Холандски търговец на класически и редки автомобили е построил уникалното Ferrari 575 GTC Stradale, който виждате на снимките. Иначе трябва да се знае, че никога не е имало фабрична версия на състезателен автомобил от клас GT1 с разрешение за движение по пътната мрежа и точно поради тази причина холандците решават да запълнят тази досадна празнина.
Classic Youngtimers Consultancy е известен със своите смели проекти. Те са отговорни за създаването на версиите Safari на Bentley Continental GT и Nissan GT-R, както и за превръщането на Lamborghini Gallardo в SUV. Сега специалистите в сервиза съсредоточават усилията си върху Ferrari 575 M Maranello от 2003 г., което е превърнато в цивилна версия на състезателния автомобил 575 GTC.
Оригиналното купе за FIA GT Championship е разработено от Ferrari Corse Clienti с помощта на N. Technology, но никога не е имало Evolution хомологация. Първата стъпка за донора 575 M Maranello е нов бодикит с увеличени въздухозаборници в предната броня и дифузор от въглеродни влакна. Стъклата са заменени с поликарбонатни листове.
След това на автомобила се монтират други фарове, фиксирано е ново антикрило и нова изпускателна система със странични накрайници. Налични са още магнезиеви джанти OZ Superturismo със състезателни гуми Michelin. По-широката задна следа и регулируемото окачване Intrax помагат за изостряне на управлението и подобряване на сцеплението.
Ролкейдж, спортни седалки Sparco и четириточкови колани са добавени към преустроения салон. Но двигателят на Ferrari 575 GTC Stradale остава същият - това е атмосферен V12 5.7-литров мотор, произвеждащ 516 конски сили и 589 Нм въртящ момент. С него обичайният 575 M Maranello ускорява до 100 за 3,9 секунди, но резултатът от модифицираната кола е малко по-добър.
Можете обаче сами да се уверите в ефективността на модернизацията. Холандците пускат купето за продажба и искат за него сумата от 239 950 евро. За тази сума купувачът ще получи цивилен суперавтомобил, който е възможно най-близо до състезателния автомобил. Вярно е и обаче, че оригиналният 575 M Maranello с пакета Handling GTC ще струва много по-малко.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ацо
01:04 12.01.2021