Интересен тийзър се появи в профила на Subaru в социалните мрежи. Снимка на която се виждат емблемите на двете компании, върху син и червен автомобил и кратък текст, разкриват информация за премиерата на нов модел през идния месец април.
Заглеждайки се в хаштаговете под снимката, можем да видим, че там е включено и спортното подразделение на Toyota – Gazoo Racing, което подсказва, че ще видим спортен модел. През изминалата година, Subaru представи новото поколение BRZ, а от Toyota все още не са показали втората генерация на GT86, която двете марки разработват заедно.
Събирайки две и две, то не е трудно да се досетим, че най-вероятно това ще е и моделът който ще бъде представен на 5 април. Засега не се споменават повече подробности, но е силно вероятно да видим същия 2.4-литров боксер с мощност от 228 конски сили и максимален въртящ момент от 249 нютона, който от Subaru използват. Със сигурност обаче ще видим задно задвижване и леко променен външен вид.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Komapak
11:19 25.03.2021
2 Ресми
Коментиран от #4, #19
11:39 25.03.2021
3 Рено ентусиаст
Коментиран от #5, #18
11:53 25.03.2021
4 Истински мъж
До коментар #2 от "Ресми":
Ти не разбра ли, че никой истински мъж не се интересува от скорост и ускорение! По-важно с какви спойлери и джанти е накичена колата за да е спортна. Ааа, забравих най-важното. Трябва да има поне четири големи и лъскави ауспухни накрайника в задната броня, които даже не е задължително да са свързани с каквото и да било гърне.11:56 25.03.2021
5 Ха ха ха
До коментар #3 от "Рено ентусиаст":
не може да се приеме за миродавно мнение от човек с такъв ник ! Тази хУ*вина е далеч от автомобил ! : ))))Коментиран от #9
12:07 25.03.2021
6 Цаца (ама от едрата)
Коментиран от #7
12:25 25.03.2021
7 Кирчо
До коментар #6 от "Цаца (ама от едрата)":
Кой точно атмосферен спрял мотор на тойота е добър, че не знам? А да, са ще кажеш ще кара, ми сигурно ама докат ускори до 100 ще съм решил 3 кръстословици!!12:35 25.03.2021
8 Смяна на парадигмата
Това е като да обясняваш на някой преди 20 години, на какво ще се казва телефон за в бъдеще. Ти му говориш за телефон той си представя онези неща закачени по стените на улиците. А интернет беше само и единствено това в клипа.
Сега като ти кажат телефон, камера, GPS, покажи ми снимка, бихте ли ми казали колко е часа, дали си представяш същото, като преди 20 години?
Телефонът беше у вас, фотоапаратите бяха с лента с 24 или 36 кадъра, който обикновено стигаха за година, снимка се показваше единствено на хартиен носител, а като те питат колко е часа, си поглеждаше часовника на лявата китка. GPS бяха отделни устройства, с размери колкото пет-шест мобилни телефона и показваха координатите, а на картата се изобразяваше горе-долу покрай кой град се намираш. За намиране на адрес и дума не можеше да става, особено в България.
Същото ще е като ти кажат автомобил след още 20 години.
