12 28893

10-те марки, продаващи най-много нови коли през 2021-а в Европа

  • нови автомобили-
  • продажби-
  • европа
10-те марки, продаващи най-много нови коли през 2021-а в Европа - 1

Пазарът на автомобили постепенно се възстановява след пандемията. това с пълна сила важи за Европа, а доказателство за това са публикуваните данни за продажбите на автомобили от началото на годината.

Общо от януари до май 2021 година са направени 4.31 милиона регистрации на автомобили. Това е доста повече в сравнение със спада през 2020 година, но все още не се достигат резултатите от 2019-а. (6.7 милиона регистрации).

Показваме ви десетте марки, които са успели да продадат най-много автомобили през първите пет месеца от годината, като прави впечатление, че повечето девет от десетте са европейски, а от производителите извън Стария континент в десетката се намества само Toyota. Лидер е концерът Volkswagen.

10. Citroen — 196 628 бр.

9. Audi — 210 961

8. Fiat — 214 623

7. Mercedes — 230 087

6. BMW — 241 110

5. Skoda — 243 425

4. Toyota — 255 404

3. Renault — 268 878

2. Peugeot — 315 575

1. Volkswagen — 495 199

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 31 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 перничанин

    21 5 Отговор
    Без изненади.

    Коментиран от #52

  • 2 Госあ

    20 9 Отговор
    А къде е онова недоразумение на паляка ? И тук го нема и в десетката на екопроизводителите го нема. Май е само в главите на простолюдието.

    Коментиран от #46

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Госあ

    19 6 Отговор

    До коментар #3 от "факт":

    Айде бе ? Мислиш ли?
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Пилот на Ферари

    65 12 Отговор
    Това платена класация ли е ? Пак Фолксваген с най много продажби. Това е кола за сноби и Фолксваген маняци. Не виждам как нормален човек може да си купи такава дървена бричка. И то от фирма доказана международно като мушенгия.

  • 7 Пилот на Ферари

    55 11 Отговор
    Сигурно от Фолксваген са включили и караваните и туристическите ремаркета . Тия са свикнали да лъжат на поразия. По принцип на германец вяра му нямам.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Абе

    35 10 Отговор
    Истината е че сме въшкари и нямаме пари, това е. Японските може и да са по добри, факт е обаче че всички фирмени коли са рено, дачия, пежо, ситроен, фолксваген.Ако японеца е здрав и вечен - защо не го купуват за фирми, те най добре си правят сметката. Та както казва доктор Хаус, всички лъжат

    Коментиран от #12, #13, #81

  • 12 факт

    14 5 Отговор

    До коментар #11 от "Абе":

    плащаш на автосписанията и рекламират за каквото си си платил.Иначе как ще се издържят нали трябва да си раздават заплати. И понеже в Европа германия управляваше техните списания хвялеха немското в Америка Тойота Хонда и тн даваха пари на Мотор Тренд Кар анд Драйвър и тн. и те хвалеха тойотите и тн и така
  • 13 Госあ

    10 6 Отговор

    До коментар #11 от "Абе":

    Защото точно фирмите трябва да купуват немски и френски. Затова. Освен това има мита.
  • 14 Мммм

    49 4 Отговор
    В момента wv е най надценената кола и като цена и като здравина.... Време е хората да се събудят и да видят колко проблеми и колко коли има по сервизите от тях...

    Коментиран от #16, #21, #22

  • 15 Гост

    17 1 Отговор
    И пак няма Тесла. Но пък теслюфците ще обясняват, как Тесла превземала пазари.
  • 16 Komapak

    9 2 Отговор

    До коментар #14 от "Мммм":

    Германците си ги купуват...
  • 17 Глокая Куздра

    9 4 Отговор

    До коментар #5 от "Госあ":

    Той за Сузуки няма ти за Лексус говориш....
  • 18 Обръчи от фирми

    3 2 Отговор
    Картелиран е пазара между държавите произвеждащи тенекии с печки на четири колела направете класация при мотоциклетите как стоят нещата
  • 19 БАЙ Х@Й ‼️

    18 3 Отговор

    До коментар #3 от "факт":

    То явно от село никъде не си излизал ! В ОАЕ да срещнеш ФВ, БМВ и Мерцедес е като да срещнеш тук Ферара или Ламборжини! А две от всеки три коли са Лексъс или Лендкруизър !

