Четири години след дебюта на 508 от Peugeot решиха да обновят флагмана си. Автомобилът получава козметични изменения и технологично осъвременяване, а също така и нови по-ефективни двигатели.
Освежената 508-ица изглежда по-модерна и скъпа от сегашната. Новата радиаторна решетка ще стане отличителна дизайнерска черта на всички бъдещи модели на Peugeot. Контурът й е по-извит, а емблемата с лъвчето е разположена в центъра като реверанс към класическите предшественици от 5-а серия.
Характер на автомобила придават блоковете на фаровете, включващи напълно светодиодни основни, дневни и светлини против мъгла плюс мигачи. Седанът и комбито се отличават от хибридната модификация по рисунъка на фаровете.
Изменен е контурът на предния капак, който вече е по-равен и придава по-добър баланс между предницата и задницата на седана. Стоповете също са променени и вече са по-хоризонтални от сегашния модел.
Интериорът също е претърпял модернизация. В центъра на арматурата вече има 7-инчов сензорен екран, който отговаря за управлението на основните функции на колата. Приборният панел пък е допълнен от прожекционен дисплей, на който се извежда навигационна информация.
Обновеното Peygeot 508 ще се оборудва със система за безключов достъп и старт, електрическа ръчна спирачка, автоматично превключване на къси и дълги светлини, четиризонова климатична инсталация и аудиосистема JBL. Срещу допълнително заплащане ще се предлага датчик за слепите зони и цветна камера за движение на заден ход.
Peugeot добавя три нови предложения в моторната гама на 508. Бензинов двигател с обем 1.6 литра, мощност 165 к.с. и сертификат Евро-6 заменя досегашния агрегат със 156 коня, който покриваше нормата Евро-5. Той ще може да се съчетае с 6-степенна механична трансмисия или с новия автоматик EAT6 със същия брой предавки.
Другият нов двигател за 508-ицата е 2.0-литров BlueHDi с две мощностни версии. По-скромната развива 150 к.с. и ще се куплира с 6-степенна "ръчна" кутия, а модификацията със 180 коня - с автоматик.
Хибридната технология HYbrid4 остава достъпна за купувачите на седана и "офроуд" комбито RXH. Нейният 2.0-литров HDi развива 163 к.с. Подпомага го електромотор с 37 коня, който задвижва задния мост. Двата агрегата могат да работят както поотделно, така и съвместно в зависимост от избрания режим.
Обновеното Peugeot 508 ще се произвежда в Рен, Франция, и Ухан, Китай. Официалното представяне на модела пред публика ще се състои на салона в Москва през август.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван Господинов
11:56 19.06.2014
2 ярослав станчев
12:32 19.06.2014
3 Стоян Стоянов
" ... Обновеното Peugeot 508 ще се произвежда в Рен, Франция, и Ухан, Китай..." направо ме втрещи. Ужас - и французите ли в Китай произвеждат? За Рено знам , че имат от доста години завод в Турция, Пежата ги правят дори и в Южна Америка от много време, но за Китай сега научавам.
Това ли е бъдещето: всички автомобилни производители да си изнасят производствените мощности в Китай?!?
13:12 19.06.2014
4 Иван Господинов
13:24 19.06.2014
5 Стоян Стоянов
Коментиран от #9
13:48 19.06.2014
6 JORO Shushkov
13:54 19.06.2014
7 Виктор Георгиев
14:54 19.06.2014
8 Нема Бира
Коментиран от #16
16:03 19.06.2014
9 ярослав станчев
До коментар #5 от "Стоян Стоянов":
Преди месец имаше статия,в която пишеше,че до 2020 г. половината коли в световен мащаб ще се правят в Китай.Производството в Япония и Южна Корея ще се съкрати до нищожно,колкото за местните пазари,а останалото ще се доставя от Китай.ВАГ,Дженерал мотърс едва ли ще останат назад.И най-вероятно ще стане точно така.17:14 19.06.2014
10 wulkan
18:48 19.06.2014
11 Кобрата
21:09 19.06.2014
12 коко
21:11 19.06.2014
13 S Doichinov
Коментиран от #14, #15
22:16 19.06.2014
14 Киро Стоев
До коментар #13 от "S Doichinov":
Защо да не произвеждат в Китай? Могат да си имат заводи където им е кеф22:20 19.06.2014
15 Киро Стоев
До коментар #13 от "S Doichinov":
Пежото е много добро.22:20 19.06.2014
16 Стоян Стоянов
До коментар #8 от "Нема Бира":
"... 508 е първия който има Европейска визия от Пежо!..."Че какво му е по-европейското на това 508 от 407 например?
Или пък 206-цата - помня, че като се беше появила 1997-98 беше с уникален за времето си дизайн. В последствие доста автомобилни производители малко или много започнаха да копират този техен дизайн през годините. Имаше и голям успех - не помня точно цифри, но 206 беше доста продаван модел.
Лично на мен 407 ми харесва повече от 508 като екстериор.
08:58 20.06.2014
17 Hristian Hristov
10:07 20.06.2014
18 Крум Янкулов
13:29 21.06.2014