5 237 48

Три мотора, двойно предаване и 400 коня за новия Civic Type R

Инженерите на Honda вече са избистрили концепцията за следващото поколение на Civic Type R. Горещият хечбек ще получи хибридна силова установка и четири задвижващи колела, съобщава японското издание BestCarWeb.

Тримоторната схема ще позволи на Honda да се възползва от предимствата на системите за векторизирано подаване на въртящия момент към всяко от задните колела, а в изцяло електрически режим новият Civic Type R ще бъде със задно предаване. Системната мощност на хибридната установка на базата на 2.0-литров турбодвигател с 340 к.с. и 400 Нм ще надхвърля 400 коня, но ще може лесно да се увеличава с надграждане на електрическата част.

Сложната архитектура на силовата установка, близка до тази на суперкара NSX, ще оскъпи значително Civic Type R. Точно по тази причина инженерите на Ford, които планираха подобна схема за Focus RS, се отказаха от проекта заради икономическата му нецелесъобразност. Преходът от предно към двойно предаване означава, че Civic Type R вече ще се съревновава с най-мощните немски хечбекове като Volkswagen Golf R, Audi RS3 и Mercedes-AMG A45.

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 18 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 сектант

    9 6 Отговор
    Пълният списък на коли от тест взет от 10 до 20 000 бройки от всяка марка различни модели до 9 годишна възраст, демек по-стари. 29: Land Rover 28: Porsche 27: Jaguar 26: Chevrolet 25: Alfa Romeo 24: Audi 23: BMW 22: Mercedes 21: Mitsubishi 20: Mini 19: Seat 18: Volkswagen 17: Citroen 16: Vauxhall 15: Volvo 14: Skoda 13: Peugeot 12: Nissan 11: Mazda 10: Renault 9: Ford 8: Kia 7: Suzuki 6: Fiat 5: Hyundai 4: Smart 3: Toyota 2: Lexus 1: Hon
  • 2 карчи

    37 7 Отговор
    Става интересно в този сегмент ! Залагам на хондата с/у изброените ;)

    Коментиран от #6

  • 3 сект

    12 2 Отговор
    теста е за най-малко брой повреди по двигателя, време за поправка от официялния представител и разходи по поправката средни
  • 4 Алфа Чакал

    12 4 Отговор
    Хубаво ,че схемата е описана на японски и я разбрах,ако беше на китайски щях тотално да се объркам.Не знам на вас как е ,но на мен в статията ми излезе реклама на ненормално як баварец.
  • 5 123

    15 3 Отговор
    Най сетне да сложат двойно предаване, хеле увряха им мозъците! Сега остава и един грамотен автомат да 'боцнат', и вече определено това става сериозна машина!
  • 6 Лошо

    4 7 Отговор

    До коментар #2 от "карчи":

    Значи си ГУБЕЩ!

    Коментиран от #11


  • 7 мда

    7 1 Отговор
    е това е голямата тънкост - от бюджетен автомобил да изкараш максимална мощност и представяне. Много по-лесно е когато крайната цена е в пъти по-висока
  • 8 jap

    12 4 Отговор
    Това е наистина съвременна концепция а немците само се чудят колко турбокомпресора да добавят на двигатели произвеждани от 15 години за да изтръгнат още конски сили от тях.
  • 9 Филип

    15 4 Отговор
    Немеца ще гони японеца по акъл цял живот. Онези само слагат телевизори и салони..Няма да стигнат нивото на качеството
  • 10 Asd

    5 2 Отговор
    И на Ринга старата ще се окаже по-бърза от новата, заради наднормено тегло

    Коментиран от #12

  • 11 Komapak

    8 2 Отговор

    До коментар #6 от "Лошо":

    Лошо е когато се съберем няколко хиляди"губещи" срещу немските измислици! Имате право да сте заблудени аз излишни пари за немски простотии, нямам!

    Коментиран от #17

  • 12 Komapak

    2 6 Отговор

    До коментар #10 от "Asd":

    Наднорменото тегло води до по-добро сцепление. Най-малко в завоите се очаква да е по-бърз. На ринга завоите са много,! Лично наблюдение. Правите не са чак толкова дълги та е спорен въпроса, но ще видим. Чакаме да я пуснат в обръщение😊

    Коментиран от #13

  • 13 Лудогорец9

    8 3 Отговор

    До коментар #12 от "Komapak":

    По-високото тегло не означава сцепление! С по-високо тегло се спира много по рано преди завоя! Колкото по-лек е един автомобил толкова по-добре спираш късно преди завоя, а ако имаш и нисък център на тежестта и равномерно разпределение на теглото тогава си съвършен! Сцеплението идва от гумите, окачване, спойлери!
  • 14 Оня с коня

    5 22 Отговор
    И 5 мотора да и сложат пак си остава жълтурски леген и най-накрая ще вземат от БМВ мотор.

