долара, плюс 7 хиляди долара са 32300 долара за 45 хиляди километра! Това ти е разхода само по колата, без гориво! Това ли ти е изгодното? Та това е една нова кола да я купиш, ползваш и след това продадеш и ще си вземеш пари обратно! Как мислите, че лизинга е изгоден? Мислите, че фирмата която ги дава ще е на загуба ли? Но и този където си е купил тази, е доста кух де. Такава стара кола във висок клас е хвърляне на пари.Коментиран от #8, #15, #78
12:30 02.06.2020
7 Патил
Коментиран от #9, #12, #110
12:34 02.06.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Проблема си е в теб
До коментар #7 от "Патил":
Че си ходил по сервизи а не си ремонтираш колата сам или си прекалено мнителен и слушаш разни дървени философи дето много дрънкат и знаят ....всичко е лъжа и измама по хубаво от стара премиум кола няма...хем ефтина хем добро изделие ...не ходете по сервизи щото те там чакат да ви дерат и ви лъготят за всичко...там работят на принципа че щом си взел порше трябва да бъдеш дран и те лъжат отвсякъде за всичко..така е в бегето капаните са заложени навсякъдеКоментиран от #13, #135
12:41 02.06.2020
10 Антон
До коментар #5 от "ЗатоваИмаДРуПгиМарки":
Още не съм виждал корейска кола на 17 год да е в движение! А по линия на премиум колите из автокъщите, не се подпамвайте да си купувате такива таралясници, като всяка скъпа или евтина кола, и те са внесени с цел печалба, т.е. търсен е да се купи възможно най-евтикия екземпляр. Такъв тип автомобил се кулува нов от магазина!!! или най-много върнат от лизинг с първи соственик и поддръжка в оторизиран сервиз. Въпреки че и това не е гаранция. Мой познат направи почти тоталка на едно х5 , върна им го и взе друго. Това нали знаете че някой го е купил и е виел какви трошляци са бмв-тата. Така че карайте коли които отговарят на доходите ви.Коментиран от #39, #100
12:45 02.06.2020
11 qqqqqq
Коментиран от #128
12:49 02.06.2020
12 Гост
До коментар #7 от "Патил":
Такива коли първо трябва да се избират внимателно при покупка (читав мотор с добра репутация, запазен външен вид), второ нагласата ти трябва да е, че едни 10-15 хиляди лева за стягане в първите 1-2 години са съвсем нормални пари. След това за 15+15 (30 бона) караш що-годе надеждна кола от топ-клас, обезценена 20 пъти, с перспектива да стане класика в близкото бъдеще. Нищо общо няма с това да купиш нова за 250 бона на лизинг, където само каското ще е поне 7-8 бона на година.12:50 02.06.2020
13 Ееееее специалисти
До коментар #9 от "Проблема си е в теб":
Съгласен съм за това! Човека където е писал по-горе е препатил доста явно. Но ако купуваш стара премиум, трябва да си разбираш по нея, поне една доста голяма част да си правиш сам. Ако не можеш, стоиш далеч за да не бъдеш опарен. Всяка премиум марка има скъпа поддръжка и скъпи части и много електроника която да се разваля,сервиза не го интересува че колата ти е стара, там взимат на час. Така, че когато купувате мислете. Ако сте си майсторчета и си имате представа от коли, може стар премиум. Ако не знаеш от къде се проверява маслото, бягай!Коментиран от #22, #80
12:50 02.06.2020
14 Каскетски
12:50 02.06.2020
15 радев
До коментар #6 от "Ееееее специалисти":
Абе ти знаеш ли какво е лизинг?Карам трета кола на лизинг.Внасяш 10%.След това плащаш месечна вноска докато я изплатиш.После имаш два варианта: 1. Прехвърлят ти собствеността
2.Връщаш я и ти правят оценка в зависимост от пробега и годините.Парите за първоначалната вноска за новата кола са от стойността на старата.
Търговецът на коли ти начислява лихва и от това печели.Отделно производителят дава около 30% отстъпка на търговеца.
