Last news in Fakti

17 Октомври, 2023 19:40 3 704 11

Toyota Hilux вече има спортна версия

  • toyota-
  • hilux-
  • gr-
  • gr sport

GR Sport пристига с по-високо окачване и гуми за всякакви терени

Toyota Hilux вече има спортна версия - 1

Осмото поколение на Toyota Hilux дебютира педи осем години, но въпреки това, японската компания изглежда не го оставя на заден план. Доказателство за това е новата версия, която компанията представи по-рано днес. Тя носи името GR Sport II и пристига с някои визуални промени спрямо стандартния модел.

Подобно на своя предшественик, Hilux GR Sport II се предлага изключително като модел с двойна кабина. Повдигането на окачването е увеличило височината на пикапа с 20 мм, а предната и задната следа вече са по-широки съответно със 140 мм и 150 мм. Пикапът мжое да се похвали още и с нови 17-цолови олекотени джанти, обути в гуми за всякакви терени. Преработеният автомобил би трябвало да се справя малко по-добре с извънградските пътища, тъй като ъгълът на заход е увеличен от 29 на 30 градуса.

Има и допълнителни промени като например, че Toyota поставя нови амортисьори за по-бърза реакция при движение по неравен терен. Hilux GR Sport II се радва и на по-добра спирачна сила благодарение на по-големите предни дискове, докато старите задни барабани са заменени с дискове. Незначителни аеродинамични подобрения са въведени благодарение на нов дизайн отпред.

За да се отличи от обикновените версии на Hilux, Toyota е дала на GR Sport II нова радиаторна решетка, червени спирачни апарати и множество тъмни акценти. Червено-черната тема продължава и вътре, където логото GR украсява предните подглавници, а предпазните колани са завършени в червено. Осем-инчовият инфотейнмънт е стандартен, в комплект с вградена навигация, както и с и безжична поддръжка на Apple CarPlay, докато Android Auto е жичен.

Под капака няма промени и там 2,8-литровият дизелови двигател продължава да произвежда 201 конски сили и 500 нютонметра въртящ момент, доставяни чрез шестстепенна автоматична трансмисия.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мода

    15 2 Отговор
    Гъзария….колко ли такива Тойоти ще се видят по черни пътища да мъкнат товари, носят дърва, фураж и тор? Или ще ги джиткат по асфалта?

    Коментиран от #7

  • 2 УдоМача

    14 7 Отговор
    Светът се е побъркАл! Този тип автомобили НЕ СА предназначени за спорт... Боже, какво доживяхме....
  • 3 Редник

    9 1 Отговор
    Пишете на български. Какви са тези чужди думи. Помнете Паисий!
  • 4 доктора

    14 2 Отговор
    Готини са Тойотите , харесват ми
  • 5 Гост

    10 7 Отговор
    Бавни, опасни легени, чиито собственици се мислят за състезатели! Смех Баце…
  • 6 5634

    15 0 Отговор
    Любимата кола на хората в близкия изток с автоматите
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Селянин

    8 0 Отговор
    Да си купиш пикап и да го караш като автомобил е чудесен начин да съчетаеш безполезното с неприятното. Аз имам Хайлукс и го ползвам за строителни материали, дърва, камъни и подобни. За всеки ден карам ван заради по-ниският разход, по-високият комфорт и скорост и най-вече заради паркирането.

    Коментиран от #10

  • 9 Гост

    2 1 Отговор
    "Под капака няма промени и там 2,8-литровият дизелови двигател продължава". Хайлукса идва стандартно с 2.4 дизелов двигател.
  • 10 Полугражданин

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Селянин":

    Очевидно имаш пикап на 30-40 години. Новите не са това което бяха.
  • 11 Да но

    0 0 Отговор
    Двигателят си остава същият дизел 204 коня.. не е лош де..