Last news in Fakti

29 Март, 2011 11:26 9 937 85

GT-R подобри рекорда си на "Нюрбургринг"

  • nissan-
  • gt-r-
  • гоздила-
  • нюрбургринг-
  • porsche-
  • 911-
  • gt2 rs-
  • рекорд

Nissan публикува филмче, което документира как "Годзила" подобрява стария си рекорд на Северната дъга на легендарната писта "Нюрбургринг". За съжаление клипчето е на японски, но това не разваля удоволствието от 7-те минути, 24-те секунди и 22 стотни в кокпита на GT-R.

Новото постижение на японското чудовище продължава да отстъпва на рекорда на Porsche 911 GT2 RS. Според немците техният автомобил все още е недостижим с време от 7 минути и 18 секунди.

Модернизираният Nissan GT-R разполага с 3.8-литров V6 с два турбокомпресора с мощност 395 кВт (537 к.с.) и въртящ момент от 662 Нм. Обновената "Годзила" ускорява до 100 км/ч за точно 3.0 секунди.

Новото постижение на GT-R е по-добро с близо 2.5 секунди от предишното. Във филмчето за кратко се мярка и главният дизайнер на автомобила Казутоши Мизуно.

Десетката на най-бързите на Северната дъга:
6:48 Radical SR8 LM
6:55 Radical SR8
7:11.5 Gumpert Apollo Speed
7:14.89 Donkervoort D8 RS
7:18 Porsche 911 GT2 RS
7:18.1 Donkervoort D8 RS
7:22.1 Dodge Viper ACR (2009)
7:24 Porsche 911 GT2 RS
7:24.22 Nissan GT-R (2011)
7:24.3 Maserati MC12


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Линдрос

    22 15 Отговор
    Айде Доше, да те видим сега как ще обориш фактите, че въпреки напредъка си, GT-R е далеч зад продукцията на VAG (визирам Porsche 911 GT2 RS). Ще кажеш, че не бил толкова мощен и т.н. Ми да го направят по-мощен бе. Как от VAG могат, а дръпнатите не. Аз ще ти кажа. Просто джапанките са все още твърде назад от немците. :)

    Коментиран от #3, #5, #7, #14

  • 2 katur

    1 8 Отговор
    Линдрос - яж ми хуя , ще попиташ как - питай немците те знаят
  • 3 rraptor

    17 12 Отговор

    До коментар #1 от "Линдрос":

    E golqma razlika, nqma 6to! Por6eto e samo 3 puti po skupo i e po burzo s cqla 1/100 ot obikolkata :D Da ne govorim 4e gt2 rs izob6to ne moje da se sravnqva v upotreba za vsekidnevni usl sus GT-R
  • 4 gegege

    12 3 Отговор
    Не знам, кой публикува новините тук, но това не е новина от 3 дни вече. Малко сте назад.. от останалите
  • 5 Crusible

    10 8 Отговор

    До коментар #1 от "Линдрос":

    Линдрос, я провери колко струва ГТ2 РС и колко е ГТР!!! Щото по същата логика къде е резултата на поршето срещу Зонда Р с нейното време 6:47 (мобиле, малко по концентрирано с данните, тази класация не е пълна)

    Коментиран от #10

  • 6 Crusible

    10 4 Отговор
    За зондата, която счупи рекорда -

    Коментиран от #9, #11

  • 7 VW&Mercedes

    7 9 Отговор

    До коментар #1 от "Линдрос":

    Da be vqrno Doshko prospa napravo novinata.Ama kato skiva da vidish ti kakvo slovobludstvane zapochva po VAG.
    p.s. Po kusno shte vlqza da mu se poradvam
  • 8 шипи

    5 2 Отговор
    не е важно да слушате само гледайте D: D:
  • 9 старо ти е инфото

    8 2 Отговор

    До коментар #6 от "Crusible":