Коментиран от #17, #24
12:52 02.06.2020
16 Ром ама кубински
Коментиран от #42
12:57 02.06.2020
17 Ееееее специалисти
До коментар #15 от "радев":
У нас може и да е такъв лизинга! Навън не е! Навън е така, както съм го описал. Имаш договорени километри, с първоначална вноска, месечна вноска и след това връщаш колата на фирмата.Коментиран от #19, #91
12:58 02.06.2020
18 Лaнд Крузeр
Cъбърбaн, Тaхo, Лaнд Крузeр, Ceквoя, Хaмър, Дoдж Рaм.... 3 пъти пo eвтини и със cъпocтaвими рaзхoди. А ако по някаква причина ми трябва точно 5 литров двигател, ще избера горните на 3-4 години и на 40" от цената...
13:03 02.06.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Ееееее специалисти
До коментар #19 от "Лaнд Крузeр":
Ами не, доста съм си добре! Изобщо даже не се оплаквам! Аз даже като гледам робите са у нас и робуват на мутрите, но това е една друга тема! Така, че си гледайте стандарта в България, че и мен не ме пускат тази година заради кризата (и аз не се натискам да се прибера заради кризата) да помогна на икономиката, щото гледам вие патриотите тръгнахте за Гърция и икономиката в България не я мислите. Това, че като отидете в Гърция да не пълните с пари мутрите в България, не означава че не ги пълните с пари, като работите там! Те така, робе.13:13 02.06.2020
21 Driving pleasure
Все пак правилото е, че на скъпа кола от висок клас колкото и евтино да я вземеш след 10 години поддръжката и частите и са си пак скъпи...
13:18 02.06.2020
22 Патил
До коментар #13 от "Ееееее специалисти":
Истината е,че тези коли дори и като нови имат скъпа подръжка но когато първия собственик плати 200000 лева сметките от сервизите не го плашат.Колкото и да остареят тези коли винаги ще харчат много а частите и ремонтите им ще са скъпи без да ги интересува финансовото състояние на който е да е от собствениците им.Коментиран от #23
13:28 02.06.2020
23 Ееееее специалисти
До коментар #22 от "Патил":
Съгласен! Но първия собственик, поема голямата загуба от стойността но не дава пари по ремонти (само по сервизи) защото колата е в гаранция. Най-изгодни са коли на 2-3 години, защото голям процент от стойността на колата е паднала, но все още имаш гаранция. Старите премиуми са добри за хора, които си правят поне сервизите (смяна на масло, филтри, спирачки, светлини и т. н. малки ремонти) сами. Ако за всяко нещо бягаш до сервиз, не ти трябва стар премиум.Коментиран от #27
13:35 02.06.2020
24 Ееееее специалисти
До коментар #15 от "радев":
Дай да видим, как е лизинга! Колко плащаш за колата за 5 години, колко ти е първоначалната вноска и колко е месечната вноска?Коментиран от #30
13:40 02.06.2020
25 onq s konq
13:40 02.06.2020
26 Plovdiv
13:41 02.06.2020
27 Гост
До коментар #23 от "Ееееее специалисти":
Точно пък рутинното сервизиране (масла, филтри, ходова част) ти е най-малкия проблем при 15-годишен премиум. Тези части са евтини, правят ги десетки независими афтърмаркет производители и не излиза много по-скъпо от някоя народна кола. Голямата секира е при отказ на електронни системи, повреди в мотор и скоростна кутия. Там първо много малко сервизи могат да ти я оправят, второ частите често са само ОЕМ и са като за нова кола.Коментиран от #70
13:42 02.06.2020
28 123456
13:42 02.06.2020
29 Проста сметка
13:44 02.06.2020
30 радев
До коментар #24 от "Ееееее специалисти":
Първоначална вноска 10 000(за толкова оцениха старата)Вноска 350лвх60 месеца.13:49 02.06.2020
31 Ееееее специалисти
13:50 02.06.2020
32 Телевизора на Елвис
13:53 02.06.2020
33 радев
Коментиран от #36
13:58 02.06.2020
34 Ники
14:16 02.06.2020
35 Карам порше
14:18 02.06.2020
36 Ееееее специалисти
До коментар #33 от "радев":
Ясно! На запад, лизинг не е това. Плащаш, като една част от обезценяването и след това я връщаш, като не получаваш нищо. Както ти го описваш, е който взима с кредит от банката изплаща заема 5 години, но колата си я купува още от начало! Но ако не се плаща вноската, банката си взима колата (един вид както у нас)! Различни са условията. Но първия, където беше писал за нова Кайен със 7 хил. първоначална вноска и 700 долара на месец е така както аз го пиша, защото за 3 години ти излиза 32 хил. долара стойност, което не покрива стойността на колата а само обезценяването. След това е връща, не получава нищо, а фирмата си продава колата отделно. Но късмет, щом си сметнал и ти е изгодно така, няма нищо лошо. 👍Коментиран от #38, #123
14:27 02.06.2020
37 гост
14:40 02.06.2020
38 радев
До коментар #36 от "Ееееее специалисти":
Не ми е чак толкова изгодно като пари.Все пак губя 20 000лв стойност на колата за 5г.Поне карам нова кола и не харча за ремонти.След 5 години започват ремонтите и не ми е изгодно да карам такава кола.