    Коментиран от #20, #27, #71

  • 20 факт

    5 19 Отговор

    До коментар #19 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Нормално там джапонески раздават солидни подкупи за да им карат бклуците
  • 21 Факт

    7 22 Отговор

    До коментар #14 от "Мммм":

    Не мисля че е надценена. На мен ми харесва и карам само VW
  • 22 Име

    6 19 Отговор

    До коментар #14 от "Мммм":

    Защо смяташ че всички хора са като теб и нямат пари да си поддържат и ремонтират колите? Аз купих vw защото ми допада, удобна ми е и хубаво визи, а не защото мисля за ремонтите им

    Коментиран от #23

  • 23 Кой кой е

    12 1 Отговор

    До коментар #22 от "Име":

    Тоя модел на немците където вози хунаво

    Коментиран от #24

  • 24 Име

    9 22 Отговор

    До коментар #23 от "Кой кой е":

    Сега карам Пасат CC 2019 г. Преди имах Файтон 2012. На жена ми Ауди Q5 2018. Всички са страхотни автомобили

    Коментиран от #25

  • 25 Сотир

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Име":

    От последните ли го купи? Аз също през 2018 офертата им беше много добра със всички екстри на -25 процента със застраховката

    Коментиран от #26

  • 26 Име

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Сотир":

    Да. От Порше. Ласт Едишън е. Имаха 30 останали бройки. Може би още имат. През Април ходих последно и чух че говорят
  • 27 Търговия

    6 3 Отговор

    До коментар #19 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    По принцип в близкият изток 95: от колите са японски. Това обаче не се дъпжи на свободната конкуренция, там е много трудно да купиш и поддържаш европейска кола. Този пазар както и китайският не е съвсем свободен.
  • 28 Turbo

    9 2 Отговор
    Не виждам Тесла в класацията.Да излезе теслю да каже Тесла е най продаваната кола в в Европа хахахаха

    Коментиран от #29, #30

  • 29 Драг

    8 2 Отговор

    До коментар #28 от "Turbo":

    Тесла дори при електричките в Европа е на 5то място за едногодишен период.

    Коментиран от #31

  • 30 Рено ентусиаст

    7 6 Отговор

    До коментар #28 от "Turbo":

    Рено са лидери при ел колите в Света
  • 31 Така е!

    3 6 Отговор

    До коментар #29 от "Драг":

    А кой е най-продаваният електрически модел в Европа за 2021 година? Че доколкото си спомням е модел 3, а втория в класацията има два пъти по-малко продажби и намаляват. Но тази година ще е така с един-единствен масов модел в продажба. Догодина когато започне производството на модел У в Берлин, картинката ще е съвсем друга и европейските автопроизводители ще се чудят откъде им е дошло. При това с един-единствен модел!

    Коментиран от #32, #69

  • 32 Драг

    5 0 Отговор

    До коментар #31 от "Така е!":

    Моделите са 3 а именно 3,х,с. За догодина питай Алена или звездите.

    Коментиран от #33

  • 33 Ти да видиш!

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Драг":

    И как точно продава останалите два модела, като производството им е спряно от средата на декември месец миналата година, а продажбите само на Тесла модел S започнаха миналата седмица и то в ограничени количества, а Тесла модел Х не се знае кога ще започне да се доставя? https://m.fakti.bg/avto/536896-tesla-spira-proizvodstvoto-na-model-s-i-model-x Тоест в Европа тази година всичките продажби се дължат на Тесла модел 3. А догодина няма защо да питам! На всички пазари най-много вървят SUV моделите, а не седаните. Особено пък в Европа. А при положение, че ще е много по-евтин и много по-качествен от модел 3, просто ще се продава всичко, което може да се произведе. Към момента в Щатите вече е продадено и цялото трето тримесечие и заявки се приемат за четвъртото тримесечие. В Европа няма да е по-различно и без кристална топка! Кристалната топка ще ми е нужно само за да отгатна, кога най-накрая германците ще издадат екологичното разрешително и съответно разрешителното за строеж на фабриката, за да могат да получат и разрешително за започване на производство.