    6:48 Radical SR8 LM
    6:55 Radical SR8
    7:11.5 Gumpert Apollo Speed
    7:14.89 Donkervoort D8 RS
    7:18 Porsche 911 GT2 RS
    7:18.1 Donkervoort D8 RS
    7:22.1 Dodge Viper ACR (2009)
    7:24 Porsche 911 GT2 RS
    7:24.22 Nissan GT-R (2011)
    7:24.3 Maserati MC12
    7:24.44 Pagani Zonda F Clubsport
    7:25.7 Ferrari Enzo

    Коментиран от #13

  • 10 киро

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "Crusible":

    класацията за рекордите на Нюрбургринг е от Mar 22, 2011 така че не мобиле, а ти брат се конценрирай с данните.
  • 11 driver_M

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "Crusible":

    Клипа който даваш за пример е от 29 юли 2010 година - стар е пич. Моят съвет е чети повече и по-малко коментирай, че в противен случай ставаш за смях.
  • 12 max

    5 1 Отговор
    Но не за дълго брат,не за дълго.........................
  • 13 Crusible

    8 0 Отговор

    До коментар #9 от "старо ти е инфото":

    Кое точно е старото??? Рекорда на Нордшлифе беше подобрен от Пагани Зонда Р на 30.06.2010 пилотирана от Марк Басенг (пилот на ГТ1 сериите). Това е факт!

    Коментиран от #20

  • 14 Дошо

    33 26 Отговор

    До коментар #1 от "Линдрос":

    Абе човек какво ми се правиш на остроумен?Я виж, че са вдигнали мощността с 52к.с, а са свалили времето до 100 с половин секунда!Обикновено като се появи нова версия на немски кош със 100к.с отгоре до 100км/ч времето пада с 1-3 десети максимум!Я да видим чия работа е по-ефективна на тъпите японци или на големите немски инженери?Според немците те все още били по-напред.Според тях ахахахаа, те като излезе първия вариант на R35 се надрискаха от яд, че японеца ги смаза толкова брутално и сега си смучат от пръстите някакви резултати.
    И ако искаш да знаеш това Порше е все още Порше незнам защо тук намесваш ВАГ като те не са го проектирали.За разлика от новото Паджун дето си е преоблечено Ауди А5 това все още е спортен автомобил ама не бързай има време.ВАГ бавно но сигурно унищожава Порше,а за сметка на това както виждаш тъпите японци се развиват с бързи темпове и това е очевадно за всички.Постигат резултати, а германците ги отричат защото немогат да си намерят място от яд.
  • 15 M_SUX

    16 9 Отговор
    Не искам нищо от ВАГ.. обичам всички коли освен тези на ВАГ. Както мога да карам японски (лансери, сивици), така мога да карам германски ... Мерц на 1 място... бмв-та .... мога да мина през алфи (159) но ВАГ НИКОГА!!!!
  • 16 чолака

    19 19 Отговор
    тоз дошо се фанал за нисранката като за полата на майка си и убеждава нас невежите кво чудо е. насранката е първенец само в цената щот струва колкото БМВ 7-ца, ма той и банано у Лидъло е левче ма не е най-вкусен.бе кво съм седнал ти обеснявам

    Коментиран от #21

  • 17 Амбарев

    14 2 Отговор
    Клипа е сниман в карловския балкан, там всяка кола е с десен волан и скоро ще обръщат движението
  • 18 Амбарев

    12 2 Отговор
    Десни волани десни волани за български джобове разпрани
  • 19 Амбарев

    14 3 Отговор
    Той е станал толкова бърз заради радиацията. Очаквайте скоро нисан с двуглав шофьор
  • 20 JJJ

    9 2 Отговор

    До коментар #13 от "Crusible":

    Pagani Zonda R не е сериен автомобил - за разлика от всички останали в публикуваната класация.

    Коментиран от #24

  • 21 Дошо

    17 14 Отговор

    До коментар #16 от "чолака":

    Хайде като си толкова отворен обясни ти какви са причините да не харесваме тоя бърз, брутален шедьовър на техниката на цена без конкуренция.Само не ми говори за историята на дъртите европейски марки за престиж изсмукан от пръстите и тем подобни щуротии.