15:48 02.06.2020
39 Komapak
До коментар #10 от "Антон":
Имах 20 годишно есперо. Няма лоша машина има лоша поддръжка, не че аз съм роб на машината, но все пак ако я оставиш да грохне ремонта после не само става по-скъп а понякога и невъзможен. Тоя с тоя кайен си е детска градина в сравнение с Астън Мартин DB9. Един приятел леко се обърка.... 55000 евра струваше на старо. До последно беше дал почти още толкова за ремонти. Ама кеф цена няма😂😂😂Коментиран от #40
17:16 02.06.2020
40 Vanquish
До коментар #39 от "Komapak":
Това е ръчно сглобяван бутиков автомобил с тираж от порядъка на няколко хиляди бройки. За да се сдобиеш с части трябва да пишеш писмо на английската кралица. Кайени и S-класи са масови коли за простолюдието пред Астъните. Там не се пита колко струва, не се сравняват екстри и мощност, не се гледа надеждност, просто плащаш за класа и ексклузивитет.Коментиран от #48
17:59 02.06.2020
41 Емил
До коментар #4 от "Метгонтан":
Явно не си карал кола на лизинг!18:04 02.06.2020
42 1234
До коментар #16 от "Ром ама кубински":
евтини са хамериканските части ПИЧ, евро колите се водят мега гъзар и цепат главиИпример форд таурус 2014 смяна на масло $60
амг 2012 същата услуга $400 ;)
18:07 02.06.2020
43 Само идеята
19:12 02.06.2020
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Vagabond
До коментар #2 от "8726":
Кажи от къде да си взема и аз един на тази цена..Да не си го объркал с някой японски джип?
20:51 02.06.2020
47 6278
До коментар #2 от "8726":
А ако си мислиш, че веднъж излезнал от магазина с чисто нов найлон -Вече Не си се обезценил с миниму 60% спрямо известията на движимо имущество.-Дълбоко си сгрешил. разходите пак ще са толоква и за втората година..та и за много след товаНай голямо Фиаско , пък е да е вземеш на изплащане,-
Нямаш ли Парата да е "изсипиш на куп"-Не си за Чисто нова машина.Това е
20:56 02.06.2020
48 Ко рече
До коментар #40 от "Vanquish":
Ексклу- какво🤣🤣🤣🤣20:56 02.06.2020
49 опа
20:59 02.06.2020
50 Vagabond
Коментиран от #59, #75
21:01 02.06.2020
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 kyky
това не е порше, а менте. самия факт, че се обезценява като дачия говори за това. истинското порше е 911. преди 5 години за малко да си взема такова..бяха станали вече без пари. добре че ме отказаха навреме.
21:04 02.06.2020
55 Никола
21:04 02.06.2020
56 заДРЪСТЕняк
Коментиран от #67
21:07 02.06.2020
57 Гххххх
До коментар #5 от "ЗатоваИмаДРуПгиМарки":
Абе пич ти кво хапове пииеш?Само едно нещо които ше ти кажа
Хубави коли но от ламарина
Тоест още по време на гаранцията дефектитат
А за окачването немам думи
Спирачки скорости и тн
А тази статия е поредната лъжа в този сайт
Цените не малко а не реално са завишени
Пълни глупости
Писача на статията е Вадил цени по каталог които пак се нереални и то за Америка кадето колите са без пари
Сензори за парктроник 2000$ немам думи
21:16 02.06.2020
58 Кон
До коментар #5 от "ЗатоваИмаДРуПгиМарки":
Ти май не си карал Кайен... Иначе нямаше да напишеш толкова много глупости в един коментар.21:23 02.06.2020
59 Верно ли
До коментар #50 от "Vagabond":
И каква е тази застраховка 1000 евро месечно? Най-вероятно си работил някъде около този салон.21:35 02.06.2020
60 Zeroheat
До коментар #1 от "Boxer 3.0":
Да прав сиЗа 5 години разходите ще са поне двойни или тройни.
