Nissan публикува филмче, което документира как "Годзила" подобрява стария си рекорд на Северната дъга на легендарната писта "Нюрбургринг". За съжаление клипчето е на японски, но това не разваля удоволствието от 7-те минути, 24-те секунди и 22 стотни в кокпита на GT-R.
Новото постижение на японското чудовище продължава да отстъпва на рекорда на Porsche 911 GT2 RS. Според немците техният автомобил все още е недостижим с време от 7 минути и 18 секунди.
Модернизираният Nissan GT-R разполага с 3.8-литров V6 с два турбокомпресора с мощност 395 кВт (537 к.с.) и въртящ момент от 662 Нм. Обновената "Годзила" ускорява до 100 км/ч за точно 3.0 секунди.
Новото постижение на GT-R е по-добро с близо 2.5 секунди от предишното. Във филмчето за кратко се мярка и главният дизайнер на автомобила Казутоши Мизуно.
Десетката на най-бързите на Северната дъга:
6:48 Radical SR8 LM
6:55 Radical SR8
7:11.5 Gumpert Apollo Speed
7:14.89 Donkervoort D8 RS
7:18 Porsche 911 GT2 RS
7:18.1 Donkervoort D8 RS
7:22.1 Dodge Viper ACR (2009)
7:24 Porsche 911 GT2 RS
7:24.22 Nissan GT-R (2011)
7:24.3 Maserati MC12
29 Март, 2011 11:26 9 937 85
GT-R подобри рекорда си на "Нюрбургринг"
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Линдрос
Коментиран от #3, #5, #7, #14
16:01 08.09.2011
2 katur
16:01 08.09.2011
3 rraptor
До коментар #1 от "Линдрос":
E golqma razlika, nqma 6to! Por6eto e samo 3 puti po skupo i e po burzo s cqla 1/100 ot obikolkata :D Da ne govorim 4e gt2 rs izob6to ne moje da se sravnqva v upotreba za vsekidnevni usl sus GT-R16:01 08.09.2011
4 gegege
16:01 08.09.2011
5 Crusible
До коментар #1 от "Линдрос":
Линдрос, я провери колко струва ГТ2 РС и колко е ГТР!!! Щото по същата логика къде е резултата на поршето срещу Зонда Р с нейното време 6:47 (мобиле, малко по концентрирано с данните, тази класация не е пълна)Коментиран от #10
16:01 08.09.2011
6 Crusible
Коментиран от #9, #11
16:01 08.09.2011
7 VW&Mercedes
До коментар #1 от "Линдрос":
Da be vqrno Doshko prospa napravo novinata.Ama kato skiva da vidish ti kakvo slovobludstvane zapochva po VAG.p.s. Po kusno shte vlqza da mu se poradvam
16:01 08.09.2011
8 шипи
16:01 08.09.2011
9 старо ти е инфото
До коментар #6 от "Crusible":
6:48 Radical SR8 LM6:55 Radical SR8
7:11.5 Gumpert Apollo Speed
7:14.89 Donkervoort D8 RS
7:18 Porsche 911 GT2 RS
7:18.1 Donkervoort D8 RS
7:22.1 Dodge Viper ACR (2009)
7:24 Porsche 911 GT2 RS
7:24.22 Nissan GT-R (2011)
7:24.3 Maserati MC12
7:24.44 Pagani Zonda F Clubsport
7:25.7 Ferrari Enzo
Коментиран от #13
16:01 08.09.2011
10 киро
До коментар #5 от "Crusible":
класацията за рекордите на Нюрбургринг е от Mar 22, 2011 така че не мобиле, а ти брат се конценрирай с данните.16:01 08.09.2011
11 driver_M
До коментар #6 от "Crusible":
Клипа който даваш за пример е от 29 юли 2010 година - стар е пич. Моят съвет е чети повече и по-малко коментирай, че в противен случай ставаш за смях.16:01 08.09.2011
12 max
16:01 08.09.2011
13 Crusible
До коментар #9 от "старо ти е инфото":
Кое точно е старото??? Рекорда на Нордшлифе беше подобрен от Пагани Зонда Р на 30.06.2010 пилотирана от Марк Басенг (пилот на ГТ1 сериите). Това е факт!Коментиран от #20
16:01 08.09.2011
14 Дошо
До коментар #1 от "Линдрос":
Абе човек какво ми се правиш на остроумен?Я виж, че са вдигнали мощността с 52к.с, а са свалили времето до 100 с половин секунда!Обикновено като се появи нова версия на немски кош със 100к.с отгоре до 100км/ч времето пада с 1-3 десети максимум!Я да видим чия работа е по-ефективна на тъпите японци или на големите немски инженери?Според немците те все още били по-напред.Според тях ахахахаа, те като излезе първия вариант на R35 се надрискаха от яд, че японеца ги смаза толкова брутално и сега си смучат от пръстите някакви резултати.И ако искаш да знаеш това Порше е все още Порше незнам защо тук намесваш ВАГ като те не са го проектирали.За разлика от новото Паджун дето си е преоблечено Ауди А5 това все още е спортен автомобил ама не бързай има време.ВАГ бавно но сигурно унищожава Порше,а за сметка на това както виждаш тъпите японци се развиват с бързи темпове и това е очевадно за всички.Постигат резултати, а германците ги отричат защото немогат да си намерят място от яд.
