След представянето на GTS версията на Taycan за която ви разказахме по-рано днес, от Porsche разкриха и най-мощната серийна версия на Cayman правена някога. Тя получава означенията GT4 RS и заимства своя 4.0-литров бензинов двигател от върховото 911 GT3.
Благодарение на на него, Cayman GT4 RS може да се похвали с ускорение от 0 до 100км/ч за 3.2 секунди благодарение на „скромните“ според Porsche 493 конски сили. Атмосферният двигател осигуряващ 449 нютон метра е комбиниран със задно предаване и автоматична трансмисия.
Това е същото Porsche, което преди няколко седмици успя да премине през Нюрбургринг с време от 7:04.511. Времето е с 23 секунди по-добро от това на стандартния Cayman GT4, което се дължи и на подобрената аеродинамика и пониженото тегло.
Cayman GT4 RS е с 22 килограма по-лек от стандартния GT4 модел благодарение на карбонови части, по-леки калници и капак, по-леко стъкло в задната част и премахнати интериорни елементи. Аеродинамичните данни пък се подобряват от сплитери на предната броня, дифузьор в задната част и фиксиран спойлер, които добавят още по-голяма агресия към вида на колата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 OMEGA
Коментиран от #2, #9
10:44 17.11.2021
2 Потурко
До коментар #1 от "OMEGA":
Има да чакаш колкото си искаш това да стане!Коментиран от #7
11:01 17.11.2021
3 Коментар
Направи ми много силно впечатление, че автомобили на бензин ускоряват колкото (а понякога и по-бавно) от автомобили на дизел, като мощността с около 20-50 к.с. отгоре е в полза на въпросните бензини?!
В тази връзка мисля ТГ бяха показали спортни автомобили втора ръка, които тестваха на дино стенд и се оказа, че имат огромна загуба на мощност?!
На какво ли се дължи това?!
Коментиран от #4, #5, #6
11:05 17.11.2021
4 Е как на какво
До коментар #3 от "Коментар":
Двигателите на спортните автомобили са изцедени докрай и имат много малък ресурс, защото се износват много по-бързо. Да не мислиш, че още производителите не могат да сложат един чип, който да вдигне още 100 коня? Само че така двигателя се скапва много по-бързо. Да не говорим че вече мощността не се вдига с повишаване на обема на двигателя а с добавяне на все повече турбокомпресори.11:32 17.11.2021
5 Грешна технология
До коментар #3 от "Коментар":
Двигателите на Порше тайкан дори след половин милион километра няма да са мръднали. Но в интерес на истината, дори ДВГ двигателите на porsche се славят със своята издържливост дори при по агресивно шофиране, за разлика от други марки които наблягат само на лъскавата опаковка и на многото коне в каталога.Коментиран от #11
11:38 17.11.2021
6 БатП
До коментар #3 от "Коментар":
Няма универсален отговор на въпроса ти, поради простата причина, че изключително зависи от това как е поддържан един автомобил. Ще се опитам да ти обобщя накратко основни фактори, които водят до понижаване на мощността, или по-скоро на мощността, която се отчита на задвижващите колела. Като за начало, износване на части като лагери и остаряване на маслото в скоростната кутия и, ако има, раздатката, водят до повече механични загуби. След това, по двигателя: о-пръстените с времето се износват, съответно намалява компресията. Свещите с времето омаляват, накрая изгарят. Един развален дебитомер ще доведе не само до увеличаване на разхода, но и осезаема загуба на чувствителност на десния педал. По клапите и/или дюзите се образува нагар. Ако не се обръща правилното внимание на филтрите с времето се затлачват. Изобщо, много неща по една кола могат да се затлачат, което, ако не се обърне внимание, с времето ще я спънат. Има такива части/проблеми, които могат да се поправят, има такива, които трябва да се сменят, за да се запази потентността на колата.11:45 17.11.2021
7 Гама
До коментар #2 от "Потурко":
То вече е станало12:10 17.11.2021
8 голфдвойкаджия
12:51 17.11.2021
9 Търпин
До коментар #1 от "OMEGA":
Много си заблуден и ще има да чакаш да стане ама няма да го доживееш да го видиш.13:24 17.11.2021
10 незнайко
17:46 17.11.2021
11 Гнида
До коментар #5 от "Грешна технология":
Порше Кайен 4,5 и 4,8 задиряне при прегряване ... А то е калпаво . Порше Панамера 4,8 и Кайен със същия мотор .... Калпаво газоразпределителен механизъм . Порше бокстер , задиряне на буталата в ризите , кайман същото . Проблемчета бол . Аз лично мисля , че не са толкова здрави както в статистиките .19:13 17.11.2021