    Коментиран от #15, #19, #28, #29, #42

  • 15 един от стадото

    9 2 Отговор

    До коментар #14 от "Оня с коня":

    японско/мъжко дупе/ един път се е бе. 200ста броя от онова недуразумение само. И кое беенве ще сложиш на старта срещу NSXса не разбрах

    Коментиран от #20, #25, #37

  • 16 АВЕ ОЩЕ ЯПОНСКИ ДВИГАТЕЛ В BMW

    2 10 Отговор
    НЯМА....НО ДВИГАТЕЛ И КУТИЯ ОТ ВMW ИМА В TOYOTA....ТАКА ЧЕЕЕ ТО Е ЯСНО КОИ СА ПО ЗЛЕ С ТЕХНОЛОГИИТЕ....АУСПУХА НА ТАЗИ ХОНДА Е В СРЕДАТА НО ИМА ОТ КЪДЕ ДА ВИДЯТ ЯПОНЦИТЕ ТОВА А ИМЕННО OT BMW E 28....ДОБРЕ ПРЕКОПИРАТ ВЕЧЕ ОТДАВНА ИЗМИСЛЕНИ ТЕХНОЛОГИИ...

    Коментиран от #31, #32

  • 17 Разбира се

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Komapak":

    Такива като теб-по принцип си нямате
  • 18 бисмарк

    11 2 Отговор
    красива е - малка ОСА - карам в момента 8-та генерация и съм много щастлив. 1.8 VITEC-140 к.с. Голяма красавица е и върви като бясна и е супер директна, а за тази си представям 400 к.с. за какво иде реч - майко мила.

    Коментиран от #27

  • 19 ANGKOR WARRIOR

    8 1 Отговор

    До коментар #14 от "Оня с коня":

    Ся друго си е Мерца правен от късокраки криви Арабухи от Афганистан и Ирак нали
  • 20 бисмарк

    10 1 Отговор

    До коментар #15 от "един от стадото":

    ще сложи скапаната си тъпа 3-ка от 98г. ха ха ха той истински NSX нее виждал а и не знае въобще какво е това. Виждал съм старата генерация NSX-R кърваво червена - подкосиха ми се краката честно да си кажа - брутална красива и огромна. А за най новата няма смисъл да говорим въобще - 3;4 колите в световен мащаб който могат да и се огънат на 100м.

    Коментиран от #21, #22, #24

  • 21 един от стадото

    5 2 Отговор

    До коментар #20 от "бисмарк":

    мани беенвето, Ламбото отказа старта срещу NSXса. От както туриха матора на новия си господар май вече не е онова Ламборгини. Миналата година видях на Серес, само стоеше паркирана, не бягаше една Ен Ес Хикс Акура,. Тълпата за е ба гонката, не можеш се вреди от калабалък..

    Коментиран от #26, #35

  • 22 един от стадото

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "бисмарк":

    и с какъв мотор беше ''служебната'' кола на великия Сена, със същия като на частния му НЛО в ''граждански вариант''

    Коментиран от #30

  • 23 Ввв

    1 6 Отговор
    Това е толко грозно,че не трябва да го гледаш директно,ами евентуално с периферното зрение!!!
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 Оня с коня

    2 7 Отговор

    До коментар #15 от "един от стадото":

    Ми то си личи че си един от стадото та да не се сетиш с кое БМВ ке го сложиш на старт.Дори и да не е Мка ке му скъса шушоните на това японско недоразумение и после ке търсят пак двигатели ат БМВ да слагат оризарите оти техните не могат да вървят като БМВ пък и много мешат водата с маслото.Да знаете че целата японска автомобилна индустрия да се събере не може да догони БМВ.
  • 26 Оня с коня

    2 3 Отговор

    До коментар #21 от "един от стадото":

    Баце спири да ги плещеш тези небивалици оти ставаш смешен
  • 27 Оня с коня

    3 7 Отговор

    До коментар #18 от "бисмарк":

    Баце явно не си се качвал в БМВ дори то май тук всички фенове на оризарите не сте се качвали като гледам щом такива работи си представящ само ке ги кажем 400коня просто са нищо за БМВ а това е пика на тази талига.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор

  • 30 Miusuka Madoto

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "един от стадото":

    Сена, с мокасинките, в NSX-а, велик клип! Сена бе очарован от Хондата!
  • 31 Коментара

    2 4 Отговор

    До коментар #16 от "АВЕ ОЩЕ ЯПОНСКИ ДВИГАТЕЛ В BMW":

    Това им е силата на японците... Копиране и развиване на технология. От тях нещо ново и иновативно не очаквай. Ако те определяха какво да е оборудването в автомобил сигурно климатроник а щеше да е екстра все още. Иначе в развитието на готова технология са едни от най добрите. И пет двигателя да и сложат на тази мишка пак няма с какво да ме впечатли ....карал съм старата по-стара генерация pc мишка...