12:53 25.03.2021
9 Дфен
До коментар #5 от "Ха ха ха":
Не съм чул субару да участва във формула 1Коментиран от #12, #27
13:47 25.03.2021
10 Опа
Коментиран от #11
14:17 25.03.2021
11 Кирчо
До коментар #10 от "Опа":
Налагало ми се е да правя два пъти мотор на 2.0 d4d, лефчетата колко били здрави тойота си ги пазете за кафето пред блока, бабите ще вярват!Коментиран от #13
14:27 25.03.2021
12 Ха ха ха
До коментар #9 от "Дфен":
това е така, защото нямат изгодата ! Формула 1 не е мерило, мой човек ! Всяка една автомобилна компания по Света може да се лансира там ако пожелае, но всеки има различни интереси/гони различни таргет групи. Ауди също не са във Формула 1, но в ДТМ/Льо Ман 24-ката и дизела ..... няма кой да ги бие ! Рено са фирма която предлага автомобили в ниския/среден клас => таргет групата им е средната/бачкаторска класа на Европа. Субару си е екзотика по наще географски ширини даже и в момента. Политиката на Тойота е сходна с тази на Рено, с една малка разлика .... средната класа в Америка/Австралия/Япония/Нова Зеландия и т.н е доста над средната калса в Европа. От тука нататък можеш сам да си извадиш изводите за здравина/качество и т. н ! : ))))Коментиран от #16
14:33 25.03.2021
13 Опа
До коментар #11 от "Кирчо":
Може, не споря. Ама като исках да си купя Форестър 2.0, автомат, 2010г и питах първо приятели колко ще излезе цялостно обслужване, защото му беше време/ масла на двигател, кутия, 2 диференциала, филтри и реглаж на клапани/ и като ми казаха, че ще е между 2000 и 2500 с качествени части и ме отказаха набързо. А пък, че на авера не му признаха по каско преден фар, защото струвал 1200лв ,а да си вземел китайски......!? Хубави коли са, най-доброто 4*4, обаче поддръжката им ми идва малко повече. Определено това е кола за крайни фенове на марката.Коментиран от #26
14:36 25.03.2021
14 Радо
14:49 25.03.2021
15 сектант
15:47 25.03.2021
16 Дфен
До коментар #12 от "Ха ха ха":
Субару са с единия крак в гроба но щом казваш ще видим времето ще покаже.Коментиран от #23
18:59 25.03.2021
17 Samurai
Коментиран от #20
21:26 25.03.2021
18 Хаха
До коментар #3 от "Рено ентусиаст":
Те пътници, а ти стопаджия, мамин!Коментиран от #24
21:32 25.03.2021
19 Хайл
До коментар #2 от "Ресми":
Специално за теб ще е 764 кг и 309 грама21:41 25.03.2021
20 Komapak
До коментар #17 от "Samurai":
Не разбирам какво и е капризното? Нещо в подкрепа на твърдението си имаш ли?00:40 26.03.2021
21 Като гост
Коментиран от #22
01:26 26.03.2021
22 джими
До коментар #21 от "Като гост":
има нещо вярно - купих едно Легаси на 370 х.км. двигателя тропаше сутрин и бяха протекли гарнитурите. Ремонтирах ги, един модификатор и само оригинално масло (имам приятел, който го вкарва от Япония) и 6 години и 110 х.км по-късно двигателя мърка, Колкото до капризноста - не съм много съгласен - здрави и непретенциозни. Съгласен съм единствено с поддръжката - на малко места разбират от марката и цените са....08:48 26.03.2021
23 Ха ха ха
До коментар #16 от "Дфен":
Европа не е показател в случая ! Погледни в кои държави се кара предимно Субару и ще прецениш къде са . Те и Дайхатсу/Исузу не искат даже да са на Европейския пазар, но това не им пречи да са завладели Азиатския. Рено е марка за бачкатор от ниска/средна класа по Европейския стандарт. Рено нямат изгодата да правят премиум клас автомобили, защото историята им показва, че това са неуспешни опити (Safrane, Latitude). Баща ми караше Renault 25-ца от 1998г до 2004г, не лош автомобил ..... но Френски ! : )))09:18 26.03.2021
24 Дфен
До коментар #18 от "Хаха":
Стопаджия като питат теб аз съм вадил 3 нови коли от магазина за разлика от теб.10:07 26.03.2021
25 Гост
12:29 26.03.2021
26 Синдикат на Ало Измамниците
До коментар #13 от "Опа":
Еми моето момче хората са казали, субарист до първия ремонт. Субару и лексус са за хората които знаят какво искат, и каква е цената за да го имат, а не да са част от стадото на немските коптори например. Това че много си искал, ама си купуваш масло и антифриз от кауфланд на промоция и слагаш най-евтините части на пазара....... и после ау те трошливи, те боклуци н т.н. Нагледал съм се на такива като вас. Но си имам клиенти които си поддържат колите само с качествени масла и части, а са 15-20 годишни автомобили, някой са на над 300 - 350К. километра и няма хлоп и троп и работят като часовници. М да.17:42 26.03.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 незнайко
10:38 28.03.2021