    Коментиран от #22

  • 22 Ели

    16 18 Отговор

    До коментар #21 от "Дошо":

    просто е грозен - ето ти моето обяснение

    Коментиран от #26

  • 23 waltuo

    26 2 Отговор
    Е нормално да не може да подобри рекорда на ГТ2 РС.
    Поршето е напълно олекотен пистов автомобил. Няма задни седалки няма много екстри и е с близо 100к.с. по-мощен от Нисана.
  • 24 Crusible

    11 1 Отговор

    До коментар #20 от "JJJ":

    Това е вярно. Радикала, обаче, също е състезателен автомобил, а се води street legal!??!

    Коментиран от #27

  • 25 niko

    23 9 Отговор
    ....умници..и глупаци с немдси трошки колкото щеш..Годзила е номер едно..но ограничените ви мозъчета...не могат да го осъзнаят...хахахаха..мишоци с бе ем ве та хахаха..
  • 26 Дошо

    18 11 Отговор

    До коментар #22 от "Ели":

    Всеки като теб има право на лош вкус, само не очаквай и всеки като мен да се съобразява с това, което казваш!Все пак хората са различни!Ставаше дума за технически постижения не за дизайн.
  • 27 JJJ

    6 3 Отговор

    До коментар #24 от "Crusible":

    Radical се води "production car", а Pagani Zonda R - "non-series road-legal". За двете категории се съставят отделни класации.
  • 28 Prelude

    51 4 Отговор
    Уникална кола! Абсолютно неразбираемо е защо това нещо е толкова добро. Тегло 1735кг (350 повече от ГТ2 РС), 100 коня по малко, две места повече, и цена в пъти по ниска.
    За ГТ2 има обяснение защо са тези 4 секунди пред Нисана, но какво е обяснението за всички останали зад него!

    Коментиран от #29

  • 29 Crusible

    17 2 Отговор

    До коментар #28 от "Prelude":

    +1 Хахаха, много точно!!! Предполагам говориш за тези:
    7:24.22 Nissan GT-R (2011)
    7:24.3 Maserati MC12
    7:24.44 Pagani Zonda F Clubsport
    7:25.7 Ferrari Enzo
    Нисана е феноменален, а най-откаченото според много тест пилоти карали нисана е лекотата, с която се постига тази супер скорост!
  • 30 Отговор

    16 6 Отговор
    АЗ не искам да се закачам с никой, просто си изразявам мнението. ЗА мен всяка кола си има чар. Нисана е много добър, няма спор, и бърз и т.н. и много евтин. НО.... Това е нещо като чалгата. Всяка песен за 3 дни и после ... после просто не се чува за нея, само някой от време на време споменава. Същите еуфории бяха, когато се появи Тойота Супра. Един, според мен страхотен автомобил, който преди около 2 години бях на косъм да си купя. Това беше една кола за която всеки говореше, но какво стана. Сега никой никъде не я споменава. Така ще е и с Нисан ГТР, ще мине малко време и край. Ще зе продават и за по 20 000 лв. и странно защо няма да има кой да го купи. А Поршето, то и след 20 години, пак ще си е Порше. Всичко е въпрос на вкус. Никой от Която и да е автомобилна компания няма да се съобрази с може би една от малкото европийски държави в която 90% от автомобилите са втора употреба. Колкото и да се плюете ефекта е един и същ. Една Женица каза, че Нисана бил гразен, друг веднага отговори, че всеки имал право на лош вкус. Това е и твое право. Всеки има това право според гледната точка на другия. Живи и здрави и дано някой се докопа до колите, които тъй усърдно защитава.