    Коментиран от #33, #34

  • 32 Палячоооо

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "АВЕ ОЩЕ ЯПОНСКИ ДВИГАТЕЛ В BMW":

    Сигурно и волана,мигачите,предното стъкло са го видяли от бмв.
  • 33 Палячооо

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "Коментара":

    Като не си ходил в Япония не плямпай.Японците са номер1 Дори скапаното ти 20г.бмв е направено от Японски роботи,лазерни електрожени и.т.н вземи си разглоби раждилника и виж какво пише по елементите по повечето ще видиш Japan защо ли?Сигурно продават на немците крадена технология от тях.
  • 34 Палячооо

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Коментара":

    Като не си ходил в Япония не плямпай.Японците са номер1 Дори скапаното ти 20г.бмв е направено от Японски роботи,лазерни електрожени и.т.н вземи си разглоби раждилника и виж какво пише по елементите по повечето ще видиш Japan защо ли?Сигурно продават на немците крадена технология от тях.
  • 35 Plameni

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "един от стадото":

    Стой си в стадото, има BMW M8

    Коментиран от #36

  • 36 един от стадото

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Plameni":

    ми стоя си, ти къде се вреш м'у шамарите
  • 37 Plameni

    1 3 Отговор

    До коментар #15 от "един от стадото":

    BMW M 8 прави смешна твоята Honda NSX на 1/4 миля

    Коментиран от #41

  • 38 Plameni

    1 2 Отговор
    На японците им трябват три двигателя за да конкурират германците с един двигател

    Коментиран от #39

  • 39 един от стадото

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Plameni":

    на германците им трябваха трийсе години, специално на беенве, да конкурират енесхикса. Още не могат да бият стария джитиар дори, три нула до 100. Дори една Алфа и разказа играта 90те на великите беенвета, Мазда дори, със скромния си бюджет ги размаза на Льо Ман пак тогава. За Тойта в последните години , къде си.. Като искаш немско гледай Порше къп, наистина ме кефят момчетата. DTMa стана разходка по булеварда вече. Ако не са тунинг ателиета германеца е жив умрял, говорим за моторспорт нали, Хонди, Нисани, Тойоти са заводски. Колин Макрий, Карлос Сайнц, какво юркаха по ралитата, с какво ги забеляза света. Дори на първите плейстейшъни не минаваше без Скайлайна, немеца е добър безспорно, но ти и такива като теб няма нямате смелостта да кажете обратното. Хайде да те видя, какво ще кажеш за един Корвет от последните генерации например, за един Астън Мартин, за едно Бентли дори от Ринга, от Льо Ман, ей тъй от пътя. Не сте най- великите вече, и трябва да свиквате.

    Коментиран от #40

  • 40 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "един от стадото":

    Като говориш за най-великия автомобилен спорт забравяш F1.Последните години кой печели? Няма отбор във F1да е печелил толкова последователни титли при конструктори и пилоти.Mercedes AMG A45 s от двулитров мотор вадят над 400 кс. а на Honda и трябват още два електромотора да постигнат тая мощност .Същото е и при Honda NSX ,също се нуждае от два електромотора за да се конкурира примерно с BMW M8 Competition

    Коментиран от #44


  • 41 Оня с коня

    1 2 Отговор

    До коментар #37 от "Plameni":

    Ами и аз това им разправям баце на оризарските фенове че оризарите коли не могат да правят еле пък Хонда най скапаната марка абе изобщо всичките им са такива де и се учат и копират от БМВ ама много са им дебели главите пък така им и отърва сигурно оти нащо си най харно нали?
  • 42 Van Helsing

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Оня с коня":

    Хонда ще вземе двигател от БМВ, когато вторите сертифицират собствен самолетен двигател, както направиха Хонда преди няколко години!! Надявам се се шегуваш, защото повечето ти сектантски коментари са, меко казано смехотворни.