Коментиран от #65
21:47 02.06.2020
61 Оня с коня
22:10 02.06.2020
62 xaxxaa
Карам порше от няколко години...и то чисто ново. Няма такива цени във фирмения сервиз:)
22:17 02.06.2020
63 До Ееееее специалист
Коментиран от #69
22:21 02.06.2020
64 ванко
22:21 02.06.2020
65 Boxer 3.0
До коментар #60 от "Zeroheat":
Тройни, при американските цени на ремонтите, означава 30 хил.$.Не е като да даде 100 бона за нов и ако нещо се обади, да виси пред сервизите, пък било и безплатно.
Така поне си има оправдание - колата е на 15 години. Според мен, е по-добрият вариант.
22:23 02.06.2020
66 Лека забележка
22:27 02.06.2020
67 Ееееее специалисти
До коментар #56 от "заДРЪСТЕняк":
Пак да напиша, че лизинга на запад не е като в България! Колегата от коментар 55 също написа, така е. При лизинга на запад, не плащаш цялата стойност на колата, плаща се може би 50 процента за 3 години. Може без първоначална вноска, но тогава месечните са по-високи. Този лизинг в България, на запад това се казва заем за кола като изплащаш вноските например за 5 години и с начален личен капитал например. След 5-тата година си изплатил колата. При лизинга не я изплащаш, а плащаш като наем който се равнява на стойност около 50 процента от стойността за период от 3 години. Връщаш обратно, без да получаваш пари.Коментиран от #72
22:29 02.06.2020
68 Немски кочини
22:38 02.06.2020
69 Ееееее специалисти
До коментар #63 от "До Ееееее специалист":
Използвам ника, защото с него започнах, не че нещо. Точно така, всичко е включено. Но тук където съм, на това се казва лизинг. За това мисля, че там първо където бяха писали за 7 хил. долара начална и 700 долара месечна, това е точно този, който описвам. За това се включих, за да поправя. Но е възможно, това където ти също пишеш. 👍22:39 02.06.2020
70 Hellish
До коментар #27 от "Гост":
Затова тогава се сменя цялото но с оригинално от друга кола. Било скоростна кутия, датчик, компютър. Да старо е, но понякога слагаш и забравяш. Типичен пример, на моята кола скоро и дойде момента да се сменят дискове и накладки. Взех апарати от по силната версия на колата и сложих по големи спирачки отпред. Апаратите ми легнаха 50 лева с доставката. Дисковете и накладките колкото ако не бях сменял апаратите. Апаратите са перфектни, не че моите не бяха. Карам bmw, уж не мн евтина марка, ми на ситровна ми беше по-скъпа подръжката. До тук бмв 5-та серия и vw пасат от една епоха са с едни и същи цени на частите.Както обясняваше един колега в един форум
Отказва ти динамото, почваш, четки, втулки, колектори, накрая разбереш, че са намотки и купиш друг. И занимавка и си без кола,затова даваш 40-50 лева набождаш друг от кола на части, и ако имаш късмет може да не го пипнеш докато колата е в теб. Да на късмет е, но не чакаш и излиза тънко.
Та подръжката винаги е мн общо понятие.
За едно и също на един и същ модел кола, единия казва майстора ми взе 500 лева
Другия казва как бе, на мен ми излезе 200
Да ама другия е баламурник и го лъжат.
Аз затова си поръчвам частите и отивам на майстор с тях. Ако иска, ако не при другия.
Накладки ATI за 53 лева в сайта, и ми се заявява ако искаш щи ги взема с отстъпка, 98 лева.