    Коментиран от #33, #34, #36

  • 31 dankata

    20 5 Отговор
    Nissan GT-R си е много хубав и бърз автомобил!Пък и за тези пари!!Но и немците не са за подценяване!!Тук хората гледат резултатите,а не цените!!
  • 32 Tiho

    10 11 Отговор
    Колкото и да е бърз пак ще си остане нисан, няма да стане Порше ;)

    Коментиран от #38

  • 33 Mao

    9 7 Отговор

    До коментар #30 от "Отговор":

    Saglasen sam s tova koeto kazvash za Porsche i GT-R no malko si se obarkal za Supra . Ako poglednesh v USA , ima dosta bix kazal ot tozi model ( predimno praveni ) . Neshto znaqt xorata shtom prodaljavat da gi pravqt ...

    Коментиран от #40

  • 34 scar

    26 2 Отговор

    До коментар #30 от "Отговор":

    Тук не, но в останалият свят говорят за тях. Колкото и да харесвам немските машини, не мога да отрека японското, а то е наистина добро.
  • 35 .................

    31 11 Отговор
    Доше до кога ви е пролетната ваканция ???
  • 36 Crusible

    17 1 Отговор

    До коментар #30 от "Отговор":

    За всичко си прав, освен за едно - нито Скайлайните R32/R33/R34 са забравени, нито Суприте особено с 2JZ мотора. Това са навярно най-добрите до момента платформи за екстремен тунинг и още дълго време ще ги виждаме по тунинг изложенията и драг състезанията. GTR R35 ще последва славната съдба на предишните модели. Сега, ако си богат и търсиш с колата си социално признание, Порше е марката без съмнение.

    Коментиран от #42

  • 37 shadow

    9 22 Отговор
    Само да не се разглоби пласмасарката :D
  • 38 Тошо

    14 10 Отговор

    До коментар #32 от "Tiho":

    Точно щото е Нисан ми харесва.И що трябва веднага да го сравняваш с Порше-нито е най-бързата,нито най-красивата ,нито най-здравата-в нищо не е най!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #39

  • 39 Дошо

    9 4 Отговор

    До коментар #38 от "Тошо":

    Обърках си ника, да си чете Дошо!!!

    Коментиран от #41

  • 40 Отговор

    10 5 Отговор

    До коментар #33 от "Mao":

    Да колега, за Щатите знам. Когато щях да купувам Супра живеех в чужбина. И наистина се бях влюбил в тази кола. Но както казваш ти - всичките са правени. В моя регион се продаваха 5, аз гледах 3 от тях и нямаше нито една в стоково състояние. Всички бяха напомпани и то много. Може би това ме накара и да се откажа. Все пак ако я бях купил, щях да я карам само там. В БГ тогава се плащаше акциз и при сумите, които скубеха нямаше как да си я докарам в БГ. Примерно за 190 к. с., бензинов мотор акциза беше към 4900 лв. !!!!!! Какво е това? А каква е сумата за 450-500 к.с.? Все пак аз не съм чак толкова богат човек, но ако бях, дори и занапред да стана, може би да се навия пак за такава машина. Преди около 3 седмици се продаваше една черна в Мобиле.бг, и момчето искаше 8500 евро или нещо такова. Мн ми хареса, въпреки, че беше с десен волан. Аз не мога да се определя като фен на дадена марка - немска или японска или италианска. За мен колата трябва да изминава колкото си може повече километри за по-малко пари, поне на това ниво от съществуването ми. Но както е тръгнало скоро ще трябва да спирам да карам. Просто тук си ни скубят яко. И на всичкото отгоре - качеството на горива, на масло, на части, които ни продават всичко е под средното за Европа.

    Коментиран от #51

  • 41 Дошо

    9 8 Отговор

    До коментар #39 от "Дошо":

    Не пиши с моя ник.
    На колегата от пост 40 искам да кажа, че в БГ щеше да плати само цената на акциза както е според документите на автомобила.Няма как да се разбере каква му е мощността след тунинга та да го нахлузят да плаща космически суми.И още нещо - вече акциз не съществува както и трябва да бъде!
  • 42 plink

    4 10 Отговор

    До коментар #36 от "Crusible":

    Щото ако не си богат и ще изкараш 125,000 долара за нисанчето. Ох на батко наивниците :) Ама верно кога ви свършва пролетната ваканция?