    Коментиран от #36, #37

  • 34 Не е вярна

    2 1 Отговор
    Може би става въпрос за ЕС, а не за Европа. Няма как Ситроен да продава повече от Форд, като се вземат доминиращите им продажби в британско и добрите в Русия, където има и производство. А в тия държави сутиените не са на почит, а са големи пазари... Не ми се рови из мрежата, но това стига: The Detroit News Ford Motor Co. sold 259,809 vehicles in Europe in the first quarter of 2021........

    Коментиран от #35, #40

  • 35 Няма значение

    2 2 Отговор

    До коментар #34 от "Не е вярна":

    Важното е да върви пропагандата на този който плаща, а цифрите се подбират по най-разнообразни критерии стига да направят правилното внушение на тези които нямат критично мислене, за да проверят информацията или дори да се замислят какво им пишат.
  • 36 Драг

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Ти да видиш!":

    Много си отчаян нали, от рев не прочете че било спряно за 18 дена а аз ти давам статистика за 1 година🙂. Хайде питай пак звездите какво ще кажат.

    Коментиран от #38

  • 37 Драг

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Ти да видиш!":

    Част от тези 18 дена биле коледни и новогодишни празници🙂🙂🙂. Аргумента ти е супер........ не се приема🙂🙂.

    Коментиран от #39

  • 38 Оф завалията

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Драг":

    Съвсем остана без опорни точки. Толкова ли не си свикнал че в Тесла всичко става след две седмици, но обикновено отнема месеци, а в случая половин година. Хайде да вземеш да прочетеш кога е започнало производството на Тесла модел Х, че аз доколкото знам все още не е започнало и никой не знае кога ще почне. Току-виж пък науча нещо от тебе най-накрая!

    Коментиран от #41

  • 39 Turbo

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Драг":

    Колега този теслю е ахук акйел.Ще върти,ще суче,ще ти цитира,ще ти показва клипове от ютуб и пак няма да признае,че греши.Дул не се уморява,пие вода и продължава.На теслю това му е работата,стои си вкъщи и пише денонощно глупости по форумите.
  • 40 Ситроенчев

    4 2 Отговор

    До коментар #34 от "Не е вярна":

    Ти кажи Сутиен на живо и няма дя можеш да дишаш от тупаниците които ще получиш

    Коментиран от #88

  • 41 Драг

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Оф завалията":

    Е тука се оля, аз да търся и да ти давам аргументи за твоята теза🙂🙂🙂. Ти даде ли линк към статия, даде. Всеки може да отвори и да види, спряно е за 18 дена което включва коледни и новогодишни празници. Щом е спряна за по дълго явно нокой не иска С и Х понеже са много "хубави". Това си е твоя работа да кажеш факти а не другите да ти ги търсят.

    Коментиран от #42

  • 42 Ахааа! Явно (само) заблудата е огромна!

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "Драг":

    Ама Антиелектиците сте наистина много зле. То бива самозаблуди и измислени реалности, ама вие живеете направо в паралелна вселена! Дори когато ви кажат факти от реалността, не ги проверявате, ако не съвпадат с желаната от вас реалност и продължавате да живеете в паралелната такава. Въобще не е трудно да намериш доказателство, ето: Customers that placed orders early report that Tesla updated delivery timelines of the Model S, asking for patience. In the case of Model X, the expected delivery date is now moved to October according to the latest reports . Та кога казваш, че е започнало производството на Тесла модел Х? Кой януари го изчисли?

    Коментиран от #43

  • 43 Драг

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Ахааа! Явно (само) заблудата е огромна!":

    Смешни ставате вече, значи ако харесваме нисан Лииф или Хюндай кона сме антиелектрици, щом не е Тесла значи сме против електричките. По другото явно не се харесват х и с и хората си искат народни коли, то това беше явно че ще стане. 90% от продажбите ще бъдат 3 и Y.

    Коментиран от #44

  • 44 Търсиш ли, не търсиш. Ти вече си знаеш!