16:01 08.09.2011
15 M_SUX
16:01 08.09.2011
16 чолака
Коментиран от #21
16:01 08.09.2011
17 Амбарев
16:01 08.09.2011
18 Амбарев
16:01 08.09.2011
19 Амбарев
16:01 08.09.2011
20 JJJ
До коментар #13 от "Crusible":
Pagani Zonda R не е сериен автомобил - за разлика от всички останали в публикуваната класация.Коментиран от #24
16:01 08.09.2011
21 Дошо
До коментар #16 от "чолака":
Хайде като си толкова отворен обясни ти какви са причините да не харесваме тоя бърз, брутален шедьовър на техниката на цена без конкуренция.Само не ми говори за историята на дъртите европейски марки за престиж изсмукан от пръстите и тем подобни щуротии.Коментиран от #22
16:01 08.09.2011
22 Ели
До коментар #21 от "Дошо":
просто е грозен - ето ти моето обяснениеКоментиран от #26
16:01 08.09.2011
23 waltuo
Поршето е напълно олекотен пистов автомобил. Няма задни седалки няма много екстри и е с близо 100к.с. по-мощен от Нисана.
16:01 08.09.2011
24 Crusible
До коментар #20 от "JJJ":
Това е вярно. Радикала, обаче, също е състезателен автомобил, а се води street legal!??!Коментиран от #27
16:01 08.09.2011
25 niko
16:01 08.09.2011
26 Дошо
До коментар #22 от "Ели":
Всеки като теб има право на лош вкус, само не очаквай и всеки като мен да се съобразява с това, което казваш!Все пак хората са различни!Ставаше дума за технически постижения не за дизайн.16:01 08.09.2011
27 JJJ
До коментар #24 от "Crusible":
Radical се води "production car", а Pagani Zonda R - "non-series road-legal". За двете категории се съставят отделни класации.16:01 08.09.2011
28 Prelude
За ГТ2 има обяснение защо са тези 4 секунди пред Нисана, но какво е обяснението за всички останали зад него!
Коментиран от #29
16:01 08.09.2011
29 Crusible
До коментар #28 от "Prelude":
+1 Хахаха, много точно!!! Предполагам говориш за тези:7:24.22 Nissan GT-R (2011)
7:24.3 Maserati MC12
7:24.44 Pagani Zonda F Clubsport
7:25.7 Ferrari Enzo
Нисана е феноменален, а най-откаченото според много тест пилоти карали нисана е лекотата, с която се постига тази супер скорост!
16:01 08.09.2011
30 Отговор
Коментиран от #33, #34, #36
16:01 08.09.2011
31 dankata
16:01 08.09.2011
32 Tiho
Коментиран от #38
16:01 08.09.2011
33 Mao
До коментар #30 от "Отговор":
Saglasen sam s tova koeto kazvash za Porsche i GT-R no malko si se obarkal za Supra . Ako poglednesh v USA , ima dosta bix kazal ot tozi model ( predimno praveni ) . Neshto znaqt xorata shtom prodaljavat da gi pravqt ...Коментиран от #40
16:01 08.09.2011
34 scar
До коментар #30 от "Отговор":
Тук не, но в останалият свят говорят за тях. Колкото и да харесвам немските машини, не мога да отрека японското, а то е наистина добро.16:01 08.09.2011
35 .................