    Коментиран от #45

  • 43 Дошо

    26 19 Отговор
    Нисан GT-R е моята голяма мечта. Аз винаги съм имал вкус за най-доброто. Така съм и в живота- преди бях фен на Литекс, но като престанаха да са шампиони взех да викам за Левски, Локо Пд, ЦСКА и сега съм пак за Литекс. Така съм и в музиката- минах през техно, чалга, Мишо Шамара, Азис, Тони Стораро. Много искам да карам Нисан GT-R, но като знам какви са ми възможностите и след 20г. още ще го гледам на снимка. Затова който обижда Нисан GT-R все едно обижда мен и ще браня честта си с всички средства. Давайте смешници, пишете против Нисана, а аз ще ви гледам сеира и ще ви оборвам с моя ум!

    Коментиран от #46

  • 44 Дошо не гледй лошо

    14 6 Отговор
    Дошо не издържа.С умът си щял да оборва критиките .Ах този луд луд свят.
  • 45 Crusible

    6 2 Отговор

    До коментар #42 от "plink":

    Спести си иронията. Въобще нямам предвид БГ реалността и тукашните доходи. В САЩ ГТР-а почва от 80,000$!!! а аналогичното по мощност 911 Турбо от 135,000$. Разликата е голяма дори за техния стандарт, щото като включиш обслужване и застраховките (там се прави реална оценка на риска, а не като тука тънкана) и става доста различно.
  • 46 Дошо

    10 6 Отговор

    До коментар #43 от "Дошо":

    Коментар номер 43 НЕ съм го писал аз.Това е дело, на някой недорасляк.Ама същност абе смешкоооо кой щети повярва бе?

    Коментиран от #47, #59

  • 47 Дошо

    9 3 Отговор

    До коментар #46 от "Дошо":

    Не ми пиши от ника! Нисан GT-R си е моята голяма мечта и каквото има съм го казал.
  • 48 Дошо

    5 8 Отговор
    Нека всички заедно да си пишем коментарите с ника ДОШО и ще изгоним хлапетията да играят на жоменка пред блока

    Коментиран от #73

  • 49 Дошо

    2 3 Отговор
    ОК ДОШО. ДОШО КАЖИ НЕЩО И ТИ
  • 50 Дошо

    13 7 Отговор
    Престанете да ми пишете с ника собственици на немски кошници за по 5000 лв. Нисан GT-R е моята голяма мечта, разкрих си душата, а вие направо я ....!!! Ще ме ядосате, а тогава гневът ми ще ви помете!
  • 51 Mao

    9 2 Отговор

    До коментар #40 от "Отговор":

    Zavisi ot vazmojnostite na vseki edin . Ako imash primerno 80-100k $ , si pravish edna takava supra koqto posle ne broi nito GT-R nito Lamborghini . Zavisi kakvo tarsi vseki edin . Suprata si e prosto da ti kachi adrenalina , ne da ti predloji lux .
  • 52 G777

    5 3 Отговор
    JAPAN POWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 53 Дошо

    5 4 Отговор
    Не разбирам от коли!!

    Коментиран от #54

  • 54 Сабри

    4 3 Отговор

    До коментар #53 от "Дошо":

    Кажи нещо дето не го знаем :)
  • 55 pawer

    8 1 Отговор
    ДОШО колега съчувствам ти.....
    този път те настъпаха по мазола
    а между другото "гдзилата"е страхотна само,дае с ляв волан.
  • 56 user

