7 015 28

Dacia Duster получи фейслифт и автоматична трансмисия с двоен съединител

Промените са главно при светлините в предната и задната част

Dacia Duster получи фейслифт и автоматична трансмисия с двоен съединител
Снимки: Dacia

Една от най-популярните и най-евтини марки в Европа – Dacia, показа обновеното си SUV, което получи няколко новости, за да се впише в моделната 2022 година на румънската компания. Кросоувърът ще влезе в продажба през септември месец тази година и ще замени настоящия модел.

Промените в предната част са най-видими в светлините, които получават нов дизайн на дневните светлини с форма, която дебютира при обновените Logan и Sandero през изминалата година. Светлините са с изцяло LED технология, като това се отнася и за мигачите, както и за осветлението на номера в задната част.

Промените във външната част продължават със стоповете, които също са с познатата Y форма, макар да запазват идентична външна част със стария модел. Нови джанти с размер от 16 и 17 цола ще допринасят за по-добра аеродинамика, като от Dacia споменават, че са тествани в специален въздушен тунел и дори намаляват вредните емисии при версиите със задвижване на четирите колела.

Интериора остава почти непроменен, като можем да открием новата инфотеймънт система на румънската марка. Разположена в средната част на таблото, която предлага Android Auto и Apple CarPlay свързаност, както и специален монитор за офроуд при версията с 4х4. Седалките също са променени леко, като от Dаcia обещават по-добър комфорт.

Под капака можем да открием дизелови и бензинови мотори съответно със 90 и 130, 150 конски сили или дизелов със 115 конски сили. Те могат да бъдат избирани съответно със задвижване само на предните колела или 4х4, а опционално може да бъде добавена нова автоматична трансмисия с двоен съединител и 6 предавки. Версия със 100 конски сили и пропан-бутан също може да бъде поръчана при желание.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 26 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 ПППП

    73 4 Отговор
    А ние в България правиме само магистрали, далавери, чекмеджета, кюлчета и тук там по някоя подпорна стена на плажа

    Коментиран от #8, #11

  • 2 Кози

    21 0 Отговор
    нЕма лошУ
  • 3 123

    15 1 Отговор
    Цена?

    Коментиран от #6

  • 4 Те власите понапреднали с тая Дачия

    20 3 Отговор
    Ами с нашата "Българачия" и третата чушка какво става,що не пишат нещо?!
  • 5 Кой

    21 8 Отговор
    По-добро от Тесла.
  • 6 VikiLexus

    18 2 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    42 900 лв. за 4х4 150 коня и 31 000 лв. за базовия модел с предно предаване и 100 коня с пропан бутан....пародоксално 1.5 дизел с 90 кон е 35 000 лв. с предно!

    Коментиран от #10


  • 7 сектант

    26 6 Отговор
    Дуъл клъч баце доближаваме се все повече до Ламбо
  • 8 Айде

    11 8 Отговор

    До коментар #1 от "ПППП":

    Еми хвани се нещо да направиш. Само седиш на телефона и драскаш коментарчета

    Коментиран от #15

  • 9 браво дачия

    4 16 Отговор
    Нека бедните да се радват.
  • 10 Бг Батка

    25 7 Отговор

    До коментар #6 от "VikiLexus":

    44 990лв Нисан Кашкай Н канекта 1.3 , 160 коня и доста екстри Дачия нещо сбъркаха ценовата стратегия

    Коментиран от #12, #14

  • 11 Какво иска

    8 9 Отговор

    До коментар #1 от "ПППП":

    Правителството е военно да не искаш компьотари да правим Според акъла
  • 12 Хо хо хо

    21 8 Отговор

    До коментар #10 от "Бг Батка":

    обаче Дъстера се продава много по-добре от кашкайа

    Коментиран от #13

  • 13 jар

    29 5 Отговор

    До коментар #12 от "Хо хо хо":

    И кренвиршите се продават по добре от пастърмата...
  • 14 VikiLexus

    20 1 Отговор

    До коментар #10 от "Бг Батка":

    само че сравняваш промо цени на сегашния кашкай който е модел 2016 г....новия кашкай стартира септември 2021 г. с цени от 46 000 лв. за предно и 55 000 лв. базова цена за 4х4 Кашкай от ноември 2021 г. - ще има и електрически Кашкай за 75 000 лв. 2022 г.