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Драг":

    Като гледам щракна минуса и въобще не се напрегна да търсиш. Ще ти спестя търсенето. Ето ти статията от 14 май insideevs.com/news/507467/tesla-modelx-deliveries-pushed-october/ И за да не се напъваш да четеш цялата, ето ти абзаца който те интересува: It's a clear sign that Tesla has some issues with launching the new Model S/X. None were produced in the first quarter of this year. За незнаещите английски ще ви спести google преводача: Това е ясен знак, че Tesla има някои проблеми с пускането на новия модел S / X. През първото тримесечие на тази година не са произведени нито един.

    Коментиран от #45, #47

  • 45 Грета Тунберг

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "Търсиш ли, не търсиш. Ти вече си знаеш!":

    Обичам те норвежецо.Къде ми се губиш скъпи.
  • 46 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Госあ":

    Палякът стана от амбициозен беден предприемач най-богатия човек на планетата, задмина Безос. Всички копират технологиите на паляка, а колите не са му основен бизнес, при положение, че изкарват по малко над 250х.коли годишно, няма как да е в тази класация. Никой друг освен палякът на този свят не е приземявал вече 100пъти ракети, и това не е станало с писане на злобни коментари. Кой паляк, кой не.
  • 47 Драг

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "Търсиш ли, не търсиш. Ти вече си знаеш!":

    Аз съм ти отговорил в 43, хората не ги искат предпочитат други коли и Тесла пренасочва усилията към 3 и Y. Кой е този луд дето ако взема троина печалба ще продава нещо за единична? Всеки знае че отX иS Тесла печели троино повече сравнено с 3 и Y.

    Коментиран от #49

  • 48 7438

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "факт":

    Тоз пък в цял свят се кара предимно японско. Света не е европа и сащ
  • 49 Ама разбира се

    3 1 Отговор

    До коментар #47 от "Драг":

    Той ги произвежда тайно, има заявки до октомври, ама не ги продава, защото не иска да печели, само защото това е твоята логика? Вече задминавате всички граници на нормалното! Така или иначе, никой не очаква огромни продажби в този сегмент, но за всеки влак си има пътници и клиентите си чакат автомобилите. Не знам за пренасочване на какви усилия говориш, но определено не става въпрос за финансови такива, защото Tesla има 20 милиарда свободни в банката и се чуди какво да ги прави, въпреки че в момента строи едновременно три нови завода на три различни континента и увеличаването на производството на модел У и собствени батерии е само въпрос на време. Точно както е въпрос на време, да разберем защо се е забавило производството. С нетърпение очаквам Санди Мънроу да разглоби Тесла плейд, за да видим какви изненади крие. Не вярвам промяната да е само в интериора и новите двигатели. Само от това не се свалят около 200 кг тегло при добавяне на още един двигател. Разбира се за вас това са незначителни подробности, но за автоиндустрията това ще е много високо вдигане на летвата. А повечето от тях горките, все още не могат да прескочат летвата от 2012 година.

    Коментиран от #60

  • 50 7438

    5 1 Отговор
    И не забравяй там където вирее японско немско не е стъпвало, защото ще се разпадне. Бил съм в държави където има граждански войни от десетилетия при някои (Сомалия) и няма пътища и сервизи. Познай колко немски се карат там. Или пък представи си колко немски се карат в Ирак. Или в пъстоша в централна австралия. Или берберите в северно африка в пустинята Сахара?

    Коментиран от #56

  • 51 Буха ха

    4 1 Отговор
    Къде са Форд и Опел? За Дачия оставям на откачения сектант да каже
  • 52 непознат

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "перничанин":

    Е как да няма изненади?Фиат продава повече коли от ауди,браво на фиат.А,българинът като чуе за фиат и бяга далеч?Фиат са евтини,и не са лоши коли.
  • 53 Ко не

    5 0 Отговор
    Аз карам фиат браво 2,2011 год.Взех я за 5000 лв.Никак не лоша кола,все пак за 5000лв.Чупи се толкова колкото и всички други марки.Добър е евтин автомобил,1.6 мултиджет-класика .
  • 54 Плам

    7 0 Отговор
    Много интересно е ,че фиат диша на вратът по продажби и на мерцедес,браво на фиат.Явно колиците са добри.
  • 55 Дедо