    27 30 Отговор
    Феноменално грозна и безлична, да я наречем условно кола - евтина посредственост и безпомощна помпозност ! Все пак от нисан да накарат 6 цилиндъра да работят едновременно - това си е сериозно постижение за японските некадърници, които могат само да копират - не могат нищо ново да създават ! И какво - нито е най-бързата, нито е най-красивата, нито е най-здравата, остава само да е най-евтината ! Е, само в това отношение е най ! Но за евтини хора има и евтини коли ! Годзила а ха ха ха - за 6 цилиндъра Годзила ха ха - те Дачия ще я пускат вече с 6 цилиндрови, жалките жълтури се вживяват искренно в тази смешна играчка. Колко ли години ще им трябват да направят 8 цилиндров мотор, а 10 - векове, за 12 и дума да не става ... Като я гледам отвътре колко е жалка тази количка - абе фенове, има и други сайтове освен на нисан - отворете, погледнете Поршето, погледнете останалите истински Европейски автомобили - вие слепи ли сте, как може тези евтини кръгли копченца, елементарните врътки на парното, нискокачествената пластмаса и смешното кормилце да ви харесват ? Очен лекар ? Дошко - пиши си домашните, не се занимавай да коментираш - няма какво да кажеш пред фактите, реалният живот не е Need for speed ! Учи, за да можеш след време да си позволиш истинска немска супер кола, а не евтина японска щайга за 80 хил долара - толкова струват стандартните Е-класи и 5-ици в Европа, не супер колите - те са на петорна цена, защото наистина са супер коли ! Супер кола за 80 хил. долара - ха ха , много е супер ха ха ... само в тинейджърските фантазии ! Мрак !

    Коментиран от #58

  • 57 kacko

    13 2 Отговор
    Ynikalen avtomobil. Povqrvaite mi shte stava vse po ynikalen. JAPAN POWER.
  • 58 роро

    20 11 Отговор

    До коментар #56 от "user":

    ...ееей мишок..освен че си супер пр.ст..кво друго да ти кажа..смехурко..
  • 59 M POWER

    4 6 Отговор

    До коментар #46 от "Дошо":

    Така е малките деца или мозъчните оскъдици си нямат работа по цял ден и като почнат много да се дразнат от това, което си написал започват да ти пишат с ника... (chuckle)
    Да вземат най-накрая да го направят тва мобиле като хората и всеки ник да се регистрира.
    По темата: Все пак Порше е доста напред - 6 сек. не са никак малко

    Коментиран от #61

  • 60 hahaha

    7 4 Отговор
    mnogo si e dobur gt-r no v bg nali sme guzari i vsi4ki karat mb i bmw i audi ne 4e sa lo6i no ima drugi koli a da kaje6 4e e grozen zna4i njma6 vkus taqa kola smazva mn drugi uj napompani tva e tainata na japan maluk dvigatel s mn. kone porsche sa na su6tia princip pomisli si samo ako re6at da naprvqat gtr-a v8 kvo stava posle greda za kiselia brabus i tem podobni no horata si pazqt kozovete a drugite pompat li pompat a ti otdolu kato sleze6 ot 124 ili e36 i se ka4i6 na nissana togava hrani ako vuob6te moje6 az karam star nissan maxima v6 ot 7 godini i sum dovolen a otnosno ka4estvo i potdrujka njama kvo da ti govoraja 4e ne moje6 da razbere6 karai si kenefa i spoko
  • 61 Дошо

    11 4 Отговор

    До коментар #59 от "M POWER":

    Така е аркадаш, аз си пиша коментара че съм лудо влюбен в Nissan GT-R, а някакви болни мозъци изревават че им пиша с ника. Карайте си немските щайги и оставете на японските гении да правят коли здрави с евтини части.
  • 62 Призив

    13 9 Отговор
    Призовавам всики да бъдем коректни един към друг и без обиди! Тук всеки може да си изрази мнението относно темата, каквото и да е то, но нека се опитаме да се уважаваме, в противен случай нищо няма да спечелим. Незнам защо са нападките към колегата Дошо и не мисля, че е необходим такъв тон.