    Коментиран от #43

  • 43 Plameni

    0 2 Отговор

    До коментар #42 от "Van Helsing":

    Ти сериозно ли! BMW когато са произвеждали самолетни двигатели Honda не са съществували

    Коментиран от #45

  • 44 Van Helsing

    2 0 Отговор

    До коментар #40 от "Plameni":

    Брей, с тоя посран Мерцедес АМГ взехте да надскачате Стефка Костадинова! Да ти припомня само някои двигатели на Хонда, отпреди 20-30 г. Civic VTi 1600 куб - 160 к.с. ‘92, Honda s2000 - 2000г. 2000 куб. - 241 к.с. БЕЗ ТУРБО КОМПРЕСОРИ! Между другото в ибей има хоби турбо китове, с които без много усилия, тия двигатели на Хонда стават по 4-500 к.с. Та сигурно не е такава философия да се извадят много коне с голям турбокомпресор. Ханс никога, ама никога не е можел да прави малки бързооборотни двигатели. А относно одите ти за БМВ. Покажи ми един вкземпляр от тая прехвалена марка, който да може да се дефинира като super-car?! Когато Хонда направиха първия NSX, BMW извадиха недоразумението 850i, ама нещо никой не им се върза. За справка прегледай цените на запазен NSX и на BMW 850. Всеки производител си има и хубави и лоши модели, но толкова праволинейно да се отрича всичко, което не е БМВ или Мерцедес е посредствено.

    Коментиран от #48

  • 45 Van Helsing

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Plameni":

    Хахах, минало евнтуално време! Ама то не били самолети, а били тенджери и тигани! Покажи ми днес кой какво произвежда? Да ти напомня къде е в момента Нокия ли? Къде е в момента IBM ли? Имаше ли Tesla преди 15 г.? Не е лошо да си дадеш сметка, че ако не бяха японците, щеше да гледаш бързи коли на картинки от дъвки само. Нямаше да има Nisan skyline/GT-R Mitsubishi evolution, Subaru STi и т.н. Айде със здраве и по-полека със шнапса!

    Коментиран от #46

  • 46 Plameni

    0 3 Отговор

    До коментар #45 от "Van Helsing":

    Къде е сега Mitsubishi, къде е Subaru,къде е Nissan GTR в сериите GT3само Mercedes, BMW ,Audi Porsche печелят.Къде са японците в момента при най-високо технологичното състезание F1 Относно BMW и самолетните двигатели първо си прочети коментара и моят отговор. Mercedes BMW Porsche винаги са били на върха и преди и сега

    Коментиран от #47

  • 47 Van Helsing

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "Plameni":

    Пич, няма смисъл! Всеки има право на мнение и вярвам, че повечето хора са с по-широк широк мироглед от твоя и на “оня с коня”. Относно формула едно: Болиди с двигатели на Хонда: титли при конструкторите-6 БР., титли при пилотите - 5 БР, спечелени състезание 75, подиуми -186, БМВ със самолетните двигатели: титли при конструкторите - 0 НУЛА, титли при пилотите - 1, спечелени победи - 20, спечелени подиуми - 86. И какво, това прави ли БМВ лоша кола, или Хонда добра?! Това, че някой производител е решил в даден момент да насочи усилията си в нещо не значи, че другите спят. Мерцедес от години налива пари във формула 1, Хонда пък решиха да изпълнят мечтата на създателя си и да произвеждат самолети. Еволюцията и новите технологии се раждат в конкурентна среда. Добре че има италиански, френски, японски, корейски автомобили, че иначе сигурно щяхме да гледаме 17 пореден фейслифт на Мерцедес 123 или голф 2!
  • 48 Оня с коня

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "Van Helsing":

    Абе баце ти наред ли си?Ке се радвам да си бил слънчасал като си ги писал тия глупости оти това само един изперкал човек може да го напише или изобщо който нема понятие от автомобили.Само ке ти кажем че точно там им е грешката на тез масларки Хонда дето правят високообортни мотори и не могат да изкарат дълго време с тех оти след 100хил.км мотора е чао вече това ако го имаш за гордост че от 2.0 атмосферка вадат 240коня можем да ти кажем че това е пълен смех и само твойте любими оризарски марки го правят другите слагат турбо за таз работа а това че с един любителски турбо кит ке я направиш тази миризилива хонда на 4-500кончета въри ги разправяй на некой друг баце ние може да сме от село ама като сме от село не си мисли че ядем доматите с колците.Да сравняваш миризливата оризарска хонда с великата марка БМВ е просто несравнимо "умнико"😄😁

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.