    Коментиран от #17

  • 15 Чека

    12 2 Отговор

    До коментар #8 от "Айде":

    Прав си, пълно е с хора, които само се оплакват и нищо не правят. Добре, че са коментарите, че да изкажат някакво мнение.
  • 16 Бг Батка

    11 3 Отговор
    Съгласен съм , че Кашкая е на промоция , но съгласи се , че дори нов модел Дачия не някакво чудо на техниката , а и есктрите и са обидно малко за тази цена
  • 17 рено ентусиаст

    6 2 Отговор

    До коментар #14 от "VikiLexus":

    А така вики смачкай този самозван б@клюк
  • 18 Версия

    8 6 Отговор
    Без конкуренция!!! Почти всички екстри извън тези са ненужни.
  • 19 сектант

    2 14 Отговор
    Само Дачия и Герб
  • 20 яко ни лъжат

    10 4 Отговор
    нищо не казват за двигателите . Трицилиндрови с турбо изцедени двигатели които работят до 150000 км и са гроги. даже нямат 6 цилиндрод двигател с голям момент.

    Коментиран от #21, #22, #26


  • 21 VikiLexus

    4 0 Отговор

    До коментар #20 от "яко ни лъжат":

    Че то 6 цл. двигател дори Нисан ЕВРОПА няма още от тази моделна гама 2021 г.!!! Всички 6 цл. мотори на Нисан от 2021 г. са за САЩ и Арабските страни! Дачия Дъстър и Рено Каптюр са само 3 цл. всички от 2021 година!
  • 22 Хмм

    5 1 Отговор

    До коментар #20 от "яко ни лъжат":

    За това, че са 3 цилиндрови съм съгкасен, но за какъв чео би им бил 6 цилиндров, все пак да не забравяме в коя ценова (пазарна) ниша са.
  • 23 Sandero Stepway 1.6

    5 3 Отговор
    Ако ги направят 4цил. ще е по-добре ,друго си е 4цил. 1.6 мотор, не тия еднодневки 3цил. с турбо

    Коментиран от #24, #25

  • 24 задкормилното

    10 3 Отговор

    До коментар #23 от "Sandero Stepway 1.6":

    е от голямо значение, в добавка с качеството. В равни условия 3 цилиндъра "служат" по един начин в ръцете на палачор и по друг в ръцете на умел водач. Баща ми купи 2007 нова Skoda Roomster TDI 3 цилиндъра 85к.с. Вече е прехвърлил 350к километра изключително и само в БГ, без каквито и да е тежки ремонти. Само неизбежните консумативи и смяна при определен пробег. Иди му обясни колко са смотани 3-цилиндровите. Въпрос на манталитет по пътищата, отношение към колата, юркане, поддръжка или както искаш го наречи, все тая
  • 25 задкормилното

    7 1 Отговор

    До коментар #23 от "Sandero Stepway 1.6":

    Иначе си прав, че 4 цилиндъра са по-добре. Но не изхвърляй на боклука всичко останало. Просто не е правилен този подход
  • 26 То след

    4 1 Отговор

    До коментар #20 от "яко ни лъжат":

    една година с 6-таците ще може да карате само до Околовръсното. Ако те устройва пак си вземи 6-так на 500к от братска немско говоряща държава. От 10 години карам Рено Клио, Дачия Дъстър, Дачия Сандеро и в момента Дачия Докер. Изминар съм около 400 000 километра по Български пътища само. Никакви проблеми нямат, а като не можеш да си позволиш НОВ АВТОМОБИЛ и да го подменяш на 100 000 километра, по добре само чети, не пиши.
  • 27 Bulgar

    2 2 Отговор
    А в чушкопека има ли някакви модернизации ?
  • 28 Пешо Мъката

    2 2 Отговор
    50 бона за кола с климатик и парцален салон, която вдига 100 за над 15 секунди, и вози като конска каруца. Мерси, ще си карам 10 годишния курник, които паркира сам, вентилира ми задните части, има 12 еърбега, и ми дърпа вратите с вакум, и струва по-малко от половината.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.