    Коментиран от #64

  • 63 apraham

    0 2 Отговор
    Basi kuhara zemi si fani gadje a ne da se vljubva6 v tenekii
  • 64 Дошо

    11 1 Отговор

    До коментар #62 от "Призив":

    И аз това се чудя. Нищо лошо не съм направил. Извинявам се на всеки който съм обидил и обещавам, че повече няма да правя така
  • 65 optimista

    7 20 Отговор
    Така е аркадаш, аз си пиша коментара че съм лудо влюбен в Nissan GT-R, а някакви болни мозъци изревават че им пиша с ника. Карайте си немските щайги и оставете на японските гении да правят коли здрави с евтини части.
    abe bratle ti dane si spal na te4enie,nemcite pravat edna ot nai dobrite koli v sveta s klass i 7 series na bmw tova sa koli i mo6ni i lukosozni a koga tupuiq qponec 6te napravi ne6to kato s klass dabe osven da kradat ot nemcite tehnologii i da SI gi prepisvat drugo nemogat da pravat e 4e imat evtini 4asti tehnite koli qponskite da ama i tolkova sa zdravi ni6to ne razbira6 ot koli qponeca napravil edin model i stava nomer edno a nemeca kato seki model po4ti mu e uspe6en kakvo da kajem i za bmw m6 2008 510 kone malko li e beee

    Коментиран от #69

  • 66 Име:

    26 3 Отговор
    ТОЧНО ПА М6 е НАЙ-МЪРТВОТО БМВ. Даже БМВ феновете си го признават (някой от тях). М6 пада от коли с по-малко коне. Говоря за коли в неговия клас. Гледайте епизода на Топ Гиър в който го сравняваха с Порше и Астън. Поршето беше с най-слаб мотор обаче го би ГРОЗНОТО (ама много грозно) ТРОМАВО М6. Астъна въпреки че също беше по-слаб даде същото време (но е в пъти по-красив и стилен) МУДНО ТРОМАВО М6. Когато БМВ стигнат Порше ела ми се обади. А ти май не разбираш като говориш за здравината на японските коли. То аз като по-глупав цял живот японско ще карам. Немското лежи на стара слава. Едно време в България нямаше други вносни коли освен немските и тук таме италиански и френски. И селянину като седнеше от москвич и лада на немско ииии КРАЙ вече друго НЕМА немското е на върха. Истината че е не са били и тогава на върха нито по-здравина нито по цена а па за дизайн ходи ги стигай италианците. Голф 1 е итал. дизайн. Пежо 205 е италиански дизайн също и т.н и т.н . А ТИ РАЗБИРАЧО как може да твърдиш, че от скоро ТРЕТАТА В СВЕТА по сила икономика прави лоши коли. Преди Япония да знаеш, че не е Германия. ЗА ТОВА сигурно половин америка и цела австралия и азия карат японски коли. Цял свят ги признава само вие тука НЕ. И щом си мислиш, че японците не могат да правят луксозни коли значи толкова и се интересуваш от коли. А относно GT-R кфо да го коментирам пише история. За такава цена такива възможности просто няма по добра оферта. И точно в цената ги бърка суперколите. Никоя фирма било то Ферари, Порше или друга марка супер коли не се плаши че ГТР е по-бърз. Плаши ги цената. А кажи ми моля те какъв процент ще усетят разликата между по-бързото Порше ГТ2 и Нисан ГТР. Само пилотите. Всеки от нас като седне, в която и от 2те ще се на*е*е от страх.............
  • 67 mtlb

    15 1 Отговор
    Ей това е японския терминатор.
  • 68 ravn

    16 1 Отговор
    Номер 66 каза всичко, което има да се каже :)
  • 69 bmw 335i

    4 6 Отговор

    До коментар #65 от "optimista":

    lexus isf e gaden i baven nali japoncite nqmat hahahahahaha aide za bmnw sum suglasen no za mb umrqa 1999g.i se durji na prestija na markata v momenta
  • 70 Дошо

    5 8 Отговор
    NISSAN GT-R - президент, президент:D:D:D:D

    Коментиран от #72

  • 71 radostin

    0 12 Отговор
    p1rvo celta na bmw ne e da stignat porsche i vtoro da m6 ne uskorqva bavno no maksimalna 325 kmh pravi i tva ti go kazvam imam aver s sinio takova ima go daje tuka v mobile se prodava
    m6 e stilno golqmo kupe .. to ne e sportna bega4na i + tova e 1800 kila nz dali znae6 no porsheto ot top gear e 1400 kila ... ako ima6 pretstava 4e tegloto ima zna4enie de ... 6toto koto 4egta ti prosto plue6 bmw m6 a p1k ti koga li si se vozil v takava sk1pa kola ... sigurno ima vw lupo ..
  • 72 mtlb