Айде бе, с отстъпка, да не сме 1995-та. Нали и аз мога да видя цените. Но колегата за вектричка Б дал 300 кинта да му сменят маслото две биале
23:02 02.06.2020
71 Георги
До коментар #2 от "8726":
Тук май никой няма представа какво значи нова кола. Мислите, че като е нова и плащате само първоначална и месечни вноски. Каското за нова кола е задължително, и то не къде да е, особено при такива автомобили може да е с до 10 пъти по- високо от 10 годишната, ккато и цената му. Логично. Да не говорим, че все пак си плащаш за гаранционно обслужване. Задължително в порше. Таксува се най- малко 2 пъти по- скъпо от обслужване на 10 годишна кола.23:13 02.06.2020
72 Младежи
До коментар #67 от "Ееееее специалисти":
Казва се финансов и оперативен лизинг. В бг оперативен лизинг за физически лица предлагат simpl. Предполагам скоро ще предлагат такъв и други фирми. Няма начална вноска. Плащаш само месечно и след 3 години връщаш колата. Лимит 15000 км годишно.23:36 02.06.2020
73 Carlito
Коментиран от #74, #86, #88, #125
00:20 03.06.2020
74 Чичо Гошо
До коментар #73 от "Carlito":
Купи си Рав 4 , нов, на изплащане и няма да имаш грижи. Успех01:12 03.06.2020
75 Manuil
До коментар #50 от "Vagabond":
Обаче в Холандия не е така!03:59 03.06.2020
76 офффофо
06:54 03.06.2020
77 Математика
До коментар #2 от "8726":
7к долара+ 8.4к на година= лизинг за 10+ години, къде го има това ??? Обслужването на новия масла и филтри е колкото 20% от цената на стария. Мислил си ги нещата ама не точно... Застраховката на новия е колкото 2 стари Кайена.Коментиран от #83, #116
07:06 03.06.2020
78 Бръммм
До коментар #6 от "Ееееее специалисти":
Приказки от човек без опит с лизинга...2014 платих 2400 евро за пежо 301 а вноската ми беше 173..и центове,почти 5г по късно я смених за новия модел 301,дадох още 2400 и сега ще я плащам още 5г но по 124 и центове....тия коли 2013-2014 тук са по 3000 евро а в бг по 7-8-9000 я пак да ми кажеш кое колко ми излиза07:16 03.06.2020
79 Пацо
Няма да коментирам друго защото според мен е пълна глупост.
07:29 03.06.2020
80 Ооо
До коментар #13 от "Ееееее специалисти":
Какво е препатил ??? Ти не четеш ли кво пише - купил си е гуми и му светнали евентуално задните парктроници.... това ли значи препатил? Ние тука като вземем стара кола минимум 1 основна част има за смяна... освен това я в взел - далаверка - 15 ходиш а под 200к км :)Коментиран от #82
07:44 03.06.2020
81 123
07:46 03.06.2020
82 Ееееее специалисти
До коментар #80 от "Ооо":
За препатил, имах предвид човека, който си е купил Мерцедеса за 3 месеца и 4000 за ремонти!07:52 03.06.2020
83 123
До коментар #77 от "Математика":
Хората които обикновенно купуват кайен получават над 150 000 $ на година и са точно определн тип хора.07:54 03.06.2020
84 Стар моряк
Коментиран от #102
08:12 03.06.2020
85 123
Коментиран от #89
08:12 03.06.2020
86 123
До коментар #73 от "Carlito":
5000 в евро долари или лева?08:18 03.06.2020
87 гЪзарчето с а8
08:26 03.06.2020
88 123
До коментар #73 от "Carlito":
Купи си такава кола която заедно със застрахова ще ти струва до 30% от твоя месечен доход максимум до 5 годишно изплащане.И бъде сигурен че имаш пари в банката да покриеш остатъка от цената на колата ако случайно сотанеш без работа.Колкото по дълго колата е на лизинк толкова е по скъпа , и изглежда по евтина.08:29 03.06.2020
89 Plameni
До коментар #85 от "123":
Забрави да споменеш голямата обезценка за пет години.Продадохме фирмена кола на пет години с пълно автокаско и два комплекта гуми за десет хиляди, а я купихме за тридесет хиляди.Коментиран от #92
08:33 03.06.2020
90 Гръм
До коментар #2 от "8726":
Прав си.Мякой му го пробутал, той го стегнал за тия пари и следващите години може нищо да не се счупи.
