Last news in Fakti

25 Март, 2021 11:15 6 088 28

Toyota и Subaru представят общ модел на 5 април

  • subaru-
  • toyota-
  • brz-
  • gt86

Двете компании подгряват публиката за голямо събитие

Toyota и Subaru представят общ модел на 5 април - 1
Снимка: Facebook

Интересен тийзър се появи в профила на Subaru в социалните мрежи. Снимка на която се виждат емблемите на двете компании, върху син и червен автомобил и кратък текст, разкриват информация за премиерата на нов модел през идния месец април.

Заглеждайки се в хаштаговете под снимката, можем да видим, че там е включено и спортното подразделение на Toyota – Gazoo Racing, което подсказва, че ще видим спортен модел. През изминалата година, Subaru представи новото поколение BRZ, а от Toyota все още не са показали втората генерация на GT86, която двете марки разработват заедно.

Toyota и Subaru представят общ модел на 5 април

Събирайки две и две, то не е трудно да се досетим, че най-вероятно това ще е и моделът който ще бъде представен на 5 април. Засега не се споменават повече подробности, но е силно вероятно да видим същия 2.4-литров боксер с мощност от 228 конски сили и максимален въртящ момент от 249 нютона, който от Subaru използват. Със сигурност обаче ще видим задно задвижване и леко променен външен вид.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Komapak

    18 14 Отговор
    И как ще излъжа еврогейчетата за еконормите? Иначе добре изглежда.
  • 2 Ресми

    26 3 Отговор
    За 230кс/250 нютона трябва да е до 1300 кг, иначе спортното отива в историята!

    Коментиран от #4, #19

  • 3 Рено ентусиаст

    8 38 Отговор
    Тия са пътници

    Коментиран от #5, #18

  • 4 Истински мъж

    28 5 Отговор

    До коментар #2 от "Ресми":

    Ти не разбра ли, че никой истински мъж не се интересува от скорост и ускорение! По-важно с какви спойлери и джанти е накичена колата за да е спортна. Ааа, забравих най-важното. Трябва да има поне четири големи и лъскави ауспухни накрайника в задната броня, които даже не е задължително да са свързани с каквото и да било гърне.
  • 5 Ха ха ха

    18 9 Отговор

    До коментар #3 от "Рено ентусиаст":

    не може да се приеме за миродавно мнение от човек с такъв ник ! Тази хУ*вина е далеч от автомобил ! : ))))

    Коментиран от #9

  • 6 Цаца (ама от едрата)

    8 27 Отговор
    Subaru да се научат от Toyota как се правят бензинови мотори !!!

    Коментиран от #7

  • 7 Кирчо

    10 7 Отговор

    До коментар #6 от "Цаца (ама от едрата)":

    Кой точно атмосферен спрял мотор на тойота е добър, че не знам? А да, са ще кажеш ще кара, ми сигурно ама докат ускори до 100 ще съм решил 3 кръстословици!!
  • 8 Смяна на парадигмата

    2 12 Отговор
    Май си пропуснал, че бъдещето на автомобилната промишленост е предначертано и автомобилите на Toyota subaru не се вписват в него?

    Това е като да обясняваш на някой преди 20 години, на какво ще се казва телефон за в бъдеще. Ти му говориш за телефон той си представя онези неща закачени по стените на улиците. А интернет беше само и единствено това в клипа.

    Сега като ти кажат телефон, камера, GPS, покажи ми снимка, бихте ли ми казали колко е часа, дали си представяш същото, като преди 20 години?
    Телефонът беше у вас, фотоапаратите бяха с лента с 24 или 36 кадъра, който обикновено стигаха за година, снимка се показваше единствено на хартиен носител, а като те питат колко е часа, си поглеждаше часовника на лявата китка. GPS бяха отделни устройства, с размери колкото пет-шест мобилни телефона и показваха координатите, а на картата се изобразяваше горе-долу покрай кой град се намираш. За намиране на адрес и дума не можеше да става, особено в България.

    Същото ще е като ти кажат автомобил след още 20 години.

  • 9 Дфен

    4 14 Отговор

    До коментар #5 от "Ха ха ха":

    Не съм чул субару да участва във формула 1

    Коментиран от #12, #27

  • 10 Опа

    5 11 Отговор
    Сега и на Тойота ли ще трябва да се прави почти основен ремонт на всеки 60-70 000 км?

    Коментиран от #11

  • 11 Кирчо

    9 7 Отговор

    До коментар #10 от "Опа":

    Налагало ми се е да правя два пъти мотор на 2.0 d4d, лефчетата колко били здрави тойота си ги пазете за кафето пред блока, бабите ще вярват!