    1 3 Отговор
    ако това е истина, 3/4 от колите са произведени в Германия, което никак не е здравословно за икономиката, бизнеса, пазара и потребителите... Бог да пази Германия ... икономически колос, но политическо джудже ... дано Владко и Си балансират хамериканските гадории
  • 56 рено ентусиаст🇫🇷

    1 4 Отговор

    До коментар #50 от "7438":

    берберите кярат само пежо и рено

    Коментиран от #61

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 браво

    3 0 Отговор
    Фиат се е класирал доста добре. Между Ауди, Бчв и Мерцедес
  • 60 Драг

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Ама разбира се":

    Когато си неграмотен няма ка да разбереш, ще ти го обесня като на третокласник. Ако от С модела печелят 60 лева а от 3-та 20 лева то 60*10=600 но 20*100=2000 и 2000 е повече от 600. Тоест правят печалба от по-голям оборот. Това води и до качване на акциите защото веднъж се гледа така нареченото revenue и втори път броя на продадени автомобили. Тоест тезата ми е че през тези 18 дена са пренастроили линиите за производство на 3 и Y за да качат финансовите си показатели. А теглото не е -200 а е -25 кг. обаче за сметка на това Плейд има най-лошата икономичнист от всички коли на пазара, така че не всичко е ОК. Малцина ще си купят този измислен плеид по-скоро ще се търси лонг реинджа.

    Коментиран от #62

  • 61 7438

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "рено ентусиаст🇫🇷":

    Иска ти се. В градовете да. Но в пустинята където хиляди километри няма обхват и малцина чогат да си позволят сателитен телефон се кара една японска марка предимно. Защото на ренцата им кипвал чайника насрвд нищото и хората са обречени
  • 62 Дали пък това си казал?

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Драг":

    Я да видим как последното ти не ние се вързва с това от преди: "Аз съм ти отговорил в 43, ХОРАТА НЕ ГИ ИСКАТ предпочитат други коли и Тесла пренасочва усилията към 3 и Y. Кой е този луд дето ако взема троина ПЕЧАЛБА ще продава нещо за единична? Всеки знае че отX иS Тесла печели троино повече сравнено с 3 и Y." А не беше ли спряно производството, защото не ги искат, а не за да правят повече оборот от Тесла модел 3 и У? И как точно на линиите за Тесла модел S и Тесла модел Х ще произвеждат Тесла модел 3 и Тесла модел У за да вдигнат оборота и печалбите, като нямат нищо, ама нищо общо? Единствено бяха помолили, ако някой от свободните ЖЕЛАЕ, да помогне с доставките на вече произведените автомобили. Това всъщност е стандартна молба към всички в края на всяко тримесечие. И какво стана с твърдението : "Всеки може да отвори и да види, спряно е за 18 дена което включва коледни и новогодишни празници." Май се въртиш като фурнаджийска лопата! В крайна сметка през тези Коледни и новогодишни празници работи ли ли са или са почивали? Че не казваш два пъти едно и също? Както и да се извърташ, производството на Tesla модел S беше спряно още средата на декември за половин година, а на Тесла модел Х по същото време но за десетина месеца, а ти обясняваш, че се произвеждали, но никой не иска да ги купи и затова нямало продажби? Поне веднъж някой от вас няма ли да си признае грешката?

    Коментиран от #63, #64

  • 63 Драг

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "Дали пък това си казал?":

    Е това имам предвид че не четеш. Да Х и С е спряно за да произвеждат 3 и Y. Именно че нещо като не го искат да купуват няма как да направиш оборот :))) ти елементарни неща не разбираш честно ли си толкова зле? Как можело на една линия да произвеждаш С пък после 3 еми може какво толкова изисква се малко време да се пренастроят линиите и това е. Мъск си е преценил че така му е по-изгодно. Ти го направи съвсем балък хората се натискат за Ски и Х обаче той ми вика неееее не ви искам парите :))).
  • 64 Драг

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Дали пък това си казал?":

    И още ти забрави че тази статия беше постната от теб аз просто цитирах твоята статия. Подлоста ти няма край аз не съм длъжен да проверявам твоята информация.

