Last news in Fakti

14 Януари, 2022 10:35 5 738 15

Toyota подложи Yaris на диета за най-бруталната версия правена някога

  • toyota-
  • yaris-
  • yaris gr-
  • gr

Лимитираният GRMN ще бъде произведен в 500 броя

Toyota подложи Yaris на диета за най-бруталната версия правена някога - 1

Toyota Yaris GR бързо се превърна в един от любимите модели на автомобилните фенове, а сега от японската компания искат да затвърдят това, като представиха лимитираната серия Yaris GRMN. Тя ще се продава единствено в Япония и ще бъде лимитирана до 500 броя.

Toyota подложи Yaris на диета за най-бруталната версия правена някога

Всеки един от екземплярите получава ъпгрейди спрямо стандартната кола, като например нова трансмисия с променени предавателни числа, премахнати задни седалки, карбонов преден капак, спортни седалки тип корито дело на Recaro и дори предпазна „клетка“ в интериора.

Toyota подложи Yaris на диета за най-бруталната версия правена някога

Допълнителни 545 заварки пък обещават по-добра твърдост на купето, а регулируемо окачване от Bilstein се грижи за поведението на пътя. Карбонов заден спойлер, добавка в предната част и праговете завършват визията на колата, заедно с 18-цолови джанти BBS.

Toyota подложи Yaris на диета за най-бруталната версия правена някога

Под капака продължава да работи 1.6-литров трицилиндров бензинов двигател с 268 конски сили и максимален въртящ момент от 390 нютон метра. А вместо стандартните торсен диференциали, GRMN получава такива с механично ограничено приплъзване върху предната и задната ос.

Toyota подложи Yaris на диета за най-бруталната версия правена някога

В зависимост от това дали изберете Circuit или Rally Package, теглото на колата може да бъде до 30 килограма по-малко от това на стандартния Yaris GR.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Анонимен

    0 16 Отговор
    Ако не беше двувратка, ми харесва.
  • 2 Злобил

    17 3 Отговор
    Жалко, че ще кине бе ен ве-тата само в Япония хаха

    Коментиран от #3

  • 3 Anonim

    3 31 Отговор

    До коментар #2 от "Злобил":

    Мини Купъра бие тая Тойота по всички показатели не говорим за серия М изобщо

    Коментиран от #5

  • 4 Нико

    17 0 Отговор
    Кефи ме. Има си своето място подобно коле
  • 5 Госあ

    13 5 Отговор

    До коментар #3 от "Anonim":

    Ааааа верно ли ве ? Май във WRC друго става, А ? Къде го слагаш това недоразумение при спортните автомобили ? Даже Колин караше Форд ;)

    Коментиран от #8, #14

  • 6 Пилот на Ферари

    4 15 Отговор
    На това чудо отзад трябва да пишат че картинг . Който иска да си купи автомобил , си купува автомобил. На който му трябва картинг да си купи Yaris .

    Коментиран от #7

  • 7 Госあ

    12 3 Отговор

    До коментар #6 от "Пилот на Ферари":

    Това е кола за шофьори. Има коли за снобари. Конкретно в Япония има и коли за шефове на корпорации и политици. Да се знае ;)

    Коментиран от #10

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Jacques Yves Moineau

    4 6 Отговор
    1.6 три цилиндъра....нещо не съм очарован.
  • 10 Пилот на Ферари

    3 10 Отговор

    До коментар #7 от "Госあ":

    Какво ще рече - "кола за шофьори" ? Другите коли да не са без шофьори . Поредната безсмислена играчка. Както писах - усещането и возенето ща са като на карт . Дървена возия , къси скорости , форсиран двигател.

    Коментиран от #12

  • 11 Shinzo

    4 1 Отговор
    Торсен диференциала Е механичен с ограничено приплъзване...
  • 12 Госあ

    8 0 Отговор

    До коментар #10 от "Пилот на Ферари":

    Ами да де. Това ще рече кола за шофьори. Като пежото на Льоб. Подобни са. Са Ожие ги кара тойотите и им пръска трътките на останалите.

    Коментиран от #13

  • 13 Аноним

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "Госあ":

    Wrc и това нещо нямат общо чети в укипедия не се издавай
  • 14 Anonim

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Госあ":

    Образовай се във WRC двигателите на Тойота са пак 1,6 НО 4 цилиндъра не тоя смях тая кола е направена да си пробитват колите с 3 цилиндъра бъди умен не се излагай
  • 15 име

    2 1 Отговор
    Торсен диференциалите не са ли по-добри от тези с фрикцижнните дискове. Последните се износват и искат подмяна на около 10000 км. нормално шофиране.