Коментиран от #115
08:42 03.06.2020
91 Мунчо
До коментар #17 от "Ееееее специалисти":
Това не е лизинг,а "наем за дълъг период".....има разлика от лизинг..Коментиран от #93, #94
08:44 03.06.2020
92 123
До коментар #89 от "Plameni":
За нещастие повечето хора възприемат колата като символ на престиж, за привличане на женската част от населението, за да бъде видян,или тези с бързите коли за да се пкажат какви мъже са...Една чисто нова кола като я купиш и излезеш с нея от паркинга на дийлъра си загубли 1/4 до 1/3 от стойноста и. Цената на Колата не като Къщата, на Къщата след време се вдига на колата винаги пада и то много. Твоята кола няма никаква стойност според дийлара, но колата на дийлара е много скъпа и направена от най качествени материли дори и да е Застава.
08:49 03.06.2020
93 123
До коментар #91 от "Мунчо":
Едното е лизинг със закупуване , става твоя собственност на края на 3 или 5 година, без никакви ограничения за ползването. Другото за 3 години е оперативен лизинг без да я закупуваш, освен ако не искаш да я закупиш, с ограничение на километри, като всеки километър в повече си има доста висока цена, както и всяка драскотина и петно по седалките струва хубави пари. Скъпа кола на старо не се взема, освен ако нямаш наколко такива в двора от които да вземаш части и добър приятел които знае как да поправя този вид коли и има всички инструменти.Коментиран от #97
09:00 03.06.2020
94 Ееееее специалисти
До коментар #91 от "Мунчо":
Не, в коментар 72 колегата го обясни точно. Лизингите са 2- финансов и оперативен. На запад не се казва лизинг на финансовия лизинг, защото това всъщност е кредит (заем за кола). Ти я изпшащаш, цялата и остава за теб. При оперативния не изплащаш цялата кола, но я връщаш след договорения период и определени километри и не получаваш нищо обратно!09:01 03.06.2020
95 Няма значение каква
Коментиран от #101
09:04 03.06.2020
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Ееееее специалисти
До коментар #93 от "123":
Ееееее браво, точно и мое мнение. Старите премиуми са хубави, но трябва да си разбираш, да си поддържаш сам. Защото иначе е хвърляне на пари (не че и при новите не губиш от стойността, но поне караш нова). Няма смисъл, да се хвърлят пари в стара кола по ремонти. Например този с Поршето, купил го е за 10 хиляди долара, ремонтира го за 10 хиляди! Ако тръгне да го продава, колко ще му вземе? Ами пак 10, или не - може 11! Когато ремонтите станат по-скъпи от стойността на колата, няма смисъл да я държиш, защото след това когато я продадеш, не можеш да си върнеш парите по ремонтите.Коментиран от #108
09:09 03.06.2020
98 Ром ама кубински
09:09 03.06.2020
99 Ром ама кубински
09:11 03.06.2020
100 Коректор
До коментар #10 от "Антон":
Ще ти повярвам, че не си виждал само ако си сляп.09:13 03.06.2020
101 Ееееее специалисти
До коментар #95 от "Няма значение каква":
Прав си, но една нова има по - евтина поддръжка, защото минава само сервиз, без някакви скъпи ремонти (ако има са в гаранция, нямаш разход). А когато, няма гаранция и е на повече километри разходите стават доста повече, от колкото са били и стойността на колата е мноооого по-малко от колкото е била. Според мен, когато ремонтите надвишават стойността на колата е ненужно да я държиш. Та този с Поршето, наместо да даваше 10 хиляди за ремонти, можеше да си вземе по-запазена, в много по-добро състояние за 12 хиляди долара и щеше да си спести 8 хил. от ремонти! В старите коли е изгодно, ако сам си я оправиш, а не да ремонтираш по сервизи.09:16 03.06.2020
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Иван
09:35 03.06.2020
104 Porsche Cayenne S 2004
09:36 03.06.2020
105 Porshe Cayenne S
Коментиран от #114
09:48 03.06.2020
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 123
До коментар #97 от "Ееееее специалисти":
с всяка една година цената на колата пада, Той я е взел за 10000$ дава още 10000 $ да я поправя.Ако иска да продаде тази кола днеска цената на тази кола е 5750$ до максимум 8000$.Не много умен мъж.09:59 03.06.2020
109 незнайко
10:23 03.06.2020
110 fw190
До коментар #7 от "Патил":
... и какво направихте ? Взехте я , стегнахте я и направихте хубав подарък на новия собственик да й се радва безгрижно дълги години !!Коментиран от #112, #132
10:25 03.06.2020
111 123
10:37 03.06.2020
112 Алфа Чакал
До коментар #110 от "fw190":
Да,ама не11:08 03.06.2020
113 Ежко
11:44 03.06.2020
114 Коментара
До коментар #105 от "Porshe Cayenne S":
Дано има кой да чете ...11:53 03.06.2020
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз
12:07 03.06.2020
119 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз
12:16 03.06.2020
120 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз
За влачене на каравана става, влача едно ремарке с тракторче, кутията си се наглася и няма проблеми. Повечето сервизи нямат проблем с тези коли, не са сложни повече от другите подобни, но за труда за ремонта са тежки, за смяна на свещи се сваля глава примерно- всичко е доста наблъскано отпред в коша. Като цяло съм доволен от каручката.