    Коментиран от #65

  • 65 Фурнаджийска лопата

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "Драг":

    Последно за 18 дни ли беше спряно производството или както казах аз там, където постнах линка към статията? Кажи нещо конкретно? Май всичко излезе, че е плод на твоята фантазия и производство на модел S и модел Х не е имало досега, за да има продажби! Тоест в Европа е било възможно да се продава единствено модел 3 на, който се крепят всички продажби за периода. Да ти припомня ли какво приказваше преди това :" Моделите са 3 а именно 3,х,с. За догодина питай Алена или звездите." Аз хубаво ще питам алена, звездите и кристалната топка за бъдещето, ама като гледам ти ги питаш и за миналото! Поне веднъж бъди мъж и кажи "съгреших". Смяната на никове не помага!

    Коментиран от #66

  • 66 Драг

    0 1 Отговор

    До коментар #65 от "Фурнаджийска лопата":

    Аз не съм секретарка на Мъск каквато си ти, сложил си линк към статия прочети си я казвам какво си дал в статията. Всеки може да види ТВОЯ коментар 33. Можеше в началото да постнеш правилна статия а не да подвеждаш. Това не променя факта че няма желаещи за С и Х затова се произвеждат 3 и Y. Вече съвсем никой няма да ти вярва защото слагаш неверни статии, и трябва винаги да ги проверяваме преди да им вярваме, стана като лъжливото овчарче.
  • 67 Буква по буква ли да ти обяснявам?

    1 0 Отговор
    Цитирам мнение 33, а ти кажи какво не разбра? " И как точно продава останалите два модела, като производството им е спряно от средата на декември месец миналата година, а продажбите само на Тесла модел S започнаха миналата седмица и то в ограничени количества, а Тесла модел Х не се знае кога ще започне да се доставя? https://m.fakti.bg/avto/536896-tesla-spira-proizvodstvoto-na-model-s-i-model-x Тоест в Европа тази година всичките продажби се дължат на Тесла модел 3. " Дал съм линк от кога е спряло производството и съм ти казал за кой модел кога е почнало или ще почне. Какво неясно има и какво съм излъгал или съм те подвел? Това че ти не можеш да разбереш написаното дори когато ти го напишат в прав текст си е твой проблем! Не го преписвай на останалите! Само ти не разбра какво съм написал!

    Коментиран от #68

  • 68 Драг

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Буква по буква ли да ти обяснявам?":

    Копирам статията която ТИ сложи от пост 33: Поточните линии, на които се сглобяват двата най-скъпи електромобила на Tesla, ще преустановят временно работа. Производството на Tesla Model S и Model X ще бъде възобновено след 18 дни. Част от паузата съвпада с коледните празници, когато служителите така или иначе почиват. Поточните линии ще заработят отново на 11 януари догодина. Значи слагаш една статия и после ми казваш е защо вярваш на това което слагам. Да наистина много съм наивен не ти вярвам вече на една буква, само лъжеш и мажеш.

    Коментиран от #70

  • 69 Steks

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "Така е!":

    В момента съм в италия по точно Бергамо и Милано тия фантасмагории за теслите ходи ги разправяй накъде другаде точно една ЕДНА единствена бройка тесла модел 3 видях обаче други марки ел коли колкото искаш за хибриди пък да не говорим ама те точно тая пародия на кола теслЪ пак казвам ЕДНА единствена бройка а мога да кажа че в доста богаташки региони съм отседнал и в Милано и в Бергамо даже мога да ри кажа че видях повече поршета тайкан и ауди е трон гт нали уж все това ви е аргумента че теслите били евтини
  • 70 Нарича се критично мислене

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Драг":

    И се изисква логика и проследяване на причинно-следствени връзки, което очевидно не ти се отдава. Статията за спирането на завода е написана миналата година - завода е спрял - минало свършено време. Ще започне работа след 18 дни - бъдеще време. Половин година по-късно аз ти обяснявам, че миналата седмица са започнали продажбите на единия модел, а на другия все още не - настояще време. Коя информация според тебе най-актуална? Ти прочете ли въобще мнението ми или само отвори линка? Казвам ти че живееш в паралелна реалност, в която взимаш за истина само мнения, предположения и прогнози, но почти никога на факти! Манипулират те както си искат! Хайде сега дай линк към видеото на Борисов и започвай да ме убеждаваш как е построил половин милиард километра магистрали за 10 години. Щом го е казал сигурно е истина!