    1 5 Отговор

    До коментар #70 от "Дошо":

    :):):):):)
  • 73 Дошо

    5 1 Отговор

    До коментар #48 от "Дошо":

    Е..ати колко си жалък!
  • 74 aaaaaaaaa

    16 0 Отговор
    Спрямо Нисана и Поршето няма смисъл да се говори то Поршето е със стотици хиляди по скъпо от Нисана . А японските коли просто нямо кои да ги бие в Дрифта особено Skyline и Supra .

    Коментиран от #75

  • 75 M POWER

    7 13 Отговор

    До коментар #74 от "aaaaaaaaa":

    Точно в дрифта едно БМВ Е30 ще им разкаже играта.

    Коментиран от #77

  • 76 HATE HATERite

    13 2 Отговор
    Този повече ме радва.Ама и на двата ще им скъсам гумите :P
  • 77 HATE HATERite

    12 2 Отговор

    До коментар #75 от "M POWER":

    Ало BMW-ивстите по-леко "опа аре у лево" :P http://vbox7.com/play:594551af без лоши чувства.По-Здрави :P

    Коментиран от #81

  • 78 tatona

    7 21 Отговор
    Не се разправяйте момчета.Автомобила е само един,и се казва "BMW E60 M5".Това е истината.Няма смисъл да спорите.М5 е върхът.Стил,красота,бързина и уникална мъжественост лъха от М петака.Тези японски еднодневки и простотии ги оставете.Говорим за истински автомобил,а не за гейски измислици.Запомнете пак ви повтарям!АВТОМОБИЛА КОИТО НАИСТИНА СИ ЗАСЛУЖАВА ЧОВЕК ДА УПРАВЛЯВА СЕ НАРИЧА М5 BMW.

    Коментиран от #79

  • 79 NISMO

    8 0 Отговор

    До коментар #78 от "tatona":

    ,Я пъ тооо ???''
  • 80 Deo

    0 8 Отговор
    Няма място за сравнение пич! Не може да сравняваш Bmw с кола от този долен клас. А и защо ми се струва, че ти си този със стикера за газ на задното стъкло :D
  • 81 Deo

    1 7 Отговор

    До коментар #77 от "HATE HATERite":

    Няма място за сравнение пич! Не може да сравняваш Bmw с кола от този долен клас. А и защо ми се струва, че ти си този със стикера за газ на задното стъкло :D
  • 82 роро

    17 2 Отговор
    ...големи беемвисти има тук ве..малииии...М-ките голема работа са а??..лъхало мъжество от тех а??..само че Нисанчето ще му къса гъ.еца както си пише по книгите,язък им на тея беемвета за 500-те коня..дето май половината са куци хахаха..
  • 83 4x4

    2 2 Отговор
    Абе тая класация май НЕ Е ВЯРНА!!! Къде е Pagani Zonda R, 6:47 min???? Писателя да си върне парите за статията... http://www.youtube.com/watch?v=LVCanZCzkbk
  • 84 А..

    3 4 Отговор
    Що спорите бре, та некоя от тъз ко ви я дадът подарък,и доде време за обслужка ми то че вие нужен ипотечен кредит бре
  • 85 JAPON POWER

    3 0 Отговор
    ВЛЕЗТЕ И РАЗГЛЕДАИТЕ МАЛКО СЬСТЕЗАНИЕТО ПОБЕДИТЕ И КЛАСАЦИИТЕ НА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ И БРУТАЛНИ РЕЗАЧКИ В SUPER-GT И ШЕ ВИ СТАНЕ МНОГО ЯСНО КОИ В МОМЕНТА Е НОМЕР-1