    Коментиран от #13

  • 12 Ха ха ха

    20 3 Отговор

    До коментар #9 от "Дфен":

    това е така, защото нямат изгодата ! Формула 1 не е мерило, мой човек ! Всяка една автомобилна компания по Света може да се лансира там ако пожелае, но всеки има различни интереси/гони различни таргет групи. Ауди също не са във Формула 1, но в ДТМ/Льо Ман 24-ката и дизела ..... няма кой да ги бие ! Рено са фирма която предлага автомобили в ниския/среден клас => таргет групата им е средната/бачкаторска класа на Европа. Субару си е екзотика по наще географски ширини даже и в момента. Политиката на Тойота е сходна с тази на Рено, с една малка разлика .... средната класа в Америка/Австралия/Япония/Нова Зеландия и т.н е доста над средната калса в Европа. От тука нататък можеш сам да си извадиш изводите за здравина/качество и т. н ! : ))))

    Коментиран от #16

  • 13 Опа

    8 3 Отговор

    До коментар #11 от "Кирчо":

    Може, не споря. Ама като исках да си купя Форестър 2.0, автомат, 2010г и питах първо приятели колко ще излезе цялостно обслужване, защото му беше време/ масла на двигател, кутия, 2 диференциала, филтри и реглаж на клапани/ и като ми казаха, че ще е между 2000 и 2500 с качествени части и ме отказаха набързо. А пък, че на авера не му признаха по каско преден фар, защото струвал 1200лв ,а да си вземел китайски......!? Хубави коли са, най-доброто 4*4, обаче поддръжката им ми идва малко повече. Определено това е кола за крайни фенове на марката.

    Коментиран от #26

  • 14 Радо

    5 18 Отговор
    Като се обединят има вероятност след 100 години да се научат да правят коли като европейците.
  • 15 сектант

    9 1 Отговор
    Е не мога да се кривя - красива е.
  • 16 Дфен

    2 14 Отговор

    До коментар #12 от "Ха ха ха":

    Субару са с единия крак в гроба но щом казваш ще видим времето ще покаже.

    Коментиран от #23

  • 17 Samurai

    11 1 Отговор
    Карам субару капризна кола но като комфорт и има Ел волан и газ съм много доволен карал съм немски тоалетни мерси от 10 г. Карам само японци

    Коментиран от #20

  • 18 Хаха

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Рено ентусиаст":

    Те пътници, а ти стопаджия, мамин!

    Коментиран от #24

  • 19 Хайл

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "Ресми":

    Специално за теб ще е 764 кг и 309 грама
  • 20 Komapak

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Samurai":

    Не разбирам какво и е капризното? Нещо в подкрепа на твърдението си имаш ли?
  • 21 Като гост

    11 1 Отговор
    Subaru не е за мизерници. Иска качествени масла и антифриз. Българина от простотия слага най-евтиното масло и антифриз и после много го бива в плюенето. Защо издуха гарнитура, не става. Ами защото евтината химия изяде алуминиевия блок и глава и духна гарнитурката. Защо тропна двигател, ами от евтино наливно масло рециклирано поне 10 пъти. Понякога и при желание не става, много ментета консумативи. Доставят ми масла от Германия и нямам проблем.

    Коментиран от #22

  • 22 джими

    7 1 Отговор

    До коментар #21 от "Като гост":

    има нещо вярно - купих едно Легаси на 370 х.км. двигателя тропаше сутрин и бяха протекли гарнитурите. Ремонтирах ги, един модификатор и само оригинално масло (имам приятел, който го вкарва от Япония) и 6 години и 110 х.км по-късно двигателя мърка, Колкото до капризноста - не съм много съгласен - здрави и непретенциозни. Съгласен съм единствено с поддръжката - на малко места разбират от марката и цените са....
  • 23 Ха ха ха

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "Дфен":

    Европа не е показател в случая ! Погледни в кои държави се кара предимно Субару и ще прецениш къде са . Те и Дайхатсу/Исузу не искат даже да са на Европейския пазар, но това не им пречи да са завладели Азиатския. Рено е марка за бачкатор от ниска/средна класа по Европейския стандарт. Рено нямат изгодата да правят премиум клас автомобили, защото историята им показва, че това са неуспешни опити (Safrane, Latitude). Баща ми караше Renault 25-ца от 1998г до 2004г, не лош автомобил ..... но Френски ! : )))
  • 24 Дфен

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Хаха":

    Стопаджия като питат теб аз съм вадил 3 нови коли от магазина за разлика от теб.
  • 25 Гост

    3 1 Отговор
    ГЕРБ ИБСП също ще представят НОВ МОДЕЛ...
  • 26 Синдикат на Ало Измамниците

    8 0 Отговор

    До коментар #13 от "Опа":

    Еми моето момче хората са казали, субарист до първия ремонт. Субару и лексус са за хората които знаят какво искат, и каква е цената за да го имат, а не да са част от стадото на немските коптори например. Това че много си искал, ама си купуваш масло и антифриз от кауфланд на промоция и слагаш най-евтините части на пазара....... и после ау те трошливи, те боклуци н т.н. Нагледал съм се на такива като вас. Но си имам клиенти които си поддържат колите само с качествени масла и части, а са 15-20 годишни автомобили, някой са на над 300 - 350К. километра и няма хлоп и троп и работят като часовници. М да.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 незнайко

    3 0 Отговор
    Дръпнатите нямат грешка ! Ако е това от снимката не е за "изхвърляне" ! 230 кс. на един тон и малко за автомобил са идеални !!!