    Коментиран от #72

  • 71 ВикиЛексъсОсло

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    в ОАЕ Ленд Круизър се карат от богатите и са само за офроуд в пустинята...масовата колата в Абу Даби хич не е толкова скъпа - Тойота Камри от 2008-2009 г. в момента 2021 г. е най-често достъпната за местните....пълна илюзия е че всички са богати в Дубай и карат зверски скъпи коли всички!

    Коментиран от #73

  • 72 Драг

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "Нарича се критично мислене":

    Естествено че не вярвам на лъжите ти а се подлъгах по глупавата ти статия, не ти вярвам на нито една буква явно и ти лъжеш и статиите които цитираш. То близко до акъла след 6 месеца като нещо не се е състояло да не постваш статията с лъжата а да сложиш статия която описва точно нещата как са биле. За пореден път си хванат в лъжа. Това не променя факта че никой не иска да купува С и Х като предпочитат 3 и Y.

    Коментиран от #74

  • 73 Драг

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "ВикиЛексъсОсло":

    Камрито се кара масово и в Катар и целият близък изток. Масово такситата са такива. Просто японците имта някаква спогодба със страните от близкият изток, изключително рядко може да се види европеиска или американска кола в близкият изток освен от богаташите.
  • 74 Няма да схванеш и половин година

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Драг":

    Линкът беше кога е спряно производството, което още не е почнало. А всичко останало е плод на твоята наивност, независимо дали умишлено или неумишлено съм дал подвеждаща информация, която в случая даже не беше подвеждаща. В крайна сметка започнала ли е производството на Тесла модел Х и колко са продажбите в Европа? Освен Tesla модел 3 както твърдя от началото, продава ли се друг модел в Европа от началото на годината, като изключим последните бройки от предишната година? И да шикалкавиш и да не шикалкавиш, единствения модел в продажба дори към момента е само Тесла модел 3.

    Коментиран от #75

  • 75 Драг

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Няма да схванеш и половин година":

    Повече няма да се занимавам с глупостите ти. Тесла С за европа: 2018 - 17386, 2019 - 8635, 2020 - 5562. Тесла Х за европа: 2018 - 12108, 2019 - 7861, 2021 - 6007. А 2021 в редица държави в европа паднаха субсидиите за мощни електрички така че никой вече не ги ще. За 2020 Тесла 3 са продадени 86000. В Статистиката която съм ти дал и която е вярна за разлика от твоите фалшиви данни е от Май до Април. Аиде добави си 3000 тесли Х и С които евентуално би продал Мъск от Януари до края на април и смятай да видим пак излиза ли сметката?

    Коментиран от #76, #77

  • 76 Драг

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Драг":

    5 ред да се чете 2020 - 6007
  • 77 Разбира се че няма да излезе

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Драг":

    Даже ти казах кога ще излезе сметката - когато започне да продава модел У в Европа. Това обаче не променя факта, че тази година в Европа се продава само Тесла модел 3 от произвежданите модели и още в мнение 32 грешиш, но не искаш да си признаеш както винаги. Това е още преди да съм "те подвел" и "излъгал" . Ти си беше подведен излъган още преди това, но в така и не повярва на реалните факти, които те поднесох. Когато излезе Тесла модел 2, продажбите на Тесла модел 3 също ще се сринат, особено пък ако предлага прилични пробег и ускорение! Напълно логично е и не ти трябва кристална топка, за да го "видиш". Точно както не е трудно да видиш, че модел 3 е лидер в продажбите, въпреки че е по-скъп от голяма част от моделите с по-малко продажби. Тоест теорията ти че европейците предпочитали евтини и екологични електромобили и няма да купуват Тесла не е валидна!