16:01 08.09.2011
36 Crusible
До коментар #30 от "Отговор":
За всичко си прав, освен за едно - нито Скайлайните R32/R33/R34 са забравени, нито Суприте особено с 2JZ мотора. Това са навярно най-добрите до момента платформи за екстремен тунинг и още дълго време ще ги виждаме по тунинг изложенията и драг състезанията. GTR R35 ще последва славната съдба на предишните модели. Сега, ако си богат и търсиш с колата си социално признание, Порше е марката без съмнение.Коментиран от #42
16:01 08.09.2011
37 shadow
16:01 08.09.2011
38 Тошо
До коментар #32 от "Tiho":
Точно щото е Нисан ми харесва.И що трябва веднага да го сравняваш с Порше-нито е най-бързата,нито най-красивата ,нито най-здравата-в нищо не е най!!!!!!!!!!!!!Коментиран от #39
16:01 08.09.2011
39 Дошо
До коментар #38 от "Тошо":
Обърках си ника, да си чете Дошо!!!Коментиран от #41
16:01 08.09.2011
40 Отговор
До коментар #33 от "Mao":
Да колега, за Щатите знам. Когато щях да купувам Супра живеех в чужбина. И наистина се бях влюбил в тази кола. Но както казваш ти - всичките са правени. В моя регион се продаваха 5, аз гледах 3 от тях и нямаше нито една в стоково състояние. Всички бяха напомпани и то много. Може би това ме накара и да се откажа. Все пак ако я бях купил, щях да я карам само там. В БГ тогава се плащаше акциз и при сумите, които скубеха нямаше как да си я докарам в БГ. Примерно за 190 к. с., бензинов мотор акциза беше към 4900 лв. !!!!!! Какво е това? А каква е сумата за 450-500 к.с.? Все пак аз не съм чак толкова богат човек, но ако бях, дори и занапред да стана, може би да се навия пак за такава машина. Преди около 3 седмици се продаваше една черна в Мобиле.бг, и момчето искаше 8500 евро или нещо такова. Мн ми хареса, въпреки, че беше с десен волан. Аз не мога да се определя като фен на дадена марка - немска или японска или италианска. За мен колата трябва да изминава колкото си може повече километри за по-малко пари, поне на това ниво от съществуването ми. Но както е тръгнало скоро ще трябва да спирам да карам. Просто тук си ни скубят яко. И на всичкото отгоре - качеството на горива, на масло, на части, които ни продават всичко е под средното за Европа.Коментиран от #51
16:01 08.09.2011
41 Дошо
До коментар #39 от "Дошо":
Не пиши с моя ник.На колегата от пост 40 искам да кажа, че в БГ щеше да плати само цената на акциза както е според документите на автомобила.Няма как да се разбере каква му е мощността след тунинга та да го нахлузят да плаща космически суми.И още нещо - вече акциз не съществува както и трябва да бъде!
16:01 08.09.2011
42 plink
До коментар #36 от "Crusible":
Щото ако не си богат и ще изкараш 125,000 долара за нисанчето. Ох на батко наивниците :) Ама верно кога ви свършва пролетната ваканция?Коментиран от #45
16:01 08.09.2011
43 Дошо
Коментиран от #46
16:01 08.09.2011
44 Дошо не гледй лошо
16:01 08.09.2011
45 Crusible
До коментар #42 от "plink":
Спести си иронията. Въобще нямам предвид БГ реалността и тукашните доходи. В САЩ ГТР-а почва от 80,000$!!! а аналогичното по мощност 911 Турбо от 135,000$. Разликата е голяма дори за техния стандарт, щото като включиш обслужване и застраховките (там се прави реална оценка на риска, а не като тука тънкана) и става доста различно.16:01 08.09.2011
46 Дошо
До коментар #43 от "Дошо":
Коментар номер 43 НЕ съм го писал аз.Това е дело, на някой недорасляк.Ама същност абе смешкоооо кой щети повярва бе?Коментиран от #47, #59
16:01 08.09.2011
47 Дошо
До коментар #46 от "Дошо":
Не ми пиши от ника! Нисан GT-R си е моята голяма мечта и каквото има съм го казал.16:01 08.09.2011
48 Дошо
Коментиран от #73
16:01 08.09.2011
49 Дошо
16:01 08.09.2011
50 Дошо
16:01 08.09.2011
51 Mao
До коментар #40 от "Отговор":
Zavisi ot vazmojnostite na vseki edin . Ako imash primerno 80-100k $ , si pravish edna takava supra koqto posle ne broi nito GT-R nito Lamborghini . Zavisi kakvo tarsi vseki edin . Suprata si e prosto da ti kachi adrenalina , ne da ti predloji lux .16:01 08.09.2011
52 G777
16:01 08.09.2011
53 Дошо
Коментиран от #54
16:01 08.09.2011
54 Сабри
До коментар #53 от "Дошо":
Кажи нещо дето не го знаем :)16:01 08.09.2011
55 pawer
този път те настъпаха по мазола
а между другото "гдзилата"е страхотна само,дае с ляв волан.