Коментиран от #121
12:30 03.06.2020
121 Оня с коня
До коментар #120 от "Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз":
То за да си одим на нивата и мойто БМВ върши работа баце и по черни пътищо съм го карал нема ядове.Ама Кайена е за гъзарийка само да возиш малките п.....енца с него не че и мойто БМВ не става ама друго си е Кайенчето по се лъжат тъй.14:20 03.06.2020
122 Асд
14:36 03.06.2020
123 Зле
До коментар #36 от "Ееееее специалисти":
То както го обясняваш ти, не е купуване на нов автомобил на лизинг, а Рент-А-кар... Взимаш под наем, плащаш, караш, връщаш. Колага си е тяхна. А попринцип лизинг е плащаш си вноските, караш си и след определено време, като си ги изплатиш автомобила си остава твоя собственост.Коментиран от #124
16:00 03.06.2020
124 Така е
До коментар #123 от "Зле":
Прочети и по-надолу. Има обяснено.16:03 03.06.2020
125 Гост
До коментар #73 от "Carlito":
Нямам идея в каква валута са тия пари ама у дома вземаме със сигурност повече и дори и не си помислям да се набивам в такива "гробници" - вземам си нещо върнато от лизинг в официалните дистрибутори за около 20 000 лева и под 80 хил.км. Плащам го в брой без лизинг. Представям си как при доход от 7 хиляди вадя 2-3 за компютър или автоматик и си казвам - абе да не ме е *** лудия19:03 03.06.2020
126 КумчоВълчо
Ама ние нали сме по евтиното и ни е страх да не се прекараме .....Това е философията на бедния човек , не можем да избягаме от нашенското си мислене.
19:07 03.06.2020
127 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз
20:56 03.06.2020
128 Реалист
До коментар #11 от "qqqqqq":
При доход 5000 лв. на месец карай десетгодишна японска. Иначе ще си на изключени радиатотори зимата и на буркани и свинско във фризера от родната стряха😜Коментиран от #130
23:01 03.06.2020
129 механика
00:36 04.06.2020
130 123
До коментар #128 от "Реалист":
защо му казваш да купува 10 годишна кола , човека си има достатъчно пари за да си купи чисто нов автомобил06:36 04.06.2020
131 Blagoi
08:50 04.06.2020
132 Патил
До коментар #110 от "fw190":
Инвестициите в такава кола са като наливане на вода в каца без дъно.Колкото и да я ремонтираш тя не спира да се чупи.Не случайно тези модели на вторичния пазар се продават най трудно и търсенето им е слабо.08:50 04.06.2020
133 Георги
19:00 04.06.2020
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 Чичо ти
До коментар #9 от "Проблема си е в теб":
Що приказвате глупости, така било в БГто, ела тук до Лондон да видиш как е, и пеша да отида до който и гараж да е, само за да задам въпрос на някой вътре и ми взимат по 100 паунда за консултация дет се вика, щото надниците на механиците навън са от 50-100 кинта на час, да не ти казвам колко струва ако вляза в гаража с колата... Обаче всички обичате да хейтите БГ за щяло и нещяло...13:23 06.06.2020