    Коментиран от #78

  • 78 Драг

    2 0 Отговор

    До коментар #77 от "Разбира се че няма да излезе":

    Добър ден падна най-после от луната, на европееца му е през оная работа че колата ускорявала за 2 сек като струвала 130 000 долара!!! Е то само каското ще е 5000 долара на година какви субсидии каква екология какви 5 лева??? Субсидия трябва да се дава на бедните хора които въпреки трудностите искат да помогнат за опазване на природата а не на новобогаташи дето дават на същият този бедняк 1000 лв заплата за да може да спести 200 000 лв за "екологична кола".

    Коментиран от #79

  • 79 Оф писна ми

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "Драг":

    Ти поне два пъти ще кажеш ли едно и също? Tesla модел 3 в крайна сметка екологичен или не екологичен модел е? Ама за последно си избери едното от двете!

    Коментиран от #80

  • 80 Драг

    0 1 Отговор

    До коментар #79 от "Оф писна ми":

    Толкова екологична колкото всяка електричка. Аз лично не я харесвам заради интериора, въпрос на вкус. И също проблем с Тесла нямам а с един арогантен тип, но това е друг въпрос.

    Коментиран от #82, #85

  • 81 Пич

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Абе":

    Как защо, защото фирите купуват най-евтините баничарки, поне са в гаранция поне 3 години, а второ няма японски баничарки кой продава в Европа, Тойота пребрандира пежо баничарки, друга японска не продава баничарки в България. За сметка на това не виждам нито един френски пикап, то няма, или италиански Фиат,въпреки че имат пребрандиран пикап на Мицубиши, обаче все повече ултра-красиви Мицубишита L200 виждам в София, най-красивия пикап в света според мен, най-новия 2021г. Няма и немски пикапи, те фолксваген го сяха техния имитатор на Тойота Хайлукс. Всичко в София са Хайлуксове.
  • 82 Аха, ясно

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Драг":

    Значи заяждане на дребно, ей така за спорта!
  • 83 Звездите и Алена ми говорят

    0 0 Отговор
    Виж каква новина е излязла в друга медия. Ех как ми работи кристалната топка! Най-евтиният модел на Tesla ще излезе на европейския пазар през 2023 година, съобщава британското издание Autocar, като допълва, че електромобилът ще получи името Model 2, а негов основен конкурент е Volkswagen ID.3. Цената на най-достъпната Tesla ще бъде около 23 000 евро, като за нейното постигане ще помогне използването на нова батерия. Тя се разработва в момента от инженерите на американския производител, като нейното производство ще бъде два пъти по-евтино, а пробегът на електромобила ще се увеличи с 16%. Новите батерии на Tesla ще се появят на пазара още през следващата година. Благодарение на тях бъдещият електромобил на компанията от Калифорния ще се окаже два пъти по-евтин от Model 3, който в момента е най-евтиното превозно средство на марката. В Германия неговата цена е 46 000 евро. Експерти очакват, че пробегът на Model 2 ще варира между 400 и 560 км, колкото е и при актуалния Model 3. Не се изключа и появата на още по-бюджетен вариант с пробег до 250 км, който би се търсил на пазарите в Европа. Всички версии на новия електромобил ще се сглобяват в завода в Германия, който трябва да заработи в началото на 2022 година.
  • 84 12345

    0 0 Отговор
    Това не може да бъде вярно. Първенец по продажби е Тесла. Да живее Илон Мъск. Тесла, Тесла, Тесла!!!
  • 85 Звездите ти говорят

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Драг":

    Е поне позна, че пазарният дял на Тесла намалява. Паднал е със 6% и вече е само 25%. Тоест, ако миналата година всеки трети продаден електромобил в света е бил Тесла, тази година всеки четвърти електромобил в света е Тесла.

    Коментиран от #86


  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Нищо не мразя

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "Драг":

    Подигравам ти се! Нали никой не купувал Тесла според тебе? И какво стана? Продава една четвърт от електромобилите в световен мащаб, а уж другите щяха да и взимат пазарния дял?

    Коментиран от #89

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Жоро теслето

    0 0 Отговор
    На Tesla-tа и става само дръЖката...на вратата, че и тя некой път заяжда от влагата! А иначе аз ква тесла имам ...от X12mf-Vespa...на жената косъма на две го прай по дължина...;-)!

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.