16:01 08.09.2011
56 user
Коментиран от #58
16:01 08.09.2011
57 kacko
16:01 08.09.2011
58 роро
До коментар #56 от "user":
...ееей мишок..освен че си супер пр.ст..кво друго да ти кажа..смехурко..16:01 08.09.2011
59 M POWER
До коментар #46 от "Дошо":
Така е малките деца или мозъчните оскъдици си нямат работа по цял ден и като почнат много да се дразнат от това, което си написал започват да ти пишат с ника... (chuckle)Да вземат най-накрая да го направят тва мобиле като хората и всеки ник да се регистрира.
По темата: Все пак Порше е доста напред - 6 сек. не са никак малко
Коментиран от #61
16:01 08.09.2011
60 hahaha
16:01 08.09.2011
61 Дошо
До коментар #59 от "M POWER":
Така е аркадаш, аз си пиша коментара че съм лудо влюбен в Nissan GT-R, а някакви болни мозъци изревават че им пиша с ника. Карайте си немските щайги и оставете на японските гении да правят коли здрави с евтини части.16:01 08.09.2011
62 Призив
Коментиран от #64
16:01 08.09.2011
63 apraham
16:01 08.09.2011
64 Дошо
До коментар #62 от "Призив":
И аз това се чудя. Нищо лошо не съм направил. Извинявам се на всеки който съм обидил и обещавам, че повече няма да правя така16:01 08.09.2011
65 optimista
abe bratle ti dane si spal na te4enie,nemcite pravat edna ot nai dobrite koli v sveta s klass i 7 series na bmw tova sa koli i mo6ni i lukosozni a koga tupuiq qponec 6te napravi ne6to kato s klass dabe osven da kradat ot nemcite tehnologii i da SI gi prepisvat drugo nemogat da pravat e 4e imat evtini 4asti tehnite koli qponskite da ama i tolkova sa zdravi ni6to ne razbira6 ot koli qponeca napravil edin model i stava nomer edno a nemeca kato seki model po4ti mu e uspe6en kakvo da kajem i za bmw m6 2008 510 kone malko li e beee
Коментиран от #69
16:01 08.09.2011
66 Име:
16:01 08.09.2011
67 mtlb
16:01 08.09.2011
68 ravn
16:01 08.09.2011
69 bmw 335i
До коментар #65 от "optimista":
lexus isf e gaden i baven nali japoncite nqmat hahahahahaha aide za bmnw sum suglasen no za mb umrqa 1999g.i se durji na prestija na markata v momenta16:01 08.09.2011
70 Дошо
Коментиран от #72
16:01 08.09.2011
71 radostin
m6 e stilno golqmo kupe .. to ne e sportna bega4na i + tova e 1800 kila nz dali znae6 no porsheto ot top gear e 1400 kila ... ako ima6 pretstava 4e tegloto ima zna4enie de ... 6toto koto 4egta ti prosto plue6 bmw m6 a p1k ti koga li si se vozil v takava sk1pa kola ... sigurno ima vw lupo ..
16:01 08.09.2011
72 mtlb
До коментар #70 от "Дошо":
:):):):):)16:01 08.09.2011
73 Дошо
До коментар #48 от "Дошо":
Е..ати колко си жалък!16:01 08.09.2011
74 aaaaaaaaa
Коментиран от #75
16:01 08.09.2011
75 M POWER
До коментар #74 от "aaaaaaaaa":
Точно в дрифта едно БМВ Е30 ще им разкаже играта.Коментиран от #77
16:01 08.09.2011
76 HATE HATERite
16:01 08.09.2011
77 HATE HATERite
До коментар #75 от "M POWER":
Ало BMW-ивстите по-леко "опа аре у лево" :P http://vbox7.com/play:594551af без лоши чувства.По-Здрави :PКоментиран от #81
16:01 08.09.2011
78 tatona
Коментиран от #79
16:01 08.09.2011
79 NISMO
До коментар #78 от "tatona":
,Я пъ тооо ???''16:01 08.09.2011
80 Deo
16:01 08.09.2011
81 Deo
До коментар #77 от "HATE HATERite":
Няма място за сравнение пич! Не може да сравняваш Bmw с кола от този долен клас. А и защо ми се струва, че ти си този със стикера за газ на задното стъкло :D16:01 08.09.2011
82 роро
16:01 08.09.2011
83 4x4
16:01 08.09.2011
84 А..
16:01 08.09.2011
85 JAPON POWER
16:01 08.09.2011